SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
dan maak je er toch een show van 3 uur van? Genoeg ruimte voor de andere dj's in de rest van de week volgens mij. Dat is aan de andere dj's om te beoordelen eigenlijk, maar ik zie geen probleem. Gooi het in de groepquote:
Bij dezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan maak je er toch een show van 3 uur van? Genoeg ruimte voor de andere dj's in de rest van de week volgens mij. Dat is aan de andere dj's om te beoordelen eigenlijk, maar ik zie geen probleem. Gooi het in de groep
Zo ja mogen ze het bezwaar bij mij indienen, dan print ik het uit en steek de kachel er mee aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij dezen.![]()
Iemand bezwaar als ik een uurtje eerder begin of uurtje langer doorga?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo ja mogen ze het bezwaar bij mij indienen, dan print ik het uit en steek de kachel er mee aan.
Ondiplomatisch genoeg?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo ja mogen ze het bezwaar bij mij indienen, dan print ik het uit en steek de kachel er mee aan.
Ondiplomatisch genoeg?
Zolang je daar geen klachten over mij hebt gehoord....quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:43 schreef Fogel het volgende:
Niet dat ik het hier voor het zeggen heb ofzo, is gewoon mijn mening. Zeker nu het rooster een stuk minder gevuld is dan voorheen het geval was.
Degene die het hier wel voor het zeggen heeft heb ik maandag trouwens nog ontmoet in Schiedam
We hebben het eigenlijk voornamelijk over eten, bier en swamp people muziek gehad.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang je daar geen klachten over mij hebt gehoord....
(Er is een beetje veel goede, nieuwe muziek uit. Zeker de laatste paar weken)
Kun je mij vanaf 19:00 uur inplannen dan? Ik begin gewoon eerder. Dan ben ik om 22:00 uur klaar en kan er eventueel nog iemand na mij.
Thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
We hebben het eigenlijk voornamelijk over eten, bier en swamp people muziek gehad.
Check.
Want een uurtje uitloop is zo extreem niet voorkomend?quote:
Ik was alle gedraaide nieuwe muziek uit de shows sinds 31 augustus aan het verzamelen. En dat was nogal wat... - Ik heb het nodige geschrapt en een paar nieuwe tracks toegevoegd. Ik zit nu precies aan de 3 uur.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Want een uurtje uitloop is zo extreem niet voorkomend?
Is het zo erg vandaag?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:22 schreef knokkels het volgende:
* knokkels dunkt zijn hoofd in de koffie en steekt een koffieinfuus in #forgoodmeasure
Gisteren om 00:15 naar bed gegaan, moe enzo. Niet kunnen slapen. Gebroken wakker @ 10:00quote:
Herkenbaar. Ik ging na 02:00 uur slapen en was rond 09:00 uur wakker. Op zich niet zo absurd kort geslapen, maar ik heb het gevoel dat ik nog een achterstandje moet inhalen. En dat wil maar niet lukken. Heb nu dan ook een lichte, zeurderige koppijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gisteren om 00:15 naar bed gegaan, moe enzo. Niet kunnen slapen. Gebroken wakker @ 10:00
Heulie sjit
checkquote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ging na 02:00 uur slapen en was rond 09:00 uur wakker. Op zich niet zo absurd kort geslapen, maar ik heb het gevoel dat ik nog een achterstandje moet inhalen. En dat wil maar niet lukken. Heb nu dan ook een lichte, zeurderige koppijn.
Genoeg van dat alles hier hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:52 schreef Tuned22 het volgende:
Rust, regelmaat en reinheid menseni.p.v. je bioritme verkloten
en niet gos even bij just me langsquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
We hebben het eigenlijk voornamelijk over eten, bier en swamp people muziek gehad.
Check.
Zou fijn zijn, ja. Maar de praktijk is soms lastiger.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:52 schreef Tuned22 het volgende:
Rust, regelmaat en reinheid menseni.p.v. je bioritme verkloten
Dat mag hier gewoon altijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:15 schreef Tuned22 het volgende:
Ja goedemiddag allemaalik kwam maar zo met de deur in huis vallen geloof ik
![]()
Zal eens heropvoeding vragen aan m'n ouders.
Geen probleem toch, gezellig enzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:15 schreef Tuned22 het volgende:
![]()
soms lukt het, soms nietquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:15 schreef Tuned22 het volgende:
![]()
Goed om te wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen probleem toch, gezellig enzo.![]()
Wat is zo'n beetje je muzieksmaak?![]()
ik vind het serieus niet kunnenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij dezen.![]()
Iemand bezwaar als ik een uurtje eerder begin of uurtje langer doorga?
Wat ga je er met doen dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:19 schreef Karzai het volgende:
Middag misschien dat ik later een uurtje meepik
Kheb altijd begrepen dat, zolang je ouders je niet bij het plaatselijke dierenasiel dumpen, het nog te overzien is voor zequote:
Ik ga straks niet minder dan drie uur aan nieuwe muziek draaienquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Goed om te weten![]()
Oh heel divers eigenlijk. Vind heel veel muziek leuk. Oud - nieuw, als het maar enigszins vlot is.
Heb echter een hekel aan melancholische zeikmuziek
LOL. Ik vind drie uur best een hele zit hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het serieus niet kunnen![]()
Veel tekort
verkopen op marktplaats is ook nog een mogelijkheidquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kheb altijd begrepen dat, zolang je ouders je niet bij het plaatselijke dierenasiel dumpen, het nog te overzien is voor ze
Hoezo, dan ben ik net op gang?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL. Ik vind drie uur best een hele zit hoorZeker als je zelf de DJ bent. Luisteren is een ander verhaal.
als luisteraar kun je altijd nog mutenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL. Ik vind drie uur best een hele zit hoorZeker als je zelf de DJ bent. Luisteren is een ander verhaal.
ehh?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ik ga even snel boodschappen doenquote:
Dat bestond vroeger gelukkig nog nietquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef just me het volgende:
[..]
verkopen op marktplaats is ook nog een mogelijkheid
is het ook welquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje wel hequote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je loopt aardig achter met je uren.
ik had mijn dochter ooit wijsgemaakt dat ik haar bij AH gekocht hadquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat bestond vroeger gelukkig nog niet
Leuk. Maar kan slechts een half uurtje luisteren denk ik. Volgende keer beterquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga straks niet minder dan drie uur aan nieuwe muziek draaien
Jij bent dan ook een geval apartquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, dan ben ik net op gang?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik had mijn dochter ooit wijsgemaakt dat ik haar bij AH gekocht had
Bruut.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
Oude diesels unitequote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een geval apart
quote:
Hahaha, wat slecht. Ouders kunnen je echt alles wijsmaken. Weet nog wel hoe teleurgesteld ik was toen ze vertelden dat Sinterklaas niet bestond. Zie het hele moment en de omgeving nog voor me... traumatischquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
nou dat iddquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
Hehehehe.... ik wou net zeggen: VNV Nation is er ook weer
Ik was erbij.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:37 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En uiteraard, VNV Nation mag niet ontbreken
Mijn huisband ontbreekt vanavond ook niet. Deze keer in een remix die ik nog niet eerder heb gedraaid.quote:
Waarbij?quote:
* knokkels invokes Knokkels' Newbie Rulequote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:37 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hahaha, wat slecht. Ouders kunnen je echt alles wijsmaken. Weet nog wel hoe teleurgesteld ik was toen ze vertelden dat Sinterklaas niet bestond. Zie het hele moment en de omgeving nog voor me... traumatischhehe. Nee maar echt, wat een deceptie. Vanaf dat moment ben ik wat wantrouwig geworden geloof ik
Ik mag een verzoekplaat indienen?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels invokes Knokkels' Newbie Rule
Verzoekje?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik mag een verzoekplaat indienen?
Kan die koffie zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Ja handig zeg .. begin net komt mijn moeder langs
Duo-showquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Ja handig zeg .. begin net komt mijn moeder langs
Ik had al koffie hoorquote:
doet u datquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:44 schreef Tuned22 het volgende:
O ik schakel nu pas in. Kga ff een mega tegenhanger aanvragen.
Ik heb zomaar het gevoel dat Knokkels even z'n moeder te woord aan het staan is.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:56 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga maar voor een eerbetoon aan de Nederlandse muziek dan![]()
Aangezien hier ook wat ouder volk ziten ik deze plaat zelf regelmatig draai met volume voluit.
Als je hebt, graag: Let your sun shine van Frank Ashton![]()
Vind ik wel een mooi liedje, in deze soms wat nare wereld
Nee ik wil niet verkocht worden moeder, ik zal fijne muziekjes draaien, echt waarquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het gevoel dat Knokkels even z'n moeder te woord aan het staan is.
Melting is ook fan van Weird Alquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Weird Al.... - ook een graag geziene gast in de shows van Knokkels
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind alleen 'Amish Paradise' leuk...
Have fun allen, ik ben zo weer eens op pad...
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik wil niet verkocht worden moeder, ik zal fijne muziekjes draaien, echt waar
Het was AutoDJquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind alleen 'Amish Paradise' leuk...
Have fun allen, ik ben zo weer eens op pad...
Jij bent de DJ, jij bent er om ons te vermakenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:23 schreef knokkels het volgende:
Dus. Misschien kan ik de rest van mijn eigen show ook meekrijgen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:56 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga maar voor een eerbetoon aan de Nederlandse muziek dan![]()
Aangezien hier ook wat ouder volk ziten ik deze plaat zelf regelmatig draai met volume voluit.
Als je hebt, graag: Let your sun shine van Frank Ashton![]()
Vind ik wel een mooi liedje, in deze soms wat nare wereld
Die heb ikquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:23 schreef Fogel het volgende:
Ik luister nu ook mee trouwens, tijdens het eten.
Ik heb echt geen idee... - Ik ga maar liefst 48 nieuwe nummers draaien in 3 uur tijd. Heb sommige tracks zelfs ge-edit om de show passend te krijgenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:18 schreef Fogel het volgende:
Zeg 11, is de muziek die je gaat spelen voornamelijk geschikt tijdens tegels voegen of een laminaatvloer leggen?
Moeders pikte wel een geweldig tijdstip om binnen te lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:24 schreef just me het volgende:
[..]
Jij bent de DJ, jij bent er om ons te vermaken
tja moeders....quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moeders pikte wel een geweldig tijdstip om binnen te lopen.
Timing is alles enzo
Sorry, ik slaap al dagen ongelooflijk kut, iets chagrijnig
De geschikte muziek om te slopen heb ik gisteren gedraaid.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:18 schreef Fogel het volgende:
Zeg 11, is de muziek die je gaat spelen voornamelijk geschikt tijdens tegels voegen of een laminaatvloer leggen?
Jazz?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De geschikte muziek om te slopen heb ik gisteren gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |