Besteld!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:02 schreef Klummie het volgende:
http://www.verstappen.nl/nl/article/9954/
tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:24 schreef ondeugend het volgende:
Hier een gevalletje... te weinig tijd!
http://www.redbullracing.com/article/gone-2-seconds
Die dingen zijn altijd zo weg. Deze zou ik wel willen. Maar het liefst zou ik eentje in 1:18 hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kheb de mijne net een half uurtje geleden besteld.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:51 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Die bek van jou zouden ze DRS moeten inbouwen
Ze heeft wel een punt. Het is een kansloos gifje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:51 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Die bek van jou zouden ze DRS moeten inbouwen
Ach kom op zeg...quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt. Het is een kansloos gifje.
Dit. En die moet nog komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die dingen zijn altijd zo weg. Deze zou ik wel willen. Maar het liefst zou ik eentje in 1:18 hebben.
Bij deze bocht is het nog veel erger als ik het goed begrijp; VES wordt naar rechts "gedwonen" door HAM, terwijl hoe meer naar links je rijdt hoe beter je lijn wordt door de aankomende bocht naar rechts en aan aangezien de bocht erna naar links is zit je daarna aan de binnenkant. Het lijkt mij dat HAM betere kansen heeft om er links langs te gaan en dan de volgende bocht (naar links) aan de binnenkant uit te komen dan wanneer hij rechts erlangs gaat, hierdoor een mindere snelheid heeft en aan de buitenkant terecht komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies, het is HAM die zelf de bocht niet kon halen.
Het spelletje is altijd hetzelfde;
Ham naar rechts, VES naar rechts.
VES moet minimaal 1 auto breedte links voor HAM open laten (terug naar de race lijn).
HAM moet dus zorgen dat hij links naast VES uitremt en mee de bocht in; als hij het goed doet met een hogere snelheid. Het feit dat HAM rechtdoor schoot wil zeggen dat hij de bocht simpelweg gemist heeft.
Dat een 3-voudig wereldkampioen niet weet hoe je een knulletje van 19 in moet halen, nadat RAI en ROS exact hetzelfde hebben geprobeerd is treurig. Maar niet voor Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |