Typisch Stenders ja. Hoelaat belden ze?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:23 schreef Againzender het volgende:
Tering, ga je eens op tijd naar bed, word ik wakker gebeld door Radio 2 dat ze mijn nummer willen draaien. Heel leuk, maar ik had het een aantal dagen geleden 's middags bij Stenders aangevraagd. Ik verwacht dan niet dat ik 's avonds uit mn nest gebeld wordt...
Excuses voor m'n klotehumeur dus mensen. Geen idee of het in de uitzending was trouwens.
Geen idee. Ergens tussen 10 en 12. Maar herkende die hele gast niet aan de telefoon, bedacht mij vanochtend pas dat het bij Stenders geweest moest zijn. Als Fred nou gebeld had, dan was ik een stuk vrolijker geweest. En teruggevallen in mijn Utrechtse accent. Maar deze jongen was mij compleet onbekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Typisch Stenders ja. Hoelaat belden ze?
Tenzij je 2 keer gebeld bent, was 't toch echt Rob zelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee. Ergens tussen 10 en 12. Maar herkende die hele gast niet aan de telefoon, bedacht mij vanochtend pas dat het bij Stenders geweest moest zijn. Als Fred nou gebeld had, dan was ik een stuk vrolijker geweest. En teruggevallen in mijn Utrechtse accent. Maar deze jongen was mij compleet onbekend.
ik sliep half, zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tenzij je 2 keer gebeld bent, was 't toch echt Rob zelf.
En anders misschien Mark Reman. Maar in de uitzending was 't Rob, met zijn "schrik niet.."
Effe teruggeluisterd, het was de Hazy shade of winter-keuze dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sliep half, zou zomaar kunnen
totaal niet herkendquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Effe teruggeluisterd, het was de Hazy shade of winter-keuze dus.
Dat waren Rob en Fred (die nog even meldde dat je het niet droomde)
Kan alleen op robstenders.nl, op de Radio 2 site mist het 1e uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:45 schreef Againzender het volgende:
Kan het fragment even niet vinden trouwensmisschien maar goed ook
http://audio.omroep.nl/av(...)e_night_stenders.mp3quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:45 schreef Againzender het volgende:
Kan het fragment even niet vinden trouwensmisschien maar goed ook
kut, het waren dus echt die twee, wat kan je gehoor vervormd zijn als je slaaptquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan alleen op robstenders.nl, op de Radio 2 site mist het 1e uur.
Zat ergens rond de 21e minuut in de podcast.
Brombeer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, het waren dus echt die twee, wat kan je gehoor vervormd zijn als je slaapt
Overigens, Hazy Shade of Winter, Simon & Garfunkel begonnen daarmee tijdens hun concert in 2004 in Amsterdam, waar Rob natuurlijk net op tijd kwam binnen rennen
familietrekjequote:
ach, Rob heeft mijn telefoonnummer ook al eens door de ether gegooid, ik weet wat ik kan verwachten bij hemquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hierom doe ik evt verzoekjes aan het einde van de week alleen via Twitter
Ja nu sta je op de zwarte lijst Againzender.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, het waren dus echt die twee, wat kan je gehoor vervormd zijn als je slaapt
Overigens, Hazy Shade of Winter, Simon & Garfunkel begonnen daarmee tijdens hun concert in 2004 in Amsterdam, waar Rob natuurlijk net op tijd kwam binnen rennen
dat is bij Stenders een compliment.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nu sta je op de zwarte lijst Againzender.![]()
Dan kunnen we je waarschijnlijk volgend jaar rond pasen nog eens horenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nu sta je op de zwarte lijst Againzender.![]()
ik ben vast al eerder te horenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kunnen we je waarschijnlijk volgend jaar rond pasen nog eens horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |