Yup.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:34 schreef Againzender het volgende:
Heb ik de nieuwe van de Stones al gemist?
Ik zat al over een 2.5 grapje na te denken...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:38 schreef wolfrolf het volgende:
de waarheid: ik heb me in het topic vergist
Wat ben je toch een flapdrolletje.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:38 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:38 schreef wolfrolf het volgende:
Werken bij de NOS.twitter:matijn twitterde op donderdag 06-10-2016 om 15:52:46Zometeen in het NOS-Journaal bij @woutervdgoes: Lewis Hamilton en deze konijnenoren... https://t.co/lRBLUDg0Uf reageer retweet
Heb hem laatst eens geklokt, bijna een minuut. Je moet wat he als je je programma niet kan vullen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:18 schreef Bronson het volgende:
Wat een schijtirritante jingle. Veel te lang.
Whehe. Inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb hem laatst eens geklokt, bijna een minuut. Je moet wat he als je je programma niet kan vullen.
Hij doet anders z'n best de boel te rekken door zo veel mogelijk woorden te herhalen, uhhh's te zeggen en zijn producer om de haverklap iets te vragen of naar haar/hem 'toch?' of 'klopt het?' te roepen omdat ie zelf niks weet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb hem laatst eens geklokt, bijna een minuut. Je moet wat he als je je programma niet kan vullen.
Ik luister via de stream dus hoor het nu pas maar inderdaad, de domheid druipt weer van 'm af.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi dat die belster ff tegen Woutje in gaat. Die was natuurlijk van plan om het voor de onbeschofte Nederlander op te nemen!
Geen dankquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:52 schreef Againzender het volgende:
Godsamme, dit heb ik lang niet gehoord.
dat was uw verzoek?quote:
Yup, gisteren van Fred naar Patti, vandaag mocht het even andersom vond ik.quote:
dat is dan weer uitermate prettig idd.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:44 schreef Ferdo het volgende:
Ja, ook Bruno Mars heeft net dat duwtje nog nodig en zijn nieuwe is dus de nieuwe Topsong...
Ah, vandaar "toevallig" dat Ekdom 'm twee keer draaide vanmorgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:44 schreef Ferdo het volgende:
Ja, ook Bruno Mars heeft net dat duwtje nog nodig en zijn nieuwe is dus de nieuwe Topsong...
Gijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:26 schreef Ferdo het volgende:
Had Bart niet al recent Frans B. op bezoek gehad?
Oh ja! Klopt.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:44 schreef Ferdo het volgende:
Godsamme.twitter:matijn twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 11:39:58Leukste verjaardag ever! #ookwerkenbijdenos #nporadio2 https://t.co/3oXerEeojW reageer retweet
topshowquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godsamme.twitter:matijn twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 11:39:58Leukste verjaardag ever! #ookwerkenbijdenos #nporadio2 https://t.co/3oXerEeojW reageer retweet
Vind je dat niet leuk Roel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga ff m'n oogkassen met zoutzuur uitspoelen. Godverdomme.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk Roel?![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi.![]()
[ afbeelding ]
wtf?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk Roel?![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ff m'n oogkassen met zoutzuur uitspoelen. Godverdomme.
lekker hoor.quote:
Deze is dan wel weer vet, maakt de vorige kutplaat een beetje goed. Maar waarom het intro niet afspelen?quote:
Typisch Stenders ja. Hoelaat belden ze?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:23 schreef Againzender het volgende:
Tering, ga je eens op tijd naar bed, word ik wakker gebeld door Radio 2 dat ze mijn nummer willen draaien. Heel leuk, maar ik had het een aantal dagen geleden 's middags bij Stenders aangevraagd. Ik verwacht dan niet dat ik 's avonds uit mn nest gebeld wordt...
Excuses voor m'n klotehumeur dus mensen. Geen idee of het in de uitzending was trouwens.
Geen idee. Ergens tussen 10 en 12. Maar herkende die hele gast niet aan de telefoon, bedacht mij vanochtend pas dat het bij Stenders geweest moest zijn. Als Fred nou gebeld had, dan was ik een stuk vrolijker geweest. En teruggevallen in mijn Utrechtse accent. Maar deze jongen was mij compleet onbekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Typisch Stenders ja. Hoelaat belden ze?
Tenzij je 2 keer gebeld bent, was 't toch echt Rob zelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee. Ergens tussen 10 en 12. Maar herkende die hele gast niet aan de telefoon, bedacht mij vanochtend pas dat het bij Stenders geweest moest zijn. Als Fred nou gebeld had, dan was ik een stuk vrolijker geweest. En teruggevallen in mijn Utrechtse accent. Maar deze jongen was mij compleet onbekend.
ik sliep half, zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tenzij je 2 keer gebeld bent, was 't toch echt Rob zelf.
En anders misschien Mark Reman. Maar in de uitzending was 't Rob, met zijn "schrik niet.."
Effe teruggeluisterd, het was de Hazy shade of winter-keuze dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sliep half, zou zomaar kunnen
totaal niet herkendquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Effe teruggeluisterd, het was de Hazy shade of winter-keuze dus.
Dat waren Rob en Fred (die nog even meldde dat je het niet droomde)
Kan alleen op robstenders.nl, op de Radio 2 site mist het 1e uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:45 schreef Againzender het volgende:
Kan het fragment even niet vinden trouwensmisschien maar goed ook
http://audio.omroep.nl/av(...)e_night_stenders.mp3quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:45 schreef Againzender het volgende:
Kan het fragment even niet vinden trouwensmisschien maar goed ook
kut, het waren dus echt die twee, wat kan je gehoor vervormd zijn als je slaaptquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan alleen op robstenders.nl, op de Radio 2 site mist het 1e uur.
Zat ergens rond de 21e minuut in de podcast.
Brombeer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, het waren dus echt die twee, wat kan je gehoor vervormd zijn als je slaapt
Overigens, Hazy Shade of Winter, Simon & Garfunkel begonnen daarmee tijdens hun concert in 2004 in Amsterdam, waar Rob natuurlijk net op tijd kwam binnen rennen
familietrekjequote:
ach, Rob heeft mijn telefoonnummer ook al eens door de ether gegooid, ik weet wat ik kan verwachten bij hemquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hierom doe ik evt verzoekjes aan het einde van de week alleen via Twitter
Ja nu sta je op de zwarte lijst Againzender.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, het waren dus echt die twee, wat kan je gehoor vervormd zijn als je slaapt
Overigens, Hazy Shade of Winter, Simon & Garfunkel begonnen daarmee tijdens hun concert in 2004 in Amsterdam, waar Rob natuurlijk net op tijd kwam binnen rennen
dat is bij Stenders een compliment.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nu sta je op de zwarte lijst Againzender.![]()
Dan kunnen we je waarschijnlijk volgend jaar rond pasen nog eens horenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nu sta je op de zwarte lijst Againzender.![]()
ik ben vast al eerder te horenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kunnen we je waarschijnlijk volgend jaar rond pasen nog eens horen
Gary Fomdeckquote:Op maandag 10 oktober 2016 08:25 schreef Bronson het volgende:
Gary Fomdeck wordt tegenwoordig ook elke dag er bijgehaald he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |