abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165943436
Heeft er iemand een mailadres van KLM? Staat niks over op hun website namelijk.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 22:39:37 #202
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165943582
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:30 schreef TN-FR het volgende:
Het is met air berlin. Het is nogal gecompliceerd daar ik was ingecheckt en klaar stond om te boarden. Toen was er een noodgeval waardoor ik besloot de vlucht niet te nemen. Dus mijn bagage werd uit het ruim gehaald

Ik denk dat ik even contact opneem met air berlin.
Airberlin zijn meestal enkele tickets, maar soms als er een codeshare in het spel is niet.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165943847
quote:
13s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:34 schreef 0906 het volgende:
Heeft er iemand een mailadres van KLM? Staat niks over op hun website namelijk.
Er staan 1001 manieren op hun website om contact op te nemen met KLM.. Probeer het nog eens te vinden zou ik zeggen.

Kun je nu stoppen met het maken van stompzinnige posts?
pi_165943889
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:48 schreef heite het volgende:

[..]

Er staan 1001 manieren op hun website om contact op te nemen met KLM.. Probeer het nog eens te vinden zou ik zeggen.
Ja dat gaat niet als je geen social media hebt. Kan telefonisch proberen maar waarom hebben ze niet gewoon een mail adres op hun site staan?
  Moderator donderdag 13 oktober 2016 @ 22:51:55 #205
45833 crew  Fogel
pi_165943922
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:50 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ja dat gaat niet als je geen social media hebt. Kan telefonisch proberen maar waarom hebben ze niet gewoon een mail adres op hun site staan?
Omdat ze een concactformulier hebben, waarschijnlijk om zo bergen met onnodige spam tegen te gaan. Je kan daar gewoon je ei kwijt, ook zonder social media.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_165944266
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:39 schreef XL het volgende:

[..]

Airberlin zijn meestal enkele tickets, maar soms als er een codeshare in het spel is niet.
Leg met airberlin is idd nog geldig, dus moet even contact opnemen met etihad voor cgk-auh. En ik denk dat dat niet gaat lukken daar ik de leg auh-cgk niet heb gemaakt
pi_165945356
Ik zie dus dat ik nu vlieg met de KLM 777 300 terwijl ik tijdens het boeken ervan de 777 200 had, heb daarvoor ook een stoel gekozen. Nu is die keuze dus verloren gegaan omdat ze gaan vliegen met de 300.

kan ik dit nog veranderen?

Hoe zijn die 777 300 toestellen? Volgens mij zijn die een stukje ouder dan de 200 waarvan de stoelen pas vervangen zijn. Is dat een voor of nadeel?
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:02:26 #208
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_165950944
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 23:59 schreef 0906 het volgende:
Ik zie dus dat ik nu vlieg met de KLM 777 300 terwijl ik tijdens het boeken ervan de 777 200 had, heb daarvoor ook een stoel gekozen. Nu is die keuze dus verloren gegaan omdat ze gaan vliegen met de 300.

kan ik dit nog veranderen?

Hoe zijn die 777 300 toestellen? Volgens mij zijn die een stukje ouder dan de 200 waarvan de stoelen pas vervangen zijn. Is dat een voor of nadeel?
De oude 3-3-3 stoel opstelling van een 777-200, wat een ouder toestel is dan een 777-300 was ruimer dan de 3-4-3 stoelopstelling in een 777-300. In de refurbished 777-200 zitten perfecte nieuwe stoelen in een 3-4-3 opstelling.

Maar je vloog toch naar BKK. Ik heb al een paar jaar geen KLM vluchten op die route gezien met een 777-200 toestel .

Dus gewoon 10 uurtjes je kak ophouden en dan hopen dat de immigration officer op Suvarnabhumi je het land binnen laat. Wel een beetje beter gedragen dan hier hé!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_165953757
quote:
13s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:34 schreef 0906 het volgende:
Heeft er iemand een mailadres van KLM? Staat niks over op hun website namelijk.
Dit zijn exact de soort vragen waarom mensen niet naar jouw advies luisteren. :')
pi_165955308
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 15:43 schreef JAOC het volgende:

[..]

Dit zijn exact de soort vragen waarom mensen niet naar jouw advies luisteren. :')
Want?
pi_165955694
Nou jongens, ik ben veilig aangekomen in Vancouver en het is allemaal goed gegaan met de bagage ;) Bedankt voor de hulp!
pi_165962694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:49 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nou jongens, ik ben veilig aangekomen in Vancouver en het is allemaal goed gegaan met de bagage ;) Bedankt voor de hulp!
en wat vroegen ze je?
pi_165973960
quote:
4s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 20:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik kom 20 vaker tegen dan 23
Ja? Hmm ik vlieg over het algemeen vanuit de VS dus misschien daarom.
pi_165980806
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

en wat vroegen ze je?
Eigenlijk niks bijzonders. Wanneer ik weer terug ga, wat voor werk ik doe en waar ik verblijf en kom doen.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 16:15:07 #215
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_166059772
Morgen met UA naar de USA. Netjes een ESTA aangevraagd/ingevuld ene paar weken geleden. Wil ik inchecken via de website van UA, verwijzen ze me naar een app omdat ik dan mijn paspoort kan scannen.

App gedownload, alle gegevens ingevuld (verblijfadres, paspoortscan gemaakt), 10 minuten verder, wil ik voor de laatste keer op CONTINUE of iets dergelijks klikken, krijg ik een pop-up dat het niet lukt om mijn check in te completeren, dat ze mijn reisdocument eerst willen zien op het vliegveld en ik dus nog geen boardingpas krijg :?

Nou ja, dat zal dan wel aan mij liggen, op de pagina waar ik een ESTA moest aanvragen ben ik doorgeklikt, omdat ik er tenslotte al een heb. Nog maar een keer het hele proces door en gelukkig heeft het systeem niks onthouden. Kom ik weer op de pagina waar ik naar de ESTA site kan, klik ik er op, error in het ESTA systeem |:(

Al met al lijkt het dus gewoon niet mogelijk te zijn om vooraf in te checken bij UA. Gelukkig slechts drie kwartier mee bezig geweest :(

Of... doe ik iets verkeerd en kunnen jullie mij vertellen hoe ik wel het hele proces kan doorlopen?
pi_166060352
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 13:02 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

De oude 3-3-3 stoel opstelling van een 777-200, wat een ouder toestel is dan een 777-300 was ruimer dan de 3-4-3 stoelopstelling in een 777-300. In de refurbished 777-200 zitten perfecte nieuwe stoelen in een 3-4-3 opstelling.

Maar je vloog toch naar BKK. Ik heb al een paar jaar geen KLM vluchten op die route gezien met een 777-200 toestel .

Dus gewoon 10 uurtjes je kak ophouden en dan hopen dat de immigration officer op Suvarnabhumi je het land binnen laat. Wel een beetje beter gedragen dan hier hé!
Was toch echt een 777-200 toestel. Zijn die goed voor lange vluchten?

Wat is jou ervaring met toiletbezoek tijdens een vlucht? Als het goed is zijn beide toiletten even groot, of je nou in een 777 of 737 zit.
pi_166061820
Heeft iemand ervaring met Trapani airport, het liefst in combinatie met de bus van Ast vanuit Trapani naar het vliegveld. Ik kan kiezen uit een hele vroege bus waarmee ik (volgens planning) twee uur en een kwartier voor vertrek op de luchthaven ben of een bus op een iets Christelijker tijdstip waarmee ik (wederom volgens planning) anderhalf uur voor vertrek op de luchthaven ben. Ik neem aan dat dat laatste ruim op tijd is (ik vlieg met Ryanair en moet een koffer inchecken) mits de bus enigszins betrouwbaar is?
(ik ben zo iemand die normaal altijd ruim twee uur van tevoren op de luchthaven is)
pi_166062212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 17:41 schreef Kansenjongere het volgende:
Heeft iemand ervaring met Trapani airport, het liefst in combinatie met de bus van Ast vanuit Trapani naar het vliegveld. Ik kan kiezen uit een hele vroege bus waarmee ik (volgens planning) twee uur en een kwartier voor vertrek op de luchthaven ben of een bus op een iets Christelijker tijdstip waarmee ik (wederom volgens planning) anderhalf uur voor vertrek op de luchthaven ben. Ik neem aan dat dat laatste ruim op tijd is (ik vlieg met Ryanair en moet een koffer inchecken) mits de bus enigszins betrouwbaar is?
(ik ben zo iemand die normaal altijd ruim twee uur van tevoren op de luchthaven is)
Als je zeker weet dat je anderhalfuur voor vertrek op de luchthaven kan zijn dan is dat vast genoeg.

Maar ja sicilië he, of je daar zo feilloos op de bus kan vertrouwen... beter eentje eerder nemen dan. wel vervelend.

Maar misschien heeft er iemand meer ervaring hier met die bus.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166062238
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:15 schreef Coelho het volgende:
Morgen met UA naar de USA. Netjes een ESTA aangevraagd/ingevuld ene paar weken geleden. Wil ik inchecken via de website van UA, verwijzen ze me naar een app omdat ik dan mijn paspoort kan scannen.

App gedownload, alle gegevens ingevuld (verblijfadres, paspoortscan gemaakt), 10 minuten verder, wil ik voor de laatste keer op CONTINUE of iets dergelijks klikken, krijg ik een pop-up dat het niet lukt om mijn check in te completeren, dat ze mijn reisdocument eerst willen zien op het vliegveld en ik dus nog geen boardingpas krijg :?

Nou ja, dat zal dan wel aan mij liggen, op de pagina waar ik een ESTA moest aanvragen ben ik doorgeklikt, omdat ik er tenslotte al een heb. Nog maar een keer het hele proces door en gelukkig heeft het systeem niks onthouden. Kom ik weer op de pagina waar ik naar de ESTA site kan, klik ik er op, error in het ESTA systeem |:(

Al met al lijkt het dus gewoon niet mogelijk te zijn om vooraf in te checken bij UA. Gelukkig slechts drie kwartier mee bezig geweest :(

Of... doe ik iets verkeerd en kunnen jullie mij vertellen hoe ik wel het hele proces kan doorlopen?
Gebeurt vaker bij vluchten naar de US, gewoon iets eerder aankomen op het vliegveld.

Als je toch al een koffer in moest checken moest je sowieso al naar de incheckbalie.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 19 oktober 2016 @ 18:09:56 #220
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_166062379
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 18:03 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Gebeurt vaker bij vluchten naar de US, gewoon iets eerder aankomen op het vliegveld.

Als je toch al een koffer in moest checken moest je sowieso al naar de incheckbalie.
Ik hoopte dat ik mijn koffer in zo'n apparaat kon stoppen ipv langs de balie te moeten. We vliegen om 9.15, dus om 6.15 op het vliegveld vind ik vroeg genoeg :')
  woensdag 19 oktober 2016 @ 18:23:21 #221
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_166062639
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 18:09 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik hoopte dat ik mijn koffer in zo'n apparaat kon stoppen ipv langs de balie te moeten. We vliegen om 9.15, dus om 6.15 op het vliegveld vind ik vroeg genoeg :')
De self service drop wordt niet door United gebruikt!
  woensdag 19 oktober 2016 @ 18:27:46 #222
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_166062732
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 18:23 schreef airportmadness het volgende:

[..]

De self service drop wordt niet door United gebruikt!
Dank voor de info!
pi_166062822
Ben paar dagen geleden aangekomen op Bali met Garuda Indonesia (777-300ER) maar het voelde als veevervoer zo weinig beenruimte dat er was :{ en zo groot ben ik niet 1.84

En nergens 230 volt of usb punten wat volgens guruseats wel zo zou zijn :?
  woensdag 19 oktober 2016 @ 20:11:25 #224
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166065809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:38 schreef 0906 het volgende:

[..]

Was toch echt een 777-200 toestel. Zijn die goed voor lange vluchten?

Wat is jou ervaring met toiletbezoek tijdens een vlucht? Als het goed is zijn beide toiletten even groot, of je nou in een 777 of 737 zit.
In een 777 zitten grotere toiletten PUNT! Maar laat het lekker over je heen komen en wil niet alles vantevoren bedacht en uitgetekend te hebben.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_166065887
Als jullie moeten kiezen:

A330
777
787

Wat heeft je voorkeur?
pi_166066357
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 18:27 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dank voor de info!
Check online in, en ga vervolgens ook in baggage drop off rij staan. Dat scheelt vaak lange rijen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 20:35:30 #227
453911 airportmadness
"Sharing the World"
pi_166066539
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:29 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Check online in, en ga vervolgens ook in baggage drop off rij staan. Dat scheelt vaak lange rijen.
United heeft zover ik weet in Amsterdam alleen een premier access ingang en een economy. Maakt niks uit of je al een online checkin doet.
pi_166066634
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:38 schreef 0906 het volgende:

[..]

Was toch echt een 777-200 toestel. Zijn die goed voor lange vluchten?

Wat is jou ervaring met toiletbezoek tijdens een vlucht? Als het goed is zijn beide toiletten even groot, of je nou in een 777 of 737 zit.
Maak je je serieus druk over de plee in het vliegtuig? Kerel als ik jou was zou ik gewoon thuisblijven want dit gaat gewoon niet werken...
pi_166066782
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:14 schreef 0906 het volgende:
Als jullie moeten kiezen:

A330
777
787

Wat heeft je voorkeur?
42.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:03:23 #230
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_166067632
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:29 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Check online in, en ga vervolgens ook in baggage drop off rij staan. Dat scheelt vaak lange rijen.
Zie TRV / Vragen over vliegen #47 (e-tickets, inchecken, bagage, etc)
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:22:53 #231
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_166068441
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:11 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

In een 777 zitten grotere toiletten PUNT! Maar laat het lekker over je heen komen en wil niet alles vantevoren bedacht en uitgetekend te hebben.
Toch nog even inhakend...

De grote van het toilet is niet eens het belangrijkste, hoewel de KLM inderdaad een relatief groot toilet heeft in het midden waar je ook met een rolstoel uit de voeten kan, hoe je in de gangpaden daar heen kan rijden weet ik weer niet, maar gaat om het idee denk ik...

Het gaat vooral om de aantallen toiletten die aanwezig zijn, want in een 737-800 zitten wel 3 toiletten, 2 daarvan kunnen door economy passagiers gebruikt worden, en dat is dus 2 voor circa 170 passagiers, in een 777 kunnen zo'n 340 economy passagiers met zo'n 9 toiletten, dat zijn er dus 2x zoveel. Naast het feit dat ze door het vliegtuig verspreid zitten waardoor je deze altijd wel kan bereiken.
Op een vlucht in een 737 is het toilet de eerste minuten van een vlucht voor iedereen wel bereikbaar, maar aangezien een luchthaven ook toiletten heeft is het gebruik dan minimaal, echt ik snap niet dat je 10 minuten na het opstijgen naar de WC zou moeten, maar dat ligt vast aan mij, echter tijdens een boordservice kan je niet omdat die kar in het ene gangpad staat en je niet naar achteren kunt, en na de boordservice wil het complete toestel de versnapering eruit gooien.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:38 schreef Nielsch het volgende:
Maak je je serieus druk over de plee in het vliegtuig? Kerel als ik jou was zou ik gewoon thuisblijven want dit gaat gewoon niet werken...
Maar eigenlijk dit.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_166069064
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

42.
_O_

Tevens a321 _O_
  woensdag 19 oktober 2016 @ 22:35:40 #233
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_166071430
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maak je je serieus druk over de plee in het vliegtuig? Kerel als ik jou was zou ik gewoon thuisblijven want dit gaat gewoon niet werken...
Helemaal mee eens! Het vervelende van dit soort autisten is dat ze de meest onzinnige vragen hebben maar op het moment dat ze lucht in gaan, je nooit meer wat van ze hoort. Dan wil ik ook de horror verhalen achteraf wel horen. ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_166071794
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:35 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Het vervelende van dit soort autisten is dat ze de meest onzinnige vragen hebben maar op het moment dat ze lucht in gaan, je nooit meer wat van ze hoort. Dan wil ik ook de horror verhalen achteraf wel horen. ;)
hij zou maar een stewardes pakken. Moet je wel ruimte hebben he...
pi_166071821
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

hij zou maar een stewardes pakken. Moet je wel ruimte hebben he...
Volgens mij vliegt 0906 niet met Transavia :P
pi_166072652
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:52 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Volgens mij vliegt 0906 niet met Transavia :P
ziek veel respect als het je lukt om een stewardess vol te blaffen op de plee van een 737 _O_

Mijn hemel, ik kan er niet eens rechtop staan
pi_166074780
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 23:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

ziek veel respect als het je lukt om een stewardess vol te blaffen op de plee van een 737 _O_

Mijn hemel, ik kan er niet eens rechtop staan
In een 777-300 kan ik niet eens normaal zitten. Moet eerst mijn ballen tussen mijn benen doen want als ik zit dan klemmen mijn knieën tegen elkaar _O- _O-
pi_166074959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:14 schreef 0906 het volgende:
Als jullie moeten kiezen:

A330
777
787

Wat heeft je voorkeur?
A330 is op Europese bodem gemaakt *O*
777 heeft een brullende motor waar veel mensen van houden
787 is lekker nieuw en volgens Boeing's claims een fijner klimaat binnen - warmer en minder drukverschil met begane grond.

Maar je zal ws net zo veel om de maatschappij en hoe ze hun kabines uitgerust hebben geven.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_166078607
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 18:09 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik hoopte dat ik mijn koffer in zo'n apparaat kon stoppen ipv langs de balie te moeten. We vliegen om 9.15, dus om 6.15 op het vliegveld vind ik vroeg genoeg :')
Ja dat gaat nu dus niet he.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166078709
Volgens mij heb ik alleen heel veel 737s en A320s gehad en voor long haul de 747, 777 en A330. Ik merkte eigenlijk weinig verschil behalve dat de 747 natuurlijk een stukkie groter is.

Oh ja en van london naar schiphol een keer een piepkleine A319.

Ik heb nou nooit eens een leuk zeldzamer toestel :(
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 20 oktober 2016 @ 12:17:06 #241
62913 Blik
The one and Only!
pi_166078797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:22 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Toch nog even inhakend...

De grote van het toilet is niet eens het belangrijkste, hoewel de KLM inderdaad een relatief groot toilet heeft in het midden waar je ook met een rolstoel uit de voeten kan, hoe je in de gangpaden daar heen kan rijden weet ik weer niet, maar gaat om het idee denk ik...

Het gaat vooral om de aantallen toiletten die aanwezig zijn, want in een 737-800 zitten wel 3 toiletten, 2 daarvan kunnen door economy passagiers gebruikt worden, en dat is dus 2 voor circa 170 passagiers, in een 777 kunnen zo'n 340 economy passagiers met zo'n 9 toiletten, dat zijn er dus 2x zoveel. Naast het feit dat ze door het vliegtuig verspreid zitten waardoor je deze altijd wel kan bereiken.
Op een vlucht in een 737 is het toilet de eerste minuten van een vlucht voor iedereen wel bereikbaar, maar aangezien een luchthaven ook toiletten heeft is het gebruik dan minimaal, echt ik snap niet dat je 10 minuten na het opstijgen naar de WC zou moeten, maar dat ligt vast aan mij, echter tijdens een boordservice kan je niet omdat die kar in het ene gangpad staat en je niet naar achteren kunt, en na de boordservice wil het complete toestel de versnapering eruit gooien.

[..]

Maar eigenlijk dit.
Zelfs de aantallen toiletten zijn compleet onbelangrijk. Dan sta je maar even te wachten, is goed voor de bloedsomloop.
pi_166080510
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:11 schreef sirdanilot het volgende:
Volgens mij heb ik alleen heel veel 737s en A320s gehad en voor long haul de 747, 777 en A330. Ik merkte eigenlijk weinig verschil behalve dat de 747 natuurlijk een stukkie groter is.

Oh ja en van london naar schiphol een keer een piepkleine A319.

Ik heb nou nooit eens een leuk zeldzamer toestel :(
dan knal je even naar londen met dat kekke proppelorvliegtuigje van flybe.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 14:04:35 #243
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166080987
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 13:45 schreef Yreal het volgende:

[..]

dan knal je even naar londen met dat kekke proppelorvliegtuigje van flybe.
Ik zou eerder aanraden op een lokaal vliegveldje te kijken of je ergens mee mag vliegen. Voor een euro of 60 heb je een rondvlucht van een half uurtje boven je eigen woonplaats. Dat kost het tenminste hier waar ik woon. Zo'n cessna vanaf een grasveld is ook een andere ervaring. De propellorvliegtuigjes op schiphol etc niet echt.

Schiphol ken ik niet echt goed meer, ben al een tijd uit Nederland weg.
In Düsseldorf heb je de volgende lijnvluchten:

Saab 2000 regelmatig naar London City


Bombardier Q400 naar vele bestemming. O.a. Stuttgart, Hamburg, Nürnberg, Florence, London City


Fairchild 328 naar Billund


BAe146 naar London City
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_166081518
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:14 schreef 0906 het volgende:
Als jullie moeten kiezen:

A330
777
787

Wat heeft je voorkeur?
A350 natuurlijk! 8-)

Maar uit bovenstaande lijst toch 787 denk ik, op de voet gevolgd door 777 en op ruime afstand A330. Ik mis alleen nog een A340 dit jaar voor de complete Airbus collectie. :P

777 dit jaar veruit het meeste gevlogen, in de regel prima toestellen. Cabine van de 787 is mooier, stoelopstellingen soms wat ongelukkig. A330 weinig bijzonders, al zweren sommige mensen bij de 2-seats aan de ramen. :)
Jack does it in real time...
pi_166081777
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 14:32 schreef DeeBee het volgende:

[..]

A350 natuurlijk! 8-)

Maar uit bovenstaande lijst toch 787 denk ik, op de voet gevolgd door 777 en op ruime afstand A330. Ik mis alleen nog een A340 dit jaar voor de complete Airbus collectie. :P

777 dit jaar veruit het meeste gevlogen, in de regel prima toestellen. Cabine van de 787 is mooier, stoelopstellingen soms wat ongelukkig. A330 weinig bijzonders, al zweren sommige mensen bij de 2-seats aan de ramen. :)
uiteraard, dan kan je niet in een middelseat eindigen :P
pi_166083908
Ik zat eens achterin een A330 waar er maar 2 stoelen zijn ipv 3, links van me tussen stoel en raam was er een enorme ruimte waar ik mn spullen kwijt kon. Prima. Wel jammer dat de leuning links niet omhoog kon.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166084149
Ik vind zo'n 2 by 2 stoelopstelling wel lekker knus, zeker als er ook nog een lager plafond inzit. Geef toch een andere impressie als vliegen met Ryanair eenheidswurst. :@
pi_166084850
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:35 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Het vervelende van dit soort autisten is dat ze de meest onzinnige vragen hebben maar op het moment dat ze lucht in gaan, je nooit meer wat van ze hoort. Dan wil ik ook de horror verhalen achteraf wel horen. ;)
Het gaat mij ook niet om die toiletten, wou gewoon weten of het toestel een beetje comfortabel is omdat ik mensen hoor zeiken over lange vluchten met een 737.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:52 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Volgens mij vliegt 0906 niet met Transavia :P
KLM 777-300ER, lekker brullen met die motoren.

Ik baal wel van de 3-4-3 stoelopstelling. Toen ik laatst met Ryanair vloog zat ik naast een klef koppeltje dat steeds met elkaar bezig was, zoenen, handjes vasthouden :r Dan voel je je wel erg ongemakkelijk als single zijnde.
pi_166085275
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:09 schreef 0906 het volgende:

[..]

Het gaat mij ook niet om die toiletten, wou gewoon weten of het toestel een beetje comfortabel is omdat ik mensen hoor zeiken over lange vluchten met een 737.
Stel we zouden jou vertellen dat er geen WC zit in die toestellen en je het lekker op mag houden, dat de stoelen vreselijk zitten en de motoren lawaaierig brullen. Wat ging je dan doen? Want je hebt (gezien je andere posts) geen geld om je vlucht om te boeken.

Relax en zie gewoon wat er op je af komt, in plaats van alles van te voren te willen wete
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166085761
Maar niemand deelt mijn mening wat betreft de 777-300ER van Garuda Indonesia dus ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')