Air Regional in Frankrijk met Embrear 135 in een lederen zetel 1-2 opstelling of een Jetstream 31 van Netherlines waar de koffers op het toilet werden opgeslagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:35 schreef MCH het volgende:
Ik vind zo'n 2 by 2 stoelopstelling wel lekker knus, zeker als er ook nog een lager plafond inzit. Geef toch een andere impressie als vliegen met Ryanair eenheidswurst.
Weet je wat het punt is met dit soort maatschappijen:quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Air Regional in Frankrijk met Embrear 135 in een lederen zetel 1-2 opstelling of een Jetstream 31 van Netherlines waar de koffers op het toilet werden opgeslagen.
Ik dacht dat ze al gestopt waren met Fokker bij klm?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:04 schreef sirdanilot het volgende:
De fokkers van KLM lijken me heel leuk, maar als ik naar parijs of zo moet pak ik een transavia of de trein of bus want KLM is voor mij simpelweg meestal niet te betalen.
retourtjes city gaan weg vanaf 90¤ joh. Flybe enkeltjes voor 35¤. Goedkoper dan voor 60¤ op standsted vliegen na je transfer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Weet je wat het punt is met dit soort maatschappijen:
-of ze vliegen niet naar NL
-of wel (b.v. kleine BA vliegtuigjes vanuit london city etc.) maar zijn geen budgetmaatschappijen en voor mij als student dus vééééél te duur.
Had wel de kans op een embraer 195 bij mijn vlucht naar de oekraiene maar volgens mij is het nu een saaie 737. Hopelijk wisselen ze die nog om. Maar ook een embraer 195 is niet zo super bijzonder.
90 euro retour naar london vind ik niet goedkoop. Dat is vlakbij man. Voor 50 euro meer zit ik in Israel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
retourtjes city gaan weg vanaf 90¤ joh. Flybe enkeltjes voor 35¤. Goedkoper dan voor 60¤ op standsted vliegen na je transfer.
Volgens mij vliegt de fokker 70 nog gewoon. Maar het gaat niet lang meer duren idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze al gestopt waren met Fokker bij klm?
Ik zag onlangs nog een Fokker 50 op LCY
Bij KLM heb ik destijds nog wel de 75 gevlogen. De 50 heb ik ook op de lijst, maar niet van KLM
Qua baggagebeleid begint KLM steeds meer op een low cost carrier te lijken, dus verwacht geen coulance.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
Is KLM heel streng met handbagage? Mijn vriendin wilt graag een kneedmachine uit Nederland en die wil ik dus best meenemen, maar ja... handbagage.
Als het qua afmetingen en gewicht aan de eisen voldoed zal het verder prima zijn. Echter vraag ik mij af of er geen messen of dat soort onderdelen aan zo'n ding zitten, want in dat geval kom je er niet mee door de beveiliging.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
Is KLM heel streng met handbagage? Mijn vriendin wilt graag een kneedmachine uit Nederland en die wil ik dus best meenemen, maar ja... handbagage.
Ah, ok! Jammer. Mijn vriendin wilt het zo graag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Qua baggagebeleid begint KLM steeds meer op een low cost carrier te lijken, dus verwacht geen coulance.
Betaal 25 euro (ofzo) om het in te checken, dan weet je zeker dat je het meekrijgt. Want wat DeeBee zegt moet je inderdaad ook nog eens mee opletten. De boel wel goed inpakken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah, ok! Jammer. Mijn vriendin wilt het zo graag.
Thanks voor de info!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als het qua afmetingen en gewicht aan de eisen voldoed zal het verder prima zijn. Echter vraag ik mij af of er geen messen of dat soort onderdelen aan zo'n ding zitten, want in dat geval kom je er niet mee door de beveiliging.
Thanks! Ga dat maar doen inderdaad of gewoon niet ( gezien messen).quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Betaal 25 euro (ofzo) om het in te checken, dan weet je zeker dat je het meekrijgt. Want wat DeeBee zegt moet je inderdaad ook nog eens mee opletten. De boel wel goed inpakken.
Soms denk ik gewoon dat jij een of andere verzonnen persoon bent van een teringgrappige regular op Fok! die ons allemaal in de maling neemt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:09 schreef 0906 het volgende:
Toen ik laatst met Ryanair vloog zat ik naast een klef koppeltje dat steeds met elkaar bezig was, zoenen, handjes vasthouden Dan voel je je wel erg ongemakkelijk als single zijnde.
Denk maar lekker door. Ik ben serieus. Maar misschien overdrijf ik ook een beetje?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Soms denk ik gewoon dat jij een of andere verzonnen persoon bent van een teringgrappige regular op Fok! die ons allemaal in de maling neemt.
Van beide een beetje.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Denk maar lekker door. Ik ben serieus. Maar misschien overdrijf ik ook een beetje?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Qua baggagebeleid begint KLM steeds meer op een low cost carrier te lijken, dus verwacht geen coulance.
Je vind het normaal dat je voor je baggage moet betalen tegenwoordig? En dat ze moeilijk doen over de handbaggage die je meeneemt? Net zoals bij low cost maatschappijen...quote:
20 kg is standaard hoor! Als je met zo'n dure maatschappij vliegt moeten ze wel een beetje coulant zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je vind het normaal dat je voor je baggage moet betalen tegenwoordig? En dat ze moeilijk doen over de handbaggage die je meeneemt? Net zoals bij low cost maatschappijen...
Vroeger was ruimbaggage gratis en deden ze niet moeilijk over handbaggage. Dus leg me eens uit wat er precies onzin aan is?
Wel goed gekeken? Want elke stoel heeft een stroompunt + USB bij Garuda..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben paar dagen geleden aangekomen op Bali met Garuda Indonesia (777-300ER) maar het voelde als veevervoer zo weinig beenruimte dat er was en zo groot ben ik niet 1.84
En nergens 230 volt of usb punten wat volgens guruseats wel zo zou zijn
ja, maar dat is het nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:33 schreef 0906 het volgende:
[..]
20 kg is standaard hoor! Als je met zo'n dure maatschappij vliegt moeten ze wel een beetje coulant zijn.
Ik heb nog nooit 230 volt aansluitingen gezien in een vliegtuig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:11 schreef airportmadness het volgende:
[..]
Wel goed gekeken? Want elke stoel heeft een stroompunt + USB bij Garuda..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |