soms lukt het, soms nietquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:15 schreef Tuned22 het volgende:
Ja goedemiddag allemaalik kwam maar zo met de deur in huis vallen geloof ik
![]()
Zal eens heropvoeding vragen aan m'n ouders.
Goed om te wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen probleem toch, gezellig enzo.![]()
Wat is zo'n beetje je muzieksmaak?![]()
ik vind het serieus niet kunnenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij dezen.![]()
Iemand bezwaar als ik een uurtje eerder begin of uurtje langer doorga?
Wat ga je er met doen dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:19 schreef Karzai het volgende:
Middag misschien dat ik later een uurtje meepik
Kheb altijd begrepen dat, zolang je ouders je niet bij het plaatselijke dierenasiel dumpen, het nog te overzien is voor zequote:
Ik ga straks niet minder dan drie uur aan nieuwe muziek draaienquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Goed om te weten![]()
Oh heel divers eigenlijk. Vind heel veel muziek leuk. Oud - nieuw, als het maar enigszins vlot is.
Heb echter een hekel aan melancholische zeikmuziek
LOL. Ik vind drie uur best een hele zit hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het serieus niet kunnen![]()
Veel tekort
verkopen op marktplaats is ook nog een mogelijkheidquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kheb altijd begrepen dat, zolang je ouders je niet bij het plaatselijke dierenasiel dumpen, het nog te overzien is voor ze
Hoezo, dan ben ik net op gang?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL. Ik vind drie uur best een hele zit hoorZeker als je zelf de DJ bent. Luisteren is een ander verhaal.
als luisteraar kun je altijd nog mutenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL. Ik vind drie uur best een hele zit hoorZeker als je zelf de DJ bent. Luisteren is een ander verhaal.
ehh?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ik ga even snel boodschappen doenquote:
Dat bestond vroeger gelukkig nog nietquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef just me het volgende:
[..]
verkopen op marktplaats is ook nog een mogelijkheid
is het ook welquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje wel hequote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je loopt aardig achter met je uren.
ik had mijn dochter ooit wijsgemaakt dat ik haar bij AH gekocht hadquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat bestond vroeger gelukkig nog niet
Leuk. Maar kan slechts een half uurtje luisteren denk ik. Volgende keer beterquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga straks niet minder dan drie uur aan nieuwe muziek draaien
Jij bent dan ook een geval apartquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, dan ben ik net op gang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |