Na 8 dates mag ze wel wat meer ruggegraat tonen als ze niet verder wil ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij doet dat ook?
Ik vind het best wel aso eigenlijk.
Ik heb het geleerd door het mee te maken....quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij doet dat ook?
The silent treatment, bah, heb er ook een schurft hekel aan. Helaas kennen sommige mannen geen nee en daardoor reageren de meeste vrouwen helemaal niet meer als de interesse van hun kant weg is..quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij doet dat ook?
8 octoberquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:14 schreef KaBuf het volgende:
Was het de 8ste date of was het op 8 oktober?
Maar goed, kut is dat ja. Heb ik ook eens gehad. Hield mezelf voor dan ook zelf geen initiatief te nemen maar bleef er toch wel vaak mee bezig.
Ik ga zaterdag in Den Haag met 2 vrienden. 1 krijgt de speeddate van mij voor zijn verjaardag cadeau.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:08 schreef K44S het volgende:
Iemand ervaring met speeddaten?
Ik ben van plan, mocht a.s. Vrijdag niks worden, om dat eens van m'n lijst te strepen
Kost dat geld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag in Den Haag met 2 vrienden. 1 krijgt de speeddate van mij voor zijn verjaardag cadeau.
Ja, maar wat willen ze nou? De man moet altijd achter de dames aanzitten, maar als je dat doet ben je een creep en reageren ze niet meerquote:Op maandag 17 oktober 2016 23:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
The silent treatment, bah, heb er ook een schurft hekel aan. Helaas kennen sommige mannen geen nee en daardoor reageren de meeste vrouwen helemaal niet meer als de interesse van hun kant weg is..
Uiteindelijk houden de meeste mannen wel op dan..
Persoonlijk gezien vind ik het kinderachtig gedrag, iemand gewoon negeren, hoe oud ben je, 5 ofzo.. Zelfs ruim volwassen vrouwen die beter zouden moeten weten doen het
Had je dat aangegeven? Dat je ziek was? (En met koorts kan ik persoonlijk nog wel reageren)quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:13 schreef Elvi het volgende:
1 man was een keer helemaal verbolgen dat ik een week niet reageerde en blokkeerde me toen. Ik lag ziek met koorts op bed dus zo zorgzaam zoals in zn profiel stond was hij ook niet echt
maar dat zou toch niet een vereiste moeten zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Had je dat aangegeven? Dat je ziek was? (En met koorts kan ik persoonlijk nog wel reageren)
Meer dat iemand anders bij stilte niet rekening kan houden met ziekte als hij/zij dat niet weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:46 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dat zou toch niet een vereiste moeten zijnDat je aan iemand die je nog nooit ontmoet hebt moet gaan melden dat je ziek bent
Misschien kun je wel reageren maar staat je hoofd er niet naar.
Sorry ik vind dat je dan echt wat te veel verwacht
iemand anders kan daar juist wel rekening mee houden. punt is juist dat dat niet gebeurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat iemand anders bij stilte niet rekening kan houden met ziekte als hij/zij dat niet weet.
Dat heeft weinig met verwachting te maken volgens mij.
die ander vult iets in. En dat is niet 'ze heeft vast een goede reden' maar eerder iets uit de categorie 'Jezus weer zo'n *** die geen fatsoen heeft'quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat iemand anders bij stilte niet rekening kan houden met ziekte als hij/zij dat niet weet.
Dat heeft weinig met verwachting te maken volgens mij.
Laat staan dat je je gaat beroepen op zijn zorgzaamheid
Jup. Voor dat geld wordt een lokatie gereserveerd, krijg je een gratis drankje en staan er tafels en stoelen voor je klaar. En staat je naam geregistreerd om straks te matchen en een matchmail te krijgen.quote:
Mja. Mensen willen doorgaans wel weten waar ze aan toe zijn, bij drukte of een mindere tijd wil ik best even geduld hebben en niet gaan pushen maar ik vind het erg zonde van de tijd en energie om een paar weken een beetje berichtjes heen en weer te sturen als er van de andere kant niet echt interesse/enthousiasme is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:51 schreef Drug het volgende:
dus als iemand een week niet reageert worden mensen ongeduldig?
lijkt me vermoeiend om er op zo'n manier mee bezig te zijn. wel logisch verder, zeker bij betaalde dingen, maar toch ook vermoeiendquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja. Mensen willen doorgaans wel weten waar ze aan toe zijn, bij drukte of een mindere tijd wil ik best even geduld hebben en niet gaan pushen maar ik vind het erg zonde van de tijd en energie om een paar weken een beetje berichtjes heen en weer te sturen als er van de andere kant niet echt interesse/enthousiasme is.
dat er geen interesse of enthousiasme is, is een invulling natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 06:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja. Mensen willen doorgaans wel weten waar ze aan toe zijn, bij drukte of een mindere tijd wil ik best even geduld hebben en niet gaan pushen maar ik vind het erg zonde van de tijd en energie om een paar weken een beetje berichtjes heen en weer te sturen als er van de andere kant niet echt interesse/enthousiasme is.
Als ik mezelf afwachtend opstel gaat er ook niemand warm voor me lopen.
Het is imho een beetje een grijs gebied: ik snap jouw punt helemaal, het mooiste zou zijn dat ik zonder iets van anderen zou verwachten me gewoon zou vermaken bij het contact maken met andere mensen en van daaruit wel zie of er iets moois groeit. Maar ja, ook dan vind ik het fijn dat iemand wel wat te melden heeft en bereid is ook het gesprek een beetje gaande te houden. Een chat met iemand die dat niet heeft en doet is simpelweg ook niet leuk, dus ga ik ook niet te lang mee door.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:03 schreef Drug het volgende:
[..]
lijkt me vermoeiend om er op zo'n manier mee bezig te zijn. wel logisch verder, zeker bij betaalde dingen, maar toch ook vermoeiend
Dan zijn ze denk ik niet geïnteresseerd geweest. Of een andere reden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 04:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar wat willen ze nou? De man moet altijd achter de dames aanzitten, maar als je dat doet ben je een creep en reageren ze niet meer
ja dan gaat dat een beetje van naturequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is imho een beetje een grijs gebied: ik snap jouw punt helemaal, het mooiste zou zijn dat ik zonder iets van anderen zou verwachten me gewoon zou vermaken bij het contact maken met andere mensen en van daaruit wel zie of er iets moois groeit. Maar ja, ook dan vind ik het fijn dat iemand wel wat te melden heeft en bereid is ook het gesprek een beetje gaande te houden. Een chat met iemand die dat niet heeft en doet is simpelweg ook niet leuk, dus ga ik ook niet te lang mee door.
Die conclusie trek ik niet alleen aan de hand van de tijd die tussen de berichten zitquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:21 schreef Allures het volgende:
[..]
dat er geen interesse of enthousiasme is, is een invulling natuurlijk
Verder vind ik deze post best wel getuigen van een soort consumentisme
Kun je deze toelichten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 07:33 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dan gaat dat een beetje van nature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |