woah! goeie meldquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou, zal ik dan toch een keer meedoen aan de meldplicht? Meld met baby uit de buik!
Het ging zo vlot en voorspoedig dat het toch een thuisbevalling is geworden. Vier uur na het ik-denk-dat-de-bevalling-begonnen-is-telefoontje met de verloskundige is ze geboren.
Omg Vivi!! Zo zaten we bij de rammelaars, zo ben je moeder! Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou, zal ik dan toch een keer meedoen aan de meldplicht? Meld met baby uit de buik!
Het ging zo vlot en voorspoedig dat het toch een thuisbevalling is geworden. Vier uur na het ik-denk-dat-de-bevalling-begonnen-is-telefoontje met de verloskundige is ze geboren.
'oude' bh of bikini topje heb ik wel eens gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:15 schreef Burdie het volgende:
Viv je meisje is er!
Ik volg niet vandaag hoordacht het net wel even, maar we gaan zo nog een gipsbuik maken onder het mom: weggooien kan altijd nog, maken nooit meer
![]()
.
Iemand hier ervaring daarmee? Je zit daar bloot in, toch? Is er een manier waarop ik dan in het gips geen enorme hangtieten hoef te hebben? Of hou ik gewoon m'n beha aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |