abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165835489
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:20 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik verkeer gewoon in mannenkringen.

Ben jij ook zo'n eentje die uit z'n slof schiet als iemand een racistische grap maakt? Begin je dan ook met: ''JONGENS dit overschrijdt ALLE grenzen van normen en fatsoen!!!!11''?

Trump had een vorig leven als rockster. Hij was een player. Hij heeft dingen gezegd wat veel mannen grappig vinden. Get over it.
In jouw kringen is opscheppen over aanranding normaal?
pi_165835494
quote:

[..]

Ben jij ook zo'n eentje die uit z'n slof schiet als iemand een racistische grap maakt? Begin je dan ook met: ''JONGENS dit overschrijdt ALLE grenzen van normen en fatsoen!!!!11''?

Trump had een vorig leven als rockster. Hij was een player. Hij heeft dingen gezegd wat veel mannen grappig vinden. Get over it.
Het probleem is echter dat het gros van het Amerikaanse electoraat niet in jouw bekrompen wereldje leeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165835504
quote:

[..]

Wel bijzondere kringen dan.
pi_165835517
quote:

[..]

Dat mag hoor, niets tegen homoseksuelen.
pi_165835522
quote:

[..]

Als iemand van mijn vrienden zegt: 'I went on her like a bitch' zou ik hem toch flink uitlachen.

Daarbij, iemand met deze uitspraken, verdenk ik zeker van de allegations die meerdere vrouwen hebben gedaan over aanranding.

Ook was hij getrouwd, ik weet niet of dat stoer is, een player zijn en je vrouw te bedriegen??
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:25:26 #240
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165835543
Mooi dat het nu over en uit is voor Trump. De laatste vrouwen die nog op 'm wilden stemmen rennen nu gillend naar Hillary.

Goed gedaan WaPo.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_165835546
"JA MAAR DE MEESTE MENSEN RANDEN TOCH WEL EENS VROUWEN AAN EN SCHEPPEN DAAROVER OP BIJ VRIENDEN?!?!

Echt, wtf.
pi_165835557
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
"JA MAAR DE MEESTE MENSEN RANDEN TOCH WEL EENS VROUWEN AAN EN SCHEPPEN DAAROVER OP BIJ VRIENDEN?!?!

Echt, wtf.
Wat, jij niet?
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:26:48 #243
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_165835564
quote:

Dus omdat hij vroeger een eikel was, is het niet erg dat hij nu ook nog een eikel is?

Zijn ex-vrouw heeft hem aangeklaagd vanwege verkrachting (en later wat afgezwakt). Diverse vrouwen zijn al naar voren gekomen met aantijgingen van aanranding. Hij is geen player, hij is meer een loverboy gebleken. Mooie praatjes waar mensen met een kleine auto voor vallen, maar uiteindelijk wordt je bedrogen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_165835565
quote:

Echt, wtf.
Wel wat verwarrend met die uitspraken over 'mannenkringen'
pi_165835572
quote:

Echt, wtf.
Meeste mensen weet ik niet, maar een voormalige president in de vorm van Billy C. heeft dat inderdaad gedaan
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165835582
pi_165835593
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:28 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Meeste mensen weet ik niet, maar een voormalige president in de vorm van Billy C. heeft dat inderdaad gedaan
Dus dan is het geen probleem wanneer Trump opschept over aanranding?
pi_165835609
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In jouw kringen is opscheppen over aanranding normaal?
Nee, en dat was hier ook niet het geval, alhoewel ik wel snap waarom zure mensen de uitspraken op die manier willen interpreteren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het probleem is echter dat het gros van het Amerikaanse electoraat niet in jouw bekrompen wereldje leeft.
Volgens mij is het vrij duidelijk dat ik hier juist degene ben die open-minded is. Het zijn vooralsnog de hypocriete mensen die gelachen hebben om de uitspraken en nu als koorknaap lopen te verkondigen dat dit buiten alle grenzen van onze normen en waarden gaat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als iemand van mijn vrienden zegt: 'I went on her like a bitch' zou ik hem toch flink uitlachen.

Daarbij, iemand met deze uitspraken, verdenk ik zeker van de allegations die meerdere vrouwen hebben gedaan over aanranding.

Ook was hij getrouwd, ik weet niet of dat stoer is, een player zijn en je vrouw te bedriegen??
Ik vind het nogal vreemd dat er dan weinig vrouwen zijn geweest die iets gezegd hebben over ongewilde fratsen bij hun kruis. De Democraten hadden al lang zulke vrouwen naar de voorgrond geschoven als die er waren.
pi_165835617
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:30 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Nee, en dat was hier ook niet het geval, alhoewel ik wel snap waarom zure mensen de uitspraken op die manier willen interpreteren.

[..]

Volgens mij is het vrij duidelijk dat ik hier juist degene ben die open-minded is. Het zijn vooralsnog de hypocriete mensen die gelachen hebben om de uitspraken en nu als koorknaap lopen te verkondigen dat dit buiten alle grenzen van onze normen en waarden gaat.

[..]

Ik vind het nogal vreemd dat er dan weinig vrouwen zijn geweest die iets gezegd hebben over ongewilde fratsen bij hun kruis. De Democraten hadden al lang zulke vrouwen naar de voorgrond geschoven als die er waren.
Ik meen dat er zelfs al een rechtzaak tegen hem loopt.
pi_165835638
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dus dan is het geen probleem wanneer Trump opschept over aanranding?
Natuurlijk is het een probleem, maar het hoeft dus geen belemmering te zijn als je voor het presidentsschap gaat.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165835648
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:30 schreef KrappeAuto het volgende:
Volgens mij is het vrij duidelijk dat ik hier juist degene ben die open-minded is.
:D

Het wordt wel steeds vermakelijker hier.
pi_165835689
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:D

Het wordt wel steeds vermakelijker hier.
Discussiëren met die jongen heb ik allang opgegeven. Die leeft echt in zijn eigen wereldje. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165835700
quote:
Nevada Senate candidate Joe Heck and fellow GOP Rep. Cresent Hardy called on Donald Trump to withdraw from the presidential race at a Saturday morning rally, joining a growing chorus of other Republicans congressional candidates distancing themselves from the party's presidential nominee.
Close-minded politici, bah.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 19:35:43 #254
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_165835702
Géén kloon van tvlxd!
pi_165835713
Nu echt iedereen binnen de GOP van hem zich lijkt af te keren en trump tweet dat het een interessante laatste 24 uur was.... en zelfs hier bijna iedereen zich tegen trump lijkt te keren... ik moest iig hier een beetje aan denken :p

pi_165835759
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:26 schreef Montov het volgende:

[..]

Dus omdat hij vroeger een eikel was, is het niet erg dat hij nu ook nog een eikel is?
Ik weet niet of hij een eikel is, ik ken hem niet persoonlijk. Ik weet enkel dat er ontzettend veel mensen zijn, met allerlei achtergronden, die hem prijzen en dat hij relatief weinig mensen tegen de borst heeft gestoot voordat hij voor het presidentsschap ging.

Of hij een eikel is of niet is overigens ook niet zo relevant voor de geschiktheid voor het presidentsschap; aannemende dat hij niet bij de zure mensen dit soort uitspraken doet.

quote:
Zijn ex-vrouw heeft hem aangeklaagd vanwege verkrachting (en later wat afgezwakt). Diverse vrouwen zijn al naar voren gekomen met aantijgingen van aanranding. Hij is geen player, hij is meer een loverboy gebleken. Mooie praatjes waar mensen met een kleine auto voor vallen, maar uiteindelijk wordt je bedrogen.
De zaak met Ivana is inderdaad een vreemde, maar ik heb wel het idee dat Ivana en Donald op goede termen zijn nu, of je moet bronnen hebben die dat tegenspreken.

Hebben mensen trouwens ook bronnen over alle aanrandingen die nu geclaimd worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door KrappeAuto op 08-10-2016 19:44:58 ]
pi_165835788
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 19:38 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij een eikel is, ik ken hem niet persoonlijk. Ik weet enkel dat er ontzettend veel mensen zijn, met allerlei achtergronden, die hem prijzen en dat hij relatief weinig mensen tegen de borst heeft gestoot voordat hij voor het presidentsschap ging.

Of hij een eikel is of niet is overigens ook niet zo relevant voor de geschiktheid voor het presidentsschap; aannemende dat hij niet bij de zure mensen dit soort uitspraken doet.

[..]

De zaak met Ivanka is inderdaad een vreemde, maar ik heb wel het idee dat Ivanka en Donald op goede termen zijn nu, of je moet bronnen hebben die dat tegenspreken.

Hebben mensen trouwens ook bronnen over alle aanrandingen die nu geclaimd worden?
Ja:

http://www.nytimes.com/20(...)l?smid=tw-share&_r=0
pi_165835799
quote:
Heb geen abonnement.
pi_165835806
quote:
Even Trump’s own running mate Mike Pence refused to firmly stand behind his political partner, cancelling a planned appearance in Wisconsin on Trump’s behalf and saying, “I do not condone his remarks and cannot defend them.”

Read more: http://www.politico.com/s(...)229353#ixzz4MW5U8ZuE
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
pi_165835922
Kasich zit feest te vieren ondertussen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')