Wat heb jij gerookt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit debat is wel een veel duidelijkere win voor Hilary dan het vorige debat, waarin het allemaal wat dichter bij elkaar lag.
Het ging toch over dit debat en niet over de uitslag?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Citeer het op verkiezingsdag gerust nog maar eens.
Trump staat er goed voor. Heel goed zelfs.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:03 schreef Trolling-ego het volgende:
[..]
in welke parallelle wereld leef jij? Hoe kom ik in jouw dimensie?
Eens, Trump is echt de weg kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit debat is wel een veel duidelijkere win voor Hilary dan het vorige debat, waarin het allemaal wat dichter bij elkaar lag.
Waar zei ik Amerikaan dan?quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik ben geen Amerikaan. Dus daar zit je alweer fout.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Een stad in Syrie. Hoe kan je dat niet weten?
Toevallig trouwens dat je tijdens de vragen over de emails en over de Wikileaks hier niet nogmaals een Calimero'tje kwam doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Weer een zielig onderwerp waar Clinton mee kan scoren.
Gary wist het niet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hoezo ? ze helpen IS op dagelijkse basisquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Weer een zielig onderwerp waar Clinton mee kan scoren.
ISIS is toch opgericht door Trump om een gooi naar de presidency te kunnen doen?quote:
Je mist de grap. De opmerking van monkyy is een persiflage op de andere presidentskandidaat Johnson.quote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Gewoon laten veroveren door Israel die shitquote:Op maandag 10 oktober 2016 04:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom de VS nog steeds tegen Assad zijn? Elk alternatief is religekkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |