abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:47:20 #251
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205579119
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik zit niet op Facebook en dat maakt eigen onderzoek volgens de methode van BNW erg ingewikkeld.
Dat is interessant. En waar hebben users hier dan precies gesproken over Facebook? Ik zie hier eigenlijk nooit linkjes van of naar Facebook. En ook eigenlijk niemand die zegt daar veel actief te zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:55:35 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205579185
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is interessant. En waar hebben users hier dan precies gesproken over Facebook? Ik zie hier eigenlijk nooit linkjes van of naar Facebook. En ook eigenlijk niemand die zegt daar veel actief te zijn.
Apart dat het niet eens in mensen op komt om gewoon de msm beelden van het officiële verhaal te bekijken en in de eerste plaats te kijken of dat wel goed in elkaar steekt en of dat verhaal wel aan te nemen is voor waar.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 12:27:57 #253
319979 Fok-it
All is well
pi_205579463
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:55 schreef Summers het volgende:

[..]
Apart dat het niet eens in mensen op komt om gewoon de msm beelden van het officiële verhaal te bekijken en in de eerste plaats te kijken of dat wel goed in elkaar steekt en of dat verhaal wel aan te nemen is voor waar.
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Op welke wijze heb jij Sandy Hook onderzocht?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:30:39 #254
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205579481
Je kunt toch al die delen doorlezen ipv iemand in zijn nek te hijgen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 12:32:07 #255
319979 Fok-it
All is well
pi_205579497
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Je kunt toch al die delen doorlezen ipv iemand in zijn nek te hijgen?
Je kan ook gewoon antwoord geven

ja tenzij

tenzij er helemaal geen antwoord is :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Fok-it op 08-08-2022 13:01:36 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205579517
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:55 schreef Summers het volgende:

[..]
Apart dat het niet eens in mensen op komt om gewoon de msm beelden van het officiële verhaal te bekijken en in de eerste plaats te kijken of dat wel goed in elkaar steekt en of dat verhaal wel aan te nemen is voor waar.
_O-

Dus dat is jouw onderzoek?
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:37:17 #257
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205579532
Je zit haar op de nek met het doel om te kunnen zagen meteen op de persoon. Succes met lezen!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:44:25 #258
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205579588
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
_O-

Dus dat is jouw onderzoek?
Je bent net de regering en de experts , gewoon ergens het woord kritisch typen of ergens het woordje wetenschap laten vallen en de msm-ers zijn weer tevreden . Of toen met Charlie Hebdo ff een uitje waarin je roept Vrijheid van meningsuiting en voor de rest van je leven andere proberen de mond te snoeren , zo doorzichtig .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:48:10 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205579614
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Je kunt toch al die delen doorlezen ipv iemand in zijn nek te hijgen?
Dat hebben ze in die 10 jaar nooit gedaan , het is genoeg om te roepen “conspiracy “ en het onderzoek doet die geweldige msm wel voor ze . Tenslotte hebben we allemaal geleerd dat de journalistiek in Nederland objectief en onafhankelijk is dus dat scheelt ons weer tijd om naar shownieuws te kijken :D :+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 augustus 2022 @ 12:48:53 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205579620
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:55 schreef Summers het volgende:

[..]
Apart dat het niet eens in mensen op komt om gewoon de msm beelden van het officiële verhaal te bekijken en in de eerste plaats te kijken of dat wel goed in elkaar steekt en of dat verhaal wel aan te nemen is voor waar.
Gedaan en als je er met een realistische blik naar kijkt, en niet met een 'er móet wel iets niet kloppen, de grote boze MSM zegt dit dus dit kán niet waar zijn!'-blik, is er niks vreemds. Nou ja, behalve dat een 20-jarige teringlijer twintig kindjes dood heeft geschoten, dat is inderdaad wel vreemd.

En nu?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:49:49 #261
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205579626
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gedaan en als je er met een realistische blik naar kijkt, en niet met een 'er móet wel iets niet kloppen, de grote boze MSM zegt dit dus dit kán niet waar zijn!'-blik, is er niks vreemds. Nou ja, behalve dat een 20-jarige teringlijer twintig kindjes dood heeft geschoten, dat is inderdaad wel vreemd.
Ik geloof er niks van :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 augustus 2022 @ 12:51:25 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205579637
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:49 schreef Summers het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van :W
Verrassend, allejezus nog aan toe zeg :D _O-

En nu? Zelf afreizen naar die locatie, de ouders van de doodgeschoten kinderen ondervragen of iets dergelijks? Ik neem aan dat iedereen die hier roept dat het nep is op z'n minst mensen heeft ondervraagd over hun niet bestaande dode kinderen? Je moet immers wel zelf onderzoek doen als je roept dat je zelf onderzoek doet. Heel benieuwd hoe dat ging, ik ga straks even wat andere delen lezen om de verslagen van die bezoekjes te lezen!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205579657
"Ik heb de beelden van de MSM gezien en die waren gek gemonteerd, dus het is niet gebeurd en het is een HOAX".

Tot zover het eigen onderzoek. Echt, het wordt niet debieler dan dit hoor.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 13:02:24 #264
319979 Fok-it
All is well
pi_205579699
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:49 schreef Summers het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van :W
Dan ben je ziek in je hoofd :W Misschien daar eens grondig onderzoek naar doen. Of mensen die ervoor gestudeerd hebben
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 augustus 2022 @ 13:04:35 #265
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205579709
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dan ben je ziek in je hoofd :W Misschien daar eens grondig onderzoek naar doen. Of mensen die ervoor gestudeerd hebben
Mwah, dat valt ook wel mee denk ik. Vooral een bizarre versie van recalcitrant in het kwadraat :+

"Wat er ook gebeurt, ik geloof níet wat de grote boze MSM, waar ik overigens naar weiger te kijken, zegt :( :( "
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 13:06:25 #266
319979 Fok-it
All is well
pi_205579725
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Mwah, dat valt ook wel mee denk ik.
Mwah, dat denk ik niet. Je staat dusdanig ver van enige werkelijkheid af dat dat echt wel iets mentaals is. Of simpelweg een gebrek aan intelligentie, maargoed dat hangt vaak samen met complottheoristen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205579755
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:49 schreef Summers het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van :W
Er zullen in de complothoek vast ook wel een paar mensen zijn met een gemiddelde of zelfs bovengemiddelde intelligentie… Oprechte vraag aan deze mensen: hoe voelt het om in hetzelfde team te zitten als compleet ontwrichte zwakzinnigen zoals bijvoorbeeld de user die ik hier quote? Zet jullie dat niet aan het denken?
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 13:42:45 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_205579963
Oh en dat is geen bashen, dat is wetenschappelijk bekend :)

https://westminsterresear(...)-conspiracy-theories

https://www.psypost.org/2(...)inking-ability-61347

Al zal dat ongetwijfeld fake news zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205579973
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:42 schreef Fok-it het volgende:
Oh en dat is geen bashen, dat is wetenschappelijk bekend :)

https://westminsterresear(...)-conspiracy-theories

https://www.psypost.org/2(...)inking-ability-61347

Al zal dat ongetwijfeld fake news zijn
Water = nat.
pi_205579993
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:11 schreef Intint het volgende:

[..]
Er zullen in de complothoek vast ook wel een paar mensen zijn met een gemiddelde of zelfs bovengemiddelde intelligentie… Oprechte vraag aan deze mensen: hoe voelt het om in hetzelfde team te zitten als compleet ontwrichte zwakzinnigen zoals bijvoorbeeld de user die ik hier quote? Zet jullie dat niet aan het denken?
Het stemgedrag onder verstandelijk beperkten is overwegend links en sociaal, maar daar wil ik als linkse stemmer mezelf niet voor te hoeven verdedigen, dus ik ben bang dat je bot vangt.
-nee-
pi_205580028
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:46 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het stemgedrag onder verstandelijk beperkten is overwegend links en sociaal, maar daar wil ik als linkse stemmer mezelf niet voor te hoeven verdedigen, dus ik ben bang dat je bot vangt.
Bron?
pi_205580132
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:49 schreef Intint het volgende:

[..]
Bron?
Je weet dat Marsenal sarcastisch is? :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:50:23 #273
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205580537
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:42 schreef Fok-it het volgende:
Oh en dat is geen bashen, dat is wetenschappelijk bekend :)

https://westminsterresear(...)-conspiracy-theories

https://www.psypost.org/2(...)inking-ability-61347

Al zal dat ongetwijfeld fake news zijn
Dat is een interessante claim. Het woord intelligentie wordt hier nergens gebruikt. Het gaat voornamelijk (als ik die eerste studie even bekijk) over bepaalde manieren van denken en persoonlijkheidstrekken, waarbij eigenschappen zoals openheid, inschikkelijkheid, mate van intuïtief denken, scepsis, zelfvertrouwen maar ook bepaalde culturele factoren een rol spelen.
quote:
Furthermore, we are not suggesting that thinking dispositions are the only, or even the most important, factor to affect belief in conspiracy theories. Conspiracy theories are associated with a range of cultural, social, cognitive, and individual difference factors (for reviews, see Swami & Coles, 2010; Swami & Furnham, 2014) and, while the present work suggests one possible cognitive source, it will be important for future work to establish the relationship between thinking dispositions and other identified variables in shaping belief in conspiracy theories.
Het lijkt mij dus lastig om hier direct hele zwart-wit conclusies uit te gaan trekken over intelligentie. Ik begrijp dat dit een stokpaardje is voor sommigen dat voor geruststelling moet zorgen, maar helaas, zo werkt het in de praktijk dus niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 14:51:49 #274
319979 Fok-it
All is well
pi_205580549
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is een interessante claim. Het woord intelligentie wordt hier nergens gebruikt. Het gaat voornamelijk (als ik die eerste studie even bekijk) over bepaalde manieren van denken en persoonlijkheidstrekken, waarbij eigenschappen zoals openheid, inschikkelijkheid, mate van intuïtief denken, scepsis, zelfvertrouwen maar ook bepaalde culturele factoren een rol spelen.
[..]
Het lijkt mij dus lastig om hier direct hele zwart-wit conclusies uit te gaan trekken over intelligentie. Ik begrijp dat dit een stokpaardje is voor sommigen dat voor geruststelling moet zorgen, maar helaas, zo werkt het in de praktijk dus niet.
Ja leuk hoor, stokpaardje. Maar analytisch vermogen hoort wel degelijk bij het meten van intelligentie.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205580559
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:49 schreef Intint het volgende:

[..]
Bron?
Kan m'n pdfjes even niet vinden ;(
-nee-
pi_205580665
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Mwah, dat valt ook wel mee denk ik. Vooral een bizarre versie van recalcitrant in het kwadraat :+

"Wat er ook gebeurt, ik geloof níet wat de grote boze MSM, waar ik overigens naar weiger te kijken, zegt :( :( "
Zoals de kleuter die zijn vingers in de oren stopt en heel hard "ik hoor je lekker niet" roept. Tot je vraagt of ie een ijsje wilt.
pi_205581322
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:11 schreef Intint het volgende:

[..]
Er zullen in de complothoek vast ook wel een paar mensen zijn met een gemiddelde of zelfs bovengemiddelde intelligentie… Oprechte vraag aan deze mensen: hoe voelt het om in hetzelfde team te zitten als compleet ontwrichte zwakzinnigen zoals bijvoorbeeld de user die ik hier quote? Zet jullie dat niet aan het denken?
Wat een gekke redenatie. Waarom zou je je iets aan moeten trekken van de keuze van andere mensen. De helft van de mensen heeft een intelligentieniveau onder het gemiddelde, dus de kans is zeer groot dat in een binaire situatie er in beide kampen ramenlikkers voorkomen.

Kijk jij eerst wie de mening deelt, alvorens je zelf stelling neemt?
  maandag 8 augustus 2022 @ 18:04:16 #278
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205582108
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Mwah, dat denk ik niet. Je staat dusdanig ver van enige werkelijkheid af dat dat echt wel iets mentaals is. Of simpelweg een gebrek aan intelligentie, maargoed dat hangt vaak samen met complottheoristen
Complot theoristen vind ik wel het meest kritisch en die willen ook ver van jouw werkelijkheid vandaan blijven maar schattig dat je denkt dat jij de standaard bent waar we allemaal op moeten lijken. Thx but no thanks , youre on your own ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205582300
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:04 schreef Summers het volgende:

[..]
Complot theoristen vind ik wel het meest kritisch en die willen ook ver van jouw werkelijkheid vandaan blijven maar schattig dat je denkt dat jij de standaard bent waar we allemaal op moeten lijken. Thx but no thanks , youre on your own ^O^
Wel vreemd dat je dan helemaal niet bereid bent om duidelijk te maken waar die kritiek mbt Sandy Hook concreet uit bestaat behalve de dooddoener dat je de MSM niet betrouwbaar vindt en weigert te vertellen waar we dan wél op moeten vertrouwen. Het is allemaal gebakken lucht wat jij produceert en heeft helemaal niets met 'kritisch' denken te maken maar alles met een confirmation bias oftewel er is duidelijk iets mis met je manier van denken. Je hebt meer een geloof :{w

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 augustus 2022 @ 19:19:45 #280
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205582714
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:04 schreef Summers het volgende:

[..]
Complot theoristen vind ik wel het meest kritisch en die willen ook ver van jouw werkelijkheid vandaan blijven maar schattig dat je denkt dat jij de standaard bent waar we allemaal op moeten lijken. Thx but no thanks , youre on your own ^O^
De 'doorgewinterde' complottheoristen zijn niet het meest kritisch, maar het minst voor zichzelf denkend. Schaapjes dus, om een term te gebruiken die ze zelf graag bezigen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 8 augustus 2022 @ 19:20:31 #281
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205582721
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wel vreemd dat je dan helemaal niet bereid bent om duidelijk te maken waar die kritiek mbt Sandy Hook concreet uit bestaat behalve de dooddoener dat je de MSM niet betrouwbaar vindt en weigert te vertellen waar we dan wél op moeten vertrouwen. Het is allemaal gebakken lucht wat jij produceert en heeft helemaal niets met 'kritisch' denken te maken maar alles met een confirmation bias oftewel er is duidelijk iets mis met je manier van denken. Je hebt meer een geloof :{w

[ afbeelding ]
Misschien moet je leren voor jezelf na te gaan denken en weer op jezelf leren vertrouwen en je niks aan te trekken
van wat andere mensen van je vinden , ik doe dat ook niet ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205582787
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:20 schreef Summers het volgende:

[..]
Misschien moet je leren voor jezelf na te gaan denken en weer op jezelf leren vertrouwen en je niks aan te trekken
van wat andere mensen van je vinden , ik doe dat ook niet ^O^
Misschien moet je eens leren op de inhoud in te gaan?

Of ben je bang wat andere mensen daarvan vinden? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205582848
:)

[ Bericht 44% gewijzigd door mascara-klodder op 09-08-2022 06:52:56 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205598587
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon antwoord geven

ja tenzij

tenzij er helemaal geen antwoord is :)
Zeg dat nou maar niet.
Want natuurlijk hebben ze geen wérkelijk goed antwoord en dan komen ze voorspelbare Ad Hominems.

Grappig detail: geen enkele wappie heeft toe nu toe de 1000 euro challenge van journalist Harry Hol gewonnen:


Maar ja, dat is natuurlijk een "hoernalist" van de MSM, dus die nemen ze natuurlijk niet serieus. Alleen hun eigen wappiebronnen achten ze betrouwbaar. Het dringt alleen niet tot hun door dat daar allemaal verdienmodellen achter zitten, met Jensen en Engel als triest voorbeeld.
Van een hooggeschoold iemand als Baudet kan ik haast niet geloven dat die zelf gelooft in zijn eigen onzin, evenals Raisa Blommenstijn.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205598672
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Mwah, dat denk ik niet. Je staat dusdanig ver van enige werkelijkheid af dat dat echt wel iets mentaals is. Of simpelweg een gebrek aan intelligentie, maargoed dat hangt vaak samen met complottheoristen
:Y _O_

In elk geval lijkt er sprake van een collectieve betrekkingswaan onder dat complotvolk Zouden veel wappers schizofreen zijn? Randpsychotisch toch op zijn minst.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 10 augustus 2022 @ 12:36:28 #286
319979 Fok-it
All is well
pi_205598710
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:34 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
:Y _O_

In elk geval lijkt er sprake van een collectieve betrekkingswaan onder dat complotvolk Zouden veel wappers schizofreen zijn? Randpsychotisch toch op zijn minst.
Geen idee eigenlijk of je hierdoor ook vatbaarder kan zijn voor psychose. Is normaliter iets wat ofwel aangeboren is ofwel versterkt door drank/drugs toch?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205598744
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:11 schreef Intint het volgende:

[..]
Er zullen in de complothoek vast ook wel een paar mensen zijn met een gemiddelde of zelfs bovengemiddelde intelligentie… Oprechte vraag aan deze mensen: hoe voelt het om in hetzelfde team te zitten als compleet ontwrichte zwakzinnigen zoals bijvoorbeeld de user die ik hier quote? Zet jullie dat niet aan het denken?
Een prima vraag.
Ik vraag me ook af waarom zij denken dat "de Elite" alleen met hun over zou willen blijven en hoe zij denken dat het mogelijk is dat zij over speciale inside kennis beschikken en dat dit niet uitlekt. Juist OMDAT onze overheid zo imcapabel is (want die mening deel ik met ze).
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205598799
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk of je hierdoor ook vatbaarder kan zijn voor psychose. Is normaliter iets wat ofwel aangeboren is ofwel versterkt door drank/drugs toch?
Klopt. Echter hebben schizo's een voorliefde voor complotten.
Maar wat betreft die wappies: veel vab die dwazen zijn bepaald niet vies van verdovende middelen en dit in combinatie met aangeboren kwetsbaarheid is het een recept voor ellende.
Op Twitter bij Videre en Oma's wappiehoekje zijn in elk geval veel zwakbegaafde en/of geesteszieke wappies te zien. Nu zal dat niet voor elke wappie gelden, maar het is opvallend dat je aan veel van die lui de achterlijkheid al kunt aflezen. Max van de B, de fakkelman die bij Kaag stond, is een geloofswaanzinnige schizofreen die weigert medicatie te slikken. De krankzinnigheid is van dat hele hoofd af te lezen. En zo zijn er meer die staatsgevaarlijk zijn.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 10 augustus 2022 @ 12:56:48 #289
319979 Fok-it
All is well
pi_205598916
quote:
18s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:44 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Klopt. Echter hebben schizo's een voorliefde voor complotten.
Maar wat betreft die wappies: veel vab die dwazen zijn bepaald niet vies van verdovende middelen en dit in combinatie met aangeboren kwetsbaarheid is het een recept voor ellende.
Op Twitter bij Videre en Oma's wappiehoekje zijn in elk geval veel zwakbegaafde en/of geesteszieke wappies te zien. Nu zal dat niet voor elke wappie gelden, maar het is opvallend dat je aan veel van die lui de achterlijkheid al kunt aflezen. Max van de B, de fakkelman die bij Kaag stond, is een geloofswaanzinnige schizofreen die weigert medicatie te slikken. De krankzinnigheid is van dat hele hoofd af te lezen. En zo zijn er meer die staatsgevaarlijk zijn.
Denk dat het grotendeel van die groep niet staatsgevaarlijk is, maar vooral gewoon alle binding met de werkelijkheid heeft verloren en zich dus steeds meer afkeert van enige nuance, wat evengoed een kwalijke zaak is natuurlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205598929
quote:
82s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Misschien moet je eens leren op de inhoud in te gaan?

Of ben je bang wat andere mensen daarvan vinden? :D
Dat doen ze niet en zullen ze ook nooit gaan doen. Omdat ze dan moeten toegeven dat ze het bij het verkeerde eind hebben en dat betekent gezichtsverlies. Dus in plaats daarvan komen deze reacties:
1) doe selluf ondersoek
2) overgaan op Ad Hominems.

Iets anders komt er niet uit de mond van die simpeltjes. Daarom kun je er geen discussie mee voeren en zul je de oorlog nooit gaan winnen met dat soort lui. Ze zijn alleen maar stront irritant in de omgang, dus kun je ze het beste negeren. Dommigheid is geen misdaad. Laat ze lekker genieten in hun domme, simplistische wereldje. De rest van de wereld kotst wappies uit. Gelukkig maar.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205598948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Denk dat het grotendeel van die groep niet staatsgevaarlijk is, maar vooral gewoon alle binding met de werkelijkheid heeft verloren en zich dus steeds meer afkeert van enige nuance, wat evengoed een kwalijke zaak is natuurlijk
Mee eens.
Het zijn bijna allemaal laffe honden. Meelopers. Mensen zonder ruggegraat.
Alleen die Max lijkt me echt gevaarlijk, juist omdat hij schizo is en geen pillen slikt.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205599893
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Gelukkig. En dank voor je uitleg.
No worries
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
^O^
:*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205600380
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wel vreemd dat je dan helemaal niet bereid bent om duidelijk te maken waar die kritiek mbt Sandy Hook concreet uit bestaat behalve de dooddoener dat je de MSM niet betrouwbaar vindt en weigert te vertellen waar we dan wél op moeten vertrouwen. Het is allemaal gebakken lucht wat jij produceert en heeft helemaal niets met 'kritisch' denken te maken maar alles met een confirmation bias oftewel er is duidelijk iets mis met je manier van denken. Je hebt meer een geloof :{w

[ afbeelding ]
Haha, ik denk dat jij de laatste bent die anderen moet gaan aanspreken over dit soort dingen. Ik zal maar niet beginnen over een religieuze houding ten opzichte van bepaalde MSM-outlets, maar je zal heel goed weten wat ik hier bedoel. Wat zelfreflectie hier zou wat dat betreft een kwaad kunnen.
quote:
82s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Misschien moet je eens leren op de inhoud in te gaan?

Of ben je bang wat andere mensen daarvan vinden? :D
Wat bedoel je hier met 'de inhoud' eigenlijk? En ik vraag dat omdat het algemeen bekend is dat jij graag bepaalde discussieregels uitzet voor anderen, maar je daar zelf niet aan hoeft te houden. En ook dat de begrippen en termen die je daarbij gebruikt nogal eens kunnen wisselen van betekenis. Dat kan nogal eens voor onduidelijkheid zorgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 augustus 2022 @ 16:00:30 #294
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205600489
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:11 schreef Intint het volgende:

[..]
Er zullen in de complothoek vast ook wel een paar mensen zijn met een gemiddelde of zelfs bovengemiddelde intelligentie… Oprechte vraag aan deze mensen: hoe voelt het om in hetzelfde team te zitten als compleet ontwrichte zwakzinnigen zoals bijvoorbeeld de user die ik hier quote? Zet jullie dat niet aan het denken?
Denk dat dat ook voor heel wat mensen een reden is geweest om het vaccin te nemen. ''De meesten nemen het vaccin, de 'msm' zegt dat je het moreel verplicht bent en ik wil geen 'wappie' zijn''. (deze mensen denken niet echt zelf na over de materie maar kiezen een 'team' imo)

Dat die gekke Engel een 'wappie' is bijvoorbeeld heeft mij persoonlijk niet aan het denken gezet waarna ik het vaccin heb genomen. Ik heb andere redenen en standpunten dan hij heeft en toch werd ik als zijn volger bestempeld en ook 'wappie' genoemd door veel mensen alleen omdat ik het vaccin niet nam.

Elk 'team' heeft dus zijn 'wappies' maar jij bent daar wel gevoelig voor zo te lezen? Je zou het erg vervelend vinden om in hetzelfde kamp als bijvoorbeeld Engel te zitten en daar je keuze door laten beinvloeden?
To BG or not to BG!
pi_205600544
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 16:00 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Denk dat dat ook voor heel wat mensen een reden is geweest om het vaccin te nemen. ''De meesten nemen het vaccin, de 'msm' zegt dat je het moreel verplicht bent en ik wil geen 'wappie' zijn''. (deze mensen denken niet echt zelf na over de materie maar kiezen een 'team' imo)

Dat die gekke Engel een 'wappie' is bijvoorbeeld heeft mij persoonlijk niet aan het denken gezet waarna ik het vaccin heb genomen. Ik heb andere redenen en standpunten dan hij heeft en toch werd ik als zijn volger bestempeld en ook 'wappie' genoemd door veel mensen alleen omdat ik het vaccin niet nam.

Elk 'team' heeft dus zijn 'wappies' maar jij bent daar wel gevoelig voor zo te lezen? Je zou het erg vervelend vinden om in hetzelfde kamp als bijvoorbeeld Engel te zitten en daar je keuze door laten beinvloeden?
Ik laat mijn keuzes beïnvloeden door logica, wetenschap en kennis en krijg meteen rode vlaggen wanneer ik de onderbuik detecteer. Maar je hebt gelijk, als er VOORNAMELIJK zwakzinnigen, populisten en Dunning-Krugers aan mijn zijde stonden en intelligente mensen en onafhankelijk peer reviewed onderzoek aan de andere zijde zou ik mijn positie wel nog eens gaan heroverwegen en de feiten nog eens naast elkaar gaan leggen.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 16:16:09 #296
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205600618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 16:07 schreef Intint het volgende:

[..]
Ik laat mijn keuzes beïnvloeden door logica, wetenschap en kennis en krijg meteen rode vlaggen wanneer ik de onderbuik detecteer. Maar je hebt gelijk, als er VOORNAMELIJK zwakzinnigen, populisten en Dunning-Krugers aan mijn zijde stonden en intelligente mensen en onafhankelijk peer reviewed onderzoek aan de andere zijde zou ik mijn positie wel nog eens gaan heroverwegen en de feiten nog eens naast elkaar gaan leggen.
In het geval van niet vaccineren zijn het niet VOORNAMELIJK zwakzinnigen etc die in dat 'team' zitten maar ENKELEN, die bijvoorbeeld geloven in het 5G complot en dat alle gevaccineerden doodgaan etc......

In het geval SH weet ik het niet hier weet ik niks van, heb me er nooit in verdiept verder en heb daar eigenlijk geen mening over. Maar als iemand overtuigt is van zijn mening dan is dat zo en zal ik daar ook verder niet over oordelen en die persoon zeker niet zwakzinnig oid noemen.
To BG or not to BG!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 00:35:53 #297
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_205613757
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 16:07 schreef Intint het volgende:

[..]
Ik laat mijn keuzes beïnvloeden door logica, wetenschap en kennis en krijg meteen rode vlaggen wanneer ik de onderbuik detecteer. Maar je hebt gelijk, als er VOORNAMELIJK zwakzinnigen, populisten en Dunning-Krugers aan mijn zijde stonden en intelligente mensen en onafhankelijk peer reviewed onderzoek aan de andere zijde zou ik mijn positie wel nog eens gaan heroverwegen en de feiten nog eens naast elkaar gaan leggen.
de slingers liggen klaar...
Huig
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:14:15 #298
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205616448
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:35 schreef Orwell het volgende:

[..]
de slingers liggen klaar...
Welke slingers ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205632670
pi_205632673
nou
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')