Ik ga het proberenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:16 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
'oude' bh of bikini topje heb ik wel eens gehoord
7quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn oude bh's zijn zeven maten kleiner
Waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
7![]()
![]()
Ik zit nu op het punt dat het nog net past, maar truitjes met lage decolletés laat ik maar even in de kast liggen.
Vivi!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou, zal ik dan toch een keer meedoen aan de meldplicht? Meld met baby uit de buik!
Het ging zo vlot en voorspoedig dat het toch een thuisbevalling is geworden. Vier uur na het ik-denk-dat-de-bevalling-begonnen-is-telefoontje met de verloskundige is ze geboren.
M'n collega's moeten wel gewoon kunnen doorwerken jaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Waarom?
Kan best!
Pronken met die memmen.
Kunnen mensen vast wennen als je bv geeft
Beter dat je er naar kijkt dan dat je ze net zo liefkozend gaat aaien als je doet bij je buik naarmate de zwangerschap vordertquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:44 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
M'n collega's moeten wel gewoon kunnen doorwerken jaPlus dat ik zelf ook gebiologeerd naar beneden blijf kijken
ja misschien iets minder hoor. Maar ik had ruimte over in mijn 75E en nu is mijn 85f al significant te kleinquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
7![]()
![]()
Ik zit nu op het punt dat het nog net past, maar truitjes met lage decolletés laat ik maar even in de kast liggen.
en geen twee weken all in gaan hotellen voor je werk met onbeperkt brownies en buffettenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik ben nu ook al meer aangekomen dan vorige zwangerschap op deze termijnMaar vanaf nu ga ik minder koekjes eten en 1x pw rennen met MIB door't bos
![]()
En dan zijn de feestdagen nog niet eens geweest...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en geen twee weken all in gaan hotellen voor je werk met onbeperkt brownies en buffettende laatste vier kilo zijn er in krap twee weken bij gekomen dus ik moet echt even normaal doen nu
ik ben nog steeds lichter dan ik was toen ik vorige zwangerschap begon hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dan zijn de feestdagen nog niet eens geweest....
Ik ben juist 10 kilo lichter nu dan ik bij kuiken was op deze termijn. In totaal ook minder aangekomen, ik merk dat echt wel qua energie.
Dan valt het alleszins nog meequote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben nog steeds lichter dan ik was toen ik vorige zwangerschap begon hoordat scheelt zeker!
Jeutje wat snelquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nou, zal ik dan toch een keer meedoen aan de meldplicht? Meld met baby uit de buik!
Het ging zo vlot en voorspoedig dat het toch een thuisbevalling is geworden. Vier uur na het ik-denk-dat-de-bevalling-begonnen-is-telefoontje met de verloskundige is ze geboren.
He bah, wat vervelend dat jullie nu al zo lang in het ziekenhuis bivakkeren. Uiteraard is het voor het goede doel, maar ik kan me voorstellen dat je wel zin hebt in je kraamtijd met je gezinnetje thuis.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:52 schreef sproetjes het volgende:
Vivi gefeliciteerd
En GMwat een knapperd! En die foto met S
Hier nog steeds in t zkh helaas... Morgen krijgen we de uitslag of J. weer fototherapie moet voor geelzien (kwam maandag ineens onverwachts) of dat we ein-de-lijk naar huis mogen... Ben t zo zat![]()
Mijn liquorlek is iig een stuk verbeterd dus ik ben inmiddels gezonde kraamvrouw verklaard gelukkig
Als we thuis zijn ga ik toch echt maar ns een topic opschuiven denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |