Haha ja, inderdaad. Maar ik vind het zo lief.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:07 schreef Burdie het volgende:
Gefeliciteerd GM! Lekker genieten nu en bijkomen en knuffelen en aan elkaar wennen.
[..]
Dat duurt nog wel evenmaar wel een lief antwoord
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:20 schreef Cygne het volgende:
[..]
Haha ja, inderdaad. Maar ik vind het zo lief.
Klopt, was je daar zelf niet ook bij toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope. Geen idee meer waarom eigenlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, was je daar zelf niet ook bij toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Klopt. Hij lijkt op R. Met mijn bovenlip en neusje.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een klein droppie! Lijkt op papa of niet? Heel ander koppie dan Saar.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na een heftige stortbevalling zijn wij om 11:59 wederom trotse ouders geworden van een zoon!Gefeliciteerd meis met jullie zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bijkomen en zometeen komt grote zus.
Mooi menneke!![]()
woah! goeie meldquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou, zal ik dan toch een keer meedoen aan de meldplicht? Meld met baby uit de buik!
Het ging zo vlot en voorspoedig dat het toch een thuisbevalling is geworden. Vier uur na het ik-denk-dat-de-bevalling-begonnen-is-telefoontje met de verloskundige is ze geboren.
Omg Vivi!! Zo zaten we bij de rammelaars, zo ben je moeder! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou, zal ik dan toch een keer meedoen aan de meldplicht? Meld met baby uit de buik!
Het ging zo vlot en voorspoedig dat het toch een thuisbevalling is geworden. Vier uur na het ik-denk-dat-de-bevalling-begonnen-is-telefoontje met de verloskundige is ze geboren.
'oude' bh of bikini topje heb ik wel eens gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:15 schreef Burdie het volgende:
Viv je meisje is er!
Ik volg niet vandaag hoordacht het net wel even, maar we gaan zo nog een gipsbuik maken onder het mom: weggooien kan altijd nog, maken nooit meer
![]()
.
Iemand hier ervaring daarmee? Je zit daar bloot in, toch? Is er een manier waarop ik dan in het gips geen enorme hangtieten hoef te hebben? Of hou ik gewoon m'n beha aan?
Ik ga het proberenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:16 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
'oude' bh of bikini topje heb ik wel eens gehoord
7quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn oude bh's zijn zeven maten kleiner
Waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
7![]()
![]()
Ik zit nu op het punt dat het nog net past, maar truitjes met lage decolletés laat ik maar even in de kast liggen.
Vivi!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
M'n collega's moeten wel gewoon kunnen doorwerken jaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Waarom?
Kan best!
Pronken met die memmen.
Kunnen mensen vast wennen als je bv geeft
Beter dat je er naar kijkt dan dat je ze net zo liefkozend gaat aaien als je doet bij je buik naarmate de zwangerschap vordertquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:44 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
M'n collega's moeten wel gewoon kunnen doorwerken jaPlus dat ik zelf ook gebiologeerd naar beneden blijf kijken
ja misschien iets minder hoor. Maar ik had ruimte over in mijn 75E en nu is mijn 85f al significant te kleinquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
7![]()
![]()
Ik zit nu op het punt dat het nog net past, maar truitjes met lage decolletés laat ik maar even in de kast liggen.
en geen twee weken all in gaan hotellen voor je werk met onbeperkt brownies en buffettenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik ben nu ook al meer aangekomen dan vorige zwangerschap op deze termijnMaar vanaf nu ga ik minder koekjes eten en 1x pw rennen met MIB door't bos
![]()
En dan zijn de feestdagen nog niet eens geweest...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en geen twee weken all in gaan hotellen voor je werk met onbeperkt brownies en buffettende laatste vier kilo zijn er in krap twee weken bij gekomen dus ik moet echt even normaal doen nu
ik ben nog steeds lichter dan ik was toen ik vorige zwangerschap begon hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan zijn de feestdagen nog niet eens geweest....
Ik ben juist 10 kilo lichter nu dan ik bij kuiken was op deze termijn. In totaal ook minder aangekomen, ik merk dat echt wel qua energie.
Dan valt het alleszins nog meequote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben nog steeds lichter dan ik was toen ik vorige zwangerschap begon hoordat scheelt zeker!
Jeutje wat snelquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
He bah, wat vervelend dat jullie nu al zo lang in het ziekenhuis bivakkeren. Uiteraard is het voor het goede doel, maar ik kan me voorstellen dat je wel zin hebt in je kraamtijd met je gezinnetje thuis.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:52 schreef sproetjes het volgende:
Vivi gefeliciteerd
En GMwat een knapperd! En die foto met S
Hier nog steeds in t zkh helaas... Morgen krijgen we de uitslag of J. weer fototherapie moet voor geelzien (kwam maandag ineens onverwachts) of dat we ein-de-lijk naar huis mogen... Ben t zo zat![]()
Mijn liquorlek is iig een stuk verbeterd dus ik ben inmiddels gezonde kraamvrouw verklaard gelukkig
Als we thuis zijn ga ik toch echt maar ns een topic opschuiven denk ik
Ja we zitten er wel een beetje doorheen, maargoed indd voor een goed doel! En oh ik zag net foto's van jullie kamertjequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:13 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
He bah, wat vervelend dat jullie nu al zo lang in het ziekenhuis bivakkeren. Uiteraard is het voor het goede doel, maar ik kan me voorstellen dat je wel zin hebt in je kraamtijd met je gezinnetje thuis.
Hou vol!
Wat lief! Dank je wel!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ja we zitten er wel een beetje doorheen, maargoed indd voor een goed doel! En oh ik zag net foto's van jullie kamertjewauw zeg!
Ik mocht nog kiezen (maar moest wél meteen beslissen) toen ik 2,5 uur na de eerste controle al van 1 naar 7 cm ontsluiting was gegaan. Ik had toen heftige (en blijkbaar zeer effectieve) weeën met weinig pauze tussendoor, dus ik ging liever zo verder in plaats van kronkelend de auto in.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:14 schreef WupWup het volgende:
Heb je zelf besloten om thuis te blijven of 'mocht' je niet meer weg?
Heel herkenbaar ja. Balen van het geelzien, dat het er zo onverwacht bij is gekomen. Houd vol, jullie mogen bijna naar huisquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ja we zitten er wel een beetje doorheen, maargoed indd voor een goed doel! En oh ik zag net foto's van jullie kamertjewauw zeg!
Weet ik!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
@cygne voogdij hoef je niet meer in testament te regelen he? Kan online. Gratisj. Voor de zekerheid.
Gefeliciteerd! Dat heb je snel gefixtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Dank je wel allemaal!
[..]
Ik mocht nog kiezen (maar moest wél meteen beslissen) toen ik 2,5 uur na de eerste controle al van 1 naar 7 cm ontsluiting was gegaan. Ik had toen heftige (en blijkbaar zeer effectieve) weeën met weinig pauze tussendoor, dus ik ging liever zo verder in plaats van kronkelend de auto in.
Mwah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. Jij?
Heb alleen wel een lichte keelontsteking ineens, timing hè?.
Kepperzinninquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:01 schreef Roomsnoes het volgende:
Kan er wel bij toch, naast poep, pies, bloed en vruchtwater. Die VK's kunnen dat vast wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |