quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik had mijn dochter ooit wijsgemaakt dat ik haar bij AH gekocht had
Bruut.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
Oude diesels unitequote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een geval apart
quote:
Hahaha, wat slecht. Ouders kunnen je echt alles wijsmaken. Weet nog wel hoe teleurgesteld ik was toen ze vertelden dat Sinterklaas niet bestond. Zie het hele moment en de omgeving nog voor me... traumatischquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
nou dat iddquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
Hehehehe.... ik wou net zeggen: VNV Nation is er ook weer
Ik was erbij.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:37 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En uiteraard, VNV Nation mag niet ontbreken
Mijn huisband ontbreekt vanavond ook niet. Deze keer in een remix die ik nog niet eerder heb gedraaid.quote:
Waarbij?quote:
* knokkels invokes Knokkels' Newbie Rulequote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:37 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hahaha, wat slecht. Ouders kunnen je echt alles wijsmaken. Weet nog wel hoe teleurgesteld ik was toen ze vertelden dat Sinterklaas niet bestond. Zie het hele moment en de omgeving nog voor me... traumatischhehe. Nee maar echt, wat een deceptie. Vanaf dat moment ben ik wat wantrouwig geworden geloof ik
Ik mag een verzoekplaat indienen?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels invokes Knokkels' Newbie Rule
Verzoekje?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik mag een verzoekplaat indienen?
Kan die koffie zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Ja handig zeg .. begin net komt mijn moeder langs
Duo-showquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
Ja handig zeg .. begin net komt mijn moeder langs
Ik had al koffie hoorquote:
doet u datquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:44 schreef Tuned22 het volgende:
O ik schakel nu pas in. Kga ff een mega tegenhanger aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |