Het streven naar soevereiniteit in eigen kring, vanzelfsprekend. Met het verschijnen van DENK komt tenminste een einde aan de gotspe dat 70% van de Turkse Nederlanders AKP stemt en PvdA.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, akkoord maar dat zei ik ook al ze kunnen behoorlijk scoren. Maar in die aflevering van tegenlicht heb je ook gehoord dat ze gewoon zeggen: wij zijn Turken en voor een sterke leider, zoals Erdogan.
Dus ja, waar heeft dit mee te maken?
Emancipatie?
Geen GS'iaanse reedt hebben ze dus te maken met de beef van sommige Surinamers met ZP, dat bevestig je nu?quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het streven naar soevereiniteit in eigen kring, vanzelfsprekend. Met het verschijnen van DENK komt tenminste een einde aan de gotspe dat 70% van de Turkse Nederlanders AKP stemt en PvdA.
De nucleus van die beweging idd niet. Natuurlijk proberen ze hun appeal te verbreden door thema's als zwarte piet en slavernij aan te boren. Ze gaan het niet hebben over homo-emancipatie vanzelfsprekend. Dat zou dan weer botsen met de kerngroep die ze willen aanspreken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen GS'iaanse reedt hebben ze dus te maken met de beef van sommige Surinamers met ZP, dat bevestig je nu?
Ja, maar dan begrijp ik de kritiek dus op deze partij hè. Mensen hebben wel in de gaten dat al dat gedoe met Sylvana niet echt oprecht is. Ottomanen willen over andere volkeren heersen. Beetje lullig allemaal voor Sylvana dus en ook voor die Marokkaanse pief.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
De nucleus van die beweging idd niet. Natuurlijk proberen ze hun appeal te verbreden door thema's als zwarte piet en slavernij aan te boren. Ze gaan het niet hebben over homo-emancipatie vanzelfsprekend. Dat zou dan weer botsen met de kerngroep die ze willen aanspreken.
80%quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik kijk momenteel tegenlicht.
Al die Turken en Marokkanen gaan op denk stemmen.
Tsjop, tsjop.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
'ja, ik weet zeker dat 80% op denk gaat stemmen.'
Turkse Nederlanders bestaan niet. Je bent of Turk of Nederlander. Iedere Turk in Nederland die stemrecht heeft in Turkije zou hier geen stemrecht moeten hebben. Dat voorkomt dit soort dubbele loyaliteit. Genoeg is genoeg.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het streven naar soevereiniteit in eigen kring, vanzelfsprekend. Met het verschijnen van DENK komt tenminste een einde aan de gotspe dat 70% van de Turkse Nederlanders AKP stemt en PvdA.
Als ze dan nog geen burnout heeft. Ze maken gehakt van haar in de Tweede Kamer. Pauw geeft haar nog de ruimte om dwars door anderen heen te praten, maar in de Tweede Kamer zal de voorzitter ingrijpen. Dan wordt ze ingemaakt. Ze zal huilend ze zaal uitlopen. Ik kan niet wachten op de live streams met Sylvana. Gratis cabaret.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mocht Sylvana gekozen worden dan gaat ze wrs wel afscheiden.
De Marokkaan wrs wat later, maar uiteindelijk ook.
Popcorn volgende periode iig.
Klassieke drogreden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Is dat voor de PVV ooit een reden geweest om ermee te stoppen?
Jij ziet in Sylvana dus een soort pvv'er?quote:Op zaterdag 26 november 2016 02:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als ze dan nog geen burnout heeft. Ze maken gehakt van haar in de Tweede Kamer. Pauw geeft haar nog de ruimte om dwars door anderen heen te praten, maar in de Tweede Kamer zal de voorzitter ingrijpen. Dan wordt ze ingemaakt. Ze zal huilend ze zaal uitlopen. Ik kan niet wachten op de live streams met Sylvana. Gratis cabaret.
Mocht ze zich afscheiden, dan zal zij een kamerlid zijn dat er nooit is. Dan heeft ze - als het kabinet niet valt - 4 jaar gratis geld en daarna nog wachtgeld.
Niks daarvan. De geschiedenis van de PVV bewijst dat een halfbakken kandidatenlijst een "normale" bedrijfsvoering in de Tweede Kamer niet in de weg hoeft te staan.quote:
Het 'jij-ook argument' is wel degelijk een drogreden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niks daarvan. De geschiedenis van de PVV bewijst dat een halfbakken kandidatenlijst een "normale" bedrijfsvoering in de Tweede Kamer niet in de weg hoeft te staan.
Blauwe stoeltjes krijg je zo gevuld. Kwestie van stevig management om iedereen min of meer in het gareel te houden.
Maar ik begrijp dat jij jouw minachting voor DENK laat zegevieren boven het logisch verstand. Dat is een keuze.
Oh, uiteraard. De vraag is even of dat stevig management wel voldoende gaat zijn om bijv. een Sylvana Simons binnen de partijdiscipline te houden. Een normaal partijlid kan je wel zoet houden met wortel en stok ten opzichte van hun politieke carrière, maar iemand die zo bevlogen is als Simons lijkt te zijn? Die volgt als een moderne Jeanne d'Arc haar eigen koers omdat dat is wat haar wordt ingegeven.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:45 schreef Ringo het volgende:
Blauwe stoeltjes krijg je zo gevuld. Kwestie van stevig management om iedereen min of meer in het gareel te houden.
Tja, we zullen zien. Vooralsnog is het alleen wishful thinking.quote:Op zondag 27 november 2016 14:08 schreef Litpho het volgende:
Oh, uiteraard. De vraag is even of dat stevig management wel voldoende gaat zijn om bijv. een Sylvana Simons binnen de partijdiscipline te houden. Een normaal partijlid kan je wel zoet houden met wortel en stok ten opzichte van hun politieke carrière, maar iemand die zo bevlogen is als Simons lijkt te zijn? Die volgt als een moderne Jeanne d'Arc haar eigen koers omdat dat is wat haar wordt ingegeven.
En die zich niet laten inspireren door zwijnhondje pedogan en zijn ministers van debilisatie.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:48 schreef studentje7 het volgende:
Iemamd die vanavond Pauw heeft gekeken?
6 jonge politici die voor het eerst verkiesbaar zijn voor de tweede kamer. 3 daarvan allochtonen die WEL geloven in vrijheid van meningsuiting en niet overal racisme in zien. Heerlijk.
Een grote fuck you naar Denk. Heerlijk dat er wel genoeg normale allochtone politici zijn.
De partijkas van DENK zal binnenkort toch wel leeg zijn, want Kuzu en co sturen natuurlijk meteen 1000 euro p.p. per airmail naar bedelaar Erdogan.quote:Op woensdag 30 november 2016 05:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En die zich niet laten inspireren door zwijnhondje pedogan en zijn ministers van debilisatie.
Dat zijn een miljoen potentiële stemmen voor DENK, alleen al vanuit hun kant.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
Uiteraard dat gaat allemaal vanuit de Moskee en 'cultuurcentra' geregeld worden. Ik zie ze groter worden dan de PvdA als de Jesse Klaver machine op deze manier blijft pruttelen en de linkse media Monasch verder afbreekt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik verwacht dat een boel het uiteindelijk toch teveel moeite vinden om even een stemkantoor op te zoeken. Het zal meevallen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ja, dat zeiden ze ook bij het Oekraïne-referendum. En bij de Brexit. En bij Trump.quote:Op donderdag 1 december 2016 08:35 schreef Twiitch het volgende:
Ik verwacht dat een boel het uiteindelijk toch teveel moeite vinden om even een stemkantoor op te zoeken. Het zal meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |