abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2016 @ 23:11:36 #76
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166027014
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dus jij doet dat ook?
Ik vind het best wel aso eigenlijk.
Na 8 dates mag ze wel wat meer ruggegraat tonen als ze niet verder wil ja.
  maandag 17 oktober 2016 @ 23:14:19 #77
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_166027079
Was het de 8ste date of was het op 8 oktober? :P

Maar goed, kut is dat ja. Heb ik ook eens gehad. Hield mezelf voor dan ook zelf geen initiatief te nemen maar bleef er toch wel vaak mee bezig. :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_166027153
Hoi!

De oplettende (vaste) lezer weet misschien zich nog wel te herinneren dat ik eerder dit jaar mijn kans wilde wagen met een dame uit Macedonië die toen in Madrid woonde. Lang verhaal, ontmoet op vakantie en zulks. Uiteindelijk ben ik daar in april beland en was het gevoel wat ik vooraf behoorlijk duidelijk over had gebracht aangekomen. We werden een setje. Afgelopen zomer lekker 2 weken samen op vakantie geweest, soort roadtrip door Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. Helaas door afstand, gedoe met visa's, geld (van haar kant) en mijn plan om naar Portugal te verhuizen is het sprookje ongeveer een maand geleden van mijn kant tot een einde gekomen. Zonder ruzie, we praten nog steeds regelmatig.

Maar ja, nieuw land, nieuwe stad, nieuwe mensen. Je zet de deur op een kier en ze lopen vanzelf wel binnen. Gisteravond had ik zowaar een soort van eerste date met een Braziliaanse dame die ik hier op mijn tweede dag, nu ongeveer 3 maanden terug, heb leren kennen. Paar keer op stap geweest met een groepje wilde ik haar toch wel eens beter leren kennen. Na wat gedoe met plannen is ze gisteren bij mij thuis in Lissabon langsgeweest en heb ik simpel maar lekker voor haar gekookt. Leuk gepraat, 3 uur ongeveer. Had haar de opdracht gegeven om een fles wijn mee te nemen in ruil voor mijn kookkunsten. Was geen probleem. Na afloop met haar naar de metro gelopen, niks gebeurd verder. Het moment was niet echt daar maar ik hoef er ook niet gelijk vol op tijdens een eerste afspraak. In ieder geval bij haar niet. :P

Nu wil ik graag nog wel eens met haar afspreken, just the two of us. Heb ik ook al lichtjes laten doorschemeren gisteren na afloop. Hou me nu gedurende de week wat koest, druk met mijn eigen werk en dingetjes, en dan zal ik het dit weekend weer eens peilen. In ieder geval was ik er vandaag de hele dag vrolijk van dus daar ligt het in ieder geval niet aan. :) I'll keep you updated!
pi_166027249
Veel plezier en succes man!
pi_166027376
quote:

[..]

Dus jij doet dat ook?
Ik heb het geleerd door het mee te maken....
Gewoon ff zeggen dat het 'm niet wordt heeft meer klasse ja!
pi_166028114
quote:

[..]

Dus jij doet dat ook?
The silent treatment, bah, heb er ook een schurft hekel aan. Helaas kennen sommige mannen geen nee en daardoor reageren de meeste vrouwen helemaal niet meer als de interesse van hun kant weg is..

Uiteindelijk houden de meeste mannen wel op dan..

Persoonlijk gezien vind ik het kinderachtig gedrag, iemand gewoon negeren, hoe oud ben je, 5 ofzo.. Zelfs ruim volwassen vrouwen die beter zouden moeten weten doen het :')
pi_166028554
1 man was een keer helemaal verbolgen dat ik een week niet reageerde en blokkeerde me toen. Ik lag ziek met koorts op bed dus zo zorgzaam zoals in zn profiel stond was hij ook niet echt :')
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 00:47:29 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166029017
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 23:14 schreef KaBuf het volgende:
Was het de 8ste date of was het op 8 oktober? :P

Maar goed, kut is dat ja. Heb ik ook eens gehad. Hield mezelf voor dan ook zelf geen initiatief te nemen maar bleef er toch wel vaak mee bezig. :')
8 october :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166029121
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef K44S het volgende:
Iemand ervaring met speeddaten?
Ik ben van plan, mocht a.s. Vrijdag niks worden, om dat eens van m'n lijst te strepen :)
Ik ga zaterdag in Den Haag met 2 vrienden. 1 krijgt de speeddate van mij voor zijn verjaardag cadeau.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166029381
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 00:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ga zaterdag in Den Haag met 2 vrienden. 1 krijgt de speeddate van mij voor zijn verjaardag cadeau.
Kost dat geld?
Lambo of Rekt
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 04:01:01 #86
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166029731
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 23:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

The silent treatment, bah, heb er ook een schurft hekel aan. Helaas kennen sommige mannen geen nee en daardoor reageren de meeste vrouwen helemaal niet meer als de interesse van hun kant weg is..

Uiteindelijk houden de meeste mannen wel op dan..

Persoonlijk gezien vind ik het kinderachtig gedrag, iemand gewoon negeren, hoe oud ben je, 5 ofzo.. Zelfs ruim volwassen vrouwen die beter zouden moeten weten doen het :')
Ja, maar wat willen ze nou? De man moet altijd achter de dames aanzitten, maar als je dat doet ben je een creep en reageren ze niet meer :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 06:31:57 #87
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166029839
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 00:13 schreef Elvi het volgende:
1 man was een keer helemaal verbolgen dat ik een week niet reageerde en blokkeerde me toen. Ik lag ziek met koorts op bed dus zo zorgzaam zoals in zn profiel stond was hij ook niet echt :')
Had je dat aangegeven? Dat je ziek was? (En met koorts kan ik persoonlijk nog wel reageren)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166029862
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 06:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Had je dat aangegeven? Dat je ziek was? (En met koorts kan ik persoonlijk nog wel reageren)
maar dat zou toch niet een vereiste moeten zijn :? Dat je aan iemand die je nog nooit ontmoet hebt moet gaan melden dat je ziek bent
Misschien kun je wel reageren maar staat je hoofd er niet naar.

Sorry ik vind dat je dan echt wat te veel verwacht
pi_166029877
dus als iemand een week niet reageert worden mensen ongeduldig?
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 06:51:09 #90
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166029878
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 06:46 schreef Allures het volgende:

[..]

maar dat zou toch niet een vereiste moeten zijn :? Dat je aan iemand die je nog nooit ontmoet hebt moet gaan melden dat je ziek bent
Misschien kun je wel reageren maar staat je hoofd er niet naar.

Sorry ik vind dat je dan echt wat te veel verwacht
Meer dat iemand anders bij stilte niet rekening kan houden met ziekte als hij/zij dat niet weet.
Dat heeft weinig met verwachting te maken volgens mij.
Laat staan dat je je gaat beroepen op zijn zorgzaamheid ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166029884
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 06:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Meer dat iemand anders bij stilte niet rekening kan houden met ziekte als hij/zij dat niet weet.
iemand anders kan daar juist wel rekening mee houden. punt is juist dat dat niet gebeurt
pi_166029890
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 06:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Laat staan dat je je gaat beroepen op zijn zorgzaamheid ;)
die ander vult iets in. En dat is niet 'ze heeft vast een goede reden' maar eerder iets uit de categorie 'Jezus weer zo'n *** die geen fatsoen heeft'
Dat heb je toch echt zelf in de hand en hoe je dan omgaat met die invulling ook
pi_166029894
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 01:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kost dat geld?
Jup. Voor dat geld wordt een lokatie gereserveerd, krijg je een gratis drankje en staan er tafels en stoelen voor je klaar. En staat je naam geregistreerd om straks te matchen en een matchmail te krijgen.

Als je dit niks vind, dan speeddate je gratis op Paiq :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 06:59:55 #94
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166029896
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 06:51 schreef Drug het volgende:
dus als iemand een week niet reageert worden mensen ongeduldig?
Mja. Mensen willen doorgaans wel weten waar ze aan toe zijn, bij drukte of een mindere tijd wil ik best even geduld hebben en niet gaan pushen maar ik vind het erg zonde van de tijd en energie om een paar weken een beetje berichtjes heen en weer te sturen als er van de andere kant niet echt interesse/enthousiasme is.

Als ik mezelf afwachtend opstel gaat er ook niemand warm voor me lopen.
pi_166029900
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 06:59 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mja. Mensen willen doorgaans wel weten waar ze aan toe zijn, bij drukte of een mindere tijd wil ik best even geduld hebben en niet gaan pushen maar ik vind het erg zonde van de tijd en energie om een paar weken een beetje berichtjes heen en weer te sturen als er van de andere kant niet echt interesse/enthousiasme is.
lijkt me vermoeiend om er op zo'n manier mee bezig te zijn. wel logisch verder, zeker bij betaalde dingen, maar toch ook vermoeiend
pi_166029931
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 06:59 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Als ik mezelf afwachtend opstel gaat er ook niemand warm voor me lopen.
dat er geen interesse of enthousiasme is, is een invulling natuurlijk
Verder vind ik deze post best wel getuigen van een soort consumentisme
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 07:25:30 #97
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166029941
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:03 schreef Drug het volgende:

[..]

lijkt me vermoeiend om er op zo'n manier mee bezig te zijn. wel logisch verder, zeker bij betaalde dingen, maar toch ook vermoeiend
Het is imho een beetje een grijs gebied: ik snap jouw punt helemaal, het mooiste zou zijn dat ik zonder iets van anderen zou verwachten me gewoon zou vermaken bij het contact maken met andere mensen en van daaruit wel zie of er iets moois groeit. Maar ja, ook dan vind ik het fijn dat iemand wel wat te melden heeft en bereid is ook het gesprek een beetje gaande te houden. Een chat met iemand die dat niet heeft en doet is simpelweg ook niet leuk, dus ga ik ook niet te lang mee door.
pi_166029953
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 04:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, maar wat willen ze nou? De man moet altijd achter de dames aanzitten, maar als je dat doet ben je een creep en reageren ze niet meer :')
Dan zijn ze denk ik niet geïnteresseerd geweest. Of een andere reden.
Maar als je als vrouw achter mannen gaat, dan wordt dat als stalken gezien.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166029962
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:25 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Het is imho een beetje een grijs gebied: ik snap jouw punt helemaal, het mooiste zou zijn dat ik zonder iets van anderen zou verwachten me gewoon zou vermaken bij het contact maken met andere mensen en van daaruit wel zie of er iets moois groeit. Maar ja, ook dan vind ik het fijn dat iemand wel wat te melden heeft en bereid is ook het gesprek een beetje gaande te houden. Een chat met iemand die dat niet heeft en doet is simpelweg ook niet leuk, dus ga ik ook niet te lang mee door.
ja dan gaat dat een beetje van nature
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 07:33:35 #100
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166029963
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:21 schreef Allures het volgende:

[..]

dat er geen interesse of enthousiasme is, is een invulling natuurlijk
Verder vind ik deze post best wel getuigen van een soort consumentisme
Die conclusie trek ik niet alleen aan de hand van de tijd die tussen de berichten zit ;) Het is passief gedrag in het algemeen waar ik kriegel van wordt.

Ga er straks wel even uitgebreider op in. moet nu werken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:33 schreef Drug het volgende:

[..]

ja dan gaat dat een beetje van nature
Kun je deze toelichten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')