United - Liverpool?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:35 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs ik zal vanavond meekijken, maar misschien niet met mijn volledige aandacht
Dat belastingrecht gebeuren kan best een avondje overgeslagen worden Tag.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:35 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs ik zal vanavond meekijken, maar misschien niet met mijn volledige aandacht
denk dat het te erg in de weg zitquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:35 schreef JaneDoe het volgende:
hoezo kan er geen topshow op dat gifje?
Je kan elke wedstrijd van de Roemeense 3de klasse volgen maar hier heb je geen tijd voor?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:35 schreef Tagliano het volgende:
lolquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Als Kieft er niet is dan ga ik Ziggo boycotten
Ik doe mijn best, ouwe reus. Helaas moet ik morgen alweer aan de bakquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat belastingrecht gebeuren kan best een avondje overgeslagen worden Tag.
Die spelen nooit op maandagavond.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je kan elke wedstrijd van de Roemeense 3de klasse volgen maar hier heb je geen tijd voor?
Lekker voor je, geen medelijden met je.quote:
Van jou hoef ik dat ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker voor je, geen medelijden met je.
Dat je maar hard mag zakken voor je tentamens.quote:
Dit is eigenlijk ook een jubileum van de VI Hooligans. Trouwe aanhangers van het eerste uur. In voor en tegenspoed. Door dik en dun. Door weer en wind. In goede en slechte tijden.quote:
Bedankt, Hans.quote:
ook niet tegen de bovenrand aan? letters kunnen niet iets verkleind worden?quote:
hans, we zijn hier met een serieus voetbalprogramma bezigquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij was in boulevard toen vertelde Peter dat ie is uitgenodigd.
Die was wel een van de leukere gasten, onverwachts.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Boulevard fragment:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)r-van-voetbal-inside
Geen JolingGod.![]()
*huilt van ontroeringquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook een jubileum van de VI Hooligans. Trouwe aanhangers van het eerste uur. In voor en tegenspoed. Door dik en dun. Door weer en wind. In goede en slechte tijden.
WIJ. WAREN. ER.
* kapiteintje Pinkt traantje weg.
Ik memoreerde er vanochtend al aan en feliciteerde alle VI Hooligans met deze heugelijke dag.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook een jubileum van de VI Hooligans. Trouwe aanhangers van het eerste uur. In voor en tegenspoed. Door dik en dun. Door weer en wind. In goede en slechte tijden.
WIJ. WAREN. ER.
We weten allemaal dat je het kan pik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, ouwe reus. Helaas moet ik morgen alweer aan de bak
scherpquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk PSvCL dat PSV plaatje in de OP
Mijn SMS staat nog ergens in mijn telefoonquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WIJ. WAREN. ER.
Nou ik heb hier toch wel wat twijfels bijquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je het kan pik.
Maar 1 SMS gestuurd hebben toenquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn SMS staat nog ergens in mijn telefoon
TELEVIZIERINGGOD
Ik was toen nog middelbaar scholiertjequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ook niet tegen de bovenrand aan? letters kunnen niet iets verkleind worden?
zou wel heel treffend zijn
Hoi haags.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Las ik nou ergens dat Peter R langskomt?
Rustahgquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben op tijd terug van de sportschool JAAAAAAAAAA
Moet jij wetenquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben op tijd terug van de sportschool JAAAAAAAAAA
Sorry. Ik laat het grapjes maken wel over aan de mensen die het kunnen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, dit is echt ontzettend slecht.
ik moest eigenlijk stiekem lachen, buurmanquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, dit is echt ontzettend slecht.
Dat is echt jouw humor he, ordinair viswijfquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk stiekem lachen, buurman
Verstandig.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry. Ik laat het grapjes maken wel over aan de mensen die het kunnen.
Doe eens rustig tegen mijn buurvrouw.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is echt jouw humor he, ordinair viswijf
quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk stiekem lachen, buurman
quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ga je wel eens suiker lenen bij de buurvrouw?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens rustig tegen mijn buurvrouw.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ga je wel eens suiker lenen bij de buurvrouw?
Mijn stoelgang is echt prima in orde.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Man man man jij hebt echt een schijtprobleem
JaaaaaaaAAAAAAJAJAJJAJA!!!quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Geen nood. Op deze legendarische avond is de legende er zelf ook.![]()
![]()
![]()
IK BEN ER BIJ!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Jammer.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
IK BEN ER BIJ!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
mooi gesprokenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WIJ. WAREN. ER.
Yesquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
IK BEN ER BIJ!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
ik zie hem niet, waar hangt hij uit?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:31 schreef superniger het volgende:
Is Marcel Maijer ook aanwezig?
En Antonie Kamerling?
quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel matig dat bij een jubileumuitzending Hans Kraaij aan tafel moet zitten ipv Boskamp. Minste gast in die hele 15 jaar. Samen met Beckand
Dat was een held tiesgames.quote:
Ik 9quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus, 15 jaar geleden was ik 15.
Bang zijn voor een taalquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:34 schreef Scrummie het volgende:
Peter krijgt morgen bezoek van de AIVD.
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 30-09-2016 om 15:26:33Al zo'n shirt-met-een-statement besteld? Steun net als wij kinderen en vluchtelingen. Kom op, doe mee, help mee! Be… https://t.co/VNgfyVhEHg reageer retweet
RAPEFUGEES WELCOMEquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 30-09-2016 om 15:26:33Al zo'n shirt-met-een-statement besteld? Steun net als wij kinderen en vluchtelingen. Kom op, doe mee, help mee! Be… https://t.co/VNgfyVhEHg reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dikzakquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:35 schreef Pascalus het volgende:
Jongons ik heb van die nieuwe Doritos
Salsa nog wat
niks mis mee
ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJE!!!!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 30-09-2016 om 15:26:33Al zo'n shirt-met-een-statement besteld? Steun net als wij kinderen en vluchtelingen. Kom op, doe mee, help mee! Be… https://t.co/VNgfyVhEHg reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bom erop zsmquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:35 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hierop hatenquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:35 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of naar Finland.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJE!!!!!!!
Hallo ik ben heel braaf vandaag hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij bent er, dan is het al ordinair genoeg.
Marokkanen komen toch uit Iran?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ALLE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJE!!!!!!!
Jammerquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hallo ik ben heel braaf vandaag hoor.
al staat zn vrouw erbij te huilenquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gerard wil zn bloedworst wel hangen in Wilfred Genee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |