Het eerste gedeelte zijn er wel echt veel snelle bochten, dus ik schat RB voor Ferrari in deze race.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook twee lange rechte stukken, dus ik verwacht een strijd met de Ferrari's die waarschijnlijk net iets sneller zullen zijn
Sainz heeft op 1 of 2 kwalificatie resultaten in bijna 2 jaar nooit iets exceptioneels of wonderbaarlijks laten zien. Maar constant spiegelt hij zich aan Max en zegt hij dingen als dat wat Max laat zien kan hij ook omdat hij even goed is. Maar puntje bij paaltje laat hij niet zo veel zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:15 schreef Ener-G het volgende:
Sainz is opzich echt wel snel, maar dan vooral in de kwalificatie. Als het om racepace gaat moet ie het toch echt afleggen tegenover Max.
Kan me wel voorstellen dat voor hem het omruilen van Max voor Kvyat niet echt een motivatie is om harder te gaan, dat zie je nu met Ricciardo die ook ineens beter is gaan rijden.
Dat vind ik niet ongehoord. Hij is alleen niet realistisch. En als de teamgenoot niet naar zijn zin is kan hij niet presteren. Dat vind ik voor een topsporter wel ongehoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:01 schreef rockstah het volgende:
Een coureur die zichzelf met zijn teamgenoten vergelijkt. Ongehoord inderdaad
Dan hoop ik dat zowel Ocon en Wehrlein een stapje omhoog maken richting Force India of Williamsquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 07:01 schreef opreis het volgende:
En Hulkenberg schijnbaar naar Renault, hopelijk Bottas erbij, die twee schat ik vergelijkbaar in dus zal leuk worden om te zien hoe die het t.o.v elkaar doen.
Yup!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nico Hülkenberg verhuist deze winter naar het Formule 1-team van Renault. De Duitser heeft volgens Autosport een tweejarig contract getekend bij de Franse renstal.
Waren die resultaten dan zo spectaculair?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:30 schreef rockstah het volgende:
De resultaten die ik daarna boekte in Barcelona, Monaco en Canada kun je zien als mijn manier om te zeggen dat Red Bull ook voor mij had kunnen kiezen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nico Hülkenberg verhuist deze winter naar het Formule 1-team van Renault. De Duitser heeft volgens Autosport een tweejarig contract getekend bij de Franse renstal.
Zekerheid, denk ik. Bij Force India gaat het achter de schermen niet helemaal lekker.quote:
als hij zichzelf daar weer vergelijkt met de andere STR, dan heeft ie inderdaad bijna een spectaculaire prestatie neergezet in vergelijking met een neergeslagen Kvyat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Waren die resultaten dan zo spectaculair?
En dat terwijl de prestaties zo in de lift zittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Zekerheid, denk ik. Bij Force India gaat het achter de schermen niet helemaal lekker.
Spanje was echt een sterke race van hem en Canada ook (van 20 naar 9 in de race)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Waren die resultaten dan zo spectaculair?
Als de mercs niet waren uitgevallen was hij 8ste geworden. Hij laat bijna nooit een snellere auto achter zich. Hij finishte waar hij gekwalificeerd was, minus de 2 mercs dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Spanje was echt een sterke race van hem en Canada ook (van 20 naar 9 in de race)
Monaco vond ik hem niet super sterk, wel punten.
Renault is in staat races te winnen, als RBR als klantenteam met die motor wint moet het fabrieksteam dat ook kunnen. Force India dat als klantenteam nooit gaan doen.quote:
Daar heb ik dan weer helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan zondag naar de MotoGP kijken.
Ik denk ook dat Force India met de huidige 4de plaats behoorlijk aan het plafond van hun mogelijkheden zit. Renault heeft de financiele middelen/ambitie om voor kampioenschappen te gaan vechten over een aantal jaren. Het is een gok maar zeker geen slechte voor hulkenberg, andere coureurs staan hoger op de lijstjes dan hij bij de topteams dus dit is misschien wel zijn laatste kans op podiums of misschien wel overwinningenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Renault is in staat races te winnen, als RBR als klantenteam met die motor wint moet het fabrieksteam dat ook kunnen. Force India dat als klantenteam nooit gaan doen.
Daarbij, waar vergelijk je het mee mee? Die 2016 Frankenstein wagen, waar een 2015 voor Mercedes power-unit ontworpen chassis met een 2016 Renault power-unit rondrijdt? Renault is al een jaar bezig met de 2017 wagen, en zoals al bekend gaat er weer een hoop veranderen, dus dat ze daar een enorme stap vooruit kunnen maken zou dan niet als een verassing mogen komen.
Tsja, als de Mercs niet waren uitgevallen had Max ook niet gewonnen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Als de mercs niet waren uitgevallen was hij 8ste geworden. Hij laat bijna nooit een snellere auto achter zich. Hij finishte waar hij gekwalificeerd was, minus de 2 mercs dus
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan nog laat Max meer zien dan Sainz. Sainz doet nooit iets exceptioneels wat Max wel deed en doet. Hij hoort wel op de grid te staan. Maar een stoeltje bij een topteam heeft ie wat mij betreft nog niet verdient. er zijn andere coureurs die daar meer recht op hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja, als de Mercs niet waren uitgevallen had Max ook niet gewonnen..Sainz lag tijdje vierde en werd ingehaald door snellere auto's. Reed echt gewoon een puike race.
Dat denk ik echt niet. In Renault zit veel meer toekomst. Dit jaar hebben ze misschien onderschat. Maar de rollen worden nog wel omgedraaid volgend jaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:42 schreef heywoodu het volgende:
Force India gaat nog eerder een race winnen dan Renault, dus dat is wel jammer voor de Hulk.
Ik denk niet onderschat, ze hebben gewoon meteen alles op 2017 gezet en 2016 gelaten voor wat het was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat denk ik echt niet. In Renault zit veel meer toekomst. Dit jaar hebben ze misschien onderschat. Maar de rollen worden nog wel omgedraaid volgend jaar.
Ben benieuwd wat hij volgend jaar in de Toro Rosso met Renault motoren kan laten zien. Nu zakken ze qua competitiviteit toch iets weg met de oude Ferrari'squote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan nog laat Max meer zien dan Sainz. Sainz doet nooit iets exceptioneels wat Max wel deed en doet. Hij hoort wel op de grid te staan. Maar een stoeltje bij een topteam heeft ie wat mij betreft nog niet verdient. er zijn andere coureurs die daar meer recht op hebben.
Dat denk ik niet, hij wil net als de rest WK worden. Bij Force India gaat dat nooit lukken en hij is nu al zo vaak door echte topteams over het hoofd gezien dat Renault zijn laatste kans is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:40 schreef Fopje het volgende:
Hij gaat natuurlijk ook voor het geld.
Bij FI gaat ie toch niet winnen. Bij Renault misschien ook niet, maar krijgt ie wel een lekker salaris.
Dat denk ik wel. Renault hoopt binnen 3 jaar voor de winst te kunnen gaan en binnen 5 jaar voor het kampioenschap, dan moet Hulk wel zijn contract verlengen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:41 schreef Beach het volgende:
Tegen de tijd dat Renault kan winnen gok ik dat Hulk zijn tijd in de F1 er wel op zit.
Misschien in een race met enorm veel uitvallers, maar bij FI is het geld ver op. Daarnaast zit de hoofdsponsor in de bak en Vijay heeft ook genoeg stront aan de knikker. Ik vrees dat het team volgend jaar in een flink dal gaat vallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:42 schreef heywoodu het volgende:
Force India gaat nog eerder een race winnen dan Renault, dus dat is wel jammer voor de Hulk.
Ik verwacht eigenlijk dat ze het alleen maar moeilijker gaan krijgen. Met wat geluk zullen ze het 5de team zijn maar 7de of 8ste is ook weer goed mogelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij volgend jaar in de Toro Rosso met Renault motoren kan laten zien. Nu zakken ze qua competitiviteit toch iets weg met de oude Ferrari's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |