Hij scoort inderdaad punten op onderwerpen als intergratie, criminaliteit omdat hij dingen kan zeggen wat een ander niet kan. Hoe breed hij daarnaast georiënteerd is is mij ook niet bekend. Dus ik kan wel begrijpen wat je bedoelt. Zijn uitstraling e.d. heeft hij wel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Te weinig brede kennis en dat gaat hem opbreken. Bovendien lijkt het me het geen goede debater.
Burgemeester zijn is heel wat anders dan partijleider zijn (met alle politiek gekonkel e.d.).
Burgemeester zijn is heel wat anders dan
Sympathiek maar niet geloofwaardig na bijna 4 jaar lachend met Rutte samen te zijn opgelopen.quote:
Eens, zal op zichzelf best een aardige man zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sympathiek maar niet geloofwaardig na bijna 4 jaar lachend met Rutte samen te zijn opgelopen.
Die mis ik ook al een tijdje (als kiespijn). Zal ie aan het dementeren zijn ?quote:
Ik vind juist dat dit kabinet het prima gedaan heeft. Ik hoop op een voortzetting van dit beleid.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sympathiek maar niet geloofwaardig na bijna 4 jaar lachend met Rutte samen te zijn opgelopen.
ook al een tijdje niet bij studio verboden te lachen gezienquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die mis ik ook al een tijdje (als kiespijn). Zal ie aan het dementeren zijn ?
Zijn beide niet mijn partijen maar ik denk niet dat andere partijen het beter hadden gedaan. Wat dat betreft eens maar heb de indruk dat het niet meer gaat werken in een volgende regeerperiode.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind juist dat dit kabinet het prima gedaan heeft. Ik hoop op een voortzetting van dit beleid.
Die kan wel columns schrijven. Witteman is een analfabeet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit hier al jaren niet meer. Volgens mij hebben ze die gedropt in België.
Ik denk het wel. Wellicht moet er een derde partij bij om aan een meerderheid te komen, misschien zelfs twee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn beide niet mijn partijen maar ik denk niet dat andere partijen het beter hadden gedaan. Wat dat betreft eens maar heb de indruk dat het niet meer gaat werken in een volgende regeerperiode.
Dat weet niemand.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:29 schreef jamesdeen het volgende:
ff serieus, wat voegt die Halina nou toe?
Ga sjoelenquote:
Dit is geweldig met de beste acteur van Nederlandquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
de jubileum uitzending van vi verdient een beter voorprogramma dan dit
Ha ha ha ha. Ik durf te wedden dat je geen boek van hem hebt gelezen.quote:
Je kent ook een naam.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gijs Scholten van Aschat is de beste acteur van NL
Maar wat is dat precies waard?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gijs Scholten van Aschat is de beste acteur van NL
Je doet je naam eer aan.quote:
Je let niet eens op, je zit ondertussen te Fok!en.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan.
Heerlijke tv.
+10quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Allemaal zonder autocue hè. Dit kan Matthijs niet.
Alleen toneelstukken inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha. Ik durf te wedden dat je geen boek van hem hebt gelezen.
Sorry ik zat in de aanval modus.quote:
Jij kent Pierre Bokma niet ?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
Die linker kijkt wel goed mad.
Zouden ze dit uit hun hoofd doen? Dat vind ik dan wel weer knap.
Ha ha ha ha Te ergquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
Die linker kijkt wel goed mad.
Zouden ze dit uit hun hoofd doen? Dat vind ik dan wel weer knap.
Je kunt hier niet van genieten en ondertussen op Fok! lezen en reageren.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry ik zat in de aanval modus.
Dit is genieten.
Omdat Elizabeth haar kleren niet uitdoet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:35 schreef marcodej het volgende:
Waarom speelt Halientje Elizabeth niet?
hij is toch van die melkreclames met Bommetje!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken hem van gezicht, verder niet eigenlijk.
Nee man dat is iemand anders. Ook op zijn naam kom ik even nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is toch van die melkreclames met Bommetje!!!!
en dit mag wel karina?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan.
Heerlijke tv.
Ik ook. Als ik een paar minuten over heb ga ik op Youtube fragmentjes kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze fragmenten heb ik al 500x gezien.
Jawel was als puber gekluisterd aan de buis toen ik Guus Hermus Girano de Bergerac zag spelen. Ik was dan ook vroeg rijp en geïnteresseerd en geen chagrijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |