Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:59 schreef Montelly het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 oktober 2016 21:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ben er nog
[/quote
Hey SG
stimo is bi mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:59 schreef Montelly het volgende:
Mis stimo nu wel beetje, chattings inhalen van vanmiddag.
door je vriendinquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:59 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij werd ik net hier geciteerd, maar ik kan niet zien door wie
WIl je nou vriendjes worden of niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
sinds wnnr kunnen opblaaspoppen op het internet
Ja en klein, echt dubbel pech.quote:
kweeniequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WIl je nou vriendjes worden of niet?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die heb ik net leeg laten lopen en opgevouwen
8====D ja alsjequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toto heb je ook zo'n walgelijk slechte paint van mij?
...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volledig everhaal staa thier
WEB / BradgeTV is weer terug! Vloggen tot we een ons wegen #3
hey jason biggsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat een pop?
Dan nog liever een appeltaart uit de oven
ahoj moj brâtriquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is Tsjechisch denk ik.
Zo, jij kan een aardig woordje Zuid Koreaans zie ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tu es un grande pendejo, joder tu madre cabrón
Heb het idee dat dit Frans en Spaans door elkaar is, maar halloquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tu es un grande pendejo, joder tu madre cabrón
Sowquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, jij kan een aardig woordje Zuid Koreaans zie ik.
Volledig Spaansquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het idee dat dit Frans en Spaans door elkaar is, maar hallo
Heb je even voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sow
[..]
Volledig Spaans
\Spreek geen woord Frans joh.
HA HA HAquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je even voor mij
Zo, toch wat woordjes Frans
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je even voor mij
Zo, toch wat woordjes Frans
Ja mits < 56kgquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kiddings deze, kleine meisjes worden juist gewaardeerd.
teeringquote:
Nee, is het wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je zijn nieuwe album al bemachtigd?
1.40 @ 90 kg "ik ben petite"quote:
de kont was dikquote:
AhahhaAHAHHquote:
Nou ja, schateren was overdreven, maar moest wel lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht in liegen.
Gelukkig zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, schateren was overdreven, maar moest wel lachen
Hoezo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
wat is darten toch een kut'sport'
niet gelezen, wel TR gezetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hem eigenlijk niet zo gemist.
Ik heb ook het idee dat er elk weekend een wereldkampioenschap of Champions league is. Het zal wel iets anders liggen, maar ik snap er geen fluit meer vanquote:
ja dat dacht ik ook, dat een WK speciaal was, maar volgens mij is het iedere maand weer raakquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er elk weekend een wereldkampioenschap of Champions league is. Het zal wel iets anders liggen, maar ik snap er geen fluit meer van
Is omdat ze dik zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze zweten zich anders helemaal kapot
vet, letterlijk ook trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben wel bij de PDC premier league geweestmet Van Gerwen, Taylor, Barney etc
live gezien op een paar meter afstand
Maar je drinkt niet eens bierquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:17 schreef Toto69 het volgende:
bvb:quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:17 schreef Toto69 het volgende:
Chai kom TC sessiequote:
live is het denk ik wel gezellig, beetje bierdrinken en schreeuwenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:17 schreef Toto69 het volgende:
Maar het is vaak al bij het er naar toe lopen had ik de indruk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat lange staan moet je denk ik ook niet onderschatten
Ja, je merkt dat die afstanden net wat te groot zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is vaak al bij het er naar toe lopen had ik de indruk.
Verrassendquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:20 schreef Toto69 het volgende:
het is idd wel geinig om mee te maken. wel veel dronken paupers.
de kunst is denk ik om zelf ook zo'n dronken pauper te wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:20 schreef Toto69 het volgende:
het is idd wel geinig om mee te maken. wel veel dronken paupers.
ben je nog luier dan een darter? hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:21 schreef HPLC het volgende:
toch kijk ik er graag naar als ik er langs zap. Probleem alleen is dat mijn tv haast nooit meer aanstaat
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de kunst is denk ik om zelf ook zo'n dronken pauper te worden
Hehe, herkenbaarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:21 schreef HPLC het volgende:
toch kijk ik er graag naar als ik er langs zap. Probleem alleen is dat mijn tv haast nooit meer aanstaat
hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben je nog luier dan een darter? haha
ik 1.78 met 90 kgquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:23 schreef Toto69 het volgende:
Hans is volgens mij echt 1.78m met 124 kg of zo
Dionnequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zet altijd elke ochtend het nieuws aan tijdens ontbijt, maar ik zie Dionne heel weinig
Close, 1.73 met 140 kgquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:23 schreef Toto69 het volgende:
Hans is volgens mij echt 1.78m met 124 kg of zo
Ik die van RTL.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zet altijd elke ochtend het nieuws aan tijdens ontbijt, maar ik zie Dionne heel weinig
gvd, wat een pauperzinquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, wil er eerst 5 kg afvallen voordat ik weer mensen ga meeten
ha ha ha jij valt nooit af joh imbecielquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, wil er eerst 5 kg afvallen voordat ik weer mensen ga meeten
nee heb geen obsessie, vind d'r wel wat hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WcPot is een user op FOK! (TVSC met name) die helemaal obsessed is met Merel Westrik
jammer ditquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ha ha ha jij valt nooit af joh imbeciel
Zo, die zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ha ha ha jij valt nooit af joh imbeciel
dat is jouw mening en die respecteer ikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee heb geen obsessie, vind d'r wel wat hebben
ja gvd ik ben nu in NL en geen gym, dus komende twee weken opdrukken en sit-ups en dan in praag direct weer naar de gym en weightsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb alleen push ups nodig om te groeien
nare toon sla jij aanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:26 schreef Toto69 het volgende:
o
[..]
dat is jouw mening en die respecteer ik
als je gewoon te zwaar bent heb je geen gewichten nodig, denk daar maar eens over na.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja gvd ik ben nu in NL en geen gym, dus komende twee weken opdrukken en sit-ups en dan in praag direct weer naar de gym en weights
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja gvd ik ben nu in NL en geen gym, dus komende twee weken opdrukken en sit-ups en dan in praag direct weer naar de gym en weights
weet ikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je gewoon te zwaar bent heb je geen gewichten nodig, denk daar maar eens over na.
jawel, heb net stats gegevenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weet ik
maar ik ben niet te zwaar
jij toch ook niet
Ja, nou ja. Je kan ook een racefiets kopen dan gaan we lekker rondjes rijden enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik neem het serieus
IT'S ALL I HAVE NOW
maar jij bent toch zo'n gymboi.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel, heb net stats gegeven
gotver wat goorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Toto69 het volgende:
waar moet ik verder mee pronken dan
dag dames, ik ben toto, 1m86 lang, lilleke kop, met een dikke anuswond die nooit meer dichtgaat, stinkt en bloedt en noem 't maar op
daten>
quote:
ik ben gisteren uit mn broek gescheurd bij 't afstappen, ik kan niet op/afstappenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Je kan ook een racefiets kopen dan gaan we lekker rondjes rijden enzo
waarom hij wel dan, tjonge jongequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Je kan ook een racefiets kopen dan gaan we lekker rondjes rijden enzo
Nou nou, iets zelfverzekerder mag wel hoor. Zelfs Haags heeft een vriendinquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Toto69 het volgende:
dag dames, ik ben toto, 1m86 lang, lilleke kop, met een dikke anuswond die nooit meer dichtgaat, stinkt en bloedt en noem 't maar op
daten>
waarom loop je mij dan altijd ecto te noemen gekquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben al 3 jaar niet in een gym geweest
en toen scheurde je anuswond weer open?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
ik ben gisteren uit mn broek gescheurd bij 't afstappen, ik kan niet op/afstappen
srs
En een hele knappe ook, kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou, iets zelfverzekerder mag wel hoor. Zelfs Haags heeft een vriendin
Ja, maa rhaagsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou, iets zelfverzekerder mag wel hoor. Zelfs Haags heeft een vriendin
die ligt sowieso altijd wel 5+ cm open johquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en toen scheurde je anuswond weer open?
heb hekel aan ecto's man, echt van die lui die denken dat hun blokjesbuik meeteltquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom loop je mij dan altijd ecto te noemen gek
o, dat is wel kutquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
ik ben gisteren uit mn broek gescheurd bij 't afstappen, ik kan niet op/afstappen
srs
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom hij wel dan, tjonge jonge
minder daten met WCHquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die ligt sowieso altijd wel 5+ cm open joh
heb alleen sixje als ik aanspan hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb hekel aan ecto's man, echt van die lui die denken dat hun blokjesbuik meetelt
Picsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En een hele knappe ook, kan ik je vertellen.
Ik heb ook bloed uit mijn anus en hij stinkt ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Toto69 het volgende:
daten>
RIP catkillerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb ook bloed uit mijn anus en hij stinkt ook.
Ah Barbie dusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat je fantasie maar de vrije loop.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toto zou het kunnen weten trouwens.
Dacht dat jij gymboi wasquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben al 3 jaar niet in een gym geweest
jij bent goed bezig, maar je vreet zeker vet veel eiwittenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb alleen sixje als ik aanspan hoor
Nou ja ja wel een beetjequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat jouw fantasie is......
hoe weet jij dat ik goed bezig benquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent goed bezig, maar je vreet zeker vet veel eiwitten
ha ha je pijpt veel, gezien je anus
HIV ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, dit is niet heel positief.
ik ruik je dedicationquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik goed bezig ben
en ja wel veel eiwitten
en nee ik pijp niet :s
Geeft niet, als je maar gelukkig bentquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar goed, dat is het dus zeer zeker niet.
Jazeker.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet, als je maar gelukkig bent
Aight wat doe je danquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neu, sport wel redelijk veel, maar niet in de gym
oh linkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb laatst progress pics gepost dus had gekund
Magk zienquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb laatst progress pics gepost dus had gekund
hardlopen/mtb'en, vooral sprinten, en lichaamsgewicht oefeningen.. bouw snel spiermassa op, dus kan prima groeien op verzwaarde push ups en squatsquote:
kkop dan homoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:
Half mei 2016:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 sept 2016:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké chill, mijn conditie is echt fucked nuquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hardlopen/mtb'en, vooral sprinten, en lichaamsgewicht oefeningen.. bouw snel spiermassa op, dus kan prima groeien op verzwaarde push ups en squats
hou je niet van sport?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Oké chill, mijn conditie is echt fucked nu
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Half mei 2016:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 sept 2016:Wel goeie vooruitgang bro, volgend jaar cutten zekrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, januari/februariquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wel goeie vooruitgang bro, volgend jaar cutten zekr
[..]
[..]
Half mei 2016:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 sept 2016:wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
Half mei 2016:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 sept 2016:met een aardappel gefilmd, maar goed bezig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat pompen van je lichaam vind ik nooit zo geweldig, heb liever atletisch lichaam dan dat je zo'n bulky fucker bent zonder conditie
Wat zijn lichaamsgewichtoefeningen? Pushups enzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hardlopen/mtb'en, vooral sprinten, en lichaamsgewicht oefeningen.. bouw snel spiermassa op, dus kan prima groeien op verzwaarde push ups en squats
joa, dat.. je kan je poten hoog leggen bijvoorbeeld, en je handen dicht bij elkaar zetten etc.. kan je zwaar zat makenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat zijn lichaamsgewichtoefeningen? Pushups enzo?
ja heb echt kutcam manquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met een aardappel gefilmd, maar goed bezig hoor
maar dat pompen van je lichaam vind ik nooit zo geweldig, heb liever atletisch lichaam dan dat je zo'n bulky fucker bent zonder conditie
:#quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ie zo snel stijf werd
Ait okquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
joa, dat.. je kan je poten hoog leggen bijvoorbeeld, en je handen dicht bij elkaar zetten etc.. kan je zwaar zat maken
en nu brakke knieën?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vroeger basketbal gedaan maar kreeg knieblessure
terechte opmerkingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
Tweede foto is aangespannen, eerste niet
Tussen denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
zie toto ook wel een prik in de billen nemen
Ohwquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen hier maar dn ben k nie eens s srs
zit aan de crackquote:
[..]
[..]
Half mei 2016:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 sept 2016:je zal best gegroeid zijn maar doe in vervolg wel dezelfde posesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke vliegvelden zijn gewoon op een groot leeg stuk grond geplaatstquote:
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Super ongemakkelijk, iemand voegt mij toe. "Ja we hebben bij elkaar in de klas gezaten op het mbo". Zal wel...Herken haar echt totaal niet.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt steeds vroeger dood hier
Ja, merk het ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt steeds vroeger dood hier
Merk gewoon dat het meestal een stuk drukker is als hij er ook is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van iemand afhankelijk zijn voor gezelligheid
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Merk gewoon dat het meestal een stuk drukker is als hij er ook is.
Hey hzaw, wat zijn je eerste indrukken van Suriname?quote:
Zwitsal ruikt sowieso lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
Zwitsalcreme op mijn voetjes gedaan
Wordt dat tegenwoordig nog gebruiktquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
Zwitsalcreme op mijn voetjes gedaan
Bij baby's sowieso... ik wil dat mijn voeten net zo zacht worden als babybillenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt dat tegenwoordig nog gebruikt
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wil je aan mijn tenen ruiken? :$
Verpakking staat dat het voor baby's en volwassenen is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bij baby's sowieso... ik wil dat mijn voeten net zo zacht worden als babybillen
Waarom zou je dat willenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bij baby's sowieso... ik wil dat mijn voeten net zo zacht worden als babybillen
Jaaa lekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Zal ik stokbrood kruidenboter gaan eten?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woehhh, dikke laag kruidenboter erop
Smullen
Die zijn altijd goed om te eten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee gewoon dit. Met knoflookboter i.p.v kruidenboter.
Ook lekker.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zijn altijd goed om te eten.
Heb er zelf nu een salami pizza in
Relaxed, warm en palmbomenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hey hzaw, wat zijn je eerste indrukken van Suriname?
Wil je kaartje voor mij meenemen als je weer naar NL komt?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Relaxed, warm en palmbomen
had ik allang gezegd en beloofd tochquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je kaartje voor mij meenemen als je weer naar NL komt?![]()
Oh sorry, wist niet zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had ik allang gezegd en beloofd toch
Ja.quote:
Zal even kijken of het lukt, zit beetje krap bij kas namelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja.Wij jou ook. Mijn deerne viert haar verjaardag zaterdag, Kom je 's avonds langs? Je kan crashen. Pils genoeg enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |