De meeste mensen zijn niet in de race voor het presidentschap.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:58 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Als je mensen met dit soort uitspraken wil diskwalificeren voor het presidentschap houd je weinig over. Denk je dat Bill en Hillary nooit zoiets hebben gezegd?
De meeste mensen hebben dergelijke uitspraken gedaan danwel gelachen om dergelijke uitspraken in groepsgesprekken zonder dat ze vonden dat het te ver ging.
Ik vond dat TYT nu wel eens leuk commentaar had, het kwam een beetje over als de 40 year old virgin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:58 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Als je mensen met dit soort uitspraken wil diskwalificeren voor het presidentschap houd je weinig over. Denk je dat Bill en Hillary nooit zoiets hebben gezegd?
De meeste mensen hebben dergelijke uitspraken gedaan danwel gelachen om dergelijke uitspraken in groepsgesprekken zonder dat ze vonden dat het te ver ging.
twitter:SenJohnThune twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 18:51:01Donald Trump should withdraw and Mike Pence should be our nominee effective immediately. reageer retweet
Mike Pence zelf dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:00 schreef L3gend het volgende:
Republikeinen roepen 1 voor 1 dat Trump zich moet terugtrekken. Ben benieuwd wie er op het einde van de dag hem nog openlijk blijft steunentwitter:SenJohnThune twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 18:51:01Donald Trump should withdraw and Mike Pence should be our nominee effective immediately. reageer retweet
wel gemeen van Pence dat hij bid dat Trump datgene laat zien wat in zn hart is, in het komende Debat....quote:
De meeste hoge ambtenaren, inclusief staatshoofden, hebben in hun leven dergelijke uitspraken gedaan danwel erom gelachen in privégesprekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn niet in de race voor het presidentschap.
https://en.wikipedia.org/(...)no_party_affiliationquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:54 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Veel rappers die genomineerd zijn voor het presidentschap ja?
Aan jouw gespeculeer hebben we niet gek veel natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:03 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De meeste hoge ambtenaren, inclusief staatshoofden, hebben in hun leven dergelijke uitspraken gedaan danwel erom gelachen in privégesprekken.
Daarom is het ook zo grappig dat nu een aantal Republikeinen muiterij plegen. Ik bedoel, wie probeer je voor de gek te houden?
Roepen dat je ongestoord vrouwen in hun kruis kunt grijpen omdat je rijk bent, is volgens mij niet gemeengoed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:03 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
De meeste hoge ambtenaren, inclusief staatshoofden, hebben in hun leven dergelijke uitspraken gedaan danwel erom gelachen in privégesprekken.
Daarom is het ook zo grappig dat nu een aantal Republikeinen muiterij plegen. Ik bedoel, wie probeer je voor de gek te houden?
En de meeste van die mensen zijn ook jonger dan 20. Niet mid vijftig en getrouwd. En bovenal, waarschijnlijk is het niet bij praten gebleven, omdat er al meerdere vrouwen hadden geklaagd over aanranding.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
De meeste mensen zijn niet in de race voor het presidentschap.
Schijnt vooral voor te komen bij de vrome jongens van het CDA en de PvdA. De Vries, Eurlings, Oudkerk en nog wel een paar die me even ontschoten zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:06 schreef Montov het volgende:
Ad Melkert had ook bitches bij de vleet.
Man man man, in wat voor kringen verkeer jij wel niet als je denkt dat dit normaal gedrag is? In welke wereld hebben "de meeste mensen" dergelijke uitspraken gedaan? Link anders maar eens naar al die staatshoofden en hoge piefen die zulke kwetsen uitspraken zouden hebben gedaan. Nee, pochen over het aanranden van vrouwen schendt alle normen van fatsoen en als jij je schouders hierover ophaalt moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan. Weet je wat het is, je hoeft niet alles wat je held doet goed te praten. Ik snap de reflex, maar als je dat doet nemen mensen je op een gegeven moment niet meer serieus. Zelfs Paul en Priebus nemen hier ogenblikkelijk afstand van. Zelfs Trump en Pence bieden hun excuses aan. Zelfs Nintex is reëel genoeg om meteen in te zien dat dit soort uitspraken foute boel zijn. Maar nee, jij bent er van overtuigd dat dit allemaal lockerroom banter is waar in het hele land besmuikt om zal worden gelachen. Nee, dat is het niet. Echt niet. Dit heeft niets meer met politiek bedrijven te maken, dit is gewoon een character flaw. We mogen de lat toch wel ietsje hoger leggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:58 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Vergeet Diederik Samsom nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schijnt vooral voor te komen bij de vrome jongens van het CDA en de PvdA. De Vries, Eurlings, Oudkerk en nog wel een paar die me even ontschoten zijn.
Maar goed, dat is verder offtopic hier.
Natuurlijk niet, want niet veel mannen kunnen het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Roepen dat je ongestoord vrouwen in hun kruis kunt grijpen omdat je rijk bent, is volgens mij niet gemeengoed.
Verder zijn het geen uitspraken die passen bij een president.
Echt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:15 schreef monkyyy het volgende:
Het enige staatshoofd dat me te binnen schiet dat zoiets heeft gezegd is Berlusconi met "Merkel heeft een dikke onneukbare kont"
De vergelijking tussen Trump en Berlusconi is dan ook niet voor niets vaak getrokken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:15 schreef monkyyy het volgende:
Het enige staatshoofd dat me te binnen schiet dat zoiets heeft gezegd is Berlusconi met "Merkel heeft een dikke onneukbare kont"
Duterte van Filipijnen heeft trouwens ook wat aparte dingen gezegd, over Hitler, vrouwen, alles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil helemaal niemand diskwalificeren. Wel snap ik goed dat de tape voor veel ophef heeft gezorgd. Ook kan ik mij prima voorstellen dat dit voor veel Amerikanen een extra reden is om niet op Trump te stemmen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:15 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want niet veel mannen kunnen het.
Ga je mij vertellen dat jij niet even - op z'n minst - moest gniffelen toen je de tape beluisterde? Ik vond het hilarisch. Billy Bush ook; hij was totaal niet geschokt, wat aangeeft dat het in de context misschien niet een 'normale' uitspraak was maar ook niet dat hij letterlijk aan het opscheppen was over vrouwenaanranding. Trump was de grapjas aan het uithangen. Hij is een playboy. Get over it.
Maar even voor de duidelijkheid: jij wilt iedereen die dergelijke uitspraken heeft gedaan danwel daar om moest lachen diskwalificeren van het presidentschap? Clinton heeft wel eens gelachen om racistische grappen:
Moet zij gediskwalificeerd worden?
Wat een ongelooflijk zure positie om te verdedigen.
Ik wil hem op deze uitspraken best diskwalificeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niemand diskwalificeren. Wel snap ik goed dat de tape voor veel ophef heeft gezorgd. Ook kan ik mij prima voorstellen dat dit voor veel Amerikanen een extra reden is om niet op Trump te stemmen.
Over Hitler denken ze buiten de Westerse wereld sowieso wel iets anders:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Duterte van Filipijnen heeft trouwens ook wat aparte dingen gezegd, over Hitler, vrouwen, alles.
Ik verkeer gewoon in mannenkringen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:12 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Man man man, in wat voor kringen verkeer jij wel niet als je denkt dat dit normaal gedrag is? In welke wereld hebben "de meeste mensen" dergelijke uitspraken gedaan? Link anders maar eens naar al die staatshoofden en hoge piefen die zulke kwetsen uitspraken zouden hebben gedaan. Nee, pochen over het aanranden van vrouwen schendt alle normen van fatsoen en als jij je schouders hierover ophaalt moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan. Weet je wat het is, je hoeft niet alles wat je held doet goed te praten. Ik snap de reflex, maar als je dat doet nemen mensen je op een gegeven moment niet meer serieus. Zelfs Paul en Priebus nemen hier ogenblikkelijk afstand van. Zelfs Trump en Pence bieden hun excuses aan. Zelfs Nintex is reëel genoeg om meteen in te zien dat dit soort uitspraken foute boel zijn. Maar nee, jij bent er van overtuigd dat dit allemaal lockerroom banter is waar in het hele land besmuikt om zal worden gelachen. Nee, dat is het niet. Echt niet. Dit heeft niets meer met politiek bedrijven te maken, dit is gewoon een character flaw. We mogen de lat toch wel ietsje hoger leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |