jammer ditquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ha ha ha jij valt nooit af joh imbeciel
Zo, die zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ha ha ha jij valt nooit af joh imbeciel
dat is jouw mening en die respecteer ikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee heb geen obsessie, vind d'r wel wat hebben
ja gvd ik ben nu in NL en geen gym, dus komende twee weken opdrukken en sit-ups en dan in praag direct weer naar de gym en weightsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb alleen push ups nodig om te groeien
nare toon sla jij aanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:26 schreef Toto69 het volgende:
o
[..]
dat is jouw mening en die respecteer ik
als je gewoon te zwaar bent heb je geen gewichten nodig, denk daar maar eens over na.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja gvd ik ben nu in NL en geen gym, dus komende twee weken opdrukken en sit-ups en dan in praag direct weer naar de gym en weights
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja gvd ik ben nu in NL en geen gym, dus komende twee weken opdrukken en sit-ups en dan in praag direct weer naar de gym en weights
weet ikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als je gewoon te zwaar bent heb je geen gewichten nodig, denk daar maar eens over na.
jawel, heb net stats gegevenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weet ik
maar ik ben niet te zwaar
jij toch ook niet
Ja, nou ja. Je kan ook een racefiets kopen dan gaan we lekker rondjes rijden enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik neem het serieus
IT'S ALL I HAVE NOW
maar jij bent toch zo'n gymboi.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel, heb net stats gegeven
gotver wat goorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Toto69 het volgende:
waar moet ik verder mee pronken dan
dag dames, ik ben toto, 1m86 lang, lilleke kop, met een dikke anuswond die nooit meer dichtgaat, stinkt en bloedt en noem 't maar op
daten>
quote:
ik ben gisteren uit mn broek gescheurd bij 't afstappen, ik kan niet op/afstappenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Je kan ook een racefiets kopen dan gaan we lekker rondjes rijden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |