of gewoon schijt hebben aan de culturele appropiatie van het woord zwart door negers.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Omdat men nog steeds het gevoel heeft superieur te zijn (Nederland is het land van de blanken en niet van de negers) en toegeven is als een nederlaag.
Men is klaar met het faciliteren van de slachtofferrol voor minderheden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
of gewoon schijt hebben aan de culturele appropiatie van het woord zwart door negers.
Ik vrees dat je gelijk hebt en Nederland lijdt massaal aan culturele afasiequote:Op maandag 17 oktober 2016 18:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Omdat men nog steeds het gevoel heeft superieur te zijn (Nederland is het land van de blanken en niet van de negers) en toegeven is als een nederlaag.
Inderdaad, die heeft de blanke man thans overgenomen... en hoe.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Men is klaar met het faciliteren van de slachtofferrol voor minderheden.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad, die heeft de blanke man thans overgenomen... en hoe.
Natuurlijk, kritiek hebben de argumentatie van een minderheid? Hoe durven ze! De blankmensch heeft geen rechten en als ze iets zeggen is het een slachtofferrol. Laten we vooral minderheden knuffelen en hen faciliteren in hun eeuwige geklaag, gejammer en gehuil om 'gerechtigheid', whatever the fuck that may be anno 2016, 300 jaar na de laatste slaaf.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad, die heeft de blanke man thans overgenomen... en hoe.
Je bewijst mijn punt. Hoezo heeft de blankmensch geen rechten?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Natuurlijk, kritiek hebben de argumentatie van een minderheid? Hoe durven ze! De blankmensch heeft geen rechten en als ze iets zeggen is het een slachtofferrol. Laten we vooral minderheden knuffelen en hen faciliteren in hun eeuwige geklaag, gejammer en gehuil om 'gerechtigheid', whatever the fuck that may be anno 2016, 300 jaar na de laatste slaaf.
Waarom ervanaf willen als het toch niet meer als racistisch wordt ervaren?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:10 schreef Kijkertje het volgende:
De visie van Eric Mwamba (Congolees journalist)
A childish and offensive figure in the Netherlands
[..]
Mijn vraag ook, die maar steeds niet beantwoord wordt: Waarom koste wat kost vasthouden aan de kleur zwart als het al lang niet meer als racistisch ervaren wordt
Wat heeft dit met onze huidige ZP te maken? Ik zie geen kroeshaar, oorbellen en dikke rode lippen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:42 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Waarom ervanaf willen als het toch niet meer als racistisch wordt ervaren?
Dat is de juiste vraag binnen de context. Want als de zwarte kleur niet meer als racistisch wordt ervaren, valt de bodem uit de oproep om het te verbieden en kan het doorgaan zoals het altijd is geweest. Waarom zou je iets willen veranderen als er geen reden is het te veranderen?
Een waarom zwart? Daarom:
[ afbeelding ]
(Nee, dat is geen neger).
Nee zeg, dat zou racistisch zijn en dat moeten we niet willen!!!11quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat heeft dit met onze huidige ZP te maken? Ik zie geen kroeshaar en oorbellen?
Ok dat dan weer welquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee zeg, dat zou racistisch zijn en dat moeten we niet willen!!!11
Het lijkt verdomd veel op een neger met een erg slecht kapsel.quote:
Ooit van sarcasme gehoord?quote:
Je weet dat afasie een taalstoornis na hersenletsel is?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt en Nederland lijdt massaal aan culturele afasie![]()
Jazeker wel, sarcasme is mooie uitweg om de vraag niet te beantwoorden.quote:
Hoeveel etniciteiten zijn intussen al niet vermengd en vormen weer een nieuwe etniciteit? In jouw beleving allemaal het product van enge X-files baby's die we het liefst achter gesloten deuren moeten houden?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dus blanken mogen zich niet zwart schminken?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:22 schreef Bensel het volgende:
[..]
of gewoon schijt hebben aan de culturele appropiatie van het woord zwart door negers.
Wat is er racistisch aan kroeshaar en gouden oorbellen in hemelsnaam.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jazeker wel, sarcasme is mooie uitweg om de vraag niet te beantwoorden.
Nee zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:55 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dus blanken mogen zich niet zwart schminken?
Omdat alles wat een blanke zegt in deze discussie per definitie door Gutmenschen zoals jij wordt weggezet als slachtofferrol ? Heb je dat nou zelf echt niet door?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bewijst mijn punt. Hoezo heeft de blankmensch geen rechten?
Het lijkt me dan eerder dat de anti-Pieten hieraan lijden. Zij tonen geen enkele interesse in de historie van de Sinterklaas traditie. Het is stuitend om te zien hoe zeer zij blijven vasthouden aan ZP=racisme en het niet herkennen van het karakter ZP voor wat hij werkelijk is. Typisch voorbeeld van culturele afasie.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt en Nederland lijdt massaal aan culturele afasie![]()
Zwarte Piet and Cultural Aphasia in the
Netherlands
Omdat die ook behoren tot het discriminerende stereotype van een neger.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan kroeshaar en gouden oorbellen in hemelsnaam.
Juist, ik zie dan ook hele dagen negers rondlopen met kroeshaar, gouden oorbellen en rode lippenstift.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat die ook behoren tot het discriminerende stereotype van een neger.
Dat doen we dan ook tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Juist, ik zie dan ook hele dagen negers rondlopen met kroeshaar, gouden oorbellen en rode lippenstift.![]()
Straks maakt iemand en nog een tekening van!
quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook tegenwoordig niet meer.
Is het je bedoeling om na Zwarte Piet ook in een moeite door alle negers af te schaffen? Hier, Afrika, rest van de wereld, vernietiging als Entlösung voor racisme?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat die ook behoren tot het discriminerende stereotype van een neger.
Ah ja de bekende discussietechniek: ipv inhoudelijke argumenten gewoon je tegenstander zwart makenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:07 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Is het je bedoeling om na Zwarte Piet ook in een moeite door alle negers af te schaffen? Hier, Afrika, rest van de wereld, vernietiging als Entlösung voor racisme?
Er zitten hier misschien racisten in de discussie, maar niemand spreidt zo'n haat tegen negers ten toon als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |