abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 oktober 2016 @ 18:58:28 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_165835187
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_165835202
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 18:58 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Als je mensen met dit soort uitspraken wil diskwalificeren voor het presidentschap houd je weinig over. Denk je dat Bill en Hillary nooit zoiets hebben gezegd?

De meeste mensen hebben dergelijke uitspraken gedaan danwel gelachen om dergelijke uitspraken in groepsgesprekken zonder dat ze vonden dat het te ver ging.
De meeste mensen zijn niet in de race voor het presidentschap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165835205
quote:

[..]

Als je mensen met dit soort uitspraken wil diskwalificeren voor het presidentschap houd je weinig over. Denk je dat Bill en Hillary nooit zoiets hebben gezegd?

De meeste mensen hebben dergelijke uitspraken gedaan danwel gelachen om dergelijke uitspraken in groepsgesprekken zonder dat ze vonden dat het te ver ging.
Ik vond dat TYT nu wel eens leuk commentaar had, het kwam een beetje over als de 40 year old virgin.

"Tits feel like sack of sand"

Niemand heeft het bij guy talk over iemand bij de vagijn grijpen, of iets over lippen die als magneten werken, of dat hij als a bitch over iemand gaat. ghehe
pi_165835209
Republikeinen roepen 1 voor 1 dat Trump zich moet terugtrekken. Ben benieuwd wie er op het einde van de dag hem nog openlijk blijft steunen

SenJohnThune twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 18:51:01 Donald Trump should withdraw and Mike Pence should be our nominee effective immediately. reageer retweet
pi_165835220
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:00 schreef L3gend het volgende:
Republikeinen roepen 1 voor 1 dat Trump zich moet terugtrekken. Ben benieuwd wie er op het einde van de dag hem nog openlijk blijft steunen

SenJohnThune twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 18:51:01 Donald Trump should withdraw and Mike Pence should be our nominee effective immediately. reageer retweet
Mike Pence zelf dus. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:02:02 #214
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165835226
Pence is net zo'n grote kneus, die heeft bijna alle walgelijke acties van Trump staan verdedigen :'). Nee dat maakt een immens verschil.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165835230
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 18:58 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
wel gemeen van Pence dat hij bid dat Trump datgene laat zien wat in zn hart is, in het komende Debat....

Dan haalt Trump weer hooguit 20 minuutjes in het debat en is daarna leeg en laat Hillary de rest doen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165835248
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De meeste hoge ambtenaren, inclusief staatshoofden, hebben in hun leven dergelijke uitspraken gedaan danwel erom gelachen in privégesprekken.

Daarom is het ook zo grappig dat nu een aantal Republikeinen muiterij plegen. Ik bedoel, wie probeer je voor de gek te houden?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:03:57 #217
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165835251
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 18:58 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Hypocriet figuur
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165835275
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 18:54 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Veel rappers die genomineerd zijn voor het presidentschap ja?
https://en.wikipedia.org/(...)no_party_affiliation

Accountable!

Maar Ben Carson is niet zo onder de indruk van dit soort uitspraken, als jongen uit Detroit. Hij heeft toch ook ooit iemand neergestoken o.i.d.?
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165835276
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:03 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

De meeste hoge ambtenaren, inclusief staatshoofden, hebben in hun leven dergelijke uitspraken gedaan danwel erom gelachen in privégesprekken.

Daarom is het ook zo grappig dat nu een aantal Republikeinen muiterij plegen. Ik bedoel, wie probeer je voor de gek te houden?
Aan jouw gespeculeer hebben we niet gek veel natuurlijk.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:06:54 #220
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_165835284
Ad Melkert had ook bitches bij de vleet.
Géén kloon van tvlxd!
pi_165835288
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:03 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Roepen dat je ongestoord vrouwen in hun kruis kunt grijpen omdat je rijk bent, is volgens mij niet gemeengoed.

Verder zijn het geen uitspraken die passen bij een president.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:07:59 #222
8369 speknek
Another day another slay
pi_165835291
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:00 schreef KoosVogels het volgende:

En de meeste van die mensen zijn ook jonger dan 20. Niet mid vijftig en getrouwd. En bovenal, waarschijnlijk is het niet bij praten gebleven, omdat er al meerdere vrouwen hadden geklaagd over aanranding.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_165835302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:06 schreef Montov het volgende:
Ad Melkert had ook bitches bij de vleet.
Schijnt vooral voor te komen bij de vrome jongens van het CDA en de PvdA. De Vries, Eurlings, Oudkerk en nog wel een paar die me even ontschoten zijn. :P
Maar goed, dat is verder offtopic hier.
pi_165835334
quote:

[..]

Man man man, in wat voor kringen verkeer jij wel niet als je denkt dat dit normaal gedrag is? In welke wereld hebben "de meeste mensen" dergelijke uitspraken gedaan? Link anders maar eens naar al die staatshoofden en hoge piefen die zulke kwetsen uitspraken zouden hebben gedaan. Nee, pochen over het aanranden van vrouwen schendt alle normen van fatsoen en als jij je schouders hierover ophaalt moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan. Weet je wat het is, je hoeft niet alles wat je held doet goed te praten. Ik snap de reflex, maar als je dat doet nemen mensen je op een gegeven moment niet meer serieus. Zelfs Paul en Priebus nemen hier ogenblikkelijk afstand van. Zelfs Trump en Pence bieden hun excuses aan. Zelfs Nintex is reëel genoeg om meteen in te zien dat dit soort uitspraken foute boel zijn. Maar nee, jij bent er van overtuigd dat dit allemaal lockerroom banter is waar in het hele land besmuikt om zal worden gelachen. Nee, dat is het niet. Echt niet. Dit heeft niets meer met politiek bedrijven te maken, dit is gewoon een character flaw. We mogen de lat toch wel ietsje hoger leggen.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:12:15 #225
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_165835338
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Schijnt vooral voor te komen bij de vrome jongens van het CDA en de PvdA. De Vries, Eurlings, Oudkerk en nog wel een paar die me even ontschoten zijn. :P
Maar goed, dat is verder offtopic hier.
Vergeet Diederik Samsom niet :P
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_165835379
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Roepen dat je ongestoord vrouwen in hun kruis kunt grijpen omdat je rijk bent, is volgens mij niet gemeengoed.

Verder zijn het geen uitspraken die passen bij een president.
Natuurlijk niet, want niet veel mannen kunnen het.

Ga je mij vertellen dat jij niet even - op z'n minst - moest gniffelen toen je de tape beluisterde? Ik vond het hilarisch. Billy Bush ook; hij was totaal niet geschokt, wat aangeeft dat het in de context misschien niet een 'normale' uitspraak was maar ook niet dat hij letterlijk aan het opscheppen was over vrouwenaanranding. Trump was de grapjas aan het uithangen. Hij is een playboy. Get over it.

Maar even voor de duidelijkheid: jij wilt iedereen die dergelijke uitspraken heeft gedaan danwel daar om moest lachen diskwalificeren van het presidentschap? Clinton heeft wel eens gelachen om racistische grappen:

Moet zij gediskwalificeerd worden?

Wat een ongelooflijk zure positie om te verdedigen.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:15:48 #227
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_165835395
Het enige staatshoofd dat me te binnen schiet dat zoiets heeft gezegd is Berlusconi met "Merkel heeft een dikke onneukbare kont"
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_165835405
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:15 schreef monkyyy het volgende:
Het enige staatshoofd dat me te binnen schiet dat zoiets heeft gezegd is Berlusconi met "Merkel heeft een dikke onneukbare kont"
Echt? :o
pi_165835408
quote:
De vergelijking tussen Trump en Berlusconi is dan ook niet voor niets vaak getrokken.
pi_165835411
quote:
Duterte van Filipijnen heeft trouwens ook wat aparte dingen gezegd, over Hitler, vrouwen, alles.
pi_165835418
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:15 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, want niet veel mannen kunnen het.

Ga je mij vertellen dat jij niet even - op z'n minst - moest gniffelen toen je de tape beluisterde? Ik vond het hilarisch. Billy Bush ook; hij was totaal niet geschokt, wat aangeeft dat het in de context misschien niet een 'normale' uitspraak was maar ook niet dat hij letterlijk aan het opscheppen was over vrouwenaanranding. Trump was de grapjas aan het uithangen. Hij is een playboy. Get over it.

Maar even voor de duidelijkheid: jij wilt iedereen die dergelijke uitspraken heeft gedaan danwel daar om moest lachen diskwalificeren van het presidentschap? Clinton heeft wel eens gelachen om racistische grappen:

Moet zij gediskwalificeerd worden?

Wat een ongelooflijk zure positie om te verdedigen.
Ik wil helemaal niemand diskwalificeren. Wel snap ik goed dat de tape voor veel ophef heeft gezorgd. Ook kan ik mij prima voorstellen dat dit voor veel Amerikanen een extra reden is om niet op Trump te stemmen.
pi_165835434
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niemand diskwalificeren. Wel snap ik goed dat de tape voor veel ophef heeft gezorgd. Ook kan ik mij prima voorstellen dat dit voor veel Amerikanen een extra reden is om niet op Trump te stemmen.
Ik wil hem op deze uitspraken best diskwalificeren.
pi_165835457
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Duterte van Filipijnen heeft trouwens ook wat aparte dingen gezegd, over Hitler, vrouwen, alles.
Over Hitler denken ze buiten de Westerse wereld sowieso wel iets anders:

http://foreignpolicy.com/(...)ar-ii-nazi-politics/
pi_165835466
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:12 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Man man man, in wat voor kringen verkeer jij wel niet als je denkt dat dit normaal gedrag is? In welke wereld hebben "de meeste mensen" dergelijke uitspraken gedaan? Link anders maar eens naar al die staatshoofden en hoge piefen die zulke kwetsen uitspraken zouden hebben gedaan. Nee, pochen over het aanranden van vrouwen schendt alle normen van fatsoen en als jij je schouders hierover ophaalt moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan. Weet je wat het is, je hoeft niet alles wat je held doet goed te praten. Ik snap de reflex, maar als je dat doet nemen mensen je op een gegeven moment niet meer serieus. Zelfs Paul en Priebus nemen hier ogenblikkelijk afstand van. Zelfs Trump en Pence bieden hun excuses aan. Zelfs Nintex is reëel genoeg om meteen in te zien dat dit soort uitspraken foute boel zijn. Maar nee, jij bent er van overtuigd dat dit allemaal lockerroom banter is waar in het hele land besmuikt om zal worden gelachen. Nee, dat is het niet. Echt niet. Dit heeft niets meer met politiek bedrijven te maken, dit is gewoon een character flaw. We mogen de lat toch wel ietsje hoger leggen.
Ik verkeer gewoon in mannenkringen.

Ben jij ook zo'n eentje die uit z'n slof schiet als iemand een racistische grap maakt? Begin je dan ook met: ''JONGENS dit overschrijdt ALLE grenzen van normen en fatsoen!!!!11''?

Trump had een vorig leven als rockster. Hij was een player. Hij heeft dingen gezegd wat veel mannen grappig vinden. Get over it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')