Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:59 schreef Montelly het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 oktober 2016 21:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ben er nog
[/quote
Hey SG
stimo is bi mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:59 schreef Montelly het volgende:
Mis stimo nu wel beetje, chattings inhalen van vanmiddag.
door je vriendinquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:59 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij werd ik net hier geciteerd, maar ik kan niet zien door wie
WIl je nou vriendjes worden of niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
sinds wnnr kunnen opblaaspoppen op het internet
Ja en klein, echt dubbel pech.quote:
kweeniequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WIl je nou vriendjes worden of niet?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die heb ik net leeg laten lopen en opgevouwen
8====D ja alsjequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toto heb je ook zo'n walgelijk slechte paint van mij?
...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volledig everhaal staa thier
WEB / BradgeTV is weer terug! Vloggen tot we een ons wegen #3
hey jason biggsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat een pop?
Dan nog liever een appeltaart uit de oven
ahoj moj brâtriquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is Tsjechisch denk ik.
Zo, jij kan een aardig woordje Zuid Koreaans zie ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tu es un grande pendejo, joder tu madre cabrón
Heb het idee dat dit Frans en Spaans door elkaar is, maar halloquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tu es un grande pendejo, joder tu madre cabrón
Sowquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, jij kan een aardig woordje Zuid Koreaans zie ik.
Volledig Spaansquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het idee dat dit Frans en Spaans door elkaar is, maar hallo
Heb je even voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sow
[..]
Volledig Spaans
\Spreek geen woord Frans joh.
HA HA HAquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je even voor mij
Zo, toch wat woordjes Frans
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je even voor mij
Zo, toch wat woordjes Frans
Ja mits < 56kgquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kiddings deze, kleine meisjes worden juist gewaardeerd.
teeringquote:
Nee, is het wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je zijn nieuwe album al bemachtigd?
1.40 @ 90 kg "ik ben petite"quote:
de kont was dikquote:
AhahhaAHAHHquote:
Nou ja, schateren was overdreven, maar moest wel lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht in liegen.
Gelukkig zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, schateren was overdreven, maar moest wel lachen
Hoezo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
wat is darten toch een kut'sport'
niet gelezen, wel TR gezetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hem eigenlijk niet zo gemist.
Ik heb ook het idee dat er elk weekend een wereldkampioenschap of Champions league is. Het zal wel iets anders liggen, maar ik snap er geen fluit meer vanquote:
ja dat dacht ik ook, dat een WK speciaal was, maar volgens mij is het iedere maand weer raakquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er elk weekend een wereldkampioenschap of Champions league is. Het zal wel iets anders liggen, maar ik snap er geen fluit meer van
Is omdat ze dik zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze zweten zich anders helemaal kapot
vet, letterlijk ook trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:17 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben wel bij de PDC premier league geweestmet Van Gerwen, Taylor, Barney etc
live gezien op een paar meter afstand
Maar je drinkt niet eens bierquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:17 schreef Toto69 het volgende:
bvb:quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:17 schreef Toto69 het volgende:
Chai kom TC sessiequote:
live is het denk ik wel gezellig, beetje bierdrinken en schreeuwenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:17 schreef Toto69 het volgende:
Maar het is vaak al bij het er naar toe lopen had ik de indruk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat lange staan moet je denk ik ook niet onderschatten
Ja, je merkt dat die afstanden net wat te groot zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is vaak al bij het er naar toe lopen had ik de indruk.
Verrassendquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:20 schreef Toto69 het volgende:
het is idd wel geinig om mee te maken. wel veel dronken paupers.
de kunst is denk ik om zelf ook zo'n dronken pauper te wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:20 schreef Toto69 het volgende:
het is idd wel geinig om mee te maken. wel veel dronken paupers.
ben je nog luier dan een darter? hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:21 schreef HPLC het volgende:
toch kijk ik er graag naar als ik er langs zap. Probleem alleen is dat mijn tv haast nooit meer aanstaat
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de kunst is denk ik om zelf ook zo'n dronken pauper te worden
Hehe, herkenbaarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:21 schreef HPLC het volgende:
toch kijk ik er graag naar als ik er langs zap. Probleem alleen is dat mijn tv haast nooit meer aanstaat
hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben je nog luier dan een darter? haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |