Bij baby's sowieso... ik wil dat mijn voeten net zo zacht worden als babybillenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt dat tegenwoordig nog gebruikt
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wil je aan mijn tenen ruiken? :$
Verpakking staat dat het voor baby's en volwassenen is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bij baby's sowieso... ik wil dat mijn voeten net zo zacht worden als babybillen
Waarom zou je dat willenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bij baby's sowieso... ik wil dat mijn voeten net zo zacht worden als babybillen
Jaaa lekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Zal ik stokbrood kruidenboter gaan eten?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woehhh, dikke laag kruidenboter erop
Smullen
Die zijn altijd goed om te eten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee gewoon dit. Met knoflookboter i.p.v kruidenboter.
Ook lekker.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die zijn altijd goed om te eten.
Heb er zelf nu een salami pizza in
Relaxed, warm en palmbomenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hey hzaw, wat zijn je eerste indrukken van Suriname?
Wil je kaartje voor mij meenemen als je weer naar NL komt?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Relaxed, warm en palmbomen
had ik allang gezegd en beloofd tochquote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je kaartje voor mij meenemen als je weer naar NL komt?![]()
Oh sorry, wist niet zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had ik allang gezegd en beloofd toch
Ja.quote:
Zal even kijken of het lukt, zit beetje krap bij kas namelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 00:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja.Wij jou ook. Mijn deerne viert haar verjaardag zaterdag, Kom je 's avonds langs? Je kan crashen. Pils genoeg enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |