SQ is mijn mattie, jo!quote:
10 mei ipv 11 aubquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Vooruit dan BurdAndere wijzigingen?
Zo'n tweede voed je dan ook zittend, liggend, lopend, boterham smerend, drinken inschenkend, ganzenbordend...quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:04 schreef Selvaria het volgende:
25 weken hier inmiddels.En dat viert baby door weer lekker met de voetjes richting mijn blaas te gaan liggen.
Het waren 2 mooie weken.
![]()
![]()
Wow, wat fijn dat de bv zo lekker loopt Justme!Nu lekker genieten van je meisje.
![]()
Wat betreft bv geven maak ik me dit keer wel een beetje zorgen. Dreumes dronk de eerste +/- 12 weken per keer zeker wel een uur per voeding, regelmatig zelfs 1,5 uur. Nu was ze (door overgevoeligheid voor melk bleek na een paar weken) ook geen rustige en tevreden baby, maar ik ben nu al een beetje bang voor herhaling. Toen had ik nog de tijd om elke keer een uur op de bank of in bed te voeden, maar straks met twee kindjes weet ik niet goed hoe ik dat moet doen. Maar ja, aan de andere kant kan ik natuurlijk ook zomaar een tevreden en effectief drinkend kind krijgen dat slechts een kwartiertje per keer drinkt. Dat gun ik mezelf wel.
39 weken! Holy cow!quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Burdie en ik 39 weken!
Vervelend gm.Ik kan er niet over meepraten, ik doe kennelijk niet aan voorwerk.
*Boks*quote:Op zondag 16 oktober 2016 13:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
Burdie en ik 39 weken!
Vervelend gm.Ik kan er niet over meepraten, ik doe kennelijk niet aan voorwerk.
Oh ik lees dit nu pas, nou moet ik nog meer opschieten!quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:08 schreef Roomsnoes het volgende:
Vivi en Burdi, 39 weken, wat goed! Als jullie opschieten halen jullie 161016 nog!
Zit jij stiekem al een beetje te persen? Ik krijg zo'n vibe bij jouw postsquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
VA gefeliciteerden wat fijn dat hij tot 38.2 is blijven zitten!♡
Gezien de gedeelde 1e plaats, sta ik nu ineens 3e... Dat heb ik vorige keer niet gered geloof ik![]()
De afvaller van deze week lijkt me zelfs zonder uitzending al vrij obvious, dus bevallen magquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Vivi, gewoon doen! HHB kan je later ook terug kijken, ik zal niet verklappen wie er uit gaat
Hahaha nee! Al zou ik echt niet klagen als meneer zich zou melden is er niets wat er nu op wijst dT hij al buiten komt spelen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:57 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zit jij stiekem al een beetje te persen? Ik krijg zo'n vibe bij jouw posts![]()
Ja doe dan, kan het je kutdag een beetje goedmaken. Ik ben pas 36.6 dus ikmag nog nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:03 schreef Burdie het volgende:
Veruca, gefeliciteerd met je zoonik heb vaak aan je gedacht, je hebt het toch maar mooi tot 38w gered!
Succes met herstellen en tot snel bij de baby's.
[..]
De afvaller van deze week lijkt me zelfs zonder uitzending al vrij obvious, dus bevallen mag.
Kun je nog ff 1 van deze doenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:34 schreef Burdie het volgende:
Dat gaat 'm niet worden hier, ik mik nu maar op Halloween.
Collegezaal?quote:Op maandag 17 oktober 2016 09:58 schreef Roomsnoes het volgende:
OMG 37 WEKEN WATTEFAAAAK!
*Meldt vanuit de collegezaal
In Engeland noemen ze een operatiezaal theatre, dus hey, waarom niet?quote:Op maandag 17 oktober 2016 10:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Collegezaal?
Of noemen ze de verloskamer zo in Noorwegen?
Master in pedagogiek. Laten we het er nou net over hebben dat kinderen vanaf de geboorte al enorm belangrijke ervaringen opdoen door aanraking, contact en communicatie. Maar de praktijk hiervan houd ik liever binnen het gezin denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 10:19 schreef Selvaria het volgende:
Hoeraaa voor de 37-weken-mijlpaal!Ik weet niet wat voor les/cursus je volgt, maar zou zo'n livebevalling geen mooie praktijkles voor de rest van de studenten zijn?
![]()
Ik werd vannacht weer wakker gehouden door de baby die mijn blaas een leuke trampoline vindt. En ook nu is het lastpakje nog wakker en ligt lekker te trappelen.Ik had in bed echt het idee dat als ik een vinger naar binnen zou steken ik zo een voetje vast zou kunnen pakken, zo laag voelde het.
Gefeliciteerd met jullie verse manneke!quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:46 schreef Veruca_Assault het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben gisteren bevallen van B enjamin <3
Heb hem toch mooi tot 38.2 binnen gehouden!
Bevalling was niet zoals gehoopt. Ben thuis begonnen met gebroken vliezen. Stapte de douche uit en klets! Weeen kwamen snel op gang toen.
Helaas is het door foetale nood een keizersnee geworden. Maar we doen het ok nu en dat is het belangrijkste! Wel heeft hij koorts, maar hij slaat zich er goed door heen. We blijven, vanzelfsprekend nog even in het ziekenhuis samen.
Zet hem op ladies!
Kom erbij, wij hebben koekjesquote:Op maandag 17 oktober 2016 11:49 schreef sproetjes het volgende:
Ik zag in het vluchtig bijlezen nog meer baby's! Gefeliciteerd VA en justme!
Iedereen hier bedankt voor de felicitaties.
De dagen vliegen voorbij, terwijl de helft langs me af gaat hier in het ziekenhuis. Gelukkig met gaat J.oos alles goed en moeten mijn klachten (welke complicaties na de mislukte ruggenprikken blijken te zijn) binnen 24 uur horizontale bedrust weg zijn. Jammer dat deze pas vanmorgen serieus werden opgepakt door de verpleegkundige die toevallig tijdens het nacht gedeelte en de mislukte prikken erbij was en de rest de link niet heeft gelegd, maargoed. We mogen waarschijnlijk zelfs al (veel) eerder als vrijdag naar huis hoorden we vandaag omdat J t zo goed doet met de bijvoeding. Mijn borstvoeding doet nog niet wat het moet doen voor hem maar het wordt steeds beter.
Verder hoor ik hier nu niet meer thuis maar dat voelt nog heel raar eigenlijk en weet nog niet of ik nu zo snel overstap naar t baby topic. Dus tot ik rustig thuis ben lees ik liever hier nog gewoon mee
Nietes, die heeft Quoi net opgegetenquote:Op maandag 17 oktober 2016 12:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kom erbij, wij hebben koekjes
Fijn dat het beter gaat!
Heerlijk is dat hè, je baby voelen en met je grote bezig zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:56 schreef Sylver_ het volgende:
Wat fijn dat het met J goed gaat, sproetjes. Hopelijk helpt 24u platliggen en kunnen jullie snel naar huis.
Room is een officiële LLM las ik!
En sticker voor Gogo, fijn!
Ik zat net in de auto te wachten tot peuter wakker werd. De cd met kinderliedjes stond nog aan en ik voelde allemaal tikjes van baby![]()
Nope, ik zag laatst wel toffe Halloween-kostuums met buik, maar Burdie wil vast niet zo lang wachten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:45 schreef Fazzoletti het volgende:
39 weken voor Burd & ViviHebben jullie al een exacte datum afgesproken voor jullie synchroon bevalling?
![]()
That ship has sailed!quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:28 schreef Burdie het volgende:
blijf nog maar minstens een maand zitten waar je zit!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 jaar deeltijd (master is heir standaard 2 jaar voltijd). Ik ga dus wel wat verlof nemen denk ik, maar ik wil erg graag het eerste examen inleveren, zodat ik in elk geval een start heb gemaakt. Dat maakt het weer oppakken een stuk eenvoudiger, denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 15:45 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat klinkt heerlijk RoomKoesteren die momenten!
Wel pittig hoor om nu een master te startenhoe lang staat er voor?
Ik doe nu een post bachelor maar dat moet in februari klaar zijn dus ruim voordat de baby arriveert![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
Viv, ik durf misschien wel zo lang te wachten, als de baby het goed blijft doen.
Toch maar even de rest van mijn post in een spoiler.Ik heb er bewondering voor hoe je het aanpakt. Snap ook goed dat hypnobirthing even voor jou had afgedaan maar daarom ook zo mooi dat je er toch wat van hebt kunnen gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Franny, ik heb geen tijd om alles door te spitten. Maar ik ben wel benieuwd hoe het inmiddels met jou gaat? Zakt de misselijkheid?quote:
Haha, wat aardig van je!quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Franny, ik heb geen tijd om alles door te spitten. Maar ik ben wel benieuwd hoe het inmiddels met jou gaat? Zakt de misselijkheid?
Wat fijn dat de medicatie lijkt te helpen! En goed dat je van je werk thuis bent gebleven. Zo veel overgeven is vreselijk uitputtend. En dan de "gewone" zwangerschapsmoeheid er bij.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:51 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Haha, wat aardig van je!. Ja, het gaat inmiddels beter. Ben vorige week de hele week thuis geweest van werk en nu is het herfstvakantie, dat komt mooi uit. Heb zwaardere medicijnen gekregen tegen de misselijkheid en die lijken te helpen: ik heb nu al vijf dagen niet hoeven overgeven. Dus ik sterk ook weer wat aan (en man, die buik groeit ineens zeg!
.
.) Deze week gaat we het nieuws ook echt aan iedereen vertellen en daar verheug ik me op.
Fijn!quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:51 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Haha, wat aardig van je!. Ja, het gaat inmiddels beter. Ben vorige week de hele week thuis geweest van werk en nu is het herfstvakantie, dat komt mooi uit. Heb zwaardere medicijnen gekregen tegen de misselijkheid en die lijken te helpen: ik heb nu al vijf dagen niet hoeven overgeven. Dus ik sterk ook weer wat aan (en man, die buik groeit ineens zeg!
.
.) Deze week gaat we het nieuws ook echt aan iedereen vertellen en daar verheug ik me op.
Maar er liggen nog restjes op M zijn hoofd!quote:Op maandag 17 oktober 2016 12:52 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Nietes, die heeft Quoi net opgegeten
Bron: http://www.rivm.nl/Docume(...)richtlijn_Listeriosequote:Op basis van literatuur en in overleg met het Voedingscentrum is softijs verwijderd uit het lijstje met risicoproducten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ja, dan blijven ze goed zitten. Tot die tijd irritant gehijs. Ik heb een tijdje hold up panties gedragen. Van die dingen per been met antislip laag boveninquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Die zwangerschapspanty's hè, blijven die beter zitten als je buik groter wordt?Ik ben de hele dag maar aan't hijsen
Zouden heuppanty's misschien een betere optie zijn, ervaring anyone?
Of kou lijdt omdat je vest eigenlijk net te dun is maar no way dat ik nu nog een jas ga kopen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Zitten beter na een poosje, fazz. Totdat je buik er uit groeit, en hij halverwege zit![]()
Net als de shirts, die je in een goede maat koopt, maar die dan tóch tegen het eind te kort worden en je dus als Onslow rondloopt, omdat je met 37 weken niets nieuws wil kopen.![]()
/fwp
Jaaaaa! Alleen moet ik nu naar school, kan dat in een joggingbroek?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verheug me nu alweer op wekenlang in mijn yogapants lopen als ik met verlof ben![]()
Nog maar drie maanden!
Jeetje dan ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe groot jouw buik nu is. Ik vind de mijne al niet zo groot, maar toch ben ik volle bak aan de zwangerschapshirts etc want bijna alles is te kort!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vind het juist zonde dat ik zwangerschapsshirts gekocht heb, want ik pas nog altijd in mijn gewone shirts en dat zal wel niet meer veranderen na 39 weken.Vorige week heb ik nog wel een extra exemplaar gekocht van deze fijne broek:
[ afbeelding ]
Eentje zit nu in de vluchtkoffer en ik woon thuis in de andere.
Ding-ding, 1-0 voor SQquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien droeg Vivi altijd al wijde shirts
Niet zozeer wijd, wel extra lange omdat ik altijd al last had van opkruipende shirts.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien droeg Vivi altijd al wijde shirts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bijkomen en zometeen komt grote zus.S. 2014
J. 2016
Ik ben gister opgenomen met beginnende zwangerschapsvergiftiging, en daarop besloten hem te halen. DE datum stond voor volgende week.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:35 schreef Skittles het volgende:
Gefeliciteerd! Was het nu helemaal zelf op gang gekomen of toch een inleiding?
Nu lekker bijkomen en geniet van de ontmoeting van Saar en haar broertje
volgens mij was dat de vorige keer toch ook zo bij jou? Ik vond dat echt prachtig kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:59 schreef Logician2.0 het volgende:
Gefeliciteerd gmwat een mooie namen!
![]()
En hier met 11wk al een tijdje aan de positiebroeken heb echt een buik alsof ik 5mnd ben, maar dat was volgens de gyn normaal na meerderde zwangerschappen. Voelt alleen zo knullig als mensen vragen hoe ver je bent
Oh wat leuk om te horenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij was dat de vorige keer toch ook zo bij jou? Ik vond dat echt prachtig kan ik me herinneren
Messina, wat fijn om te horen
Franny_G, wil jij eigenlijk in de op?
Niet voor mij deze keer... verhaal volgt nog maar meneer is er met spoed uitgeduwd ivm foetale nood...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd gm!Alles goed gegaan? Geen bijna-dood ervaring hoop ik?
SPOILER: plaatje dr bijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja ze ging m aaien, en opletten dat hij haar minnie ballon niet zou pikken..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:26 schreef Roomsnoes het volgende:
Awe Saar met haar voorzichtige handje ❤❤❤
Ja, zou ik ook met mijn leven bewakenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ze ging m aaien, en opletten dat hij haar minnie ballon niet zou pikken..ze heeft wel een minions ballon voor hem gekozen
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na een heftige stortbevalling zijn wij om 11:59 wederom trotse ouders geworden van een zoon!ook even hier feliciterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bijkomen en zometeen komt grote zus.van harte gefeliciteerd met James! En wat is hij mooi
S zal wel een enorm trotse zus zijn
een mooi gezin hebben jullie.
![]()
Fijne kraamtijd!
Edit: tjonge dat moet heftig geweest zijn en engals je zover bent wil ik zeker je verhaal lezen
![]()
Gelukkig is het goed gekomen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kraamweek gewenst!![]()
Ik vroeg man net waar hij zich het meest op verheugde straks. Antwoord: Samen koken als t kindje wat groter is.![]()
![]()
Dat duurt nog wel evenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:53 schreef Cygne het volgende:
Ik vroeg man net waar hij zich het meest op verheugde straks. Antwoord: Samen koken als t kindje wat groter is.![]()
Haha ja, inderdaad. Maar ik vind het zo lief.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:07 schreef Burdie het volgende:
Gefeliciteerd GM! Lekker genieten nu en bijkomen en knuffelen en aan elkaar wennen.
[..]
Dat duurt nog wel evenmaar wel een lief antwoord
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:20 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha ja, inderdaad. Maar ik vind het zo lief.
Klopt, was je daar zelf niet ook bij toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Geen idee meer waarom eigenlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, was je daar zelf niet ook bij toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Klopt. Hij lijkt op R. Met mijn bovenlip en neusje.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een klein droppie! Lijkt op papa of niet? Heel ander koppie dan Saar.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na een heftige stortbevalling zijn wij om 11:59 wederom trotse ouders geworden van een zoon!Gefeliciteerd meis met jullie zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bijkomen en zometeen komt grote zus.
Mooi menneke!![]()
woah! goeie meldquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou, zal ik dan toch een keer meedoen aan de meldplicht? Meld met baby uit de buik!
Het ging zo vlot en voorspoedig dat het toch een thuisbevalling is geworden. Vier uur na het ik-denk-dat-de-bevalling-begonnen-is-telefoontje met de verloskundige is ze geboren.
Omg Vivi!! Zo zaten we bij de rammelaars, zo ben je moeder! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou, zal ik dan toch een keer meedoen aan de meldplicht? Meld met baby uit de buik!
Het ging zo vlot en voorspoedig dat het toch een thuisbevalling is geworden. Vier uur na het ik-denk-dat-de-bevalling-begonnen-is-telefoontje met de verloskundige is ze geboren.
'oude' bh of bikini topje heb ik wel eens gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:15 schreef Burdie het volgende:
Viv je meisje is er!
Ik volg niet vandaag hoordacht het net wel even, maar we gaan zo nog een gipsbuik maken onder het mom: weggooien kan altijd nog, maken nooit meer
![]()
.
Iemand hier ervaring daarmee? Je zit daar bloot in, toch? Is er een manier waarop ik dan in het gips geen enorme hangtieten hoef te hebben? Of hou ik gewoon m'n beha aan?
Ik ga het proberenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:16 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
'oude' bh of bikini topje heb ik wel eens gehoord
7quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn oude bh's zijn zeven maten kleiner
Waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
7![]()
![]()
Ik zit nu op het punt dat het nog net past, maar truitjes met lage decolletés laat ik maar even in de kast liggen.
Vivi!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
M'n collega's moeten wel gewoon kunnen doorwerken jaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Waarom?
Kan best!
Pronken met die memmen.
Kunnen mensen vast wennen als je bv geeft
Beter dat je er naar kijkt dan dat je ze net zo liefkozend gaat aaien als je doet bij je buik naarmate de zwangerschap vordertquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:44 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
M'n collega's moeten wel gewoon kunnen doorwerken jaPlus dat ik zelf ook gebiologeerd naar beneden blijf kijken
ja misschien iets minder hoor. Maar ik had ruimte over in mijn 75E en nu is mijn 85f al significant te kleinquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
7![]()
![]()
Ik zit nu op het punt dat het nog net past, maar truitjes met lage decolletés laat ik maar even in de kast liggen.
en geen twee weken all in gaan hotellen voor je werk met onbeperkt brownies en buffettenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik ben nu ook al meer aangekomen dan vorige zwangerschap op deze termijnMaar vanaf nu ga ik minder koekjes eten en 1x pw rennen met MIB door't bos
![]()
En dan zijn de feestdagen nog niet eens geweest...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en geen twee weken all in gaan hotellen voor je werk met onbeperkt brownies en buffettende laatste vier kilo zijn er in krap twee weken bij gekomen dus ik moet echt even normaal doen nu
ik ben nog steeds lichter dan ik was toen ik vorige zwangerschap begon hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan zijn de feestdagen nog niet eens geweest....
Ik ben juist 10 kilo lichter nu dan ik bij kuiken was op deze termijn. In totaal ook minder aangekomen, ik merk dat echt wel qua energie.
Dan valt het alleszins nog meequote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben nog steeds lichter dan ik was toen ik vorige zwangerschap begon hoordat scheelt zeker!
Jeutje wat snelquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
He bah, wat vervelend dat jullie nu al zo lang in het ziekenhuis bivakkeren. Uiteraard is het voor het goede doel, maar ik kan me voorstellen dat je wel zin hebt in je kraamtijd met je gezinnetje thuis.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:52 schreef sproetjes het volgende:
Vivi gefeliciteerd
En GMwat een knapperd! En die foto met S
Hier nog steeds in t zkh helaas... Morgen krijgen we de uitslag of J. weer fototherapie moet voor geelzien (kwam maandag ineens onverwachts) of dat we ein-de-lijk naar huis mogen... Ben t zo zat![]()
Mijn liquorlek is iig een stuk verbeterd dus ik ben inmiddels gezonde kraamvrouw verklaard gelukkig
Als we thuis zijn ga ik toch echt maar ns een topic opschuiven denk ik
Ja we zitten er wel een beetje doorheen, maargoed indd voor een goed doel! En oh ik zag net foto's van jullie kamertjequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:13 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
He bah, wat vervelend dat jullie nu al zo lang in het ziekenhuis bivakkeren. Uiteraard is het voor het goede doel, maar ik kan me voorstellen dat je wel zin hebt in je kraamtijd met je gezinnetje thuis.
Hou vol!
Wat lief! Dank je wel!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ja we zitten er wel een beetje doorheen, maargoed indd voor een goed doel! En oh ik zag net foto's van jullie kamertjewauw zeg!
Ik mocht nog kiezen (maar moest wél meteen beslissen) toen ik 2,5 uur na de eerste controle al van 1 naar 7 cm ontsluiting was gegaan. Ik had toen heftige (en blijkbaar zeer effectieve) weeën met weinig pauze tussendoor, dus ik ging liever zo verder in plaats van kronkelend de auto in.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:14 schreef WupWup het volgende:
Heb je zelf besloten om thuis te blijven of 'mocht' je niet meer weg?
Heel herkenbaar ja. Balen van het geelzien, dat het er zo onverwacht bij is gekomen. Houd vol, jullie mogen bijna naar huisquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ja we zitten er wel een beetje doorheen, maargoed indd voor een goed doel! En oh ik zag net foto's van jullie kamertjewauw zeg!
Weet ik!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
@cygne voogdij hoef je niet meer in testament te regelen he? Kan online. Gratisj. Voor de zekerheid.
Gefeliciteerd! Dat heb je snel gefixtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Dank je wel allemaal!
[..]
Ik mocht nog kiezen (maar moest wél meteen beslissen) toen ik 2,5 uur na de eerste controle al van 1 naar 7 cm ontsluiting was gegaan. Ik had toen heftige (en blijkbaar zeer effectieve) weeën met weinig pauze tussendoor, dus ik ging liever zo verder in plaats van kronkelend de auto in.
Mwah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. Jij?
Heb alleen wel een lichte keelontsteking ineens, timing hè?.
Kepperzinninquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Kan er wel bij toch, naast poep, pies, bloed en vruchtwater. Die VK's kunnen dat vast wel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |