Ik heb altijd als Max DotD wordt de indruk dat heel Nederland heeft gekeken en op hem heeft gestemd, niet omdat hij per sé de DotD was hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:58 schreef Sparqq het volgende:
Commercieel gezien is bestraffen van Verstappen niet slim. F1 heeft het al jaren moeilijk, minder kijkcijfers en tribunes zitten lang niet altijd vol. Driver of the Day contest laat zien dat de rijstijl wordt gewaardeerd door het publiek (die uiteindelijk dit hele circus financieren). Het bestraffen van Verstappen zal de toekomst van F1 geen goed doen.
En toch blijft het vreemd, zelfs al zouden alle fans in Nederland op Verstappen stemmen denk ik nog steeds dat Hamilton meer fans heeft. Dus of die fans stemmen objectief (of niet) of een deel stemt stiekem ook op Verstappenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb altijd als Max DotD wordt de indruk dat heel Nederland heeft gekeken en op hem heeft gestemd, niet omdat hij per sé de DotD was hoor.
De meerderheid zal wel tijdens het gevecht hebben gestemd, zo laat mogelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb altijd als Max DotD wordt de indruk dat heel Nederland heeft gekeken en op hem heeft gestemd, niet omdat hij per sé de DotD was hoor.
Dit verhaal schijnt wat genuanceerder te liggen dan hier wordt voorgesteld. Paddy Lowe zou tegen Gary Connely gezegd hebben dat hij het er niet mee eens was dat Verstappen geen straf gekregen had en Connely zou gezegd hebben dat hij dan maar een protest moest indienen wat Lowe dan ook gedaan heeft zonder medeweten van Wolff en Hamilton, die al weg waren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 08:22 schreef maan_man het volgende:
[..]
Lekker dit. Alsof de grensrechter na de wedstrijd Cocu gaat aanmoedigen om protest in te dienen, omdat hij het niet eens is met de scheidsrechter,
Gary Connely hoort helemaal niet te bespreken hoe er gestemd wordt, daar gaat het al fout.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit verhaal schijnt wat genuanceerder te liggen dan hier wordt voorgesteld. Paddy Lowe zou tegen Gary Connely gezegd hebben dat hij het er niet mee eens was dat Verstappen geen straf gekregen had en Connely zou gezegd hebben dat hij dan maar een protest moest indienen wat Lowe dan ook gedaan heeft zonder medeweten van Wolff en Hamilton, die al weg waren.
Aanstichter zou dus Lowe zijn en niet Connely.
Er schijnt helemaal niet gestemd te zijn want er was geen investigation.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:22 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Gary Connely hoort helemaal niet te bespreken hoe er gestemd wordt, daar gaat het al fout.
Er zijn 750K nederlandse kijkers op 400M kijkers wereldwijd. Die paar Hollanders maken niet zo'n groot verschil.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Precies, maar hij miste de bocht.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 02:03 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Bij deze bocht is het nog veel erger als ik het goed begrijp; VES wordt naar rechts "gedwonen" door HAM, terwijl hoe meer naar links je rijdt hoe beter je lijn wordt door de aankomende bocht naar rechts en aan aangezien de bocht erna naar links is zit je daarna aan de binnenkant. Het lijkt mij dat HAM betere kansen heeft om er links langs te gaan en dan de volgende bocht (naar links) aan de binnenkant uit te komen dan wanneer hij rechts erlangs gaat, hierdoor een mindere snelheid heeft en aan de buitenkant terecht komt.
Welkom op FOK!. Discussieforum sinds 1999quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:26 schreef BeamofLight het volgende:
Hamilton was er nog 3 minuten al klaar mee maar hier op Fok gaan ze gewoon nog een week door
Nederlanders hebben er wel vaker een handje van om een soort van 'fraude' mee te plegen bij zuke pollsquote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zijn 750K nederlandse kijkers op 400M kijkers wereldwijd. Die paar Hollanders maken niet zo'n groot verschil.
Laten we het topic van maandag na de race t/m donderdag voor de volgende race op slot gooien.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:26 schreef BeamofLight het volgende:
Hamilton was er nog 3 minuten al klaar mee maar hier op Fok gaan ze gewoon nog een week door
haha snap jequote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Laten we het topic van maandag na de race t/m donderdag voor de volgende race op slot gooien.
Anders zitten er alleen maar mensen te posten hier, het lijkt wel een forum
Over zowel Maleisië als Japan valt wel wat te zeggen. Vergeet niet dat er tegenwoordig al voor de finish gestemd moet worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlanders hebben er wel vaker een handje van om een soort van 'fraude' mee te plegen bij zuke polls![]()
Zitten toch zeker een aantal discutabele DotD voor Max tussen hoor.
Klopt, dus nog meer afhankelijk van wie er in beeld komt en Max komt echt echt veel in beeld. Soms terecht, soms wat minder.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over zowel Maleisië als Japan valt wel wat te zeggen. Vergeet niet dat er tegenwoordig al voor de finish gestemd moet worden.
Ik snap wel dat hij boos was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:41 schreef BeamofLight het volgende:
SAINZ: "NET ZO GOED ALS OF BETER DAN VERSTAPPEN"
Gepubliceerd op 11 okt 2016 13:52
Scuderia Toro Rosso-coureur Carlos Sainz zit erg in zijn maag met het feit dat Red Bull eerder dit seizoen de voorkeur gaf aan Max Verstappen als vervanger van Daniil Kvyat bij Red Bull Racing. Dat vernam JamesAllenonF1.com van de Spanjaard. Sainz reed anderhalf jaar samen met Verstappen voor Toro Rosso. De resultaten uit die periode spreken in het voordeel van de Nederlander.
"Mensen hebben de neiging te vergeten dat het het ook een moeilijke periode voor mij was en niet alleen voor Daniil. Voor mij was het moeilijk te begrijpen dat de keuze niet op mij viel. De resultaten die ik daarna boekte in Barcelona, Monaco en Canada kun je zien als mijn manier om te zeggen dat Red Bull ook voor mij had kunnen kiezen. Ik ben daar heel boos over en ik wil ook in die positie komen."
"Het kwam op mij over alsof ze me vertelden dat ik niet zo goed als Max was, terwijl ik geloof dat ik net zo goed of misschien wel beter ben. Dat heeft iedere Formule 1-coureur. Het was een moeilijke periode voor me, maar toen heb ik tegen mezelf gezegd: Ik ga bewijzen wat ik kan. De drie weekenden daarna waren de beste in mijn carrière", aldus Sainz.
"Ik zie het ook als goed vergelijkingsmateriaal. Als je ziet wat Max doet met een topauto, denk ik dat ik dat ook zou kunnen. Ik begrijp dat de situatie bij Red Bull moeilijk voor me is. Ze hebben nu twee heel goede coureurs en dat is voor mij niet ideaal natuurlijk. Maar iedereen moet begrijpen, ook bij Red Bull, dat mijn uiteindelijke doel is te rijden voor podiumplaatsen en overwinningen. Daarom ben ik hier."
"Buiten de baan is het met het vertrek van Max misschien rustiger geworden, maar die druk en die situatie binnen het team hielpen me ook. Het maakte me sterker, want als er een rivaliteit is, leer je daar veel van. Je leert van de ander, wordt volwassener en leert reageren."
Dat ze discutabel zijn betekent niet per definitie dat het Nederlanders zijn. Hij zal wereldwijd fans hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlanders hebben er wel vaker een handje van om een soort van 'fraude' mee te plegen bij zuke polls![]()
Als hij beter is als Max dan rijdt hij elke race in de top 10, toch?quote:
En pas na de race had ik door dat Alonso een geweldige race had gereden. En ik was vast niet de enige.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt, dus nog meer afhankelijk van wie er in beeld komt en Max komt echt echt veel in beeld. Soms terecht, soms wat minder.
Maleisië heb ik niet kunnen zien, maar Alonso deed het daar wel goed toch
Max heeft een grote schare fans ja. Maar niet alleen uit Nederland ook de rest van de wereld zitten er veel. De Britten stemmen toch ook..., en daar zit meer inwoners dan Nederland.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Idem, al had ik iets meer op z'n posities gelet dan de rest lijkt hetquote:Op woensdag 12 oktober 2016 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En pas na de race had ik door dat Alonso een geweldige race had gereden. En ik was vast niet de enige.
Werd er dan niet gestemd of er wel of niet een investigation zou moeten komen?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 19:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er schijnt helemaal niet gestemd te zijn want er was geen investigation.
Jawel. Hij had dan alleen voldoende ruimte voor een auto naast hem over moeten laten.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:24 schreef daNpy het volgende:
Zijn schijnbeweging had hij eerder kunnen doen, daar had Max op kunnen (moeten) reageren, maar niet meer terug gemogen naar de race lijn.
Dat bedoel ik iddquote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jawel. Hij had dan alleen voldoende ruimte voor een auto naast hem over moeten laten.
Na een beweging mag je wel degelijk terug, mits je dus die ruimte laat.
Dan moet je zeggen wat je bedoelt. Als iedereen dingen anders gaat zeggen dan hij/zij bedoelt dan snapt niemand er dadelijk nog wat vanquote:
Staat er vlak boven ook al hequote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen wat je bedoelt. Als iedereen dingen anders gaat zeggen dan hij/zij bedoelt dan snapt niemand er dadelijk nog wat van
zo'n kop vind ik dan weer een beetje lullig want hij zegt letterlijk:quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als hij beter is als Max dan rijdt hij elke race in de top 10, toch?
Of...?
https://www.jamesallenonf(...)when-i-believe-i-am/quote:For me it was like telling me I’m not as good as Max when I believe I am as good or better, as every Formula 1 driver does
Hij heeft het in een rechtstreeks duel met Max iig zelden kunnen bewijzen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n kop vind ik dan weer een beetje lullig want hij zegt letterlijk:
[..]
https://www.jamesallenonf(...)when-i-believe-i-am/
Doet me een beetje denken aan Barrichello maar goed hij heeft nog de tijd om het tegendeel te bewijzen
Sainz ook. Die twee zaten samen zo dicht bij de Red Bulls iedere keerquote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:47 schreef Beach het volgende:
Max zou ook niks meer klaarmaken in de Torro Rosso nu.
Ik vind Sainz eigenlijk gewoon een rukker. Nu mekkert hij dat hij de kans niet gekregen heeft, en dat de onderlinge strijd er niet is waardoor hij zelf ook minder presteert. Eigenlijk zegt hij dus;quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
Ondanks de zwakke motor lijkt het er wel op dat ze bij Toro Rosso iets onderpresteren. Ze krijgen best wel kansen op een paar punten, maar vaak komt het er niet van om die mogelijkheden te benutten.
Ook twee lange rechte stukken, dus ik verwacht een strijd met de Ferrari's die waarschijnlijk net iets sneller zullen zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:13 schreef ShaoliN het volgende:
Is dit Circuit of the Americas eigenlijk een beetje een Red Bull circuit? Zitten wel aardig wat bochten in.
Aha. Ik zag ook dat beide Torro Ross's vorig jaar voor Red Bull eindigde.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook twee lange rechte stukken, dus ik verwacht een strijd met de Ferrari's die waarschijnlijk net iets sneller zullen zijn
De Bulls stonden volgens mij vorig jaar meer op een regenafstelling, terwijl het circuit opdroogde. Daarom vielen ze later terug. Max had daarnaast een goede timing met de stops, waardoor hij een optimaal resultaat behaalde. Het bracht Kimi tijdens de race zelfs aan de kook, omdat hij in de jacht op Max een foutje maakte en op moest geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Aha. Ik zag ook dat beide Torro Ross's vorig jaar voor Red Bull eindigde.
Daarom viel er 1 Bull terug:quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Bulls stonden volgens mij vorig jaar meer op een regenafstelling, terwijl het circuit opdroogde. Daarom vielen ze later terug. Max had daarnaast een goede timing met de stops, waardoor hij een optimaal resultaat behaalde. Het bracht Kimi tijdens de race zelfs aan de kook, omdat hij in de jacht op Max een foutje maakte en op moest geven.
echt he alsof ze kop of munt hebben gedaan. Kop boven is Max naar RBR.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind Sainz eigenlijk gewoon een rukker. Nu mekkert hij dat hij de kans niet gekregen heeft, en dat de onderlinge strijd er niet is waardoor hij zelf ook minder presteert. Eigenlijk zegt hij dus;
*Ik kan mezelf niet zomaar motiveren
*Kvyat is een prutser
Ricardo zegt feitelijk gezien hetzelfde. Die geeft ook ruiterlijk toe dat hij sinds de komst van Verstappen beter is geworden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind Sainz eigenlijk gewoon een rukker. Nu mekkert hij dat hij de kans niet gekregen heeft, en dat de onderlinge strijd er niet is waardoor hij zelf ook minder presteert. Eigenlijk zegt hij dus;
*Ik kan mezelf niet zomaar motiveren
*Kvyat is een prutser
twitter:nico_rosberg twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 18:16:33check out the forces on our F1 car! unbelievable!!! who took this photo?? 📸📸📸 👏🏻👏🏻 https://t.co/kXXd41EMqR reageer retweet
Het eerste gedeelte zijn er wel echt veel snelle bochten, dus ik schat RB voor Ferrari in deze race.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook twee lange rechte stukken, dus ik verwacht een strijd met de Ferrari's die waarschijnlijk net iets sneller zullen zijn
Sainz heeft op 1 of 2 kwalificatie resultaten in bijna 2 jaar nooit iets exceptioneels of wonderbaarlijks laten zien. Maar constant spiegelt hij zich aan Max en zegt hij dingen als dat wat Max laat zien kan hij ook omdat hij even goed is. Maar puntje bij paaltje laat hij niet zo veel zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:15 schreef Ener-G het volgende:
Sainz is opzich echt wel snel, maar dan vooral in de kwalificatie. Als het om racepace gaat moet ie het toch echt afleggen tegenover Max.
Kan me wel voorstellen dat voor hem het omruilen van Max voor Kvyat niet echt een motivatie is om harder te gaan, dat zie je nu met Ricciardo die ook ineens beter is gaan rijden.
Dat vind ik niet ongehoord. Hij is alleen niet realistisch. En als de teamgenoot niet naar zijn zin is kan hij niet presteren. Dat vind ik voor een topsporter wel ongehoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:01 schreef rockstah het volgende:
Een coureur die zichzelf met zijn teamgenoten vergelijkt. Ongehoord inderdaad
Dan hoop ik dat zowel Ocon en Wehrlein een stapje omhoog maken richting Force India of Williamsquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:01 schreef opreis het volgende:
En Hulkenberg schijnbaar naar Renault, hopelijk Bottas erbij, die twee schat ik vergelijkbaar in dus zal leuk worden om te zien hoe die het t.o.v elkaar doen.
Yup!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nico Hülkenberg verhuist deze winter naar het Formule 1-team van Renault. De Duitser heeft volgens Autosport een tweejarig contract getekend bij de Franse renstal.
Waren die resultaten dan zo spectaculair?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:30 schreef rockstah het volgende:
De resultaten die ik daarna boekte in Barcelona, Monaco en Canada kun je zien als mijn manier om te zeggen dat Red Bull ook voor mij had kunnen kiezen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nico Hülkenberg verhuist deze winter naar het Formule 1-team van Renault. De Duitser heeft volgens Autosport een tweejarig contract getekend bij de Franse renstal.
Zekerheid, denk ik. Bij Force India gaat het achter de schermen niet helemaal lekker.quote:
als hij zichzelf daar weer vergelijkt met de andere STR, dan heeft ie inderdaad bijna een spectaculaire prestatie neergezet in vergelijking met een neergeslagen Kvyat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Waren die resultaten dan zo spectaculair?
En dat terwijl de prestaties zo in de lift zittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Zekerheid, denk ik. Bij Force India gaat het achter de schermen niet helemaal lekker.
Spanje was echt een sterke race van hem en Canada ook (van 20 naar 9 in de race)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Waren die resultaten dan zo spectaculair?
Als de mercs niet waren uitgevallen was hij 8ste geworden. Hij laat bijna nooit een snellere auto achter zich. Hij finishte waar hij gekwalificeerd was, minus de 2 mercs dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Spanje was echt een sterke race van hem en Canada ook (van 20 naar 9 in de race)
Monaco vond ik hem niet super sterk, wel punten.
Renault is in staat races te winnen, als RBR als klantenteam met die motor wint moet het fabrieksteam dat ook kunnen. Force India dat als klantenteam nooit gaan doen.quote:
Daar heb ik dan weer helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan zondag naar de MotoGP kijken.
Ik denk ook dat Force India met de huidige 4de plaats behoorlijk aan het plafond van hun mogelijkheden zit. Renault heeft de financiele middelen/ambitie om voor kampioenschappen te gaan vechten over een aantal jaren. Het is een gok maar zeker geen slechte voor hulkenberg, andere coureurs staan hoger op de lijstjes dan hij bij de topteams dus dit is misschien wel zijn laatste kans op podiums of misschien wel overwinningenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Renault is in staat races te winnen, als RBR als klantenteam met die motor wint moet het fabrieksteam dat ook kunnen. Force India dat als klantenteam nooit gaan doen.
Daarbij, waar vergelijk je het mee mee? Die 2016 Frankenstein wagen, waar een 2015 voor Mercedes power-unit ontworpen chassis met een 2016 Renault power-unit rondrijdt? Renault is al een jaar bezig met de 2017 wagen, en zoals al bekend gaat er weer een hoop veranderen, dus dat ze daar een enorme stap vooruit kunnen maken zou dan niet als een verassing mogen komen.
Tsja, als de Mercs niet waren uitgevallen had Max ook niet gewonnen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Als de mercs niet waren uitgevallen was hij 8ste geworden. Hij laat bijna nooit een snellere auto achter zich. Hij finishte waar hij gekwalificeerd was, minus de 2 mercs dus
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan nog laat Max meer zien dan Sainz. Sainz doet nooit iets exceptioneels wat Max wel deed en doet. Hij hoort wel op de grid te staan. Maar een stoeltje bij een topteam heeft ie wat mij betreft nog niet verdient. er zijn andere coureurs die daar meer recht op hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja, als de Mercs niet waren uitgevallen had Max ook niet gewonnen..Sainz lag tijdje vierde en werd ingehaald door snellere auto's. Reed echt gewoon een puike race.
Dat denk ik echt niet. In Renault zit veel meer toekomst. Dit jaar hebben ze misschien onderschat. Maar de rollen worden nog wel omgedraaid volgend jaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:42 schreef heywoodu het volgende:
Force India gaat nog eerder een race winnen dan Renault, dus dat is wel jammer voor de Hulk.
Ik denk niet onderschat, ze hebben gewoon meteen alles op 2017 gezet en 2016 gelaten voor wat het was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat denk ik echt niet. In Renault zit veel meer toekomst. Dit jaar hebben ze misschien onderschat. Maar de rollen worden nog wel omgedraaid volgend jaar.
Ben benieuwd wat hij volgend jaar in de Toro Rosso met Renault motoren kan laten zien. Nu zakken ze qua competitiviteit toch iets weg met de oude Ferrari'squote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan nog laat Max meer zien dan Sainz. Sainz doet nooit iets exceptioneels wat Max wel deed en doet. Hij hoort wel op de grid te staan. Maar een stoeltje bij een topteam heeft ie wat mij betreft nog niet verdient. er zijn andere coureurs die daar meer recht op hebben.
Dat denk ik niet, hij wil net als de rest WK worden. Bij Force India gaat dat nooit lukken en hij is nu al zo vaak door echte topteams over het hoofd gezien dat Renault zijn laatste kans is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:40 schreef Fopje het volgende:
Hij gaat natuurlijk ook voor het geld.
Bij FI gaat ie toch niet winnen. Bij Renault misschien ook niet, maar krijgt ie wel een lekker salaris.
Dat denk ik wel. Renault hoopt binnen 3 jaar voor de winst te kunnen gaan en binnen 5 jaar voor het kampioenschap, dan moet Hulk wel zijn contract verlengen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:41 schreef Beach het volgende:
Tegen de tijd dat Renault kan winnen gok ik dat Hulk zijn tijd in de F1 er wel op zit.
Misschien in een race met enorm veel uitvallers, maar bij FI is het geld ver op. Daarnaast zit de hoofdsponsor in de bak en Vijay heeft ook genoeg stront aan de knikker. Ik vrees dat het team volgend jaar in een flink dal gaat vallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:42 schreef heywoodu het volgende:
Force India gaat nog eerder een race winnen dan Renault, dus dat is wel jammer voor de Hulk.
Ik verwacht eigenlijk dat ze het alleen maar moeilijker gaan krijgen. Met wat geluk zullen ze het 5de team zijn maar 7de of 8ste is ook weer goed mogelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij volgend jaar in de Toro Rosso met Renault motoren kan laten zien. Nu zakken ze qua competitiviteit toch iets weg met de oude Ferrari's
Hij gaat voor t geld, maar niet zoals jij het bedoelt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:40 schreef Fopje het volgende:
Hij gaat natuurlijk ook voor het geld.
Bij FI gaat ie toch niet winnen. Bij Renault misschien ook niet, maar krijgt ie wel een lekker salaris.
Zo bedoel ik het ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hij gaat voor t geld, maar niet zoals jij het bedoelt.
Bij Force India loopt t achter de schermen inderdaad niet zo lekker, 1 van de teameigenaren zit in de gevangenis en dat schijnt nogal invloed te hebben op de financiën.
Daarnaast schijnt t zo te zijn dat Hulk nog wat salaris tegoed heeft, waardoor hij onder zijn contact uit kan en zou hij nu kiezen voor meer zekerheid op financieel vlak (en toekomstperspectief)
Bron: heb t tijdens het Suzuka weekend op tv gehoord, geen idee welke zender/journalist.
Als je "meer geld" vervangt door "niet betaald worden door Force India" zitten we op 1 lijn ;-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook.
Renault = meer toekomst + meer geld.
Lijkt me geen moeilijke keuze.
precies. De auto van dit jaar is een enorm compromis en doorontwikkeling is er nauwelijks. Het is knap dat er toch nog punten mee zijn behaald.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk niet onderschat, ze hebben gewoon meteen alles op 2017 gezet en 2016 gelaten voor wat het was.
Daarom, ik verwacht ook wel wat van ze volgend jaar, plek 4 of 5 bij de constructeursquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. De auto van dit jaar is een enorm compromis en doorontwikkeling is er nauwelijks. Het is knap dat er toch nog punten mee zijn behaald.
Fucking hell waar blijft de tijd?! Is dit serieus alweer 6(!!!) jaar geleden?!?!?!?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:38 schreef Abed het volgende:
Hulkgod in Brazilie
https://vimeo.com/33801904
Ookal krijgt ie betaald van FI, Ik denk dat Renault wel iets meer betaaldquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je "meer geld" vervangt door "niet betaald worden door Force India" zitten we op 1 lijn ;-)
Zo, dat was nog eens een spannende quali!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:38 schreef Abed het volgende:
Hulkgod in Brazilie
https://vimeo.com/33801904
Het jaar dat Webber kampioen had kunnen en moeten wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fucking hell waar blijft de tijd?! Is dit serieus alweer 6(!!!) jaar geleden?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk ook, die kleine baantjes waar een rondje zo kort is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zo, dat was nog eens een spannende quali!
Ergens vind ik het irritant dat ie Max z'n jonkie-shine gaat stealen. Maar dat is dan weer heel kinderachtig van mij, ik weet het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:56 schreef AMDB het volgende:
Lance Stroll rijdt volgend jaar voor Williams, benieuwd wat hij er van gaat bakken.
Maar de stroll-woordgrappen zullen veel goedmaken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens vind ik het irritant dat ie Max z'n jonkie-shine gaat stealen. Maar dat is dan weer heel kinderachtig van mij, ik weet het.![]()
mja. Max is al genoeg aan het shinen en heeft dat deel niet meer nodigquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens vind ik het irritant dat ie Max z'n jonkie-shine gaat stealen. Maar dat is dan weer heel kinderachtig van mij, ik weet het.![]()
Hij kan idd een paar records overnemen, maar ik denk dat daar heel veel geluk bij komt kijken. Relatief heeft ie een betere auto dan Max destijds, maar de overgang van F3 naar F1 is straks ook wta groter vermoed ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs Hamilton zou niet winnen... waar komt dat idee toch vandaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:06 schreef aesop het volgende:
[..]
Hij kan idd een paar records overnemen, maar ik denk dat daar heel veel geluk bij komt kijken. Relatief heeft ie een betere auto dan Max destijds, maar de overgang van F3 naar F1 is straks ook wta groter vermoed ik.
Goh, dan zul je na Abu Dhabi wel in een heel diep zwart gat vallen.quote:
Hij is weer uitverkocht. Duurde toch een leuk half uurtje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:07 schreef Fopje het volgende:
Voor de mensen die editie 5 nog willen hebben van de schaalmodellen: wees snel. Er zijn nu orders vervallen waardoor je weer heel even kan bestellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |