abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165835648
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:30 schreef KrappeAuto het volgende:
Volgens mij is het vrij duidelijk dat ik hier juist degene ben die open-minded is.
:D

Het wordt wel steeds vermakelijker hier.
pi_165835689
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:D

Het wordt wel steeds vermakelijker hier.
Discussiëren met die jongen heb ik allang opgegeven. Die leeft echt in zijn eigen wereldje. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165835700
quote:
Nevada Senate candidate Joe Heck and fellow GOP Rep. Cresent Hardy called on Donald Trump to withdraw from the presidential race at a Saturday morning rally, joining a growing chorus of other Republicans congressional candidates distancing themselves from the party's presidential nominee.
Close-minded politici, bah.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:35:43 #254
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_165835702
Géén kloon van tvlxd!
pi_165835713
Nu echt iedereen binnen de GOP van hem zich lijkt af te keren en trump tweet dat het een interessante laatste 24 uur was.... en zelfs hier bijna iedereen zich tegen trump lijkt te keren... ik moest iig hier een beetje aan denken :p

pi_165835759
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:26 schreef Montov het volgende:

[..]

Dus omdat hij vroeger een eikel was, is het niet erg dat hij nu ook nog een eikel is?
Ik weet niet of hij een eikel is, ik ken hem niet persoonlijk. Ik weet enkel dat er ontzettend veel mensen zijn, met allerlei achtergronden, die hem prijzen en dat hij relatief weinig mensen tegen de borst heeft gestoot voordat hij voor het presidentsschap ging.

Of hij een eikel is of niet is overigens ook niet zo relevant voor de geschiktheid voor het presidentsschap; aannemende dat hij niet bij de zure mensen dit soort uitspraken doet.

quote:
Zijn ex-vrouw heeft hem aangeklaagd vanwege verkrachting (en later wat afgezwakt). Diverse vrouwen zijn al naar voren gekomen met aantijgingen van aanranding. Hij is geen player, hij is meer een loverboy gebleken. Mooie praatjes waar mensen met een kleine auto voor vallen, maar uiteindelijk wordt je bedrogen.
De zaak met Ivana is inderdaad een vreemde, maar ik heb wel het idee dat Ivana en Donald op goede termen zijn nu, of je moet bronnen hebben die dat tegenspreken.

Hebben mensen trouwens ook bronnen over alle aanrandingen die nu geclaimd worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door KrappeAuto op 08-10-2016 19:44:58 ]
pi_165835788
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:38 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij een eikel is, ik ken hem niet persoonlijk. Ik weet enkel dat er ontzettend veel mensen zijn, met allerlei achtergronden, die hem prijzen en dat hij relatief weinig mensen tegen de borst heeft gestoot voordat hij voor het presidentsschap ging.

Of hij een eikel is of niet is overigens ook niet zo relevant voor de geschiktheid voor het presidentsschap; aannemende dat hij niet bij de zure mensen dit soort uitspraken doet.

[..]

De zaak met Ivanka is inderdaad een vreemde, maar ik heb wel het idee dat Ivanka en Donald op goede termen zijn nu, of je moet bronnen hebben die dat tegenspreken.

Hebben mensen trouwens ook bronnen over alle aanrandingen die nu geclaimd worden?
Ja:

http://www.nytimes.com/20(...)l?smid=tw-share&_r=0
pi_165835799
quote:
Heb geen abonnement.
pi_165835806
quote:
Even Trump’s own running mate Mike Pence refused to firmly stand behind his political partner, cancelling a planned appearance in Wisconsin on Trump’s behalf and saying, “I do not condone his remarks and cannot defend them.”

Read more: http://www.politico.com/s(...)229353#ixzz4MW5U8ZuE
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
pi_165835922
Kasich zit feest te vieren ondertussen

pi_165836009
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 18:34 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Echt absurd dat ik moet bewijzen dat de aarde rond is en een hond 4 poten heeft. Je leeft in een bubbel als je denkt dat er niet grote groepen mensen waren (of zijn) die oprecht dachten (denken) dat Trump de Amerikaanse Hitler is.

Oké.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:50:50 #262
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_165836068
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:12 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Man man man, in wat voor kringen verkeer jij wel niet als je denkt dat dit normaal gedrag is? In welke wereld hebben "de meeste mensen" dergelijke uitspraken gedaan? Link anders maar eens naar al die staatshoofden en hoge piefen die zulke kwetsen uitspraken zouden hebben gedaan. Nee, pochen over het aanranden van vrouwen schendt alle normen van fatsoen en als jij je schouders hierover ophaalt moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan. Weet je wat het is, je hoeft niet alles wat je held doet goed te praten. Ik snap de reflex, maar als je dat doet nemen mensen je op een gegeven moment niet meer serieus. Zelfs Paul en Priebus nemen hier ogenblikkelijk afstand van. Zelfs Trump en Pence bieden hun excuses aan. Zelfs Nintex is reëel genoeg om meteen in te zien dat dit soort uitspraken foute boel zijn. Maar nee, jij bent er van overtuigd dat dit allemaal lockerroom banter is waar in het hele land besmuikt om zal worden gelachen. Nee, dat is het niet. Echt niet. Dit heeft niets meer met politiek bedrijven te maken, dit is gewoon een character flaw. We mogen de lat toch wel ietsje hoger leggen.
Berlusconi? In historisch opzicht zijn er nog enkele duizenden voorbeelden te vinden, het politiek correcte is meer iets van de moderne tijd uiteraard.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_165836176
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Berlusconi? In historisch opzicht zijn er nog enkele duizenden voorbeelden te vinden, het politiek correcte is meer iets van de moderne tijd uiteraard.
Ja, vroegah werd je levend gekookt als je de koning tegensprak. Die goede ouwe tijd, dat een leider niet PC hoefde te zijn. Ik mis het nog elke dag.
pi_165836185
quote:
Tijdens de campagne voor het gouverneurschap van Californië, waren er vrouwen die stelden door Schwarzenegger aangerand te zijn, Arnold heeft toen in het openbaar zijn excuses aangeboden en werd uiteindelijk gekozen als gouverneur.
pi_165836271
Bill Clinton blijft ook een goed voorbeeld.

Wat vinden de zure mensen die vinden dat deze uitspraken diskwalificerend zijn van Bill's 'grapje' met zijn sigaar? Heeft dat het functioneren van Bill Clinton als president onmogelijk gemaakt?

quote:
On this occasion, according to Ms. Lewinsky, "he focused on me pretty exclusively," kissing her bare breasts and fondling her genitals. At one point, the President inserted a cigar into Ms. Lewinsky's vagina, then put the cigar in his mouth and said: "It tastes good."
It tastes good.

En wat vindt men dan van Hillary Clinton die haar man verdedigd heeft? Ik word hier als bekrompen en wereldvreemd uitgemaakt voor het verdedigen van iets wat veel minder erg is. Als je consistente logica handhaaft is Hillary dan toch nog een stuk erger?
pi_165836379
#grabembythepussy
pi_165836421
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:59 schreef KrappeAuto het volgende:
Bill Clinton blijft ook een goed voorbeeld.

Wat vinden de zure mensen die vinden dat deze uitspraken diskwalificerend zijn van Bill's 'grapje' met zijn sigaar? Heeft dat het functioneren van Bill Clinton als president onmogelijk gemaakt?

[..]

It tastes good.

En wat vindt men dan van Hillary Clinton die haar man verdedigd heeft? Ik word hier als bekrompen en wereldvreemd uitgemaakt voor het verdedigen van iets wat veel minder erg is. Als je consistente logica handhaaft is Hillary dan toch nog een stuk erger?
Je snapt echt het verschil niet tussen buiten de deur neuken en vrouwen aanranden en daar ook nog eens over opscheppen?
pi_165836470
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:59 schreef KrappeAuto het volgende:

Als je consistente logica handhaaft is Hillary dan toch nog een stuk erger?
Moet lust nu ook al aan de wetten van logica voldoen?
pi_165836481
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 20:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je snapt echt het verschil niet tussen buiten de deur neuken en vrouwen aanranden en daar ook nog eens over opscheppen?
Dat verschil snapt ie wel, hij zegt dat buiten de deur neuken een stuk erger is dan vrouwen aanranden. Wel opletten he.
pi_165836504
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 20:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet dingen gaan verzinnen als je positie onverdedigbaar wordt. Trump heeft voor zover wij weten nog niemand tegen haar wil betast.

Wat vind je van een Bill Clinton die zijn intern zo misbruikt (in zure-mensen-logica)? De meest machtige man op aarde die een jonge, naïve deerne zo behandelt is toch diskwalificerend!
pi_165836523
Het doet er verder ook niet zoveel toe wat wij met z'n allen vinden van Trumps malle uitspraken. Waar het om gaat, is dat hij rap alle Republikeinse politici van zich aan het vervreemden is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 20:09:50 #272
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_165836539
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, vroegah werd je levend gekookt als je de koning tegensprak. Die goede ouwe tijd, dat een leider niet PC hoefde te zijn. Ik mis het nog elke dag.
Er is wel een verschil tussen politiek correct en autocratie. Elk wissewasje lijkt te worden aangegrepen om de tegenstrever persoonlijk aan te vallen en argumenta ad hominem vliegen over en weer.
Wat een persoon eens in het verleden gezegd heeft is stukken belangrijker dan de politieke standpunten van beide personen. De huidige campagne lijkt eerder op het moddergooien tussen man en vrouw die in scheiding dan iets wat met politiek van doen heeft.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_165836545
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 20:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat verschil snapt ie wel, hij zegt dat buiten de deur neuken een stuk erger is dan vrouwen aanranden. Wel opletten he.
Je hebt gelijk. Dan hou ik het ook meteen voor gezien, want iemand die zo open minded is, daar kan ik geen normaal gesprek mee voeren.
pi_165836546
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 20:08 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Niet dingen gaan verzinnen als je positie onverdedigbaar wordt. Trump heeft voor zover wij weten nog niemand tegen haar wil betast.

Wat vind je van een Bill Clinton die zijn intern zo misbruikt (in zure-mensen-logica)? De meest machtige man op aarde die een jonge, naïve deerne zo behandelt is toch diskwalificerend!
Bill is niet in de race voor het presidentschap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165836558
Maar goed, ik vrees dat dit weer typerend wordt voor de campagne van de Democraten: Trump afstraffen op woordjes en Bill Clinton met rust laten voor daden. De Democraten in 2016 zijn tegen gemene woordjes en niet voor actie (zoals Trump).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')