Jeetje.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:28 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen het Rockefeller Centre erbij. 3 sets heb ik uit deze serie.
Je gaat me niet zeggen dat je nu pas klaar bent en hier de hele dag over gedaan hebt toch?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:28 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
wacht met smart, jij crea beaquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:28 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ]
Ben het wel met je eensquote:
Ik bedoel opquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo grappig is het ook weer niet
Ik ook. Nog een beetje inhoud? Pics van de Biereco's op je dak bijv.quote:
Dat is prive.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook. Nog een beetje inhoud? Pics van de Biereco's op je dak bijv.
Doe het tussendoor hè. Ik pleur er elk uur wat steentjes op. Ondertussen andere dingen te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je nu pas klaar bent en hier de hele dag over gedaan hebt toch?
Stop je ondertussen wat steentjes in je anus voor optimale pegging?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe het tussendoor hè. Ik pleur er elk uur wat steentjes op. Ondertussen andere dingen te doen.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop je ondertussen wat steentjes in je anus voor optimale pegging?
wat wil je bouwenquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:35 schreef Myrr het volgende:
Stiekem ook zin om met lego te spelen tho.
Met m'n Lego ben ik ook best voorzichtig. Wil geen achtergrondjes.quote:
Een brandweerkazerne ofzo. Nee, geen idee. Paar jaar wachten nog.quote:
Kom anders even langs.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop je ondertussen wat steentjes in je anus voor optimale pegging?
en dan?quote:
wat een rare vraagquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nooit meer drugs of nooit meer alcohol?
Binnen komen past beter in deze contextquote:
Stamp je helemaal naar de klotequote:
Goed geregeld zo te horen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Een brandweerkazerne ofzo. Nee, geen idee. Paar jaar wachten nog.Ga het stiekem kopen en stiekem doen overdag als vaders aan het werk is, anders weet ik het wel weer. Sta ik weer gewoon vanuit de keuken toe te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |