Dat heb ik n keer met een vent gehad op Paiqquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Via Paiq een leuke meid, voor morgenochtend een date staan.
Begint al goed met eisen stellen aan mijn levensstijl, hoe vaak ik uitga en dergelijke. Leuke gespreken.
En net zegt ze af omdat het contact verwaterd zou zijn en volgt er een heuse breakdown omdat ik inlogde op paiq na mijn eten na een mailtje ipv haar te appen. Loyaliteit eisen en weet ik wat. Elkaar nog niet eens ontmoet
Je kunt een hoop op temperament gooien, maar hier ging wel een vlaggetje op van borderline...
De tering zeg, gelukkig maar dat je er niet mee gedate hebt, denk ik..quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Begint al goed met eisen stellen aan mijn levensstijl, hoe vaak ik uitga en dergelijke. Leuke gespreken.
En net zegt ze af omdat het contact verwaterd zou zijn en volgt er een heuse breakdown omdat ik inlogde op paiq na mijn eten na een mailtje ipv haar te appen. Loyaliteit eisen en weet ik wat. Elkaar nog niet eens ontmoet
Je kunt een hoop op temperament gooien, maar hier ging wel een vlaggetje op van borderline...
Morgen wijf neuken en smiddags voetbal kijken met matenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Holy Shatner!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel een beetje dan. Merk dat degene waar ik een tijdje mee whatsapp nadat ik voor een tweede keer vroeg of ze keer een datum wil prikken na datzelfde excuus ook niet zo veel meer stuurt. Ik laat de bal maar even bij haar liggen en merk wel of ze na deze drukke periode wel tijd kan en wil vrij maken, al ga ik er al wel van uit dat dat hem niet gaat worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Van de week kreeg ik een bekende app, deze week ben ik druk, sorry. Dan vliegen mijn nekharen overeind en zie ik het contact meteen de nek om gedraaid worden.. Iedere vraag die ik dan stel kan de boel verder kapot maken, althans zo voelt dat voor mij dan.
Ik heb de handdoek in de ring gegooid. Binnen een kwartier weer berichtjes dat het door kon gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat heb ik n keer met een vent gehad op PaiqEn ik vond het nog sneu om m te blokkeren ook omdat hij toen zielig ging doen
Block!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb de handdoek in de ring gegooid. Binnen een kwartier weer berichtjes dat het door kon gaan
Ik denk dat je dat overal hebt. Paiq, OKCupid, Tinder, Happn, de locale supermarkt, disco en kroeg: veel potentiele dates zien er leuk uit maar kunnen kapot beschadigd van binnen zijn. Daar kunnen jaren overheen gaan voor je dat doorhebt en dan is die persoon goed in staat om ermee om te gaan, en soms merk je het meteen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:10 schreef KaBuf het volgende:
Dat heb ik nu altijd met Paiq. Nou ja, niet precies dat natuurlijk.
Maar op Paiq zitten veel gekke mensen. Of domme. En dit is niet lullig bedoeld, maar sommige meiden daar zijn gewoon echt dom.
Gedrag, persoon, vooral seksquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen je 'm beter leerde kennen begon je z'n uiterlijk ook aantrekkelijk te vinden of vind je 'm gewoon qua gedrag aantrekkelijk?
I have this way with words. Sometimes.quote:
Ja heb je zoals al gezegd is bijna overal wel. Maar mijn meest recente paiq contact is volgens mij ook niet zo'n enorm licht: een spreektaal-schrijfstijl (ik kan bijna het accent er in terug lezen) en binnen 20 berichtjes heeft ze al zitten klagen over ongesteldheid en allochtonen in winkels...quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:10 schreef KaBuf het volgende:
Maar op Paiq zitten veel gekke mensen. Of domme. En dit is niet lullig bedoeld, maar sommige meiden daar zijn gewoon echt dom.
Ik heb het eigenlijk alleen met Paiq.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja heb je zoals al gezegd is bijna overal wel. Maar mijn meest recente paiq contact is volgens mij ook niet zo'n enorm licht: een spreektaal-schrijfstijl (ik kan bijna het accent er in terug lezen) en binnen 20 berichtjes heeft ze al zitten klagen over ongesteldheid en allochtonen in winkels...
Ik had dat ook met Paiq, maar dan met de mannenquote:Op zondag 16 oktober 2016 00:10 schreef KaBuf het volgende:
Maar wat dan wel. E-matching?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik had dat ook met Paiq, maar dan met de mannenPaiq is niet echt voor hoogopgeleiden heb ik het idee
Statistisch gezien zijn er gewoon veel domme mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik had dat ook met Paiq, maar dan met de mannenPaiq is niet echt voor hoogopgeleiden heb ik het idee
Auwquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk alleen met Paiq.
Heb er nu eentje die na 35 berichtjes begint over de dood van dr moederoeps.
"Wat spijtig om te horen, dus op de eerste date nemen we geen koffie en cake hurhurhur?"quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
AuwHoe heb je daar op gereageerd?
Ik dacht dat je vooral over de karpervissers vielquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Wat spijtig om te horen, dus op de eerste date nemen we geen koffie en cake hurhurhur?"
Zand erover.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Wat spijtig om te horen, dus op de eerste date nemen we geen koffie en cake hurhurhur?"
Iets van "oh sorry gevoelig onderwerp dus. Iets anders dan maar: op je foto's zie ik (...)"quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
AuwHoe heb je daar op gereageerd?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het nadeel van de vele apps en het grote aanbod, je word er zo selectief door waardoor iemand die qua uiterlijk misschien niet direct je type is nu niet door de selectie komt terwijl die misschien beter bij je past dan iemand die echt qua uiterlijk meteenquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gedrag, persoon, vooral seksZijn uiterlijk is gewoon niet hubbahubba voor me. Maar als hij op een bepaalde manier kijkt of iets zegt word ik gek...
Als je haar wat langer en beter kent kun je het zelf wel weer aankaarten mocht je bang zijn haar voor het hoofd gestoten te hebben. Maar ik vermoed dat ze zelf ook wel weet dat zulke zware onderwerpen, hoe veel je er ook onder gebukt gaat, niet zulke geweldige onderwerpen zijn als je iemand net hebt ontmoetquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Iets van "oh sorry gevoelig onderwerp dus. Iets anders dan maar: op je foto's zie ik (...)"
Vrij tactloos misschien bedenk ik me achteraf maar goed, gesprek gaat gewoon door en verder lijkt ze nog wel normaal![]()
Ja hoi, schuldig.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het nadeel van de vele apps en het grote aanbod, je word er zo selectief door waardoor iemand die qua uiterlijk misschien niet direct je type is nu niet door de selectie komt terwijl die misschien beter bij je past dan iemand die echt qua uiterlijk meteenis.
I knew it! Overigens ook wel een puntje denk ik als je zelf redelijk veel aanbod hebt op zo'n site/app. Wat allures ooit al eens aan gaf, je kunt niet overal op in gaan.quote:
Ik mag hopen dat ze dat wel vermoedt / doorheeft jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je haar wat langer en beter kent kun je het zelf wel weer aankaarten mocht je bang zijn haar voor het hoofd gestoten te hebben. Maar ik vermoed dat ze zelf ook wel weet dat zulke zware onderwerpen, hoe veel je er ook onder gebukt gaat, niet zulke geweldige onderwerpen zijn als je iemand net hebt ontmoet
Ik like wel eens qua uiterlijk voor mij minder aantrekkelijk iemand vanwege een leuke tekst. Maar ach, die moeten me ook al nietquote:
Daarom kan ik ook zo weinig met apps die enkel op foto's zijn gebaseerd... het gros van de verzorgde mannen zonder extreme en/of opvallende uiterlijke kenmerken vind ik op dat gebied acceptabel. Ik vind gemiddeld uiterlijk met (voor mij) bijzonder (matchend) karakter biljoen keer aantrekkelijker dan killerlooks met een persoonlijkheid waar ik niets mee kan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik dus het nadeel van de vele apps en het grote aanbod, je word er zo selectief door waardoor iemand die qua uiterlijk misschien niet direct je type is nu niet door de selectie komt terwijl die misschien beter bij je past dan iemand die echt qua uiterlijk meteenis.
Hmmm ik heb hele andere ervaringen. Minimaal 80% van mijn matches op Paiq was minimaal HBO opgeleid. Misschien verschilt het per regio.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Prima als dat snel kan toch? Liever dat je meteen weet of het IRL ook klikt dan dat je een maand investeert en elkaar zo wel leuk vindt om dan IRL geen of minder klik te hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
Nou goed, dan een andere kant, iemand die ik via OkC heb leren kennen, nu wil ze mij woensdag zien. Maar ik heb het idee dat we nog niet zo veel gepraat hebben dat een date al aan de orde is, of dat ze me uberhaupt wel leuk vindt, denk dat het meer een dingetje is om te peilen of ik het wel waard ben om meer tijd in te stoppen ofzo. Maar kan ook aan mezelf liggen. Zal dan maar mijn charming self zijn woensdag
En ja hoor, zo goed als einde oefening! *zucht. Op naar een nieuw vers visje in de zeequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel een beetje dan. Merk dat degene waar ik een tijdje mee whatsapp nadat ik voor een tweede keer vroeg of ze keer een datum wil prikken na datzelfde excuus ook niet zo veel meer stuurt. Ik laat de bal maar even bij haar liggen en merk wel of ze na deze drukke periode wel tijd kan en wil vrij maken, al ga ik er al wel van uit dat dat hem niet gaat worden.
Dit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Prima als dat snel kan toch? Liever dat je meteen weet of het IRL ook klikt dan dat je een maand investeert en elkaar zo wel leuk vindt om dan IRL geen of minder klik te hebben.
Ja is ook. Maar goed, voelt altijd leuker als mensen een beetje popelen om je te zien, heb ik nu niet. Gewoon niet zo aanstellenquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Prima als dat snel kan toch? Liever dat je meteen weet of het IRL ook klikt dan dat je een maand investeert en elkaar zo wel leuk vindt om dan IRL geen of minder klik te hebben.
High five!quote:
Gewoon gaan en idd jezelf blijven.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is ook. Maar goed, voelt altijd leuker als mensen een beetje popelen om je te zien, heb ik nu niet. Gewoon niet zo aanstellen
Ze wil je iig ontmoeten. Dat is stap twee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja is ook. Maar goed, voelt altijd leuker als mensen een beetje popelen om je te zien, heb ik nu niet. Gewoon niet zo aanstellen
Jij hebt tenminste mensen die je wìllen zien.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pas op! Verdrink niet in het zelfmedelijden. Ik zie je zo vaak op deze manier posten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste mensen die je wìllen zien.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat heet zelfspot.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:54 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Pas op! Verdrink niet in het zelfmedelijden. Ik zie je zo vaak op deze manier posten.
Pas op dat je zelfspot geen selffulfilling prophecy wordt.quote:
Dan zou ik er vol mee zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je zelfspot geen selffulfilling prophecy wordt.
Het gebeurd al, daarom heb ik de zelfspot nodig.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je zelfspot geen selffulfilling prophecy wordt.
Mja, zelfspot is leuk maar berust wel op een waarheidquote:
In mijn geval is het vooral cynisme, sarcasme, droge en-seksistische humor (zelfspot)quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, zelfspot is leuk maar berust wel op een waarheid.
Ja, goed, maar dat is vaak het probleem nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze wil je iig ontmoeten. Dat is stap twee.
Biertje doen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achterquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, goed, maar dat is vaak het probleem nietMoet ook wel goed voelen
I know.. Date alleen niet zo vaak, dus spannendquote:
Daten is voor iedereen spannend, denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
I know.. Date alleen niet zo vaak, dus spannendScheelt dat ik enorm leuk ben natuurlijk
Yep. Net voor het ontmoeten verga ik altijd van spanning, maar trap mezelf meestal wel die drempel over.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daten is voor iedereen spannend, denk ik.
Ja dat is pas leuk als je iemand treft die leuk is en het beste met je voor heeft, tot die tijd is het niet mijn favoriete bezigheid.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:26 schreef meIIyou het volgende:
Oh cool, dating topic! Ik ben er alweer even uit, vermoeiende periode weet ik nog. Maar wel met mooie verhalen, je maakt wat mee.... stalkers, getrouwd, wanhopig, of klaar met je na de eerste neukbeurt.
Meh, daar stop ik al tijden geen moeite meer in. Een keer of twee keer geen vraag of eigen initiatief? Houdoe, blijf niet aan de gang.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja dat is pas leuk als je iemand treft die leuk is en het beste met je voor heeft, tot die tijd is het niet mijn favoriete bezigheid.
Nog even weer zeuren op paiq: het valt me op dat het allemaal best wel een passieve boel is daar. Veel dames die zelf amper vragen de groep in gooien en wel verwachten dat je zelf de conversatie boeiend houdt lijkt het.
Of ik ben zo graftering saai dat niemand zin heeft om energie in de conversatie te stoppen, kan natuurlijk ook
Dus jij doet dat ook?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef meIIyou het volgende:
Niet echt reageren betekende bij mij altijd dat de interesse weg was... jammerdebammer.... dat is het nieuwe dumpen geloof ik.
Na 8 dates mag ze wel wat meer ruggegraat tonen als ze niet verder wil ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij doet dat ook?
Ik vind het best wel aso eigenlijk.
Ik heb het geleerd door het mee te maken....quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij doet dat ook?
The silent treatment, bah, heb er ook een schurft hekel aan. Helaas kennen sommige mannen geen nee en daardoor reageren de meeste vrouwen helemaal niet meer als de interesse van hun kant weg is..quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij doet dat ook?
8 octoberquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:14 schreef KaBuf het volgende:
Was het de 8ste date of was het op 8 oktober?
Maar goed, kut is dat ja. Heb ik ook eens gehad. Hield mezelf voor dan ook zelf geen initiatief te nemen maar bleef er toch wel vaak mee bezig.
Ik ga zaterdag in Den Haag met 2 vrienden. 1 krijgt de speeddate van mij voor zijn verjaardag cadeau.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef K44S het volgende:
Iemand ervaring met speeddaten?
Ik ben van plan, mocht a.s. Vrijdag niks worden, om dat eens van m'n lijst te strepen
Kost dat geld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag in Den Haag met 2 vrienden. 1 krijgt de speeddate van mij voor zijn verjaardag cadeau.
Ja, maar wat willen ze nou? De man moet altijd achter de dames aanzitten, maar als je dat doet ben je een creep en reageren ze niet meerquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
The silent treatment, bah, heb er ook een schurft hekel aan. Helaas kennen sommige mannen geen nee en daardoor reageren de meeste vrouwen helemaal niet meer als de interesse van hun kant weg is..
Uiteindelijk houden de meeste mannen wel op dan..
Persoonlijk gezien vind ik het kinderachtig gedrag, iemand gewoon negeren, hoe oud ben je, 5 ofzo.. Zelfs ruim volwassen vrouwen die beter zouden moeten weten doen het
Had je dat aangegeven? Dat je ziek was? (En met koorts kan ik persoonlijk nog wel reageren)quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:13 schreef Elvi het volgende:
1 man was een keer helemaal verbolgen dat ik een week niet reageerde en blokkeerde me toen. Ik lag ziek met koorts op bed dus zo zorgzaam zoals in zn profiel stond was hij ook niet echt
maar dat zou toch niet een vereiste moeten zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Had je dat aangegeven? Dat je ziek was? (En met koorts kan ik persoonlijk nog wel reageren)
Meer dat iemand anders bij stilte niet rekening kan houden met ziekte als hij/zij dat niet weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:46 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dat zou toch niet een vereiste moeten zijnDat je aan iemand die je nog nooit ontmoet hebt moet gaan melden dat je ziek bent
Misschien kun je wel reageren maar staat je hoofd er niet naar.
Sorry ik vind dat je dan echt wat te veel verwacht
iemand anders kan daar juist wel rekening mee houden. punt is juist dat dat niet gebeurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat iemand anders bij stilte niet rekening kan houden met ziekte als hij/zij dat niet weet.
Dat heeft weinig met verwachting te maken volgens mij.
die ander vult iets in. En dat is niet 'ze heeft vast een goede reden' maar eerder iets uit de categorie 'Jezus weer zo'n *** die geen fatsoen heeft'quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat iemand anders bij stilte niet rekening kan houden met ziekte als hij/zij dat niet weet.
Dat heeft weinig met verwachting te maken volgens mij.
Laat staan dat je je gaat beroepen op zijn zorgzaamheid
Jup. Voor dat geld wordt een lokatie gereserveerd, krijg je een gratis drankje en staan er tafels en stoelen voor je klaar. En staat je naam geregistreerd om straks te matchen en een matchmail te krijgen.quote:
Mja. Mensen willen doorgaans wel weten waar ze aan toe zijn, bij drukte of een mindere tijd wil ik best even geduld hebben en niet gaan pushen maar ik vind het erg zonde van de tijd en energie om een paar weken een beetje berichtjes heen en weer te sturen als er van de andere kant niet echt interesse/enthousiasme is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:51 schreef Drug het volgende:
dus als iemand een week niet reageert worden mensen ongeduldig?
lijkt me vermoeiend om er op zo'n manier mee bezig te zijn. wel logisch verder, zeker bij betaalde dingen, maar toch ook vermoeiendquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja. Mensen willen doorgaans wel weten waar ze aan toe zijn, bij drukte of een mindere tijd wil ik best even geduld hebben en niet gaan pushen maar ik vind het erg zonde van de tijd en energie om een paar weken een beetje berichtjes heen en weer te sturen als er van de andere kant niet echt interesse/enthousiasme is.
dat er geen interesse of enthousiasme is, is een invulling natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja. Mensen willen doorgaans wel weten waar ze aan toe zijn, bij drukte of een mindere tijd wil ik best even geduld hebben en niet gaan pushen maar ik vind het erg zonde van de tijd en energie om een paar weken een beetje berichtjes heen en weer te sturen als er van de andere kant niet echt interesse/enthousiasme is.
Als ik mezelf afwachtend opstel gaat er ook niemand warm voor me lopen.
Het is imho een beetje een grijs gebied: ik snap jouw punt helemaal, het mooiste zou zijn dat ik zonder iets van anderen zou verwachten me gewoon zou vermaken bij het contact maken met andere mensen en van daaruit wel zie of er iets moois groeit. Maar ja, ook dan vind ik het fijn dat iemand wel wat te melden heeft en bereid is ook het gesprek een beetje gaande te houden. Een chat met iemand die dat niet heeft en doet is simpelweg ook niet leuk, dus ga ik ook niet te lang mee door.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:03 schreef Drug het volgende:
[..]
lijkt me vermoeiend om er op zo'n manier mee bezig te zijn. wel logisch verder, zeker bij betaalde dingen, maar toch ook vermoeiend
Dan zijn ze denk ik niet geïnteresseerd geweest. Of een andere reden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 04:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar wat willen ze nou? De man moet altijd achter de dames aanzitten, maar als je dat doet ben je een creep en reageren ze niet meer
ja dan gaat dat een beetje van naturequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is imho een beetje een grijs gebied: ik snap jouw punt helemaal, het mooiste zou zijn dat ik zonder iets van anderen zou verwachten me gewoon zou vermaken bij het contact maken met andere mensen en van daaruit wel zie of er iets moois groeit. Maar ja, ook dan vind ik het fijn dat iemand wel wat te melden heeft en bereid is ook het gesprek een beetje gaande te houden. Een chat met iemand die dat niet heeft en doet is simpelweg ook niet leuk, dus ga ik ook niet te lang mee door.
Die conclusie trek ik niet alleen aan de hand van de tijd die tussen de berichten zitquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:21 schreef Allures het volgende:
[..]
dat er geen interesse of enthousiasme is, is een invulling natuurlijk
Verder vind ik deze post best wel getuigen van een soort consumentisme
Kun je deze toelichten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:33 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dan gaat dat een beetje van nature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |