abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:47:20 #251
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205579119
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik zit niet op Facebook en dat maakt eigen onderzoek volgens de methode van BNW erg ingewikkeld.
Dat is interessant. En waar hebben users hier dan precies gesproken over Facebook? Ik zie hier eigenlijk nooit linkjes van of naar Facebook. En ook eigenlijk niemand die zegt daar veel actief te zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:55:35 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205579185
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is interessant. En waar hebben users hier dan precies gesproken over Facebook? Ik zie hier eigenlijk nooit linkjes van of naar Facebook. En ook eigenlijk niemand die zegt daar veel actief te zijn.
Apart dat het niet eens in mensen op komt om gewoon de msm beelden van het officiële verhaal te bekijken en in de eerste plaats te kijken of dat wel goed in elkaar steekt en of dat verhaal wel aan te nemen is voor waar.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:27:57 #253
319979 Fok-it
All is well
pi_205579463
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:55 schreef Summers het volgende:

[..]
Apart dat het niet eens in mensen op komt om gewoon de msm beelden van het officiële verhaal te bekijken en in de eerste plaats te kijken of dat wel goed in elkaar steekt en of dat verhaal wel aan te nemen is voor waar.
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Op welke wijze heb jij Sandy Hook onderzocht?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:30:39 #254
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205579481
Je kunt toch al die delen doorlezen ipv iemand in zijn nek te hijgen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:32:07 #255
319979 Fok-it
All is well
pi_205579497
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Je kan ook gewoon antwoord geven

ja tenzij

tenzij er helemaal geen antwoord is :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Fok-it op 08-08-2022 13:01:36 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205579517
quote:

[..]
_O-

Dus dat is jouw onderzoek?
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:37:17 #257
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205579532
Je zit haar op de nek met het doel om te kunnen zagen meteen op de persoon. Succes met lezen!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:44:25 #258
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205579588
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
_O-

Dus dat is jouw onderzoek?
Je bent net de regering en de experts , gewoon ergens het woord kritisch typen of ergens het woordje wetenschap laten vallen en de msm-ers zijn weer tevreden . Of toen met Charlie Hebdo ff een uitje waarin je roept Vrijheid van meningsuiting en voor de rest van je leven andere proberen de mond te snoeren , zo doorzichtig .
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:48:10 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205579614
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat hebben ze in die 10 jaar nooit gedaan , het is genoeg om te roepen “conspiracy “ en het onderzoek doet die geweldige msm wel voor ze . Tenslotte hebben we allemaal geleerd dat de journalistiek in Nederland objectief en onafhankelijk is dus dat scheelt ons weer tijd om naar shownieuws te kijken :D :+
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 augustus 2022 @ 12:48:53 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205579620
quote:

[..]
Gedaan en als je er met een realistische blik naar kijkt, en niet met een 'er móet wel iets niet kloppen, de grote boze MSM zegt dit dus dit kán niet waar zijn!'-blik, is er niks vreemds. Nou ja, behalve dat een 20-jarige teringlijer twintig kindjes dood heeft geschoten, dat is inderdaad wel vreemd.

En nu?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:49:49 #261
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205579626
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gedaan en als je er met een realistische blik naar kijkt, en niet met een 'er móet wel iets niet kloppen, de grote boze MSM zegt dit dus dit kán niet waar zijn!'-blik, is er niks vreemds. Nou ja, behalve dat een 20-jarige teringlijer twintig kindjes dood heeft geschoten, dat is inderdaad wel vreemd.
Ik geloof er niks van :W
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 augustus 2022 @ 12:51:25 #262
284411 crew  heywoodu
pi_205579637
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:49 schreef Summers het volgende:

[..]
Verrassend, allejezus nog aan toe zeg :D _O-

En nu? Zelf afreizen naar die locatie, de ouders van de doodgeschoten kinderen ondervragen of iets dergelijks? Ik neem aan dat iedereen die hier roept dat het nep is op z'n minst mensen heeft ondervraagd over hun niet bestaande dode kinderen? Je moet immers wel zelf onderzoek doen als je roept dat je zelf onderzoek doet. Heel benieuwd hoe dat ging, ik ga straks even wat andere delen lezen om de verslagen van die bezoekjes te lezen!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_205579657
"Ik heb de beelden van de MSM gezien en die waren gek gemonteerd, dus het is niet gebeurd en het is een HOAX".

Tot zover het eigen onderzoek. Echt, het wordt niet debieler dan dit hoor.
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:02:24 #264
319979 Fok-it
All is well
pi_205579699
quote:

[..]
Dan ben je ziek in je hoofd :W Misschien daar eens grondig onderzoek naar doen. Of mensen die ervoor gestudeerd hebben
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 augustus 2022 @ 13:04:35 #265
284411 crew  heywoodu
pi_205579709
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dan ben je ziek in je hoofd :W Misschien daar eens grondig onderzoek naar doen. Of mensen die ervoor gestudeerd hebben
Mwah, dat valt ook wel mee denk ik. Vooral een bizarre versie van recalcitrant in het kwadraat :+

"Wat er ook gebeurt, ik geloof níet wat de grote boze MSM, waar ik overigens naar weiger te kijken, zegt :( :( "
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:06:25 #266
319979 Fok-it
All is well
pi_205579725
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Mwah, dat valt ook wel mee denk ik.
Mwah, dat denk ik niet. Je staat dusdanig ver van enige werkelijkheid af dat dat echt wel iets mentaals is. Of simpelweg een gebrek aan intelligentie, maargoed dat hangt vaak samen met complottheoristen
pi_205579755
quote:

[..]
Er zullen in de complothoek vast ook wel een paar mensen zijn met een gemiddelde of zelfs bovengemiddelde intelligentie… Oprechte vraag aan deze mensen: hoe voelt het om in hetzelfde team te zitten als compleet ontwrichte zwakzinnigen zoals bijvoorbeeld de user die ik hier quote? Zet jullie dat niet aan het denken?
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:42:45 #268
319979 Fok-it
All is well
pi_205579963
Oh en dat is geen bashen, dat is wetenschappelijk bekend :)

https://westminsterresear(...)-conspiracy-theories

https://www.psypost.org/2(...)inking-ability-61347

Al zal dat ongetwijfeld fake news zijn
pi_205579973
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:42 schreef Fok-it het volgende:

Water = nat.
pi_205579993
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:11 schreef Intint het volgende:

[..]
Er zullen in de complothoek vast ook wel een paar mensen zijn met een gemiddelde of zelfs bovengemiddelde intelligentie… Oprechte vraag aan deze mensen: hoe voelt het om in hetzelfde team te zitten als compleet ontwrichte zwakzinnigen zoals bijvoorbeeld de user die ik hier quote? Zet jullie dat niet aan het denken?
Het stemgedrag onder verstandelijk beperkten is overwegend links en sociaal, maar daar wil ik als linkse stemmer mezelf niet voor te hoeven verdedigen, dus ik ben bang dat je bot vangt.
-nee-
pi_205580028
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:46 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het stemgedrag onder verstandelijk beperkten is overwegend links en sociaal, maar daar wil ik als linkse stemmer mezelf niet voor te hoeven verdedigen, dus ik ben bang dat je bot vangt.
Bron?
pi_205580132
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:49 schreef Intint het volgende:

[..]
Bron?
Je weet dat Marsenal sarcastisch is? :D
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:50:23 #273
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205580537
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:42 schreef Fok-it het volgende:

Dat is een interessante claim. Het woord intelligentie wordt hier nergens gebruikt. Het gaat voornamelijk (als ik die eerste studie even bekijk) over bepaalde manieren van denken en persoonlijkheidstrekken, waarbij eigenschappen zoals openheid, inschikkelijkheid, mate van intuïtief denken, scepsis, zelfvertrouwen maar ook bepaalde culturele factoren een rol spelen.
quote:
Furthermore, we are not suggesting that thinking dispositions are the only, or even the most important, factor to affect belief in conspiracy theories. Conspiracy theories are associated with a range of cultural, social, cognitive, and individual difference factors (for reviews, see Swami & Coles, 2010; Swami & Furnham, 2014) and, while the present work suggests one possible cognitive source, it will be important for future work to establish the relationship between thinking dispositions and other identified variables in shaping belief in conspiracy theories.
Het lijkt mij dus lastig om hier direct hele zwart-wit conclusies uit te gaan trekken over intelligentie. Ik begrijp dat dit een stokpaardje is voor sommigen dat voor geruststelling moet zorgen, maar helaas, zo werkt het in de praktijk dus niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:51:49 #274
319979 Fok-it
All is well
pi_205580549
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is een interessante claim. Het woord intelligentie wordt hier nergens gebruikt. Het gaat voornamelijk (als ik die eerste studie even bekijk) over bepaalde manieren van denken en persoonlijkheidstrekken, waarbij eigenschappen zoals openheid, inschikkelijkheid, mate van intuïtief denken, scepsis, zelfvertrouwen maar ook bepaalde culturele factoren een rol spelen.
[..]
Het lijkt mij dus lastig om hier direct hele zwart-wit conclusies uit te gaan trekken over intelligentie. Ik begrijp dat dit een stokpaardje is voor sommigen dat voor geruststelling moet zorgen, maar helaas, zo werkt het in de praktijk dus niet.
Ja leuk hoor, stokpaardje. Maar analytisch vermogen hoort wel degelijk bij het meten van intelligentie.
pi_205580559
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:49 schreef Intint het volgende:

[..]
Bron?
Kan m'n pdfjes even niet vinden ;(
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')