quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste mensen die je wìllen zien.
Dat heet zelfspot.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:54 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Pas op! Verdrink niet in het zelfmedelijden. Ik zie je zo vaak op deze manier posten.
Pas op dat je zelfspot geen selffulfilling prophecy wordt.quote:
Dan zou ik er vol mee zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je zelfspot geen selffulfilling prophecy wordt.
Het gebeurd al, daarom heb ik de zelfspot nodig.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je zelfspot geen selffulfilling prophecy wordt.
Mja, zelfspot is leuk maar berust wel op een waarheidquote:
In mijn geval is het vooral cynisme, sarcasme, droge en-seksistische humor (zelfspot)quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, zelfspot is leuk maar berust wel op een waarheid.
Ja, goed, maar dat is vaak het probleem nietquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze wil je iig ontmoeten. Dat is stap twee.
Biertje doen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste mensen die je wìllen zien.
Kom je maar op 1 manier achterquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, goed, maar dat is vaak het probleem nietMoet ook wel goed voelen
I know.. Date alleen niet zo vaak, dus spannendquote:
Daten is voor iedereen spannend, denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
I know.. Date alleen niet zo vaak, dus spannendScheelt dat ik enorm leuk ben natuurlijk
Yep. Net voor het ontmoeten verga ik altijd van spanning, maar trap mezelf meestal wel die drempel over.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daten is voor iedereen spannend, denk ik.
Ja dat is pas leuk als je iemand treft die leuk is en het beste met je voor heeft, tot die tijd is het niet mijn favoriete bezigheid.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:26 schreef meIIyou het volgende:
Oh cool, dating topic! Ik ben er alweer even uit, vermoeiende periode weet ik nog. Maar wel met mooie verhalen, je maakt wat mee.... stalkers, getrouwd, wanhopig, of klaar met je na de eerste neukbeurt.
Meh, daar stop ik al tijden geen moeite meer in. Een keer of twee keer geen vraag of eigen initiatief? Houdoe, blijf niet aan de gang.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja dat is pas leuk als je iemand treft die leuk is en het beste met je voor heeft, tot die tijd is het niet mijn favoriete bezigheid.
Nog even weer zeuren op paiq: het valt me op dat het allemaal best wel een passieve boel is daar. Veel dames die zelf amper vragen de groep in gooien en wel verwachten dat je zelf de conversatie boeiend houdt lijkt het.
Of ik ben zo graftering saai dat niemand zin heeft om energie in de conversatie te stoppen, kan natuurlijk ook
Dus jij doet dat ook?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:04 schreef meIIyou het volgende:
Niet echt reageren betekende bij mij altijd dat de interesse weg was... jammerdebammer.... dat is het nieuwe dumpen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |