Hij scoort inderdaad punten op onderwerpen als intergratie, criminaliteit omdat hij dingen kan zeggen wat een ander niet kan. Hoe breed hij daarnaast georiënteerd is is mij ook niet bekend. Dus ik kan wel begrijpen wat je bedoelt. Zijn uitstraling e.d. heeft hij wel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Te weinig brede kennis en dat gaat hem opbreken. Bovendien lijkt het me het geen goede debater.
Burgemeester zijn is heel wat anders dan partijleider zijn (met alle politiek gekonkel e.d.).
Burgemeester zijn is heel wat anders dan
Sympathiek maar niet geloofwaardig na bijna 4 jaar lachend met Rutte samen te zijn opgelopen.quote:
Eens, zal op zichzelf best een aardige man zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sympathiek maar niet geloofwaardig na bijna 4 jaar lachend met Rutte samen te zijn opgelopen.
Die mis ik ook al een tijdje (als kiespijn). Zal ie aan het dementeren zijn ?quote:
Ik vind juist dat dit kabinet het prima gedaan heeft. Ik hoop op een voortzetting van dit beleid.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sympathiek maar niet geloofwaardig na bijna 4 jaar lachend met Rutte samen te zijn opgelopen.
ook al een tijdje niet bij studio verboden te lachen gezienquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die mis ik ook al een tijdje (als kiespijn). Zal ie aan het dementeren zijn ?
Zijn beide niet mijn partijen maar ik denk niet dat andere partijen het beter hadden gedaan. Wat dat betreft eens maar heb de indruk dat het niet meer gaat werken in een volgende regeerperiode.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind juist dat dit kabinet het prima gedaan heeft. Ik hoop op een voortzetting van dit beleid.
Die kan wel columns schrijven. Witteman is een analfabeet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit hier al jaren niet meer. Volgens mij hebben ze die gedropt in België.
Ik denk het wel. Wellicht moet er een derde partij bij om aan een meerderheid te komen, misschien zelfs twee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn beide niet mijn partijen maar ik denk niet dat andere partijen het beter hadden gedaan. Wat dat betreft eens maar heb de indruk dat het niet meer gaat werken in een volgende regeerperiode.
Dat weet niemand.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:29 schreef jamesdeen het volgende:
ff serieus, wat voegt die Halina nou toe?
Ga sjoelenquote:
Dit is geweldig met de beste acteur van Nederlandquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
de jubileum uitzending van vi verdient een beter voorprogramma dan dit
Ha ha ha ha. Ik durf te wedden dat je geen boek van hem hebt gelezen.quote:
Je kent ook een naam.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gijs Scholten van Aschat is de beste acteur van NL
Maar wat is dat precies waard?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gijs Scholten van Aschat is de beste acteur van NL
Je doet je naam eer aan.quote:
Je let niet eens op, je zit ondertussen te Fok!en.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan.
Heerlijke tv.
+10quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Allemaal zonder autocue hè. Dit kan Matthijs niet.
Alleen toneelstukken inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha. Ik durf te wedden dat je geen boek van hem hebt gelezen.
Sorry ik zat in de aanval modus.quote:
Jij kent Pierre Bokma niet ?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
Die linker kijkt wel goed mad.
Zouden ze dit uit hun hoofd doen? Dat vind ik dan wel weer knap.
Ha ha ha ha Te ergquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
Die linker kijkt wel goed mad.
Zouden ze dit uit hun hoofd doen? Dat vind ik dan wel weer knap.
Je kunt hier niet van genieten en ondertussen op Fok! lezen en reageren.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry ik zat in de aanval modus.
Dit is genieten.
Omdat Elizabeth haar kleren niet uitdoet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:35 schreef marcodej het volgende:
Waarom speelt Halientje Elizabeth niet?
hij is toch van die melkreclames met Bommetje!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken hem van gezicht, verder niet eigenlijk.
Nee man dat is iemand anders. Ook op zijn naam kom ik even nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is toch van die melkreclames met Bommetje!!!!
en dit mag wel karina?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan.
Heerlijke tv.
Ik ook. Als ik een paar minuten over heb ga ik op Youtube fragmentjes kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze fragmenten heb ik al 500x gezien.
Jawel was als puber gekluisterd aan de buis toen ik Guus Hermus Girano de Bergerac zag spelen. Ik was dan ook vroeg rijp en geïnteresseerd en geen chagrijn.quote:
lekker toch. Leukste om die oude beelden uit 2008 te bekijken van Sigaarsnor of de Gouden Koppel filmpjes van Doordekken etcquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik een paar minuten over heb ga ik op Youtube fragmentjes kijken
Al 5000x gehoord.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijp heeft af en toe wel heerlijke opmerkingen hoor
VI-Oranje 2010 was t allerbeste. Beter dan dat is het nooit meer geworden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker toch. Leukste om die oude beelden uit 2008 te bekijken van Sigaarsnor of de Gouden Koppel filmpjes van Doordekken etc
Ja, dat klopt. Ik heb dat fragment al 30x gezien ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al 5000x gehoord.
-MexicanoBakker
Tussentijds. Verder let ik tot dusverre zoverre op dat ik op je kan reageren en Derksen zijn baard niet heeft geschoren.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je let niet eens op, je zit ondertussen te Fok!en.
South Park act dit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Member VI Oranje 2010? Oooh I member! Member kutscheet? Ooh I member kutscheet!
memmberberries!!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Member VI Oranje 2010? Oooh I member! Member kutscheet? Ooh I member kutscheet!
Ha ha ha ha Het wordt steeds triesterquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar komt de vrachtwagen.quote:
Hier kan ik niet op hossen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag nog wel een uur doorgaan.
Muziek luisteren om er op te moeten dansenquote:
Zeppelin toch?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:42 schreef richolio het volgende:
Volgens mij heet dit nummer it's happening
Gemakkelijker zeker. Dit is niet iedereens kopje thee, dat geloof ik meteen.quote:
Even om je niveau te duiden ?quote:
Tsja, allebei veel dream pop invloeden. Maar ik vind het niet eens vergelijkbaar.quote:
Was vrij matig verstaanbaar ja. Deed ze op die eerste plaat toch wel beter. Een Close Watch was prima verstaanbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:43 schreef marcodej het volgende:
Wat een godin.
Wel onverstaanbaar, dat wel.
De drol van Suurbier is leuker.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Slurf van Suurbier blijft het best VI-fragment ooit, tweede plaats is de anekdote met Piet de Visser
Mee uit de kast gerold ?quote:
Vriend van Theo Maassen ?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:45 schreef donald_dick het volgende:
dat opgewarmd lijk was nog best lekker
komt van het vele rukkenquote:
Ga anders lekker Fries praten joh.quote:
Hij is een groot acteur.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
of tweede vetrolquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
of zou haar tiet daar hangen.
Aardige kerel ook.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hans Klok heeft echt zo'n foute jaren 80 glamrocker uitstraling. Alleen daarom is het een baas.
hij verricht meer wonderen dan God momenteelquote:
Dat mei net hjir.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga anders lekker Fries praten joh.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou leuk zijn als hij Halina kan wegtoveren.
of in jarretelsquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou leuk als je er een doek overheen trekt en dat ie dan binnen 5 seconden bij Hans in zn hol zit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
In het Fryslân topic mocht het niet, werd steeds weggemod met waarschuwingenquote:
Heb n kurk in ze reet want is bang dat hans er anders zn bloedworst in hangt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kijkt dat schandknaapje steeds zo geconstipeerd?
wtfquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
In het Fryslân topic mocht het niet, werd steeds weggemod met waarschuwingenMoet je eens in het Turkentopic kijken
Zou ook leuk zijn als hij de truc met Halina in de kist doet en dan het met zwaarden doorboren. En dat dan de truc mislukt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
dat snappen wequote:Op maandag 17 oktober 2016 19:51 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt supersimpel mar ik snap er geen reet van.
Mag er geen Fries gepost worden maar wel Turks? Lachwekkend weer.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
In het Fryslân topic mocht het niet, werd steeds weggemod met waarschuwingenMoet je eens in het Turkentopic kijken
Zitten er uberhaupt Turke op Fok? Dit leek me de White man's society.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag er geen Fries gepost worden maar wel Turks? Lachwekkend weer.
serieus?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Open een Erdogan-kritisch topic in NWS, kan je ze gelijk tellen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zitten er uberhaupt Turke op Fok? Dit leek me de White man's society.
Yep, zijn riante boerderij kan wel eens in waarde minderen door die Groningse gasvelden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:09 schreef Evertjan het volgende:
Jan Mulder gaat zo mad worden op Henk Kamp let maar op
De pijp moet blijven roken he. Voor niets gaat de zon op. Als Harry Mens het kan dan kan Matthijs het zeker.quote:
Ik had gewoon een lekker pastaatjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet woknoedels met honing ketjap-kip
Ed Baars heeft deze beurs allang binnen johquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:18 schreef Caland het volgende:
Ed Baars niet uitnodigen
Beste uitvinder van heel de wereld.
Dat is het ook. Geneuzel over het liefdesleven van Mitterand. Hiervoor was er een item over uitvindingen, waarbij minister Kamp een aantal prijzen uitreikte.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist helaas. Geen idee waar dit over gaat, lijkt me wat saai
Oh ik dacht dat het ging over 'zinnen om een vrouw te versieren'quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het ook. Geneuzel over het liefdesleven van Mitterand. Hiervoor was er een item over uitvindingen, waarbij minister Kamp een aantal prijzen uitreikte.
99% vanwege Freriksquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is dit zoveel leuker dan die Nederlandse aids met Freriks?
Kortere reistijd naar de universiteitquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:36 schreef Tagliano het volgende:
De nieuwe dienstregeling van de NS
Vier treintjes per uur naar mijn ouders toe
Wat is de NS toch een goddelijke organisatiequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kortere reistijd naar de universiteit
Als je hem ervoor zet BNSquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Als je een B achter NS zet, krijg je NSB.
Als je FW achter NS zet, krijg je NSFW.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Als je een B achter NS zet, krijg je NSB.
Ja nu weten we het welquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je FW achter NS zet, krijg je NSFW.
Ik moet zeggen dat ik het geen aids vond ook al stelde je de vraag niet aan mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel![]()
Wat vond je van de band? Ik gok dat je het wel tof vond.
Ik vond het niet zo boeiend. Niet slecht, beetje CHVRCHES-vibe, maar doet me weinig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel![]()
Wat vond je van de band? Ik gok dat je het wel tof vond.
Ik vond het eigenlijk wel aardig. Beetje ouderwets tachtiger jaren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo boeiend. Niet slecht, beetje CHVRCHES-vibe, maar doet me weinig.
Ik vind de broer van Dusty, Buffalo, een stuk beter
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het geen aids vond ook al stelde je de vraag niet aan mij
Dusty is top, jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeikmuziek vind ik dit zeg. Dusty is wel top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |