Ja we zitten er wel een beetje doorheen, maargoed indd voor een goed doel! En oh ik zag net foto's van jullie kamertjequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:13 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
He bah, wat vervelend dat jullie nu al zo lang in het ziekenhuis bivakkeren. Uiteraard is het voor het goede doel, maar ik kan me voorstellen dat je wel zin hebt in je kraamtijd met je gezinnetje thuis.
Hou vol!
Wat lief! Dank je wel!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ja we zitten er wel een beetje doorheen, maargoed indd voor een goed doel! En oh ik zag net foto's van jullie kamertjewauw zeg!
Ik mocht nog kiezen (maar moest wél meteen beslissen) toen ik 2,5 uur na de eerste controle al van 1 naar 7 cm ontsluiting was gegaan. Ik had toen heftige (en blijkbaar zeer effectieve) weeën met weinig pauze tussendoor, dus ik ging liever zo verder in plaats van kronkelend de auto in.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:14 schreef WupWup het volgende:
Heb je zelf besloten om thuis te blijven of 'mocht' je niet meer weg?
Heel herkenbaar ja. Balen van het geelzien, dat het er zo onverwacht bij is gekomen. Houd vol, jullie mogen bijna naar huisquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ja we zitten er wel een beetje doorheen, maargoed indd voor een goed doel! En oh ik zag net foto's van jullie kamertjewauw zeg!
Weet ik!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
@cygne voogdij hoef je niet meer in testament te regelen he? Kan online. Gratisj. Voor de zekerheid.
Gefeliciteerd! Dat heb je snel gefixtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Dank je wel allemaal!
[..]
Ik mocht nog kiezen (maar moest wél meteen beslissen) toen ik 2,5 uur na de eerste controle al van 1 naar 7 cm ontsluiting was gegaan. Ik had toen heftige (en blijkbaar zeer effectieve) weeën met weinig pauze tussendoor, dus ik ging liever zo verder in plaats van kronkelend de auto in.
Mwah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. Jij?
Heb alleen wel een lichte keelontsteking ineens, timing hè?.
Kepperzinninquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Kan er wel bij toch, naast poep, pies, bloed en vruchtwater. Die VK's kunnen dat vast wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |