In de tweede kamer en in het nieuws.quote:Op zondag 20 november 2016 16:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op welke manier vraagt DENK aandacht voor dit probleem?
[..]
Hoe weet je dat als je hun programma niet hebt gelezen?
Je weet het gewoon nietquote:Op zondag 20 november 2016 16:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In de tweede kamer en in het nieuws.
Dat stond dus bij de NOS.
Ik geef gewoon antwoord, hoe denk jij dat een politieke partij aandacht vraagt voor hun agenda?quote:Op zondag 20 november 2016 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je weet het gewoon niet.
Dus wat is de echte reden om een stem op DENK te overwegen?
Nee, je geeft antwoord op een andere vraag die ik niet stel. Leuk trucje maar daar trappen we niet in natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2016 16:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord, hoe denk jij dat een politieke partij aandacht vraagt voor hun agenda?
http://nos.nl/artikel/213(...)n-discriminatie.html
Ik gaf antwoord op beide vragen. Verder denk ik dus niet dat ze veel gaan bijdragen omdat de rest van de partijen het niet erg hoog op de agenda hebben staan. Ik ben dan ook bang dat de manier waarop mensen in Nederland met elkaar omgaan alleen verder zal verruwen wat de sfeer natuurlijk erg negatief zal beïnvloeden.quote:Op zondag 20 november 2016 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, je geeft antwoord op een andere vraag die ik niet stel. Leuk trucje maar daar trappen we niet in natuurlijk.
Laat ik het makkelijker formuleren voor je: hoe gaan de plannen van DENK (waar je maar voor een heel klein gedeelte op de hoogte bent) bijdragen aan de bestrijding van racisme?
Dat zei ik al, je denkt dat de invloed nihil is. Waarom dan toch stemmen?quote:Op zondag 20 november 2016 16:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op beide vragen. Verder denk ik dus niet dat ze veel gaan bijdragen omdat de rest van de partijen het niet erg hoog op de agenda hebben staan.
Als je je verdiept in het programma van DENK zie je dat zij bij uitstek dat alleen maar (willen) verergeren.quote:Ik ben dan ook bang dat de manier waarop mensen in Nederland met elkaar omgaan alleen verder zal verruwen wat de sfeer natuurlijk erg negatief zal beïnvloeden.
Als je tussen de regels doorleest herken je bij Denk al de bouwsteentjes van het Erdogan-regime. Een heel fout clubje.quote:Op zondag 20 november 2016 17:48 schreef Hexagon het volgende:
Dek wil discriminatie aanpakken met polarisatie en repressie. Lijkt me geen recept voor een succes.
Waarom wil je dat mensen die iemand beledigen worden vervolgd?quote:Op zondag 20 november 2016 12:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er worden wel eens mensen vervolgd bijv. Wilders maar dat is volstrekt onvoldoende.
https://mensenrechten.nl/(...)scriminatiemeldingen
Verder is wel duidelijk dat je de Nederlandse wet niet kent, ook beledigen is in Nederland strafbaar.
Volgens mij gaan 90% van de mensen in Nederland best chill met elkaar om.quote:Op zondag 20 november 2016 16:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op beide vragen. Verder denk ik dus niet dat ze veel gaan bijdragen omdat de rest van de partijen het niet erg hoog op de agenda hebben staan. Ik ben dan ook bang dat de manier waarop mensen in Nederland met elkaar omgaan alleen verder zal verruwen wat de sfeer natuurlijk erg negatief zal beïnvloeden.
Waar moeten ze 10 zetels vandaan halen?quote:Op maandag 21 november 2016 16:02 schreef Ringo het volgende:
Hoeveel zetels gaat DENK pakken?
Ik gok op zeker tien. Die gaan Den Haag helemaal gek maken.
Zo dachten ze ook over Trump.quote:Op maandag 21 november 2016 16:19 schreef studentje7 het volgende:
Waar moeten ze 10 zetels vandaan halen?
Dan zouden alle allochtonen op ze moeten stemmen en dat gaat niet gebeuren. Het wordt gewoon 2 of 3 zetels max.
Of men zich beledigt voelt heeft niets te maken met of het een belediging is, een rechter kijkt naar wat is gezegd.quote:Op zondag 20 november 2016 18:59 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Waarom wil je dat mensen die iemand beledigen worden vervolgd?
Snap je niet dat er een hele vage grens is tussen of iemand zich beledigd voelt en gewone uitlatingen. Elke dictatuur zegt dat de tegenstanders van de dictatuur het "volk" of wie dan ook beledigen. Waarom zou je die weg op willen?
Laat gewoon iedereen uitpraten, ook al haat je hun standpunten. Ga in discussie en overtuig mensen en stop met janken!
Klopt, in die groepen is het ook wel gebruikelijk dat er stemmen geronseld worden.quote:Op maandag 21 november 2016 16:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo dachten ze ook over Trump.
De aanhang onder allochtonen, vooral Turken en Marokkanen, is enorm.
Turken denk ik wel. Marokkanen zullen wat moeilijker te overtuigen zijn om op een turkenpartij te stemmen.quote:Op maandag 21 november 2016 16:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo dachten ze ook over Trump.
De aanhang onder allochtonen, vooral Turken en Marokkanen, is enorm.
Gisteren VPRO's Tegenlicht gezien?quote:Op maandag 21 november 2016 17:47 schreef Hexagon het volgende:
Turken denk ik wel. Marokkanen zullen wat moeilijker te overtuigen zijn om op een turkenpartij te stemmen.
klopt ja, zo ook honderden aangiften tegen wilders van mensen wie iets totaal anders was verteld.quote:Op maandag 21 november 2016 16:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klopt, in die groepen is het ook wel gebruikelijk dat er stemmen geronseld worden.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 21 november 2016 18:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gisteren VPRO's Tegenlicht gezien?
http://www.npo.nl/vpro-tegenlicht/20-11-2016/VPWON_1257585
Ik zal vanavond mijn rekensom laten zien, ik gok 8 tot 12 zetels.
Als dat lukt gaan eisen dat ze samen met de PVV in een coalitie moeten zittenquote:Op maandag 21 november 2016 18:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
quote:De termen ‘Allochtoon’ en ‘Autochtoon’ verdwijnen
Volgens DENK is het onverantwoord als er kunstmatig onderscheid tussen mensen wordt gemaakt. DENK is daarom:
Vóór het afschaffen van de concepten en de stigmatiserende beleidspraktijken die horen bij de termen ‘Allochtoon’ en ‘Autochtoon’
Zouden ze een proeflezer hebben gehad toen ze hun standpunten op internet knalden?quote:Invoering diversiteitsquota en loksollicitaties
Volgens DENK moet het potentieel van de diversiteit in onze samenleving veel beter worden benut. Want diversiteit is goed voor innovatie en resultaten. DENK is daarom:
Vóór diversiteitsquota voor vrouwen, mensen met een migrantenachtergrond en mensen met een beperking als bewindspersonen en overheidspersoneel, zodat de overheid een afspiegeling vormt van de bevolking
Vóór een diversiteitsquotum van 10% voor meer mensen met migrantenachtergrond in de top van grote ondernemingen in Nederland
Vóór het laten uitvoeren van loksollicitaties, zodat gecontroleerd kan worden op discriminatie bij werving
Waarom moet die kut npo nog flash gebruiken?quote:Op maandag 21 november 2016 18:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |