abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 oktober 2016 @ 17:29:59 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165772848




SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mai pben rai~!
  woensdag 5 oktober 2016 @ 17:33:39 #2
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165772902


Nieuwe Limitless in aantocht. *O*
Mai pben rai~!
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:43:28 #3
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165773996
Mooi design.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:45:17 #4
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165774028
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik denk half om half en dan meer op de vape richten.

Ik weet trouwens niet of het aan het smaakje ligt (premium tobacco oid, 6ml/mg) of dat de boel verzuipt, maar het smaakt enorm scherp en word er licht van in mijn hoofd :')
Scherp als in verbrand en vies of scherp als in peperig?

In het eerste geval; heb je je coil geprimed en/of je apparaat een paar minuten laten staan nadat je er liquid in hebt gedaan en voordat je voor het eerst de vuurknop hebt ingedrukt?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165774353
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:33 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe Limitless in aantocht. *O*
Lijkt een beetje op de al uitgebrachte RDTA van IJOY, ook met verwisselbare decks :P.
pi_165774417
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Scherp als in verbrand en vies of scherp als in peperig?

In het eerste geval; heb je je coil geprimed en/of je apparaat een paar minuten laten staan nadat je er liquid in hebt gedaan en voordat je voor het eerst de vuurknop hebt ingedrukt?
Van een dry-hit of dry-burn wordt je niet echt licht in je hoofd wel?

Klinkt eerder als toch teveel nicotine. Misschien eens overstappen op 3mg.
En heb je toevallig een eliquid met een hoog PG-gehalte? Dat zorgt ook voor de scherpte in een eliquid namelijk.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:03:34 #7
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165774443
quote:
3s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Van een dry-hit of dry-burn wordt je niet echt licht in je hoofd wel?
Geen idee, ik damp eigenlijk nooit dry-hits.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165774470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Geen idee, ik damp eigenlijk nooit dry-hits.
Is ook knap als je dat wel kan; té goor.
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 19:37:54 #9
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165775331
quote:
3s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Van een dry-hit of dry-burn wordt je niet echt licht in je hoofd wel?

Klinkt eerder als toch teveel nicotine. Misschien eens overstappen op 3mg.
En heb je toevallig een eliquid met een hoog PG-gehalte? Dat zorgt ook voor de scherpte in een eliquid namelijk.
Zou best kunnen dat het teveel nicotine is, al ben ik zware Van Nelle gewend :P Ik gebruik 6mg met 50/50 PG/VG. Het scherpe is er inmiddels van af, al krijgt m'n keel wel zwaardere klappen te verduren dan van shag _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:40:22 #10
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165775416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zou best kunnen dat het teveel nicotine is, al ben ik zware Van Nelle gewend :P Ik gebruik 6mg met 50/50 PG/VG. Het scherpe is er inmiddels van af, al krijgt m'n keel wel zwaardere klappen te verduren dan van shag _O-
Wat is de weerstand van je coil en het wattage waarop je dampt?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:42:08 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165775476
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zou best kunnen dat het teveel nicotine is, al ben ik zware Van Nelle gewend :P Ik gebruik 6mg met 50/50 PG/VG. Het scherpe is er inmiddels van af, al krijgt m'n keel wel zwaardere klappen te verduren dan van shag _O-
bereid je ook voor op keelpijn ergens rond de 2e week. Hoort zo, gaat over.. Gewoon doorpaffen.
Je kunt even iets met wat meer VG erin dampen, dat is wat aangenamer op de keel.

En nok met die tabakssmaken, beginnersfout 1.01.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:45:42 #12
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165775613
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
En nok met die tabakssmaken, beginnersfout 1.01.
Meh, is erg subjectief. Ik damp na een jaar nog steeds 50% van de tijd tabakssmaakjes. :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:46:52 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165775649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Meh, is erg subjectief. Ik damp na een jaar nog steeds 50% van de tijd tabakssmaakjes. :Y
dan ben je serieus de énige die ik ken die dat nog doet ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:51:37 #14
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165775801
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

dan ben je serieus de énige die ik ken die dat nog doet ;)
Meh, er zijn heel veel mensen die dat doen hoor. Receptjes met bv RY4 double en Black Honey Tobacco zijn erg populair op het net. Ik damp overigens ook nog een aantal single smaken van Club Aroma. Heb er zo'n 15 geprobeerd met eppies en er 6 in vaste roulatie overgehouden. (2, 150, 119, 30, 8 & 17). Lekker voor de afwisseling en ultracheap want maar 2,5% nodig.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 19:53:18 #15
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165775860
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat is de weerstand van je coil en het wattage waarop je dampt?
Volgens de website: weerstand coil: 0.6ohm (15 - 28W).

quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

bereid je ook voor op keelpijn ergens rond de 2e week. Hoort zo, gaat over.. Gewoon doorpaffen.
Je kunt even iets met wat meer VG erin dampen, dat is wat aangenamer op de keel.

En nok met die tabakssmaken, beginnersfout 1.01.
Ik heb ook nog vanille en citroen liggen en paf nu citroen, dus komt wel goed ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 5 oktober 2016 @ 19:56:44 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165775949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Volgens de website: weerstand coil: 0.6ohm (15 - 28W).

[..]

Ik heb ook nog vanille en citroen liggen en paf nu citroen, dus komt wel goed ;)
Hihi, single smaken, I know where you're @ :7

Voor de garp, je gaat de wereld ontdekken als je ze mixt, wel- of niet expres :7

@ byzantzjihihihi; RY4 kan ik me idd nog voorstellen, maar dat is meer zoet als tabak. Sec tabakssmaak was mijn eerste flessie (net als bij bijna iedereen volgens mij :+) en meteen de laatste ook.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 20:00:53 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165776074
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hihi, single smaken, I know where you're @ :7

Voor de garp, je gaat de wereld ontdekken als je ze mixt, wel- of niet expres :7

@ byzantzjihihihi; RY4 kan ik me idd nog voorstellen, maar dat is meer zoet als tabak. Sec tabakssmaak was mijn eerste flessie (net als bij bijna iedereen volgens mij :+) en meteen de laatste ook.
Mijn eerste was Three Strike Out van Millers :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165776945
Mijn buurvrouw dampt al 2,5 jaar de tabakssmaak drum
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:46:19 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165777349
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mijn eerste was Three Strike Out van Millers :P
klinkt als een Luckie Strike neppie :P

Kweeniemeer precies welke ik had.. Volgens mij een full PG chineesje, erg jakkiebah. Na een week had ik al een heel zwikkie smaakies in de la liggen. Perfect peach heb ik toen een heel tijdje gepaft; lekker zoetig en hij ging maar niet vervelen. Daarna een beetje rondgerommeld tot ik Pink Spot ontdekte, en daarvan is de Riptide gebleven, die maak ik nu per halve liter en daarbij probeer ik nog vaak andere fruitjes en zoete smaken, en als ze niet bevallen meng ik ze met Rippie, en dat werkt als een jekko _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165780597
Pinkman gebruik je tegenwoordig ook veel, toch?
  woensdag 5 oktober 2016 @ 23:18:00 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165781671
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Anne het volgende:
Pinkman gebruik je tegenwoordig ook veel, toch?
jep, met Riptide *)

Die rooie die ik bij me heb is Red Astaire ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 oktober 2016 @ 23:21:41 #22
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165781730
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

jep, met Riptide *)

Die rooie die ik bij me heb is Red Astaire ;)
Pinkman van Vampire vape ?

Heisenberg al van ze geprobeerd ? Is ook goed!
Mai pben rai~!
  woensdag 5 oktober 2016 @ 23:25:13 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165781821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:21 schreef KNAK het volgende:

[..]

Pinkman van Vampire vape ?

Heisenberg al van ze geprobeerd ? Is ook goed!
die ja.

Die blauwe vinnik niks, die smaakt zoals hij eruit ziet; chemisch.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 oktober 2016 @ 23:43:19 #24
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165782310
Heb um er nu inzitten. Tijdje geleden had ik dezelfde mening,nu iets minder sterk gemixt en nu is ie wel Ok. Pinkman is goed, Vaping Toes heeft ook wel wat. Heb alles van Vampire Vape geprobeerd met eppies en deze 3 zijn de enige die de moeite waard zijn imo

Ga morgen pink en rip mixen. Kijken of dat wat is :D

Even wat anders, ik gebruik m'n hg2's nu bijna een jaar. Ik heb als 2e set VTC4s in gebruik. Deze roteren constant in m'n Reuleaux, dus beide setjes even lang in gebruik. Ik kan nou niet echt opmerken dat er performance-loss aan het optreden is. Beide setjes gaan voor het gevoel even lang mee. Is het niet verstandig om preventief batterijen te vervangen na dergelijk gebruik? Of gewoon gaan zolang het echt duidelijk wordt dat ze in prestaties achteruit hollen?
Mai pben rai~!
  woensdag 5 oktober 2016 @ 23:54:53 #25
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165782564
Ik zou ze pas vervangen als ze het minder gaan doen. Zo ver is het overigens bij mij nog nooit gekomen. In 2.5 jaar van vtc4 naar 5 naar Samsung 25r en nu 30q en hg2 gegaan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165783282
Ik kom hier even met een ontzettende n00b vraag. Lees dit topic nu al een tijdje mee en ik heb nog steeds geen verstand van de helft wat hier gezegd wordt...
Maar ik damp nu 2 weken met een goedkoop eGo ce4 starterkit. In die 2 weken geen sigaret aangeraakt en het bevalt je wel. Ben er in eerste instantie begonnen met dampen om te stoppen met roken en als goedkoper alternatief voor het roken.
Die twee reden staan nog steeds overeind en lijken voldoening te geven.
Maar die ce4 setjes kocht ik voor ¤15 per stuk dus de kwaliteit zal er ook naar zijn. Nu ben ik totaal niet geïnteresseerd in sub-ohmers. Lijkt me teveel ge-experimenteer en zeker niet goedkoper dan shag uit België.

Dus de hamvraag, wie kan mij een goede vervanger voor de ce4 aanbevelen. Makkelijk in gebruik, degelijke kwaliteit en misschien meer troathkick dan nu.
Door alle aanbieders zie ik het verschil niet en elke review is positief dus echt onderscheid kan ik niet ontdekken...
pi_165783356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 01:23 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik kom hier even met een ontzettende n00b vraag. Lees dit topic nu al een tijdje mee en ik heb nog steeds geen verstand van de helft wat hier gezegd wordt...
Maar ik damp nu 2 weken met een goedkoop eGo ce4 starterkit. In die 2 weken geen sigaret aangeraakt en het bevalt je wel. Ben er in eerste instantie begonnen met dampen om te stoppen met roken en als goedkoper alternatief voor het roken.
Die twee reden staan nog steeds overeind en lijken voldoening te geven.
Maar die ce4 setjes kocht ik voor ¤15 per stuk dus de kwaliteit zal er ook naar zijn. Nu ben ik totaal niet geïnteresseerd in sub-ohmers. Lijkt me teveel ge-experimenteer en zeker niet goedkoper dan shag uit België.

Dus de hamvraag, wie kan mij een goede vervanger voor de ce4 aanbevelen. Makkelijk in gebruik, degelijke kwaliteit en misschien meer troathkick dan nu.
Door alle aanbieders zie ik het verschil niet en elke review is positief dus echt onderscheid kan ik niet ontdekken...
Ik damp op 1100 met een ce5 met vervangbare coils (Innokin Dual Coil iClear 16 V2). Ik moest het nazoeken :) Het boeit me allemaal geen donder eigenlijk, ik wilde gewoon van die stank van gewone sigaretten af. En dat is me gelukt al 4 jaar. ;)

Dus verdiep je erin, voor iedereen is het anders.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  donderdag 6 oktober 2016 @ 02:27:10 #28
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165783712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 01:23 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik kom hier even met een ontzettende n00b vraag. Lees dit topic nu al een tijdje mee en ik heb nog steeds geen verstand van de helft wat hier gezegd wordt...
Maar ik damp nu 2 weken met een goedkoop eGo ce4 starterkit. In die 2 weken geen sigaret aangeraakt en het bevalt je wel. Ben er in eerste instantie begonnen met dampen om te stoppen met roken en als goedkoper alternatief voor het roken.
Die twee reden staan nog steeds overeind en lijken voldoening te geven.
Maar die ce4 setjes kocht ik voor ¤15 per stuk dus de kwaliteit zal er ook naar zijn. Nu ben ik totaal niet geïnteresseerd in sub-ohmers. Lijkt me teveel ge-experimenteer en zeker niet goedkoper dan shag uit België.

Dus de hamvraag, wie kan mij een goede vervanger voor de ce4 aanbevelen. Makkelijk in gebruik, degelijke kwaliteit en misschien meer troathkick dan nu.
Door alle aanbieders zie ik het verschil niet en elke review is positief dus echt onderscheid kan ik niet ontdekken...
Wat wil je precies veranderen, dat moet je jezelf eerst afvragen.

Throatkick? Bedoel je throathit? Dat bereik je door je nicotinegehalte en/of je VG te verhogen. Of bedoel je iets anders?

Sub-ohm duurder? Mwah, in principe verbruik je meer vloeistof als je sub-ohm gaat dampen. Ga je echter je eigen vloeistof mixen dan merk je daar weinig van. Als het financiële aspect een doel is zou ik je dat iig zeker aanraden (sub-ohm of niet). Een 10ml zelfgemaakte e-liquid kost mij in totaal tussen de 25 cent en 1,50, afhankelijk van het percentage aroma in de mix. Ik damp op een halve ohm gemiddeld en verbruik zo'n 7-8 ml per dag. Dat is gemiddeld, denk ik.

Sub-ohm is overigens ook helemaal niet zoveel geëxperimenteer. Je zoekt gewoon je juiste wattage en klaar. Zelf coils maken is wel geëxperimenteer, maar ook weer financieel heel aantrekkelijk. Voor 2 tot 3 tientjes aan tools, draad en katoen kun je jaren toe.

Sub-ohm is wel lekkerder, maar dat is erg persoonlijk en zul je dus zelf moeten uitvinden. Toen ik na een paar weken dampen in een stenen winkel voor het eerst sub-ohmde vond ik het niets, maar nu wil ik niet anders meer.

Ohja en grotere wolkjes natuurlijk. Moet je van houden.

Anyway, het dure aan dampen zit hem puur in de kant-en-klare liquids en de fabriekscoils.

Wat je eventueel zou kunnen doen is een tank kopen waarin zowel fabriekscoils kunnen van verschillende ohms als zelfgebouwde coils. Dat heb ik gedaan na ongeveer twee maanden dampen. Met een subtank mini van Kangertech, vond ik een uitstekend instapmodel en ik gebruik hem nog steeds als vaste keukendamper.

Maar wil je absoluut niet sub-ohmen dan ben ik benieuwd wat er mis is met je huidige set en wat je dan wel anders wilt.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_165784576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 02:27 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Throatkick? Bedoel je throathit? Dat bereik je door je nicotinegehalte en/of je VG te verhogen. Of bedoel je iets anders?
PG verhogen bedoel je.
VG is juist lief en zacht voor je keel.
pi_165785261
Moest natuurlijk ook throathit zijn, mijn excuses.

Wat er mis is met mijn huidige damper? Op zich niet zoveel buiten dat hij kwalitatief niet geweldig is, zo heb ik bij beide accu's al 2 keer het gedeelte met de vuurknop vast moeten lijmen.
Daarnaast ben ik ook niet meteen tegen subohmen, ik ben eigenlijk alleen bang dat ik het dermate beter bevalt dat ik helemaal niet vanaf wil. Maar ik wil gewoon uiteindelijk niet meer afhankelijk zijn van een analoge of elektrische sigaret.

Over de throathit: ik damp nu liquids met 80/20 verhouding en 18mg/ml, dus sterker gaat het dan niet echt worden tenzij ik zelf ga mixen?
pi_165785302
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:48 schreef Vliegbaard het volgende:
Moest natuurlijk ook throathit zijn, mijn excuses.

Wat er mis is met mijn huidige damper? Op zich niet zoveel buiten dat hij kwalitatief niet geweldig is, zo heb ik bij beide accu's al 2 keer het gedeelte met de vuurknop vast moeten lijmen.
Daarnaast ben ik ook niet meteen tegen subohmen, ik ben eigenlijk alleen bang dat ik het dermate beter bevalt dat ik helemaal niet vanaf wil. Maar ik wil gewoon uiteindelijk niet meer afhankelijk zijn van een analoge of elektrische sigaret.

Over de throathit: ik damp nu liquids met 80/20 verhouding en 18mg/ml, dus sterker gaat het dan niet echt worden tenzij ik zelf ga mixen?
Damp je graag menthol? Die geven vaak ook nog die scherpte in je keel namelijk. Een kant en klare menthol eliquid kun je eventueel ook nog bij een andere kant en klare eliquid doen, om die weer wat scherper te maken.
pi_165785314
En als dát niet helpt, moet je een andere esigaret.
pi_165785458
quote:
12s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:52 schreef Anne het volgende:
En als dát niet helpt, moet je een andere esigaret.
Dat zal soweiso wel moeten aangezien de huidige het denk ik ook niet lang meer uit gaan houden. Ik raak alleen verdwaald in alle aanbiedingen en producten die er op de markt zijn.

Ik zal me eens inlezen in het zelf mixen, in een eerste oogopslag lijkt het niet zoveel voor te stellen.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 13:55:15 #34
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165789196
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 08:50 schreef Anne het volgende:

[..]

PG verhogen bedoel je.
VG is juist lief en zacht voor je keel.
Ja oeps, klopt. :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 6 oktober 2016 @ 13:59:51 #35
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165789281
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:48 schreef Vliegbaard het volgende:
Moest natuurlijk ook throathit zijn, mijn excuses.

Wat er mis is met mijn huidige damper? Op zich niet zoveel buiten dat hij kwalitatief niet geweldig is, zo heb ik bij beide accu's al 2 keer het gedeelte met de vuurknop vast moeten lijmen.
Daarnaast ben ik ook niet meteen tegen subohmen, ik ben eigenlijk alleen bang dat ik het dermate beter bevalt dat ik helemaal niet vanaf wil. Maar ik wil gewoon uiteindelijk niet meer afhankelijk zijn van een analoge of elektrische sigaret.
Mja, ik weet niet of het zoveel verschil maakt om af te kicken van sub-ohm dampen of niet sub-ohm dampen. Als je er helemaal vanaf wilt zou je denk ik het beste langzaam je nicotine moeten verlagen om uiteindelijk op nul uit te komen.

quote:
Over de throathit: ik damp nu liquids met 80/20 verhouding en 18mg/ml, dus sterker gaat het dan niet echt worden tenzij ik zelf ga mixen?
Op een hoger wattage dampen, dan krijg je meer binnen tijdens het inhaleren en dus ook nog meer throathit. ;)

Ik meen dat er ook wel 24mg kant en klare flesjes bestaan maar die mogen in NL in ieder geval niet meer verkocht worden nu.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:02:45 #36
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165789329
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:02 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dat zal soweiso wel moeten aangezien de huidige het denk ik ook niet lang meer uit gaan houden. Ik raak alleen verdwaald in alle aanbiedingen en producten die er op de markt zijn.
Mijn starterset was een Kangertech evod2. Ik weet niet of die beter zijn dan die van jou. Ik heb er enkele maanden mee gedampt maar gebruik ze nu eigenlijk niet meer. Ze doen het nog wel en vuurknoppen heb ik niet vast hoeven te lijmen. Maar verder kan ik je hier niet over adviseren. Afgezien van het feit dat dergelijke ego'tjes in China spotgoedkoop te halen zijn dus mocht je daarmee willen blijven dampen zou ik gewoon die dingen daar halen en voor lief nemen dat ze mogelijk na x maanden aan vervanging toe zijn en dan weer een nieuwe halen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 6 oktober 2016 @ 15:50:17 #37
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165791049
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:02 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik zal me eens inlezen in het zelf mixen, in een eerste oogopslag lijkt het niet zoveel voor te stellen.
Makkelijkste wat er is

Koop een flesje base voor minder dan ¤6 waar 100ml in zit. Je kan kiezen tussen verschillende nicotine% en PG/VG verhoudingen. Koop daarbij wat flavors een eenmaal in huis kijk je wat de aangeraden mengverhouding is en begin het te mixen.
Heb je een flavor waarvan wordt aangegeven dat ie op 10% gemixt moet worden? 1ml flavor, 9ml base. Klaar.
Mai pben rai~!
pi_165791608
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:50 schreef KNAK het volgende:

[..]

Makkelijkste wat er is

Koop een flesje base voor minder dan ¤6 waar 100ml in zit. Je kan kiezen tussen verschillende nicotine% en PG/VG verhoudingen. Koop daarbij wat flavors een eenmaal in huis kijk je wat de aangeraden mengverhouding is en begin het te mixen.
Heb je een flavor waarvan wordt aangegeven dat ie op 10% gemixt moet worden? 1ml flavor, 9ml base. Klaar.
Dat klinkt wel heel easy. Kan bijna niet misgaan dan.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 16:34:47 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165791719
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:26 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel easy. Kan bijna niet misgaan dan.
o jawel hoor, maar dan corrigeer je gewoon effe. Het is geen exacte wetenschap, en smaken verschillen. Het is niet dat als je er 20% bijgooit ipv 10% dat je ineens allemaal rare aangroeisels op je hoofd krijgt ofzo :+ .. Dan is hij gewoon ziek sterk, en kiep je er een scheutje base bij.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 6 oktober 2016 @ 17:05:28 #40
24329 KNAK
ff w88,......
pi_165792303
Wat SD zegt,..

Smaken verschillen enorm
Concentratie van flavors eender; flavors van het merk TPA of FlavorArt mixt men onder de 5%. Gooi je er meer in krijg je een flinke chemische smaak

Een keertje proberen hoeft niet zo veel geld te kosten; koop base, kies een flavor uit. Zorg dat je een leeg flesje hebt om alles in te mixen en heb een 1ml en eventueel een 10ml injectiespuit klaar om het te doseren.

Sommige websites verkopen proefmonsters, dan kan je voor minder dan ¤1 1ml flavor bestellen en er dan afhankelijk van wat de mix% is er tussen de 5 of meer ml dampbare juice van maken.
Is een flavor lekker kan je meer inhoud kopen.
Dat ook handig als je flavors onderling wil gaan mixen en zelf wil experimenten. Genoeg recepten van bijv. TPA te vinden. Daar een zooitje proefmonsters van kopen en aan de slag gaan. Beter even proberen dan dat je 7 flesjes van 10ml a ¤5 koopt. Dan koop je 7 proefmonstertjes van ¤0.50

Maar begin maar eerst met single flavors mixen. ;)
Mai pben rai~!
pi_165792960
Had al wel het een en ander van TPA voorbij zien komen. Toch wel het proberen waar dan.
  † In Memoriam † donderdag 6 oktober 2016 @ 20:33:35 #42
230491 Zith
pls tip
pi_165796671
Eens met de vorige Posts... Ik zou alleen wel een premade concentrate kopen als beginner en niet puur 'aardbei' ofzo.

Maar het is echt heel makkelijk. 1 gram concentrate, 9 gram base.. Schudden en vapen. Ik kan op 70 cent per 10ml zitten als ik wil met een hele lekkere concentrate (inawera lemon pound cake, 1%).

De concentrates koop ik tegenwoordig alleen op https://www.chefsflavours.co.uk/, groot assortiment, goedkoop (bv The Rebranded Range is vanaf 0.50 pond per 10ml en smaakt redelijk) en verzending is minder de PostNL... ☺
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 10 oktober 2016 @ 09:59:13 #43
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_165868080
Via gearbest een Avocado 24 RDTA besteld, samen met een Sigelei 213W box, wat katoen en coils. Ben benieuwd, kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 10 oktober 2016 @ 12:45:11 #44
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165870883
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2016 09:59 schreef ShevaJB het volgende:
Via gearbest een Avocado 24 RDTA besteld, samen met een Sigelei 213W box, wat katoen en coils. Ben benieuwd, kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan.
Je dampt al wel of is dit je beginnersset?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 10 oktober 2016 @ 13:11:47 #45
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_165871471
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Je dampt al wel of is dit je beginnersset?
Ik damp al een aantal jaren. Huidige set is een VTC mini met een joyetech tank (cubis), steeds met premade coils. Heb besloten om een stapje verder te gaan.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 10 oktober 2016 @ 13:23:50 #46
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_165871710
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:11 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Ik damp al een aantal jaren. Huidige set is een VTC mini met een joyetech tank (cubis), steeds met premade coils. Heb besloten om een stapje verder te gaan.
Check!

Hopelijk bevalt het je.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 10 oktober 2016 @ 13:29:05 #47
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_165871843
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:23 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Check!

Hopelijk bevalt het je.
Dat denk ik haast wel! Het wordt alleen een beetje geëxperimenteer met wicken enzo, maar gelukkig staan er genoeg tutorials op youtube.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:52:29 #48
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166034258
Ik ben inmiddels al weer een jaar 100% rookvrij dankzij het dampen. *O*

Ik denk dat ik mezelf als cadeau zo'n blauwe HCigar vt75 en een Serpent Mini 24 cadeau ga doen en die dan nu vast bestel en dan in december onder de kerstboom leg en op eerste Kerstdag open maak. Gewoon omdat het kan en ik het waard ben. :+
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:56:58 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166034342
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:33 schreef Zith het volgende:
Eens met de vorige Posts... Ik zou alleen wel een premade concentrate kopen als beginner en niet puur 'aardbei' ofzo.

Maar het is echt heel makkelijk. 1 gram concentrate, 9 gram base.. Schudden en vapen. Ik kan op 70 cent per 10ml zitten als ik wil met een hele lekkere concentrate (inawera lemon pound cake, 1%).

De concentrates koop ik tegenwoordig alleen op https://www.chefsflavours.co.uk/, groot assortiment, goedkoop (bv The Rebranded Range is vanaf 0.50 pond per 10ml en smaakt redelijk) en verzending is minder de PostNL... ☺
Ik heb toevallig ook net weer besteld op Chefs. (net de 25% korting gemist helaas, gelijk maar geabonneerd op hun facebookgroep met aanbiedingen). Ik vind het nog wel acceptabel om premade concentrates te bestellen. Dat zelf pielen en dan 100 smaakjes te hebben liggen waar nog een paar druppen in zitten vind ik nogal geklooi.

Nu 160ml voor 60 euro gescoord. 3.2 liter juice heb je dan voor ongeveer 120 euro (als je 20 euro per liter base rekent). Prima imo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:13:57 #50
230491 Zith
pls tip
pi_166034654
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 12:56 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb toevallig ook net weer besteld op Chefs. (net de 25% korting gemist helaas, gelijk maar geabonneerd op hun facebookgroep met aanbiedingen).

Toevallig vandaag net een nieuwe order binnen!



Broadwalk, Jungle Juice en Pinkman ruiken echt goddelijk. Pinkman verrast me het meest - wat een geur komt daarvan af :o Zure aardbeien winegum ofzo.

quote:
Ik vind het nog wel acceptabel om premade concentrates te bestellen. Dat zelf pielen en dan 100 smaakjes te hebben liggen waar nog een paar druppen in zitten vind ik nogal geklooi.

Yep... Heb nu een doos met ~50 smaakjes erin :') Ben daar wel klaar mee nu.

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:20:43 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166034761
Nice. Ik heb net 4x100ml gebrouwen van de LotJ aromas die ik nog had liggen. Op zich wel oke, maar niet super.

Moet wel zeggen dat het vapen pure routine is geworden. Nieuw materiaal boeit me echt geen klap meer. Ben ook niet meer met liquids bezig eigenlijk, mengen gaat plichtmatig. Gelukkig heb ik daar een routine in en is 4x100ml in een kwartier klaar.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:31:59 #52
230491 Zith
pls tip
pi_166034979
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 13:20 schreef Catch22- het volgende:
Nice. Ik heb net 4x100ml gebrouwen van de LotJ aromas die ik nog had liggen. Op zich wel oke, maar niet super.

Moet wel zeggen dat het vapen pure routine is geworden. Nieuw materiaal boeit me echt geen klap meer. Ben ook niet meer met liquids bezig eigenlijk, mengen gaat plichtmatig. Gelukkig heb ik daar een routine in en is 4x100ml in een kwartier klaar.
Mwa, ik verveel me redelijk snel met flavors en ga dan op zoek naar nieuwe. Mijn ' gear ' is echter al wel erg oud - zit al 1.5 jaar aan de kanger subtank.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:50:10 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166035400
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 13:31 schreef Zith het volgende:

[..]

Mwa, ik verveel me redelijk snel met flavors en ga dan op zoek naar nieuwe. Mijn ' gear ' is echter al wel erg oud - zit al 1.5 jaar aan de kanger subtank.
Ik heb ook al een tijdje hetzelfde, al een jaar inmiddels
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:36:05 #54
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166038785
Boardwalk. Zeker niet in Nederland te bestellen?

Alles van VampireVape is in NL te koop. pinkman en heisenberg zijn zalige sapjes :)
Mai pben rai~!
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:39:30 #55
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166040071
Die DIYorDIE shizzle is desalniettemin een aanrader. Ik heb Bronuts & Funfetti premade besteld bij Chefs Flavours en die zijn beide zeer lekker. Daarnaast heb ik ook nog Apple Butter Oatmeal Cookie zelf gebrouwen en ook die is heerlijk. Die gast is echt een baas in het maken van recepten. ^O^
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:28:35 #56
230491 Zith
pls tip
pi_166040967
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 16:36 schreef KNAK het volgende:
Boardwalk. Zeker niet in Nederland te bestellen?

Alles van VampireVape is in NL te koop. pinkman en heisenberg zijn zalige sapjes :)
Ik had het in 3 dagen binnen en verzendkosten waren (geloof ik) 3.75 GBP = 5 EUR ;) De liquids zijn ook goedkoper dan in NL... TFA/Capella enzo kost iets van 1.70-2.00 EUR per 10ml. https://www.chefsflavours.co.uk/
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:10:01 #57
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166041689
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik had het in 3 dagen binnen en verzendkosten waren (geloof ik) 3.75 GBP = 5 EUR ;) De liquids zijn ook goedkoper dan in NL... TFA/Capella enzo kost iets van 1.70-2.00 EUR per 10ml. https://www.chefsflavours.co.uk/
Het is al vaker langsgekomen en heb tot dusver alleen die chefsvapor juices bekeken. Na een sample van jungle juice wat niet slecht was maar ook niet dé shit heb ik het links laten liggen.
Nu wat verder gekeken ¤4 goedkopere Vampire juice dan hier in NL. Dat zijn leuke prijzen.
Maar eens gaan bestellen daar

Enige nadeel is dat bovengenoemde sapjes zoals boardwalk 30ml zijn. Das was een klein risicotje.
Mai pben rai~!
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:17:53 #58
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166041863
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 13:20 schreef Catch22- het volgende:
Nice. Ik heb net 4x100ml gebrouwen van de LotJ aromas die ik nog had liggen. Op zich wel oke, maar niet super.

Moet wel zeggen dat het vapen pure routine is geworden. Nieuw materiaal boeit me echt geen klap meer. Ben ook niet meer met liquids bezig eigenlijk, mengen gaat plichtmatig. Gelukkig heb ik daar een routine in en is 4x100ml in een kwartier klaar.
Enige van LotJ wat ik zo nu en dan sporadisch koop is Forrest fruit. 7% en dat gaat dan nog net. De rest is meh van wat ik heb geprobeerd
Mai pben rai~!
  woensdag 19 oktober 2016 @ 14:00:43 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166056874
Mja ik vind het wel oké. Meestal yoghurt of milky Cream met wat anders er bij.

Zag de obs engine voorbij komen. Ziet er strak uit. En geen lekkage onderaan omdat hij alleen lucht van boven trekt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166149952
Was al een tijdje uitgekeken op m'n Toptank Mini en een vriend van me heeft sinds kort de Uwell Crown 2. Heb die hier ook wel eens voorbij zien komen en hij is echt prachtig, dus maar meteen bestelt :7
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:48:41 #61
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_166187799
Holy shit wat produceert mijn nieuwe Avocado 24 een damp. Vooral wanneer het buiten vochtig is wordt het lokaal mistig :') Wat een verschil met m'n oude set. Dat wicken ging trouwens verassend makkelijk, had geen pincet oid nodig.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 27 oktober 2016 @ 00:44:54 #62
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166233700
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 09:48 schreef ShevaJB het volgende:
Holy shit wat produceert mijn nieuwe Avocado 24 een damp. Vooral wanneer het buiten vochtig is wordt het lokaal mistig :') Wat een verschil met m'n oude set. Dat wicken ging trouwens verassend makkelijk, had geen pincet oid nodig.
De winter komt er aan..

Dus.... Ramen lappen!!

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 13:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Toevallig vandaag net een nieuwe order binnen!

[ afbeelding ]

Broadwalk, Jungle Juice en Pinkman ruiken echt goddelijk. Pinkman verrast me het meest - wat een geur komt daarvan af :o Zure aardbeien winegum ofzo.

[..]

Yep... Heb nu een doos met ~50 smaakjes erin :') Ben daar wel klaar mee nu.

[ afbeelding ]
Wat vind je van de sapjes? Voor zover je deze al geprobeerd hebt? ( met name boardwalk?)
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2016 @ 10:21:01 #63
230491 Zith
pls tip
pi_166236840
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 00:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wat vind je van de sapjes? Voor zover je deze al geprobeerd hebt? ( met name boardwalk?)
Ruikt nog steeds lekker, ben eerst de pinkman aan het opmaken (had er 100ml van gemaakt). :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 oktober 2016 @ 11:51:46 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166238187
Fasttech begint moeilijk te doen met leveren van liquids. Twee bestellingen niet gekregen.

Iemand hier nog tips voor goedkope 100% VG liquids. Ik damp eigenlijk alleen fruitsmaak (Mixed fruit achtige dingen, zoetig)
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 16:04:36 #65
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166242692
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:51 schreef Kreator het volgende:
Fasttech begint moeilijk te doen met leveren van liquids. Twee bestellingen niet gekregen.

Iemand hier nog tips voor goedkope 100% VG liquids. Ik damp eigenlijk alleen fruitsmaak (Mixed fruit achtige dingen, zoetig)
Waarom geen fles VG en een zooitje zoete sapjes en het zelf mixen?
Mai pben rai~!
  donderdag 27 oktober 2016 @ 16:05:50 #66
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166242714
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:21 schreef Zith het volgende:

[..]

Ruikt nog steeds lekker, ben eerst de pinkman aan het opmaken (had er 100ml van gemaakt). :P
Pinkman op 15%?
Ik heb um er ook in zitten nu. De laatste 7 dagen ermee bezig en heb er nu 120ml doorheen gejaagd. Is wel lekker :)
Mai pben rai~!
  donderdag 27 oktober 2016 @ 16:11:03 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166242803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 16:04 schreef KNAK het volgende:

[..]

Waarom geen fles VG en een zooitje zoete sapjes en het zelf mixen?
Zou ik ook doen. Wel even goed zoeken naar VG Based aromas, dat kan nog wel eens lastig zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2016 @ 16:11:11 #68
230491 Zith
pls tip
pi_166242805
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 16:05 schreef KNAK het volgende:

[..]

Pinkman op 15%?
Ik heb um er ook in zitten nu. De laatste 7 dagen ermee bezig en heb er nu 120ml doorheen gejaagd. Is wel lekker :)
jaa 15% :) Kan ik er 200 ML uit halen, en is prima op smaak.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 27 oktober 2016 @ 16:56:28 #69
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166243500
ga vanavond boardwalk even proberen denk ik, staat nu een dag of 5 te rijpen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 17:03:54 #70
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166243604
quote:
11s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 16:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zou ik ook doen. Wel even goed zoeken naar VG Based aromas, dat kan nog wel eens lastig zijn
http://www.savevape.nl/en/flavors-europe/vg-flavours/

Enige wat ik zo uit m'n hoofd weet
Mai pben rai~!
  donderdag 27 oktober 2016 @ 17:16:21 #71
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166243752
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 17:03 schreef KNAK het volgende:

[..]

http://www.savevape.nl/en/flavors-europe/vg-flavours/

Enige wat ik zo uit m'n hoofd weet
Je zou chefs flavours even kunnen berichten, die hebben sowieso een aantal high-vg aroma's
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer donderdag 27 oktober 2016 @ 20:31:23 #73
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166247377
quote:
11s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 16:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zou ik ook doen. Wel even goed zoeken naar VG Based aromas, dat kan nog wel eens lastig zijn
Dat. En het geknoei waarik geen zin in heb.

Heb nog een halve liter vg in de kast staan die nu een maand over datum is. Wel altijd donker gestaan. Zou dat een probleem zijn? Anders moet ik ook nieuwe base halen.
Zal het wel weer eens proberen. Afhankelijkheid van leveranciers irriteert ook wel.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:42:49 #74
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166249954
Flesje goede VG a 1 liter is niet duurder dan ¤12 ex verzendkosten
Koop een flesje hoge nicotine van 100ml erbij en mix zo je gewenste base/nicotine verhouding (*indien je nicotine gebruikt)

Hoe het zit met VG aroma's? Das even speuren. Uiteindelijk is dit goedkoper en toch wel wat makkelijker. Mixen is verder ook geen issue, ben je zo mee klaar!
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2016 @ 21:53:10 #75
230491 Zith
pls tip
pi_166250339
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

En het geknoei waarik geen zin in heb.

Mja, ik gooi letterlijk 10 ML concentraat in een flesje met 100 ML VG en schud het even..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:28:15 #76
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166260066
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 00:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dus.... Ramen lappen!!

Dit nadeel van dampen gaat toch wel verrassend hard vervelen. :{
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:55:36 #77
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166263242
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dit nadeel van dampen gaat toch wel verrassend hard vervelen. :{
Vertel mij niets.
Ik rij vrij veel en damp er vrolijk op los.... Das elke dag alle ramen doen wanneer de temp rond het vriespunt hangt :(
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:35:25 #78
230491 Zith
pls tip
pi_166275967
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 00:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

De winter komt er aan..

Dus.... Ramen lappen!!

[..]

Wat vind je van de sapjes? Voor zover je deze al geprobeerd hebt? ( met name boardwalk?)
Broadwalk geprobeerd... meh, smaakt meer naar een soort bananencake. Niet echt een fan.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:45:27 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_166276082
Had deze week een vd Valk weekie, heb ik meestal 2 mods mee. Eentje met een tank en eentje met een dripper. De dripper zat in een vakkie van mijn werktas, en had ik bljkbaar niet gelocked per ongeluk; wicks verpiept -O-

Nou zat ik midden op een site, geen mogelijkheid om effe naar de auto te lopen, en mijn kraan was niet voorzien van een verbanddoos om watten uit te pikken voor nieuwe wicks. Had verder echt niks anders, maar vond in mijn tas een papieren servetje. Reepies van gesneden, rolletje gedraaid, was effe pielen, maar wel gelukt.

Eerste 3 hijsjes smaakten naar een papieren servetje, maar na de eerste refill proefde je er niks meer van :D _O-

Zitten er nog steeds in, en werken prima. _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:58:51 #80
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166276328
Dampen op servetten

:')

Hoe kom je er op :D
Mai pben rai~!
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 01:08:08 #81
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166276496
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 00:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Broadwalk geprobeerd... meh, smaakt meer naar een soort bananencake. Niet echt een fan.
Las al dat banaan er meer prominent uit kwam. Banaan is wel lekker als het een goede is, maar als het gaat om een sapje wat naast banaan ook iets anders naar voren moet brengen is het in de regel niet veel soeps. Sla ik dan ook wel over,.. Voorlopig nog een lading heisenberg en pinkman wat ik nog moet verdampen, dus even nog niet bestellen bij chefs.

Ik krijg steeds meer en meer moeite met wat ik moet gaan bestellen, Ben nu m'n relatief grote voorraad erdoor heen aan het jagen en zou hetzelfde kunnen bestellen, maar wil ook wel weer iets nieuws,.. Maar wat...

Iemand toevallig hier ervaring met dampen in landen als Thailand / Cambodia / Vietnam? Ik stap tzt in het vliegtuig en reis/verblijf door/in deze landen. Toevallig iemand hier een keer geweest met z'n dampwaar? ( zo niet ga ik op Intl fora wat info vergaren )

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 29-10-2016 01:25:41 ]
Mai pben rai~!
pi_166397127
Wie kan me adviseren? Begin dit jaar begonnen met dampen en ook in dit topic advies gevraagd. Kwam toen uit op een KangerTech Subox Nano Starterkit. In principe prima start en veel plezier van gehad, maar ik merk dat ik toch wel wat dingen mis en een beetje wil upgraden. Belangrijkste is top fill of in ieder geval een makkelijkere manier om bij te vullen.

Kan ik ook gewoon een topfill tankje op deze mod schroeven of is het verstandiger om een andere combinatie aan te schaffen? Hoeft geen starterkit te zijn, maar nog steeds is er zó veel keus dat ik echt geen idee heb. Makkelijk bijvullen is een vereiste, groot tankje ben ik nu ook aan gewend. Verder lijkt me temperatuur adjusten ook wel prettig maar is geen must. Wie heeft er een leuke suggestie voor een combi? :).
Karma is a fucking bitch.
  donderdag 3 november 2016 @ 19:48:47 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166397293
Er is een kanger toptank. Zelfde als wat je gewend bent, maar dan met top fill. Is dat niet wat?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166397357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:48 schreef Catch22- het volgende:
Er is een kanger toptank. Zelfde als wat je gewend bent, maar dan met top fill. Is dat niet wat?
Die had ik gezien ja, maar ik ben bang dat ik het dan een beetje beperkt houd en over een half jaar weer iets anders wil. Ik ben nu ook wel benieuwd wat er nog meer mogelijk is en ook een beetje experimenteren met functies en instellingen enzo.
Karma is a fucking bitch.
  donderdag 3 november 2016 @ 21:08:50 #85
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166399970
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:50 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Die had ik gezien ja, maar ik ben bang dat ik het dan een beetje beperkt houd en over een half jaar weer iets anders wil. Ik ben nu ook wel benieuwd wat er nog meer mogelijk is en ook een beetje experimenteren met functies en instellingen enzo.
Oké. Je zou ook naar een obs Ace kunnen kijken met een evic mini 2 ofzo.

Qua temp control zou ik niet gaan experimenteren, dat voegt weinig toe.

Mijn buurman had laatst zijn eleaf pico mee, ook een leuk ding

[ Bericht 4% gewijzigd door Catch22- op 03-11-2016 21:33:29 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 3 november 2016 @ 21:56:10 #86
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166401713
Als ik niet zo subohmerig bezig zou zijn zou ik ook de pico halen. Leuk klein dingetje inderdaad
Mai pben rai~!
pi_166402600
Ik heb nog niet zo goed in beeld wat subohmen voor meerwaarde biedt, maar dat kan komen doordat ik automatisch mtl damp. Dli lukt me gewoonweg niet. :').
Karma is a fucking bitch.
  vrijdag 4 november 2016 @ 01:02:09 #88
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166406464
Pico's liggen superlekker in de hand. :Y

Overigens heb ik nog nooit above-ohm gedampt met een Pico hoor, dus sub-ohmen kan er prima mee, tenzij je natuurlijk KNAK heet en alles over the top doet waardoor je minstens 150 Watt nodig hebt om een beetje te kunnen genieten. :P
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 4 november 2016 @ 01:05:04 #89
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166406508
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:26 schreef MissLuna het volgende:
Ik heb nog niet zo goed in beeld wat subohmen voor meerwaarde biedt, maar dat kan komen doordat ik automatisch mtl damp. Dli lukt me gewoonweg niet. :').
Ik heb, as we speak, een Bachelor op een Pico staan en in mijn mond hangen. Fijne combo, fatsoenlijke tank met een redelijke strakke draw die ook best mtl te hijsen is. Als je wilt experimenteren zou ik je die richting op wijzen. Je moet hem wel zelf opbouwen, dus geen pre-fab coils. Maar zelfbouw is echt niet moeilijk. En de topfill is superfijn bij de Bachelor, vind ik.

Ik heb meerdere temp control mods maar heb het eigenlijk nooit geprobeerd aangezien ik zelf wel merk of er een dry-hit zit aan te komen.

ohja; op een Pico kun je geen tank van meer dan 22mm schroeven, dat is wel een dingetje om in je hoofd te houden.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 4 november 2016 @ 05:32:01 #90
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166407136
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 01:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
Pico's liggen superlekker in de hand. :Y

Overigens heb ik nog nooit above-ohm gedampt met een Pico hoor, dus sub-ohmen kan er prima mee, tenzij je natuurlijk KNAK heet en alles over the top doet waardoor je minstens 150 Watt nodig hebt om een beetje te kunnen genieten. :P
:+

Tegenwoordig 90w hier. Niet te heet, niet te koel, genoeg damp, smaak on spot
Misschien de wilde haren kwijt aan het raken? ;)
Mai pben rai~!
pi_166407330
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 21:56 schreef KNAK het volgende:
Als ik niet zo subohmerig bezig zou zijn zou ik ook de pico halen. Leuk klein dingetje inderdaad
Als je een Pico-set neemt zitten daar toch echt onder de 1 Ohm coils bij, namelijk 0.5 en 0.3. En daar kun je geen MTL mee dampen (die specifieke coils zijn wel apart beschikbaar trouwens).
pi_166423972
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 november 2016 07:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Als je een Pico-set neemt zitten daar toch echt onder de 1 Ohm coils bij, namelijk 0.5 en 0.3. En daar kun je geen MTL mee dampen (die specifieke coils zijn wel apart beschikbaar trouwens).
Die gaan toch niet in de Melo3 of heb ik dat verkeerd begrepen? :@. Ik dacht dat ik voor plus ohm een hele andere clearomizer moet bestellen, maar als dat niet zo is kan ik er ook gewoon een setje Triton coils bij bestellen.
Karma is a fucking bitch.
pi_166428476
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:31 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Die gaan toch niet in de Melo3 of heb ik dat verkeerd begrepen? :@. Ik dacht dat ik voor plus ohm een hele andere clearomizer moet bestellen, maar als dat niet zo is kan ik er ook gewoon een setje Triton coils bij bestellen.
De 0.75 Ohm ECML coils voor de Melo 3 zijn volgens Eleaf zelf MTL coils :).
Nog steeds Sub Ohm coils dus, maar blijkbaar wel eentje die wat minder damp produceert.
  zaterdag 5 november 2016 @ 19:33:34 #94
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_166436070
Wat voor smaak vloeistof is goed als vervanging van zware shag? Ik heb er ooit een gehad, was een ronde met enkel 1 knopje. Ik zoek er eigenlijk eentje die een beetje vierkant is met een schermpje dat je wat instellingen hebt enzo. Liefst niet te duur, 50 euro max liever goedkoper. Wat zijn dan goede opties?
pi_166449253
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 november 2016 10:30 schreef Anne het volgende:

[..]

De 0.75 Ohm ECML coils voor de Melo 3 zijn volgens Eleaf zelf MTL coils :).
Nog steeds Sub Ohm coils dus, maar blijkbaar wel eentje die wat minder damp produceert.
Zag het inderdaad. Inmiddels is m'n Nano overleden, kreeg de 9.9ohm error. :{.
Heb daarom maar meteen de Pico besteld. *O*.
Karma is a fucking bitch.
  zondag 6 november 2016 @ 13:03:10 #96
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166451036
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:33 schreef borbit het volgende:
Wat voor smaak vloeistof is goed als vervanging van zware shag? Ik heb er ooit een gehad, was een ronde met enkel 1 knopje. Ik zoek er eigenlijk eentje die een beetje vierkant is met een schermpje dat je wat instellingen hebt enzo. Liefst niet te duur, 50 euro max liever goedkoper. Wat zijn dan goede opties?
Vervanging voor zware shag is er niet, mijns inziens. Zelf rookte ik ook zwaar en ik heb niets wat daar specifiek aan doet denken voor gevonden. Overigens geldt dat voor alle typen rook, niet alleen zware shag. Tabakssmaakjes kunnen lekker zijn, is persoonlijk, maar het zijn geen goede vervangers. Dampen is echt een alternatief niet hetzelfde als roken zonder rook.

Qua boxmod; Pico en VTC mini zijn de standaard instapmodellen van het moment. Ik weet niet wat ze in Nederland kosten maar vanuit China zo rond de 30 Euro.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 7 november 2016 @ 13:01:00 #97
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_166474334
Niks spannends te melden op zich, maar mijn servet-wicks doen het nog steeds prima in de CLT2 :7 ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 11 november 2016 @ 10:44:53 #98
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166579000
https://m.facebook.com/st(...)7&id=230306147107406

Dat merk heeft vg based aromas. Kreator? Of wie was allergisch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 12 november 2016 @ 00:45:53 #100
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166596790
Je vraagt je af wat dat soort zogenaamde 'tobacco control advocates' in zo'n baan doen. Dampen bestaat al jaren, het is je vakgebied en er dan nog helemaal niets over weten. 8)7

Voeren aan de haaien dergelijk kutvolk. :W
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166678235
Hallo
Heb een vraagje aan jullie mensen
Ben net begonnen met wismec tc75w
Gistere gekocht
Met een lkkr smaakje
Maar de olie was opgegaan en niet in de gaten maar vervolgen inleerde ik dus iets verbrand smaak naar binnen ik weet dat is niet goed
Maar kan dit kwaad en is hij nou ook nog goed?
Kan de winkel nou ook niet bellen maar maak mij wel zorgen wie kan hier een anwoord op geven
Mvg,
pi_166678498
Oh wist niet dat er hier een topic over was :D handig
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_166679832
Heb gister een e-sigaret gekocht, gewoon om te kijken hoe en wat.
Rook normaal Camel White, dus mij werd de "Camel smaak" aangeraden (Bookwill, Cam Blend). Maar eigenlijk vind ik deze helemaal niet lekker. Hij is zwaar. Kan ik de vloeistof eruit halen (gieten of zo?), of moet ik daarvoor de hele vaporizer vervangen?

Beginnersvragen, sorry, alvast bedankt. :)
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 15 november 2016 @ 21:40:35 #104
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166680185
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Heb gister een e-sigaret gekocht, gewoon om te kijken hoe en wat.
Rook normaal Camel White, dus mij werd de "Camel smaak" aangeraden (Bookwill, Cam Blend). Maar eigenlijk vind ik deze helemaal niet lekker. Hij is zwaar. Kan ik de vloeistof eruit halen (gieten of zo?), of moet ik daarvoor de hele vaporizer vervangen?

Beginnersvragen, sorry, alvast bedankt. :)
Kan je er gewoon uit gieten. Hoe dat moet ligt aan je model
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:30 schreef Sala_Kaya het volgende:
Hallo
Heb een vraagje aan jullie mensen
Ben net begonnen met wismec tc75w
Gistere gekocht
Met een lkkr smaakje
Maar de olie was opgegaan en niet in de gaten maar vervolgen inleerde ik dus iets verbrand smaak naar binnen ik weet dat is niet goed
Maar kan dit kwaad en is hij nou ook nog goed?
Kan de winkel nou ook niet bellen maar maak mij wel zorgen wie kan hier een anwoord op geven
Mvg,
Als je hem bijvult en het smaak oké (wel even laten intrekken) is er niets aan de hand. Anders moet je de coil vervangen.

Ik vape ondertussen al weer drie jaar :o
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 15 november 2016 @ 23:31:09 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_166683755
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:30 schreef Sala_Kaya het volgende:
Hallo
Heb een vraagje aan jullie mensen
Ben net begonnen met wismec tc75w
Gistere gekocht
Met een lkkr smaakje
Maar de olie was opgegaan en niet in de gaten maar vervolgen inleerde ik dus iets verbrand smaak naar binnen ik weet dat is niet goed
Maar kan dit kwaad en is hij nou ook nog goed?
Kan de winkel nou ook niet bellen maar maak mij wel zorgen wie kan hier een anwoord op geven
Mvg,
Als je een dry hit net omdat hij leeg is, verbrand je de wick in de coil een beetje. Die smaak kán er in blijven zitten, maar als het niet heel erg was kun je hem gewoon vullen en doorpaffen. Misschien dat hij nog even aanwezig blijft, maar hij trekt meestal wel weer weg.
Als je het vervelend of vies vindt kun je er een nieuwe coil in draaien.

Dat geldt ook voor dat tabakssmaakje, je blijft hem ws nog even proeven als je iets anders in je tank kiepert, maar dat trekt wel weg. Tabakssmaken zijn best hardnekkig..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_166690008
Thanks. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_166709722
Ben een beginnend damper, en heb een probleem met de Justfog Q16, ik kom er niet aan uit na veel proberen en ook op het dampforum weten ze het niet zo 123 meer. Misschien dat jullie wat te binnen schiet.

Sinds oktober heb ik een Justfog Q16. Hij heeft het goed gedaan voor ongeveer een week, maar toen deed hij nog erger. Symptomen die hij vaak: Borrelen/pruttelen, lijkt valse lucht aan te zuigen, je proeft soms zelfs de vloeistof (smaakt zoet), en bovenal hij hijst dan zeer slecht. (stopt dan ook vaak na 1 a 2 sec met trekken en dan krijg je een chemische smaak (geen verbrande coil)

Wat ik heb geprobeerd:

* Nieuwe coil (meerdere zelfs om zeker te weten, uit twee verschillende winkels)
* Nieuwe clearomizer, dezelfde als die ik had maar nu van een andere winkel. Dit gaf eigenlijk zeer snel (die dag al dacht ik) dezelfde problemen. Dus de clearomizer is schoon genoeg, hij is gewoon nieuw.
* De lucht pijp / schoorsteen heb ik ook droog gemaakt (als er al vloeistof inzat)

Wat tijdelijk werkt:

Als ik een paar keer blaas door de driptip, dan kan ik wel 1 trekje goed nemen.an ik dan goed an doen om een ​​trekje te nemen. Die eigenschap is kwalitatief ook prima. Lijkt er dan toch op dat er vloeistof in het de schoorsteen zit? Wel raar natuurlijk aangezien ik hem vlak daarvoor nog heb droogemaakt met keukenrol. Luchtregelaar is ongeveer half open, dat vind ik het meest comfortabel, maar ik heb hem ook op andere standen geprobeerd, ook helemaal open. Ik heb een nieuwe coiltje laat hem rustig inwerken (liquid goed laten intrekken, te beginnen bij een laag voltage, etc.) De batterij lijkt nog perfect, is ook pas nieuw en het feit dat de e-sigaret meestal / altijd werkt goed wanneer ik eerst blaas in de driptip. Dat is een goed teken dat de batterij gewoon goed is. Ik damp altijd hetzelfde merk vloeistof (50% VG 50% pg) eerste Menthol, nu Strawberry-Menthol.

Jullie nog ideetjes?
  donderdag 17 november 2016 @ 12:07:17 #108
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166711065
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:30 schreef Sala_Kaya het volgende:
Hallo
Heb een vraagje aan jullie mensen
Ben net begonnen met wismec tc75w
Gistere gekocht
Met een lkkr smaakje
Maar de olie was opgegaan en niet in de gaten maar vervolgen inleerde ik dus iets verbrand smaak naar binnen ik weet dat is niet goed
Maar kan dit kwaad en is hij nou ook nog goed?
Kan de winkel nou ook niet bellen maar maak mij wel zorgen wie kan hier een anwoord op geven
Mvg,
E-Liquid is geen olie. Verdampte olie inhaleren moet je ook niet doen. Daar word je ziek van of je gaat hartstikke dood. :Y

Inhaleren terwijl de e-liquid op is met verbrande smaak tot gevolg noemen we een dry-hit. Dit is in principe net zo ongezond als roken (je inhaleert verbrand katoen ipv verbrande tabak) en bovendien heel erg vies. Zorg dat je bijvult voordat je een dry-hit krijgt. Op een gegeven moment krijg je daar wel handigheid in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Byzantynixschii op 17-11-2016 21:24:16 ]
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 17 november 2016 @ 12:11:32 #109
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166711136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:36 schreef dennissch het volgende:
Jullie nog ideetjes?
Ik zou naar een stenen winkel gaan en er een expert naar laten kijken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166711426
Welke PG/VG verhouding heeft je liquid?
Kan zijn dat die te dun is (meer PG), waardoor er teveel liquid in je coil komt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_166712077
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:11 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik zou naar een stenen winkel gaan en er een expert naar laten kijken.
Bedoel je met een stenen winkel een dampwinkel? Ik heb deze justfog bij Primera gehaald. Had hiervoor een EGO AIO, maar dat was helemaal niks die lektte, deed het vaak niet en verbruiktte veel vloeistof. Op internet las ik meer mensen die hetzelfde hadden. Die EGO AIO kwam van rookwinkel Breda.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:29 schreef marc0871 het volgende:
Welke PG/VG verhouding heeft je liquid?
Kan zijn dat die te dun is (meer PG), waardoor er teveel liquid in je coil komt.
50% vg/50% pg. Minder VG is denk ik in dit geval sowieso niet aan te raden? Het gekke is wel dat hij het een weekje goed gedaan heeft ongeveer. En daarna niet meer, ook niet met een nieuwe clearomizer.
  donderdag 17 november 2016 @ 21:23:34 #112
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166723051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:06 schreef dennissch het volgende:

[..]

Bedoel je met een stenen winkel een dampwinkel? Ik heb deze justfog bij Primera gehaald. Had hiervoor een EGO AIO, maar dat was helemaal niks die lektte, deed het vaak niet en verbruiktte veel vloeistof. Op internet las ik meer mensen die hetzelfde hadden. Die EGO AIO kwam van rookwinkel Breda.
Met Rookwinkel heb ik zelf slechte online ervaringen maar ze zouden je wel moeten kunnen vertellen wat er mis is met je Justfog. Bij de Primera gaat ze dat vast niet lukken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 17 november 2016 @ 23:40:57 #113
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166727280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:29 schreef marc0871 het volgende:
Welke PG/VG verhouding heeft je liquid?
Kan zijn dat die te dun is (meer PG), waardoor er teveel liquid in je coil komt.
Zow......

Jij bent nog steeds levend!
:p
Mai pben rai~!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 november 2016 @ 08:27:42 #114
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166729388
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:06 schreef dennissch het volgende:
50% vg/50% pg. Minder VG is denk ik in dit geval sowieso niet aan te raden?
Nee, dat lijkt me ook niet. VG is dikker dan PG. Dus hoe meer VG, hoe dikker je liquid. Ik damp 100% Vg en dat is net stroop.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_166739400
Het is opgelost mensen! Ben naar rookwinkel breda geweest, en e.e.a. uitgelegd betreffende de klachten en wat ik al geprobeerd heb. Kwamen hun ermee dat het best eens de liquid kan zijn. Ik damptte german flavours (aardbei-menthol) op 50%/50% ik heb er nu een en ik geloof dat in het boekje stond 60% PG en 40% vg. Op het doosje staat >45% PG en >30% VG. Dus waarschijnlijk is het variabel. En jaja nu is ie goed! Die man in de rookwinkel dacht ook dat het misschien kwam dat hij het eerst met die aardbei menthol wel goed deed, doordat bij de damper een hele goede coil misschien zat waardoor hij toen toevallig wel even goed damptte.
pi_166758694
net voor het eerst zelf eliquid gemaakt, 75ml VG base 6mg nic, 25ml PG base 0mg nic en 2ml CDD Aardbei flavour erbij. Goed schudden en nu even laten staan, wat raden jullie aan vwb steepen? Lees overal dat fruitsmaken niet zo lang hoeven te steepen, maar wil wel dat alles goed mengt. Nog tips/opmerkingen? Zit ik zo op de goede weg?
  zaterdag 19 november 2016 @ 20:05:17 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_166761757
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 november 2016 17:19 schreef no1uknow het volgende:
net voor het eerst zelf eliquid gemaakt, 75ml VG base 6mg nic, 25ml PG base 0mg nic en 2ml CDD Aardbei flavour erbij. Goed schudden en nu even laten staan, wat raden jullie aan vwb steepen? Lees overal dat fruitsmaken niet zo lang hoeven te steepen, maar wil wel dat alles goed mengt. Nog tips/opmerkingen? Zit ik zo op de goede weg?
kweenie, als je op zoek was naar 100ml. best wel flauwe aardbeiensmaak met een nicogehalte van 4.5mg ben je goed bezig.

ik zou er nog eens 13ml smaakstof bij doen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 19 november 2016 @ 20:18:13 #118
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166762061
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kweenie, als je op zoek was naar 100ml. best wel flauwe aardbeiensmaak met een nicogehalte van 4.5mg ben je goed bezig.

ik zou er nog eens 13ml smaakstof bij doen :+
Cdd is aangeraden op 1.5-2% dus dat zal wel meevallen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166762082
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kweenie, als je op zoek was naar 100ml. best wel flauwe aardbeiensmaak met een nicogehalte van 4.5mg ben je goed bezig.

ik zou er nog eens 13ml smaakstof bij doen :+
Meestal damp ik op 3 tot 6mg nicotine, dus alles daartussen is prima. Het is een eerste test in de wondere wereld van DIY en club der dampfen info zegt iets van 1 tot 3% flavour, net als deze spreadsheet van dampforum.

Hanteren jullie de methode van een PG en een VG base en dan een hoge concentratie nic base die je daar aan toevoegt?
  zaterdag 19 november 2016 @ 20:21:05 #120
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166762146
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:18 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Meestal damp ik op 3 tot 6mg nicotine, dus alles daartussen is prima. Het is een eerste test in de wondere wereld van DIY en club der dampfen info zegt iets van 1 tot 3% flavour, net als deze spreadsheet van dampforum.

Hanteren jullie de methode van een PG en een VG base en dan een hoge concentratie nic base die je daar aan toevoegt?
Ik heb 50/50 base en doe daar alleen vg bij. Meeste aroma mix ik op 20% en die is meestal pg based, dus daarmee is er genoeg pg voor mij
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166762189
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb 50/50 base en doe daar alleen vg bij. Meeste aroma mix ik op 20% en die is meestal pg based, dus daarmee is er genoeg pg voor mij
je 50/50 base is dan met nic neem ik aan?
  zaterdag 19 november 2016 @ 20:24:48 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166762269
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:22 schreef no1uknow het volgende:

[..]

je 50/50 base is dan met nic neem ik aan?
Ja, 48mg. Daar gaat iets van 120ml van in een liter base.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166762450
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:24 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja, 48mg. Daar gaat iets van 120ml van in een liter base.
en als m'n snelle rekensom klopt kom je uit op iets van plusmin 6mg/ml nic
  zaterdag 19 november 2016 @ 20:34:17 #124
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166762531
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:30 schreef no1uknow het volgende:

[..]

en als m'n snelle rekensom klopt kom je uit op iets van plusmin 6mg/ml nic
Dat is de bedoeling ja. Ik maak meestal twee liter base tegelijk. Dan meng ik een batch (meestal 400-600ml) en kan ik er weer een paar keer mee vooruit.

Ik stop dan aroma in een flesje en top dat af. Als ik geen base hoef te maken ben ik in een kwartier klaar met een batch. Daar doe ik dan weer een paar maand mee.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166762586
Damp nu sinds een week of 3 Exclucig, 12 mg, met m'n justfog met nu een C14 clearoimzer. In één woord: fantastisch! Heerlijk damp ervaring!
Wat mij betreft een zeer waardige vervanger voor de sigaret. Ik begin er echt nooit meer aan.
  zaterdag 19 november 2016 @ 21:33:21 #126
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_166764201
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Cdd is aangeraden op 1.5-2% dus dat zal wel meevallen
Ah ok, dan zit 'ie wel goed idd.. niks gezegd :P :X. Meeste van mijn smaakies gaan op 10—15%, je kunt sowieso altijd weer aanlengen als het te sterk is ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_166767661
Ik bestel alleen maar Tabak en dat schijnt Noob te zijn :{ vink nie fijn nie
Wat is nou een lekkere andere smaak en merk?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_166768843
Ik rook al zo'n 6 jaar zware shag en heb onlangs een Joyetech Ego AIO besteld. Schijnt volgens velen een goeie starterskit te zijn. Nu heb ik alleen geen idee wat voor e-liquid ik moet aanschaffen. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Graag zou ik iets hebben waarvan je het gevoel hebt dat je daadwerkelijk iets rookt (het scherpe gevoel in de keel zeg maar), maar wel met een frisse/fruitige smaak wat je niet snel zat wordt. Dus bijvoorbeeld geen aardbei of banaan, want dat komt je echt de strot uit op een gegeven moment. Althans, dat is wat ik vaak heb bij dat soort smaken. Ook zou het een groot voordeel zijn als het nicotine bevat aangezien ik uiteindelijk de tabak wil gaan vervangen voor elektrisch roken. Aan het begin zal ik het nog naast elkaar gaan gebruiken.

Wat raden jullie aan?
pi_166769638
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik bestel alleen maar Tabak en dat schijnt Noob te zijn :{ vink nie fijn nie
Wat is nou een lekkere andere smaak en merk?
Niks van aantrekken en dampen wat jij lekker vind.
Dat is zo persoonlijk, dat er geen advies gegeven kan worden.
Wat een ander lekker vind, vind jij misschien helemaal niets.
Smaakjes uitproberen is het enige wat ik je kan aanraden.
Ook al omdat ik al een jaar geen kant en klare liquids of voorgemixte aroma's meer heb gekocht ;)

quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2016 00:14 schreef Infection het volgende:
Ik rook al zo'n 6 jaar zware shag en heb onlangs een Joyetech Ego AIO besteld. Schijnt volgens velen een goeie starterskit te zijn. Nu heb ik alleen geen idee wat voor e-liquid ik moet aanschaffen. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Graag zou ik iets hebben waarvan je het gevoel hebt dat je daadwerkelijk iets rookt (het scherpe gevoel in de keel zeg maar), maar wel met een frisse/fruitige smaak wat je niet snel zat wordt. Dus bijvoorbeeld geen aardbei of banaan, want dat komt je echt de strot uit op een gegeven moment. Althans, dat is wat ik vaak heb bij dat soort smaken. Ook zou het een groot voordeel zijn als het nicotine bevat aangezien ik uiteindelijk de tabak wil gaan vervangen voor elektrisch roken. Aan het begin zal ik het nog naast elkaar gaan gebruiken.

Wat raden jullie aan?
Iig iets met 12mg/ml nicotine.
Probeer verder meerdere smaakjes. pik er een paar uit die je lekker vind en rouleer ze.
Zeker in het begin 'verliezen' de liquids wel eens hun smaak.
Dat ligt niet aan de liquids, maar aan jouw papillen, die gaandeweg een overload aan smaak over zich heen krijgen.
Dan worden ze een soort van 'doof' voor die smaak.
Het enige wat je daaraan kan doen, is een ander smaakje pakken.

Verder zelfde advies als hierboven.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_166769710
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 00:43 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Iig iets met 12mg/ml nicotine.
Probeer verder meerdere smaakjes. pik er een paar uit die je lekker vind en rouleer ze.
Zeker in het begin 'verliezen' de liquids wel eens hun smaak.
Dat ligt niet aan de liquids, maar aan jouw papillen, die gaandeweg een overload aan smaak over zich heen krijgen.
Dan worden ze een soort van 'doof' voor die smaak.
Het enige wat je daaraan kan doen, is een ander smaakje pakken.

Verder zelfde advies als hierboven.
Dankje. Ik had al zo'n idee dat ik maar gewoon wat moet proberen, maar misschien had iemand een goed voorstel wat bij velen (onder andere beginners) goed in de smaak valt.

Wat is doorgaans een goede webshop om zoiets te bestellen? Er zijn er zo verschrikkelijk veel dat ik de bomen door het bos niet meer zie. _O-
pi_166769946
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 00:45 schreef Infection het volgende:

[..]

Dankje. Ik had al zo'n idee dat ik maar gewoon wat moet proberen, maar misschien had iemand een goed voorstel wat bij velen (onder andere beginners) goed in de smaak valt.

Wat is doorgaans een goede webshop om zoiets te bestellen? Er zijn er zo verschrikkelijk veel dat ik de bomen door het bos niet meer zie. _O-
Smokesmarter.
Goede ervaringen mee en een groot aanbod.
Ik mix zelf, dus mijn ervaringen zijn al oud ;).

Aardbei op zich is niet altijd lekker. Met een beetje menthol is het meteen een ander beestje.
Perzik, watermeloen en groene appel doen het bij veel beginners ook goed.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_166772344
Ry4 doet het ook goed bij beginners :)
pi_166772743
Ja SmokeSmarter is een fijn adres En die AIO heb ik ook bevalt supergoed wel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_166795797
&infection. Heb zelf sinds 1,5 maand ongeveer de AIO en mijn ervaring is ronduit slecht. Maakt niet altijd contact, dan knippert het ledje maar geen damp. En na 2 dagen begon ie te lekken. Ook is het tegenwoordig zo dat hij vaak slecht trekt en dan na 2 seconden ofzo een chemische smaak krijgt. Kan zijn dat ik een pechmode heb.. ik heb toen de justfog q16 gekocht die heeft een bottomcoil. Die werkt wel fijn, ik heb alleen problemen gehad met slecht hijsen, maar dit bleek door de vloeistof te komen (merk en/of pg vg gehalte.)
  Official ESF Kreviewer maandag 21 november 2016 @ 12:59:12 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166799033
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 00:45 schreef Infection het volgende:

Wat is doorgaans een goede webshop om zoiets te bestellen? Er zijn er zo verschrikkelijk veel dat ik de bomen door het bos niet meer zie. _O-
Als je geduld hebt: Fasttech. Dan duurt het een paar weken, maar het kost ongeveer de helft.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  maandag 21 november 2016 @ 21:38:52 #136
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166811897
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:36 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Damp nu sinds een week of 3 Exclucig, 12 mg, met m'n justfog met nu een C14 clearoimzer. In één woord: fantastisch! Heerlijk damp ervaring!
Wat mij betreft een zeer waardige vervanger voor de sigaret. Ik begin er echt nooit meer aan.
Goed bezig! ^O^

Hier al weer ruim 13 maanden geen sigaret meer aangeraakt. Té gemakkelijk gewoon.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 21 november 2016 @ 21:39:40 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166811927
Net drie istick picos besteld. De buurman is het geloof aan het verspreiden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 21 november 2016 @ 21:41:25 #138
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166811991
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 21:39 schreef Catch22- het volgende:
Net drie istick picos besteld. De buurman is het geloof aan het verspreiden
^O^

Prettige mod. :Y
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 21 november 2016 @ 22:36:09 #139
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166814079
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 21:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

^O^

Prettige mod. :Y
Ja viel mij ook niet tegen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 21 november 2016 @ 22:52:30 #140
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166814588
Zag dat er weer een dag aan stuntprijzen aan komt; Black Friday met de nodige kortingen, bij o.a. Fasttech en gearbest ...

Heb zelf ook weer sinds lange tijd weer eens iets gehaald;


Limitless Classic

Ook aan het staren naar wat andere coils. Juggernaut ziet er wel kek uit, al twijfel ik Ietswat of het verschil dermate groot is vergeleken met de fused claptons / alien wire coils die ik nu gebruik.

[ Bericht 37% gewijzigd door KNAK op 21-11-2016 23:00:06 ]
Mai pben rai~!
pi_166817471
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2016 00:14 schreef Infection het volgende:
Ik rook al zo'n 6 jaar zware shag en heb onlangs een Joyetech Ego AIO besteld. Schijnt volgens velen een goeie starterskit te zijn. Nu heb ik alleen geen idee wat voor e-liquid ik moet aanschaffen. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Graag zou ik iets hebben waarvan je het gevoel hebt dat je daadwerkelijk iets rookt (het scherpe gevoel in de keel zeg maar), maar wel met een frisse/fruitige smaak wat je niet snel zat wordt. Dus bijvoorbeeld geen aardbei of banaan, want dat komt je echt de strot uit op een gegeven moment. Althans, dat is wat ik vaak heb bij dat soort smaken. Ook zou het een groot voordeel zijn als het nicotine bevat aangezien ik uiteindelijk de tabak wil gaan vervangen voor elektrisch roken. Aan het begin zal ik het nog naast elkaar gaan gebruiken.

Wat raden jullie aan?
Ik heb de gouden tip voor je volgens mij. Ik had voor m'n huidige e-liquid de zwaarste variant van Exclucig genomen, met hetzelfde idee: het zou wel niets voorstellen, dus laat ik dan maar gelijk de zwaarste proberen, dan wordt het misschien nog wat. Maar dat heb ik geweten... die is namelijk écht heel zwaar haha. :) 18ml nicotine shagsmaak, van exclucig had ik. Die komt overeen met zware shag. En dat komt ie ook echt... Dus als je die overstap wilt maken en je bent zware shag gewend zou ik die doen. Heeft ook echt de hit van zware shag. Nu ben ik zelf overgegaan naar 12ml, vind ik veel lekkerder.

Hier kun je erover lezen trouwens:

http://www.esigareteindhoven.com/Liquids/ExcluCig-Silver/c-12

Bij primera hebben ze dat. 4,95 per flesje.
Overstappen naar fruitsmaakjes zou ik later doen. Eerst kan het maar zo veel mogelijk op je oude vertrouwde shagsmaak lijken. Al is het nooit volledig identiek eraan. Je moet het wel een kans geven. Maar ik ben zelf zeer tevreden.

Ik heb verder de justfog e-sig met een c-14 clearomizer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Meneertje_flapdrol op 22-11-2016 00:59:28 ]
pi_166820927
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 00:51 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Ik heb verder de justfog e-sig met een c-14 clearomizer.
Die c-14 heb ik ook liggen, momenteel als backup of voor in de kroeg. Veel fijner dan de standaard startersetjes. Die ben je na 1 week ook wel aardig beu.
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:03:51 #143
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166820981
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 22:52 schreef KNAK het volgende:
Zag dat er weer een dag aan stuntprijzen aan komt; Black Friday met de nodige kortingen, bij o.a. Fasttech en gearbest ...

Heb zelf ook weer sinds lange tijd weer eens iets gehaald;
[ afbeelding ]

Limitless Classic

Ook aan het staren naar wat andere coils. Juggernaut ziet er wel kek uit, al twijfel ik Ietswat of het verschil dermate groot is vergeleken met de fused claptons / alien wire coils die ik nu gebruik. [ afbeelding ]
Die limitless is wel tempting...

Mijn ervaring met die aparte coils is dat ze veel herrie maken en knetteren. Ziet wel fucking baas uit
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 22 november 2016 @ 12:00:26 #144
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166821910
Ik heb een paar keer clapton coils geprobeerd maar vond het niet echt een verschil maken met gewone coils eigenlijk. En aangezien ik die laatste in 10 seconden zelf kan maken..
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 22 november 2016 @ 12:20:06 #145
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166822249
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:03 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Die limitless is wel tempting...

Mijn ervaring met die aparte coils is dat ze veel herrie maken en knetteren. Ziet wel fucking baas uit
Voor die ¤21 wel het proberen waard. Ik moest eigenlijk een nieuwe hebben daar door intensief gebruik m'n limitless plus te kampen heeft met een lamgedraaide topcap; kan de airflow niet gebruiken en zit niet goed vast, heb met wat geklooi hem kunnen vastklemmen wat niet ideaal is

Als je een plus of combo in bezit hebt is het maar een minimale verbetering. Er zit bij de Classic wel een RBA deck wat nmi niet veel bijzonders is. Een 2ml juicewell die je niet kan vullen :'). Je moet de wick dan zoals gebruikelijk door de gaten in de Juicewell laten zakken wat dan weer verhindert dat je juice in die well terecht komt. Juice zou eventueel erin kunnen lekken bij overmatig drippen al vraag ik me af of dat wel lukt met mijn 80% VG.

Wat wel interessant is is de postless deck die er ook bij zit.

Weer eens wat anders dan al maanden lang velocity decks. Misschien heeft het ontbreken van posts in die kamer wel een gunstig effect op de airflow.
Ik verwacht dat ding deze week dus ik zie het wel.
Mai pben rai~!
  dinsdag 22 november 2016 @ 12:46:11 #146
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166822662
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik heb een paar keer clapton coils geprobeerd maar vond het niet echt een verschil maken met gewone coils eigenlijk. En aangezien ik die laatste in 10 seconden zelf kan maken..
Ik ben geen expert, maar een gevorderde beginner ;) maar wat ik merk is dat er toch wel bepaalde verschillen in zitten. Draai een normale coil zonder wick en flikker daar wat juice op en vuur. Doe hetzelfde met fused clapton en vuur. Bij het laatste merk je dat die coil veel meer juice weet vast te houden.Het zal mij verbazen als dit geen positief effect heeft op de smaak/damp productie. Er zal verder best wel veel afhankelijk zijn van je algemene bouw, je wick of iets wel of niet optimaal presteert ongeacht je met monster-coils klooit of de meest simpele.

Ik ga dalijk maar eens normale coils draaien voor de lol. Eens zien of ik wat merk
Mai pben rai~!
  dinsdag 22 november 2016 @ 12:48:07 #147
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166822690
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:20 schreef KNAK het volgende:

[..]

Voor die ¤21 wel het proberen waard. Ik moest eigenlijk een nieuwe hebben daar door intensief gebruik m'n limitless plus te kampen heeft met een lamgedraaide topcap; kan de airflow niet gebruiken en zit niet goed vast, heb met wat geklooi hem kunnen vastklemmen wat niet ideaal is

Als je een plus of combo in bezit hebt is het maar een minimale verbetering. Er zit bij de Classic wel een RBA deck wat nmi niet veel bijzonders is. Een 2ml juicewell die je niet kan vullen :'). Je moet de wick dan zoals gebruikelijk door de gaten in de Juicewell laten zakken wat dan weer verhindert dat je juice in die well terecht komt. Juice zou eventueel erin kunnen lekken bij overmatig drippen al vraag ik me af of dat wel lukt met mijn 80% VG.

Wat wel interessant is is de postless deck die er ook bij zit.
[ afbeelding ]
Weer eens wat anders dan al maanden lang velocity decks. Misschien heeft het ontbreken van posts in die kamer wel een gunstig effect op de airflow.
Ik verwacht dat ding deze week dus ik zie het wel.
Ik gebruik alleen mijn RX200 niet meer omdat ik hem te log vind. Dus ik laat hem even liggen. De RX200 met Crius plus heb ik al maanden niet meer gebruikt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 22 november 2016 @ 12:53:38 #148
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166822805
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik gebruik alleen mijn RX200 niet meer omdat ik hem te log vind. Dus ik laat hem even liggen. De RX200 met Crius plus heb ik al maanden niet meer gebruikt.
Oh... Ik heb ook nog ergens een Crius plus liggen..... En een aromamizer supreme :')
Mag ik nu een stofzuiger op gaan zetten wil ik ze gebruiken

Merkwaardig dat je de RX laat liggen. Log? Beetje. Batterij capaciteit compenseert dat volledig imo.
Wat gebruik je dan?
Mai pben rai~!
  dinsdag 22 november 2016 @ 13:17:05 #149
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166823254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:53 schreef KNAK het volgende:

[..]

Oh... Ik heb ook nog ergens een Crius plus liggen..... En een aromamizer supreme :')
Mag ik nu een stofzuiger op gaan zetten wil ik ze gebruiken

Merkwaardig dat je de RX laat liggen. Log? Beetje. Batterij capaciteit compenseert dat volledig imo.
Wat gebruik je dan?
Omdat hij lomp groot en zwaar is inderdaad. Loop nu rond met crius+ipv d2. Extra setje batterijen mee.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 22 november 2016 @ 22:39:56 #150
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166836814
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:53 schreef KNAK het volgende:

[..]

Oh... Ik heb ook nog ergens een Crius plus liggen..... En een aromamizer supreme :')
Mag ik nu een stofzuiger op gaan zetten wil ik ze gebruiken

Merkwaardig dat je de RX laat liggen. Log? Beetje. Batterij capaciteit compenseert dat volledig imo.
Wat gebruik je dan?
Net de rx opgebouwd, anders ook zo zonde.

Hoe wickt die limitless? Moet je hem kantelen ofzo?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 22 november 2016 @ 23:30:30 #151
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166838880
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Net de rx opgebouwd, anders ook zo zonde.

Hoe wickt die limitless? Moet je hem kantelen ofzo?
Kantelen?

Ik heb even 3 minuten na zitten denken hoe ik dit het beste zou kunnen omschrijven. Conclusie is je een link te geven want dat is veel eenvoudiger.
Vanaf 18.5 minuut

Uiteindelijk is het een kwestie de uiteinde van de wick door gaten heen te proppen of wanneer je het middelste onderdeel/de ring er af draait de wick tussen de invoegingen proppen en klaar. Simpel gebeuren en nagenoeg geen lekkage als je het goed doet.

De Classic met z'n postless deck heeft hetzelfde. Dan gaan beide wicks door 1 gat
Mai pben rai~!
  dinsdag 22 november 2016 @ 23:37:06 #152
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166839075
Bedoelde hoe hij liquid opzuigt. Je moet hem dus wel echt schuin houden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 22 november 2016 @ 23:57:45 #153
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166839608
Ik kan mn dry hits op 1 hand optellen sinds ik deze heb. Je houdt um automatisch al een beetje schuin. Je zou de wicks ook tot de bodem kunnen laten gaan, al heb ik dit nog niet eerder gedaan
Mai pben rai~!
  donderdag 24 november 2016 @ 19:31:54 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166875531
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:57 schreef KNAK het volgende:
Ik kan mn dry hits op 1 hand optellen sinds ik deze heb. Je houdt um automatisch al een beetje schuin. Je zou de wicks ook tot de bodem kunnen laten gaan, al heb ik dit nog niet eerder gedaan
Heb hem ook maar besteld. Ben wel benieuwd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 24 november 2016 @ 21:30:57 #155
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166879525
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Heb hem ook maar besteld. Ben wel benieuwd
Gisteren binnen gekregen , en hij is net zo goed als de Limitless +, zo niet ietsjes beter

Postless deck is lekker om op te bouwen. Heb um vannacht op z'n zijkant gelegd; geen lekken
Meegeleverde coils er nu in zitten, .28ohm, werken ook prima. Als ik niet lui ben draai ik mijn eigen coiltjes er in.
De topcap dampt stukken beter dan de + door de ronde afwerking, voelt veel prettiger aan. Hoef zelf m'n eigen driptips er niet eens op te zetten. Ik hou van wide bore en dit is precies goed

De meegeleverde RDA deck is ook wel leuk, al zou ik deze amper gaan gebruiken, waarom nog een dripper als je een goede RDTA hebt liggen. Als ik echt zonodig wil gaan drippen pak ik m'n Temple 30mm wel. Das echt een monster :') :D. Maar ik heb geen zin om elke keer maar weer een flesje te pakken, dus die limitless is prima

Er zit ook nog een 3 coil deck bij. Heel even gebruikt. ...meh... Niet slecht maar ook niet super.

Enige nadeel voor zover dat een nadeel zou kunnen zijn, voor mij in ieder geval niet, is dat dat ding nog erger zuipt dan een verstokte alcoholist in een café. Ik heb de tank binnen een uur leeg.kans is groot dat jij er een halve dag mee doet, ik dus niet.

Denk wel dat je um fijn gaat vinden, want naast goede prestaties ziet ie er ook wel mooi uit. Mooier dan m'n vorige limitless kannonnetjes :)




[ Bericht 2% gewijzigd door KNAK op 24-11-2016 21:36:46 ]
Mai pben rai~!
  donderdag 24 november 2016 @ 22:29:08 #156
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166881364
Nice. Hoe zit het met het geluid qua knetteren enzo?

Zal hier ook op de rx komen. Misschien haal ik wel een rx2/3 voor de 2 mode.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 24 november 2016 @ 23:49:10 #157
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166883931
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 22:29 schreef Catch22- het volgende:
Nice. Hoe zit het met het geluid qua knetteren enzo?

Zal hier ook op de rx komen. Misschien haal ik wel een rx2/3 voor de 2 mode.
Met deze coils geen knettertje meegemaakt. Lichte condensvorming merkbaar na een tank helemaal te hebben leeggedampt maar niet zo erg dat het uit de luchtgaten druipt. Ik proef het een heel klein beetje

Je haalt net na lange tijd je RX uit het stof en nu al denkende aan een 2/3? :p

Ik zit te wachten op de 200s tot ie met een flinke korting wordt aangeboden. Is nu 37 EUR geloof ik. Nagenoeg hetzelfde als de 200 maar dan met een iets groter scherm. (Niet dat ik um nodig heb want ik heb de DNA200 ook nog, maar de vuurknop moet ik nu iets harder indrukken wil ie vuren)

Nog geen enkele box gezien die de RX voorbij streeft voor die prijs, dus ik ga vrolijk verder met die dingen
Mai pben rai~!
  vrijdag 25 november 2016 @ 08:05:17 #158
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166885793
Die rx2/3 is met 2 batterijen een stuk kleiner. En ik vind 25mm tanks wel chill, dus dan moet je wel een grotere mod hebben.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166888891
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

>knip<
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sow... jouw rx ziet er netter uit dan die van mij.
Bij mij zit er nog maar <20% coating op ;(
Verder nog steeds de Bellus als tank en de Dark Horse als dripper.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:59:01 #160
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166889884
Mijn 1e vtc mini begint ook rustig aan zijn jasje uit te trekken.

Vraag aan de limitless expert Knak; (een tank in een uur.. gast! _O- ), ik merk dat ik toch regelmatig na een tijdje gebruik wat liquid in mijn keel heb gekregen. Jij proeft ook wel eens wat zeg je hierboven. Waar ligt dat aan? Te veel katoen? Niet juist gewickt? Te weinig katoen? Ik heb mijn coils altijd goed vol katoen en knip 75% af van de staartjes maar laat ze wel lang zodat een klein sliertje de bodem raakt zodat ik nooit een dry-hit heb.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:05:57 #161
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166892314
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:46 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Sow... jouw rx ziet er netter uit dan die van mij.
Bij mij zit er nog maar <20% coating op ;(
Verder nog steeds de Bellus als tank en de Dark Horse als dripper.
Altijd fijn om weer 1 van mijn mentoren in levende lijve te mogen aantreffen hier! Op een dood moment heb ik onlangs weer even een boel topics (jan/feb/maa '15) terug gelezen toen het voor mij allemaal begon. Het geduld van jou en SD daar is gewoon oorkonde-waardig :')

De rx200 ziet er nog zo uit omdat het leed verdeeld is over deze en de DNA. Zo robuust als ie is, zo brak is dat likje verf.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 22:29 schreef Catch22- het volgende:
Nice. Hoe zit het met het geluid qua knetteren enzo?

Zal hier ook op de rx komen. Misschien haal ik wel een rx2/3 voor de 2 mode.
M'n eigen coils erin gezet ( fused claptons 7 wraps 3mm ) en dit werkt net even wat beter imo
Mai pben rai~!
pi_166892867
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:05 schreef KNAK het volgende:

[..]

Altijd fijn om weer 1 van mijn mentoren in levende lijve te mogen aantreffen hier! Op een dood moment heb ik onlangs weer even een boel topics (jan/feb/maa '15) terug gelezen toen het voor mij allemaal begon. Het geduld van jou en SD daar is gewoon oorkonde-waardig :')

Echt, hè :')

quote:
De rx200 ziet er nog zo uit omdat het leed verdeeld is over deze en de DNA. Zo robuust als ie is, zo brak is dat likje verf.
Zal er ook wel aan liggen dat 'ie dag en uur bij sleutels in mijn broekzak zit en dat ik hem wel eens met vuile handen gebruik.
Mijn koperen mech's zijn nu ook aardig geoxideerd, door onbruik.
Ik wed dat die met een weekje intensief weer bijna blank zijn :D
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 25 november 2016 @ 18:07:41 #163
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166895049
Ja je was wel wat irritant. Maarja, het lijkt allemaal zo makkelijk, maar de info is wel wat overweldigend
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 25 november 2016 @ 22:17:50 #164
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166900799
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:07 schreef Catch22- het volgende:
Ja je was wel wat irritant. Maarja, het lijkt allemaal zo makkelijk, maar de info is wel wat overweldigend
Irritant? :D

Ik zat vol met vragen en onduidelijkheden wat ook nog eens versterkt werd door enthousiastme dat ik einde-fucking-lijk de analoogjes kon laten liggen na 20 jaar
Uiteindelijk hebben jullie daar allen een bijdrage aan geleverd, dus de pijn en kwelling is niets voor niets geweest ;)
Mai pben rai~!
  zondag 27 november 2016 @ 21:42:58 #165
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166944419
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166944636
Te groot, te te... ;)
  zondag 27 november 2016 @ 21:50:39 #167
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166944675
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 21:49 schreef ColtZ40 het volgende:
Te groot, te te... ;)
Ik wou al een dual 18650 device en een rx2/3 is net zo duur.

Heb hem besteld.

[ Bericht 3% gewijzigd door Catch22- op 27-11-2016 21:58:41 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166951348
Hebben jullie nog aanraders voor mijn volgende Vapor, ik heb nu een eGo AIO, maar ik wil een meer compacter model eigenlijk.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 28 november 2016 @ 11:32:36 #169
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166951692
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie nog aanraders voor mijn volgende Vapor, ik heb nu een eGo AIO, maar ik wil een meer compacter model eigenlijk.
Compacter kan haast niet. Dan ga je wel inleveren op accuduur en vape
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166951808
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Compacter kan haast niet. Dan ga je wel inleveren op accuduur en vape
Nou bedoel meer een vierkanter kortere, ja accuduur is wel een ding ook
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 28 november 2016 @ 12:16:04 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166952552
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Nou bedoel meer een vierkanter kortere, ja accuduur is wel een ding ook
Eleaf Pico al gechecked?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166952634
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2016 12:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Eleaf Pico al gechecked?
Nee even checken dat is wel een mooi modelletje ja ^O^
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 28 november 2016 @ 15:42:26 #173
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166956287
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:18 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Nee even checken dat is wel een mooi modelletje ja ^O^
doet niet voor onder voor de top-devices imo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166956301
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2016 15:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

doet niet voor onder voor de top-devices imo
Ja word hem wel denk ik, gaat er 1 batterij in zeker?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 28 november 2016 @ 15:53:42 #175
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166956474
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja word hem wel denk ik, gaat er 1 batterij in zeker?
Yep. 18650, samsung 30q of lg hg2 dus (als je het mij vraagt)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166956529
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:53 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Yep. 18650, samsung 30q of lg hg2 dus (als je het mij vraagt)
Ja :D staan er allebei onder
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 28 november 2016 @ 23:02:30 #177
24329 KNAK
ff w88,......
pi_166967255
quote:
12.8ml !! _O_

een RDTA :Y)

Alleen maar de Ijoy decks erop kunnen gebruiken en geen andere tanks ? :{ Ik ben zelf liefhebber van wat limitless en Ijoy aan tanks/decks verkopen, maar wat als je er vanaf wilt wijken ?

2 batterijen! :{

Die vuurknop :'(

Uiterlijk/Vormgeving/grootte ;(

Dat ding heeft potentie, maar uiterlijk en het formaat doet me afhaken
Mai pben rai~!
  maandag 28 november 2016 @ 23:23:27 #178
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166968039
Ze hebben 8 decks toch? 2 batterijen is persoonlijk, ik find het wel fijn. Denk dat hij relatief compact. Ik ben erg benieuwd

De chip presteert erg goed zeg
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166986975
Ik heb de Istick Pico nu, en er staat dat je een paar druppels op de coil moet doen in het begin, bedoelen ze daar de witte rondjes mee op de coil?

en er zitten O ringen bij waar zijn die voor dan?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2016 @ 21:34:05 #180
230491 Zith
pls tip
pi_166987513
Nah gewoon door het midden pleuren. Ik doe het tot ik zie dat de witte stipjes vochtig worden.

0-ringen zijn reserve denk ik
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166987569
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:34 schreef Zith het volgende:
Nah gewoon door het midden pleuren. Ik doe het tot ik zie dat de witte stipjes vochtig worden.

0-ringen zijn reserve denk ik
^O^
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_167020148
Wat per 17 januari 2017 bij wet verboden is in België:
✘ Online verkoop
✘ Clearomizers met een inhoud groter dan 2ml
✘ Nicotinehoudende flesjes met een inhoud groter dan 10ml
  donderdag 1 december 2016 @ 14:32:03 #183
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167022870
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:04 schreef redboyke het volgende:
Wat per 17 januari 2017 bij wet verboden is in België:
✘ Online verkoop
✘ Clearomizers met een inhoud groter dan 2ml
✘ Nicotinehoudende flesjes met een inhoud groter dan 10ml
Die eerste is wel heftig
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 1 december 2016 @ 15:21:13 #184
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167023783
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Die eerste is wel heftig
de rest van de ellende hebben we al anderhalf jaar ofzo.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 1 december 2016 @ 15:43:11 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167024213
quote:
13s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

de rest van de ellende hebben we al anderhalf jaar ofzo.
Wij ja, zij nog niet.

Ijoy rdta box wordt morgen verzonden, ben echt benieuwd :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 1 december 2016 @ 17:04:37 #186
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167025717


O+

Alleen die batterij :{ :{w
Mai pben rai~!
  donderdag 1 december 2016 @ 17:29:31 #187
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167026120
Wel fijn dat preheating standaard wordt nu
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167026558
Zojuist mijn Joyetech eGo AIO binnen gekregen en uitgetest. Aan het begin knetterde en 'lekte' hij nogal. Blijkbaar is het niet erg verstandig om hem tot de max. te vullen. Wanneer je de coil terugplaatst komt het liquid boven de max. uit (geen idee of dit de bedoeling is). Maar het zorgde ervoor dat er dus vocht onder het mondstuk en gedeeltelijk in het mondstuk terecht kwam. Het kan ook gewoon zijn dat ik hem niet goed dichtgedraaid had, ook al weet ik bijna zeker dat dit wel zo was. Na het vocht verwijderd te hebben en de liquid vervangen deed hij het dan eindelijk goed.

Wel wat zwaar op de keel, zelfs wanneer je zoals mij al jaren shag gerookt hebt. Kan overigens ook aan de Dekang liquid liggen. In mijn geval probeer ik nu de appel variant en het smaakt niet verkeerd. Ook lekkere dikke rookpluimen. Binnenkort maar eens nog wat andere merken uitproberen. Dekang schijnt na wat meer onderzoek gedaan te hebben toch één van de mindere te zijn, ook al vind ik dat zelf meevallen, maarja ik heb dan ook nog geen andere geprobeerd. :P

Conclusie: Het is even puzzelen, maar als de Joyetech eGo AIO werkt zoals het hoort, doet hij het prima.

De standaard coils zijn trouwens 0.6 ohm. Wat raden jullie aan? Ik las dat 1.5 ohm een stuk beter is, minder geknetter enzo?

[ Bericht 5% gewijzigd door Infection op 01-12-2016 18:00:40 ]
  donderdag 1 december 2016 @ 18:01:03 #189
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167026696
Het is altijd wat pittig in het begin. Dat went wel.

Pas vullen als je de coil geplaatst hebt is wel beter
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167026733
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:01 schreef Catch22- het volgende:
Het is altijd wat pittig in het begin. Dat went wel.

Pas vullen als je de coil geplaatst hebt is wel beter
Hoe doe je dat dan? Want de coil schroef je aan het mondstuk vast en die moet er eerst uit wil je hem kunnen vullen.
  donderdag 1 december 2016 @ 18:09:32 #191
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167026826
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:03 schreef Infection het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan? Want de coil schroef je aan het mondstuk vast en die moet er eerst uit wil je hem kunnen vullen.
Ken de aio zelf niet. Maar dan moet je even checken hoeveel er in kan :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167028911
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ken de aio zelf niet. Maar dan moet je even checken hoeveel er in kan :)
Het kan wel gewoon tot de max ben ik achter gekomen. Het probleem is alleen dat ik het niet 10 minuten heb laten intrekken en gelijk ben gaan roken, daarom kwam dus de liquid omhoog.
pi_167038941
Vandaag nieuwe smaak van ander merk geprobeerd. Ze hadden er 2 in die smaak, maar de ene was 3 euro, en de andere 4,95, en ze zeiden dat die van 3 euro ook heel goed verkocht. Dus maar geprobeerd. 'Millers' en dan aardbeismaak. Vind 'm echt lekker gewoon! :9~ Goede zoete aardbeismaak. Geen neppe smaak, maar lekkere pure smaak. En lekker veel damp. Nieuw favorietje!

Vind het eigenlijk gewoon lekkerder tegenwoordig dan het roken van de ouderwetse tabaksigaret. Laatst nog eens een paar hijsjes van een shaggie geprobeerd, maar geef gewoon echt de voorkeur nu aan het dampen. Wat een winst!

[ Bericht 1% gewijzigd door Meneertje_flapdrol op 02-12-2016 01:14:35 ]
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:23:45 #194
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167041888
goed bezig, en je zit met Millers wel in de goede richting maar je bent nog niet met de ècht lekkere begonnen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167042693
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:23 schreef Sounddragon het volgende:
goed bezig, en je zit met Millers wel in de goede richting maar je bent nog niet met de ècht lekkere begonnen
Welke is dat dan? :D
  vrijdag 2 december 2016 @ 11:24:11 #196
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167043134
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:05 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Welke is dat dan? :D
Dat is erg persoonlijk, maar je hebt nu de 3es frisdrank als je een vergelijking moet trekken :)

Kijk eens rond op zwoofs.nl of vapexperience.nl als je iets bijzonders wil proeven.

Goodlifevapor.com is ook een leuk startpunt. Neem dan de proefpakketten als ze weer eens Discount hebben (schrijf je in op de nieuwsbrief), ze hebben regelmatig 20-30% korting
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 december 2016 @ 11:37:36 #197
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167043406
Pcies. Ik kocht altijd van die proefpakketjes met meerdere smaken en merken. Dan kreeg je kleine flesjes, maar had je wel een goed idee.

Maar aan de andere kant..... als je eenmaal kwaliteit gewend bent....
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  vrijdag 2 december 2016 @ 11:52:41 #198
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167043677
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:37 schreef Kreator het volgende:
Pcies. Ik kocht altijd van die proefpakketjes met meerdere smaken en merken. Dan kreeg je kleine flesjes, maar had je wel een goed idee.

Maar aan de andere kant..... als je eenmaal kwaliteit gewend bent....
Je moet ergens beginnen...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:52:23 #199
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_167047748
M'n RDTA met dubbele coil begon ineens te lekken, waarschijnlijk dampte ik op een te laag wattage. Hij geeft een ohm waarde aan van 0.44 en ik dampte op 75 watt. Op 80 watt lijkt het probleem verholpen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:05:06 #200
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167048060
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:52 schreef ShevaJB het volgende:
M'n RDTA met dubbele coil begon ineens te lekken, waarschijnlijk dampte ik op een te laag wattage. Hij geeft een ohm waarde aan van 0.44 en ik dampte op 75 watt. Op 80 watt lijkt het probleem verholpen.
Welke RDTA? Limitless?
Mai pben rai~!
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:06:55 #201
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_167048111
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:05 schreef KNAK het volgende:

[..]

Welke RDTA? Limitless?
Nee, de Avocado 24
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:27:23 #202
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167048571
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:06 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Nee, de Avocado 24
Ik heb deze nog niet van dichtbij gezien, maar in de regel zijn lekkages vaak te wijten aan een niet goede wijze van wicken. Als ie blijft lekken is het wellicht handig om dit opnieuw te doen. Ik heb 0 lekkage ongeacht ik met welk wattage damp met de limitless
Mai pben rai~!
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:30:16 #203
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_167048642
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:27 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik heb deze nog niet van dichtbij gezien, maar in de regel zijn lekkages vaak te wijten aan een niet goede wijze van wicken. Als ie blijft lekken is het wellicht handig om dit opnieuw te doen. Ik heb 0 lekkage ongeacht ik met welk wattage damp met de limitless
Ik heb 'm wel iets dunner gewickt een paar dagen geleden. Als hij verder blijft lekken zal ik het opnieuw doen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:31:42 #204
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167048670
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:30 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Ik heb 'm wel iets dunner gewickt een paar dagen geleden. Als hij verder blijft lekken zal ik het opnieuw doen.
Anders slinger je YouTube even aan, een kijk je hoe die knakkers het doen ;)
Mai pben rai~!
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:33:42 #205
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_167048716
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:31 schreef KNAK het volgende:

[..]

Anders slinger je YouTube even aan, een kijk je hoe die knakkers het doen ;)
Ja, zal ik zeker doen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:36:07 #206
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167048775
Heeft iemand hier de Triade 250 al eens in z'n handen gehad ?

....ik wil :@


Mai pben rai~!
pi_167049625
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:24 schreef Catch22- het volgende:
Dat is erg persoonlijk, maar je hebt nu de 3es frisdrank als je een vergelijking moet trekken

Kijk eens rond op zwoofs.nl of vapexperience.nl als je iets bijzonders wil proeven.

Goodlifevapor.com is ook een leuk startpunt. Neem dan de proefpakketten als ze weer eens Discount hebben (schrijf je in op de nieuwsbrief), ze hebben regelmatig 20-30% korting
Ow jee, daar kijkende zie ik gebeuren waar ik al bang voor was: deze shit is booming en hard op weg naar iets waarbij je door de bomen het bos niet meer ziet. :o
pi_167049664
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:37 schreef Kreator het volgende:
Pcies. Ik kocht altijd van die proefpakketjes met meerdere smaken en merken. Dan kreeg je kleine flesjes, maar had je wel een goed idee.

Maar aan de andere kant..... als je eenmaal kwaliteit gewend bent....
Zitten daar echt zulke bergen verschil tussen dan, en is er echt dus hoge en lage kwaliteit? Ik was me daar nog helemaal niet van bewust. Dacht eerlijk gezegd tot nu toe dat het allemaal wel een beetje hetzelfde was en het ene je meer ligt dan het andere.

Is exclucig een kwaliteitsmerk volgens jullie dan?
pi_167049723
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:23 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Zitten daar echt zulke bergen verschil tussen dan, en is er echt dus hoge en lage kwaliteit? Ik was me daar nog helemaal niet van bewust. Dacht eerlijk gezegd tot nu toe dat het allemaal wel een beetje hetzelfde was en het ene je meer ligt dan het andere.

Is exclucig een kwaliteitsmerk volgens jullie dan?
Als ik zo even de verkooppunten bekijk van dat merk, wordt dat merk alleen bij Primera en dergelijke winkels verkocht.
Ik denk het dus niet :@.
pi_167049772
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:26 schreef Anne het volgende:

[..]

Als ik zo even de verkooppunten bekijk van dat merk, wordt dat merk alleen bij Primera en dergelijke winkels verkocht.
Ik denk het dus niet :@.
Als ik die sites zo bekijk die hier worden genoemd, gaat het me duizelen... Zo enorm veel keuze weer.
Je zal toch een flesje moeten kopen waar je aan vast zit totdat ie op is. Je kan moeilijk 'ff testen'.
pi_167049827
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:29 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Als ik die sites zo bekijk die hier worden genoemd, gaat het me duizelen... Zo enorm veel keuze weer.
Je zal toch een flesje moeten kopen waar je aan vast zit totdat ie op is. Je kan moeilijk 'ff testen'.
Zeker waar.

Vermijd in ieder geval de eliquids waar veel PG in zit. Dat is toch eigenlijk wel stelregel nummer 1.
Voor de rest hebben veel websites gelukkig beoordelingen. Ga dus op zoek naar e-liquids met veel reviews. Veel reviews = veel verkocht = meestal een goede smaak. Lees dan de beoordelingen ook even; sommige mensen kunnen een smaak uiterst goed beschrijven. Feit blijft dan wel, over smaak valt te twisten, waardoor jij het altijd anders kunt ervaren, maar zodoende heb je een beetje houvast.

Dekang en Millers Juice hebben trouwens vaak ook veel reviews, maar die worden gewoon veel verkocht omdat ze zo ontzettend voordelig zijn. En er zijn tig mensen die beginnen met dampen vanwege het goedkoper kunnen 'roken' en die blijven dus ook bij dat soort merken hangen.
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:52:31 #212
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167050144
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:20 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Ow jee, daar kijkende zie ik gebeuren waar ik al bang voor was: deze shit is booming en hard op weg naar iets waarbij je door de bomen het bos niet meer ziet. :o
Daar is het al ver voorbij. Ik volg t ook niet meer zo. Af en toe check ik wat er aan apparaten is. Liquid maak ik zelf met oneshot aromas (smaakstof dat al gemengd is) van chefs flavours. Die hebben gewoon goede liquid waar ik blij van wordt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 2 december 2016 @ 17:42:42 #213
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167051216
Het grote " welke liquid, welke smaak" onderwerp

Daar blijf ik ook nog steeds mee worstelen, en dat zal wel zo blijven

Test flesjes kopen voor een eurotje of minder en proeven of het lekker is. Das het enige wat ik nog doe. Heb al genoeg poen uitgegeven aan 10ml flesjes die uiteindelijk hooguit door de wc spoel-waardig zijn.

Ik ga denk ik met nicotine stoppen per 1 januari. Ik zit nu op de 2mg en zou eigenlijk gewoon helemaal zonder kunnen.
Ik heb nog iets van 700ml 48mg waarvan ik denk ik wel 500ml weg ga doen. 200 toch voor de zekerheid achter de hand houden/invriezen mocht er iets heel bijzonders plaatsvinden en ik het toch nodig heb.

Mochten er mensen zijn hier die interesse hebben,...
Mai pben rai~!
pi_167051570
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:32 schreef Anne het volgende:

[..]

Zeker waar.

Vermijd in ieder geval de eliquids waar veel PG in zit. Dat is toch eigenlijk wel stelregel nummer 1.
Voor de rest hebben veel websites gelukkig beoordelingen. Ga dus op zoek naar e-liquids met veel reviews. Veel reviews = veel verkocht = meestal een goede smaak. Lees dan de beoordelingen ook even; sommige mensen kunnen een smaak uiterst goed beschrijven. Feit blijft dan wel, over smaak valt te twisten, waardoor jij het altijd anders kunt ervaren, maar zodoende heb je een beetje houvast.

Dekang en Millers Juice hebben trouwens vaak ook veel reviews, maar die worden gewoon veel verkocht omdat ze zo ontzettend voordelig zijn. En er zijn tig mensen die beginnen met dampen vanwege het goedkoper kunnen 'roken' en die blijven dus ook bij dat soort merken hangen.
Thanks. ^O^

Er gaat een beetje een nieuwe wereld voor me open haha. Maar goed, tot nu toe ben ik met die millers en exclucig toch ook wel erg tevreden. Verder maar eens kijken voor van die probeer-flesjes zoals boven me wordt genoemd..
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:09:03 #215
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167051736
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:27 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik heb deze nog niet van dichtbij gezien, maar in de regel zijn lekkages vaak te wijten aan een niet goede wijze van wicken. Als ie blijft lekken is het wellicht handig om dit opnieuw te doen. Ik heb 0 lekkage ongeacht ik met welk wattage damp met de limitless
Pics van je gewickte coils graag! ^O^
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:11:38 #216
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167051781
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:23 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Zitten daar echt zulke bergen verschil tussen dan, en is er echt dus hoge en lage kwaliteit? Ik was me daar nog helemaal niet van bewust. Dacht eerlijk gezegd tot nu toe dat het allemaal wel een beetje hetzelfde was en het ene je meer ligt dan het andere.

Is exclucig een kwaliteitsmerk volgens jullie dan?
Persoonlijk merk ik weinig verschil in kwaliteit tussen dure en goedkope liquids. Volgens mij zijn 'premium' (achterlijk woord) liquids vooral een modedingetje om je geld uit de zak te kloppen.

Beste is om zelf liquids te maken. Lekker en goedkoop! _O_
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:12:44 #217
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167051791
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:32 schreef Anne het volgende:

[..]

Zeker waar.

Vermijd in ieder geval de eliquids waar veel PG in zit. Dat is toch eigenlijk wel stelregel nummer 1.
Omdat?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:15:07 #218
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167051856
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:42 schreef KNAK het volgende:
Ik ga denk ik met nicotine stoppen per 1 januari.
Spannend! Succes vast!

Ik ben net begonnen aan de overstap van 6mg naar 5mg, qua mixen dan. Ik heb het nog niet gedampt.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167051978
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
Beste is om zelf liquids te maken. Lekker en goedkoop!
hoe doet gij dat dan?
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:22:55 #220
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167052031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:09 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Pics van je gewickte coils graag! ^O^
Let wel dat ik gebruik maak van de postless deck; maar 2 wick gaten waar aan elke zijde beide wickuiteinden in zitten. Gebruik je een andere deck, dan heb je te maken met 4 gaten
Principe blijft wel hetzelfde.



[ Bericht 10% gewijzigd door KNAK op 02-12-2016 18:46:46 ]
Mai pben rai~!
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:25:19 #221
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167052101
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:15 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Spannend! Succes vast!

Ik ben net begonnen aan de overstap van 6mg naar 5mg, qua mixen dan. Ik heb het nog niet gedampt.
Was een keertje lui en dampte een paar dagen op 0mg
Merkte geen verschil :')
Dus waarom nog nicotine toevoegen

Ik ben klaar ... Enige wat er in zit is nog de gewoonte, met name tijdens het zuipen,het iets in handen hebben...verder heeft dit topic mij van m'n meest verschrikkelijkste verslaving afgeholpen :).
Mai pben rai~!
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:28:53 #222
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167052193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:21 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

hoe doet gij dat dan?
Koop een flesje base met nicotine wat jij gebruikt.
Koop wat aroma's
Mix de aroma's met die base
Schudden
Dampen

;)
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2016 @ 18:56:03 #223
230491 Zith
pls tip
pi_167052938
Ik heb wel interesse in de 500ml 48nic. Wat vraag je ervoor? Jan eventueel ook ruilen voor een ongeopende pico :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 2 december 2016 @ 23:09:41 #224
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167061673
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:21 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

hoe doet gij dat dan?
Ik raad je aan om even een avondje flink te googlen op info hieromtrent.

Maar basically; je koopt nic, PG, VG en een smaakje, je zorgt dat je weet in welke verhoudingen die je gaat mixen. Dat kun je ook op Internet vinden en vervolgens neem je een flesje en een paar spuitjes en gooi je het door elkaar. Goed schudden, in de kast zetten, een paar weken lang elke dag even schudden en de dop er even af en daarna kun je het dampen. Ik ben in oktober vorig jaar begonnen met dampen. Heb de eerste maanden nog wel kant en klare liquids gekocht maar sinds februari van dit jaar damp ik alleen nog mijn eigen sap. Kost me enkele euro's per week en ik kan zoveel dampen als ik wil. (Ik ben niet zo'n megawolkenblazer als KNAK maar ik heb wel last van kettingdampmomentjes. :P )
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 2 december 2016 @ 23:21:04 #225
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167062021
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef KNAK het volgende:

[..]

Let wel dat ik gebruik maak van de postless deck; maar 2 wick gaten waar aan elke zijde beide wickuiteinden in zitten. Gebruik je een andere deck, dan heb je te maken met 4 gaten
Principe blijft wel hetzelfde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, hier ziet het er zo uit. Geen lekkage of dry-hits maar wel af en toe een klein beetje liquid in mijn keel. :'( ik weet niet waar dat aan ligt.

Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 2 december 2016 @ 23:29:52 #226
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167062244
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 23:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nice, hier ziet het er zo uit. Geen lekkage of dry-hits maar wel af en toe een klein beetje liquid in mijn keel. :'( ik weet niet waar dat aan ligt.

[ afbeelding ]
Klinkt als condense. Iets waar ik vroeger ook last van had
Als je de topcap er af haalt en bekijkt is deze zeker flink vochtig ?
Mai pben rai~!
  vrijdag 2 december 2016 @ 23:38:36 #227
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167062481
Die is wel redelijk vochtig ja.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 2 december 2016 @ 23:43:55 #228
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167062608
Ik wil trouwens nog eens even herhalen hoe kut het is om elke week de ramen te moeten lappen. :(

Zou er niet iets zijn waar je die units mee in kunt smeren dat glycerine weert? Een keer per maand, okay, maar als ik op zondag de ramen lap moet ik me op donderdag al weer gaan schamen bij visite. Niet te doen. :{w
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zaterdag 3 december 2016 @ 01:19:36 #229
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167064843
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 23:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik wil trouwens nog eens even herhalen hoe kut het is om elke week de ramen te moeten lappen. :(

Zou er niet iets zijn waar je die units mee in kunt smeren dat glycerine weert? Een keer per maand, okay, maar als ik op zondag de ramen lap moet ik me op donderdag al weer gaan schamen bij visite. Niet te doen. :{w
Ik heb daar naar gezocht want ik werd helemaal leip van het constant m'n auto ramen lappen. Schijnt dat ammonia helpt voor een periode.. Heb het nog niet geprobeerd maar volgens zeggen is dit een oplossing
Mai pben rai~!
  zaterdag 3 december 2016 @ 01:23:26 #230
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167064918
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 23:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
Die is wel redelijk vochtig ja.
Denk dat het condens is. Als je je topcap er af haalt en je vuurt um en blaast er tegenaan alsof je een kaars uitblaast, dan zie je geen spetters ervan af vliegen. Kan eventueel zijn dat wanneer je je mod op z'n zij legt er juice in je topcap lekt en dat je dit dan opzuigt als je dampt. Echter zeg je dat ie verder niet lekt dus dat is het dan niet

Heb geen idee hoe dit verder te verhelpen is. Het komt en het gaat...
Mai pben rai~!
  zaterdag 3 december 2016 @ 10:58:23 #231
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167068292
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 23:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
Die is wel redelijk vochtig ja.
vervang sowieso je wicks eens :p

Misschien eens iets eerder de knop loslaten zodat je alle damp eruit zuigt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 4 december 2016 @ 11:06:12 #232
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167090350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:56 schreef Zith het volgende:
Ik heb wel interesse in de 500ml 48nic. Wat vraag je ervoor? Jan eventueel ook ruilen voor een ongeopende pico :P
U hebt een pm

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 10:58 schreef Catch22- het volgende:

[..]

vervang sowieso je wicks eens :p

Misschien eens iets eerder de knop loslaten zodat je alle damp eruit zuigt
De limitless al binnen?
Mai pben rai~!
  zondag 4 december 2016 @ 11:08:46 #233
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167090381
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 11:06 schreef KNAK het volgende:

[..]

U hebt een pm

[..]

De limitless al binnen?
Nee pas net despatched. Heb voor de ijoy box een andere kleur genomen want zilver was niet op voorraad
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 4 december 2016 @ 11:15:01 #234
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167090489
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:08 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nee pas net despatched. Heb voor de ijoy box een andere kleur genomen want zilver was niet op voorraad
Ijoy box en een limitless tank

Als je dalijk helemaal blij gaat zijn met de box zit je met een tank opgescheept welke je dan mogelijkerwijs niet gaat gebruiken, want je hebt al precies hetzelfde met die box.

Of de limitless op een andere mod gebruiken(?)

Ik heb weer sterk overwogen die Ijoy box te kopen, hij zat al in m'n winkelwagen. Maar toch.. 2 batterijen en net iets te log...
Misschien als ie ooit een keer in de sale is voor de helft vanwat ie nu kost ;)
Mai pben rai~!
  zondag 4 december 2016 @ 11:16:39 #235
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167090523
Ja die limitless had niet gehoeven, maar kwam pas achter het bestaan van de box toen die al was verzonden. Misschien schuif ik hem wel door
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 4 december 2016 @ 11:35:26 #236
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167090807
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 11:16 schreef Catch22- het volgende:
Ja die limitless had niet gehoeven, maar kwam pas achter het bestaan van de box toen die al was verzonden. Misschien schuif ik hem wel door
Hij is goed , dus absoluut geen straf om hem toch ergens in een lade te hebben liggen, of um op,een andere box te gebruiken.

Die postless deck is toch wel heul heul fijn :)

misschien wil ik nog een reserve oO<
Mai pben rai~!
pi_167103476
Ik heb nog een klein laagje liquid in mijn vapor. Moet die eerst helemaal op voor ik er andere bij gooi? (Heb nu een flesje met meer nicotine en ander merk)
  zondag 4 december 2016 @ 21:02:14 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167103853
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:49 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb nog een klein laagje liquid in mijn vapor. Moet die eerst helemaal op voor ik er andere bij gooi? (Heb nu een flesje met meer nicotine en ander merk)
Ligt er aan of je het erg vindt dat de smaken mengen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167104494
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 21:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ligt er aan of je het erg vindt dat de smaken mengen
Geen idee, merk je daar veel van?
pi_167110319
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 21:21 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Geen idee, merk je daar veel van?
ligt ook aan de liquids.
Menthol blijft bv. wel een tijdje hangen.

Ik damp een tankje iig zover leeg, dat er geen liquid meer terug loopt, als ik hem op zijn kop hou.
Dan heb je een paar hijsen een gemengde smaak, voordat de nieuwe smaak de overhand gaat krijgen.
Als er nog een laagje in de tank zit, hou je dat de hele tank.
Sommige smaken gaan goed met elkaar. Anderen zijn ronduit vies.
Of je dat erg vind, moet je voor jezelf uitmaken.

[ Bericht 3% gewijzigd door marc0871 op 05-12-2016 01:09:03 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:46:31 #241
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167149139
De Crius Plus uit de lade getrokken, al het stof eraf gepoetst, schoongemaakt en opnieuw opgebouwd. Zooitje Pinkman erin gepompt en met plezier weer eens iets anders dan de limitless gebruikt. Denk dat ik de aromamizer supreme die ik ook nog heb liggen ga verpatsen, dus als iemand interesse heeft....
Nu buiten zijn en dampen is echt kansloos met deze temperaturen. De liquid wordt behoorlijk dik en in een tank zoals de Crius is dat niet bevorderend; de nodige dry hits voor m'n kiezen

Mensen hier die hij chefs vapor bestellen al enig idee of en wanneer er weer wat discounts gegeven worden?
Mai pben rai~!
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:53:37 #242
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167149315
Sowieso altijd 10% korting en de laatste keren op vrijdag 20%
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:03:29 #243
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167149622
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef Catch22- het volgende:
Sowieso altijd 10% korting en de laatste keren op vrijdag 20%
Vrijdag maar even kijken dus
Zooitje pinkman en heisenberg bestellen. Misschien nog een andere erbij, alleen nog niet zeker wat. Jungle juice is een kleine kanshebber, al vond ik um niet echt super toen iemand hier mij een sample had opgestuurd. Iets teveel mango zit daar in. Jammer dat ze geen proefmonsters hebben, anders had ik het wel geweten
Mai pben rai~!
pi_167151162
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 6 december 2016 @ 20:15:54 #245
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167152186
Niet duur, leuke deck om op te bouwen




Met gemak gaat er 5ml in.
Mai pben rai~!
pi_167158944
Is dat die van jou?
Is't wat?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 7 december 2016 @ 03:02:41 #247
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167161112
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 10:58 schreef Catch22- het volgende:

[..]

vervang sowieso je wicks eens :p

Misschien eens iets eerder de knop loslaten zodat je alle damp eruit zuigt
Wicks zijn schoner dan ze lijken op de foto. ;)

Maar ik ben je tip eens aan het proberen en ik heb tevens mijn wattage wat omhoog geschroefd. Lijkt vooralsnog te helpen. :)
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 7 december 2016 @ 03:03:52 #248
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167161113
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef Catch22- het volgende:
Sowieso altijd 10% korting
Hoe dan? :@
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 7 december 2016 @ 03:10:15 #249
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167161119
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 01:19 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik heb daar naar gezocht want ik werd helemaal leip van het constant m'n auto ramen lappen. Schijnt dat ammonia helpt voor een periode.. Heb het nog niet geprobeerd maar volgens zeggen is dit een oplossing
Het enige wat ik daar over lees is dat het helpt om het eraf te krijgen maar dat is niet zo moeilijk want warm water met gewoon huismerk afwasmiddel werkt ook prima.

Waar het me om gaat is dat het iets creëert dat helpt voorkomen. :'(
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 7 december 2016 @ 08:12:35 #250
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167161584
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 03:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hoe dan? :@
Ze hebben een Facebook groep voor deals and comps, als je die joined blijf je op de hoogte
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 7 december 2016 @ 12:58:20 #251
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167165486
Is dat weer iets anders als de fb pagina liken?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 7 december 2016 @ 14:20:19 #252
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167166852
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:32 schreef marc0871 het volgende:
Is dat die van jou?
Is't wat?
Ik heb deze zelf niet, maar als iets mooi is / lijkt te zijn kijk ik een beetje rond en deze foto's kwam ik tegen. Ik ben sinds de Temple 30mm gestopt met kopen van kleine drippers. Goede RDTAs is voor mij interessanter tegenwoordig; het beste van 2 werelden, alhoewel...heb die C4 deck in de Crius in gebruik genomen.. Opnieuw gewickt en moet zeggen dat dit ook erg aangenaam is :D


Knallen op 125w :Y)
Mai pben rai~!
  woensdag 7 december 2016 @ 14:20:58 #253
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167166860
Ik heb die c4 maar heel even gebruikt. Teveel moeite, teveel juice en te weinig extra
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 7 december 2016 @ 14:30:11 #254
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167167015
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:20 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb die c4 maar heel even gebruikt. Teveel moeite, teveel juice en te weinig extra
De reden waarom ik um ook al die weken (maanden?) links heb laten liggen. Opnieuw gewickt met iets minder katoen en hij doet het een stuk beter. Daarnaast heb ik alleen maar juice slurpend materiaal in gebruik dus merkt dat niet eens

De Crius plus zelf is wel een mooie fijne tank. Ben nu mezelf aan het inhouden niet die VCMT 1:1 kloon te kopen. 9ml 30mm. Schijnt ondanks de grootte toch een goede flavor te hebben...
Mai pben rai~!
pi_167185377
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:20 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik heb deze zelf niet, maar als iets mooi is / lijkt te zijn kijk ik een beetje rond en deze foto's kwam ik tegen. Ik ben sinds de Temple 30mm gestopt met kopen van kleine drippers. Goede RDTAs is voor mij interessanter tegenwoordig; het beste van 2 werelden, alhoewel...heb die C4 deck in de Crius in gebruik genomen.. Opnieuw gewickt en moet zeggen dat dit ook erg aangenaam is :D
[ afbeelding ]

Knallen op 125w :Y)
Lijkt wel een vliegtuigmotor, zo :')

De RX was mijn laatste hardware aankoop, 9 maanden geleden.
Deze zag er wel aardig uit en Nick was er erg enthousiast over.
Mocht een keer van mezelf.

Ik verwacht hem volgend jaar pas. Alleen al omdat 'ie niet op voorraad was.
Drukte rond de feestdagen zal ook niet helpen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 8 december 2016 @ 11:27:32 #256
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167186033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:47 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Lijkt wel een vliegtuigmotor, zo :')

De RX was mijn laatste hardware aankoop, 9 maanden geleden.
Deze zag er wel aardig uit en Nick was er erg enthousiast over.
Mocht een keer van mezelf.

Ik verwacht hem volgend jaar pas. Alleen al omdat 'ie niet op voorraad was.
Drukte rond de feestdagen zal ook niet helpen.
Voor die joet kan de schade bij een eventuele miskoop nooit groot zijn. Het enige nadelige gevolg is dat je je nek er over breekt in huis, nieuwe kast moet kopen omdat je ladekast te vol ligt ;)

Over het algemeen zijn drippers van dat soort kaliber, waar ik in de loop der maanden genoeg van heb gekocht vaak hetzelfde. Weinig aan revolutionair spul wat voorbij komt.
Mai pben rai~!
pi_167193770
Een vraagje aan de pro's. Ik damp nu met een Joyetech eGo AIO box. Super voor MTL en een DL hit als het nodig is.
Nu heeft de box zijn beste tijd gehad en wil ik wel iets anders proberen. De mod kom ik dan nog wel aan uit. Daar heb ik er al een paar op het oog, maar de hamvraag:
Zijn er tanks te koop die zowel een goede MTL vape als DL aan kunnen?
pi_167194572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Een vraagje aan de pro's. Ik damp nu met een Joyetech eGo AIO box. Super voor MTL en een DL hit als het nodig is.
Nu heeft de box zijn beste tijd gehad en wil ik wel iets anders proberen. De mod kom ik dan nog wel aan uit. Daar heb ik er al een paar op het oog, maar de hamvraag:
Zijn er tanks te koop die zowel een goede MTL vape als DL aan kunnen?
zelfbouwer of drop-in coils?

Vind voor zelfbouwers de Augvape Merlin dikke prima, van MTL tot (enigszins restricted) DL.
tegenwoordig is er ook de Geekvape Ammit, schijnt een beetje hetzelfde idee te zijn alleen iets betere airflow naar je coil (ook van de zijkant), maar daar heb ik geen ervaring mee.

Qua drop-in is de Smok TFV4 Micro wellicht te overwegen, zijn zowel DL als MTL coils voor, tevens ook diverse rba decks (single en dual coil) indien gewenst, en met klein en groot glas....prima tankje
pi_167194938
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 18:22 schreef mappo het volgende:

[..]

zelfbouwer of drop-in coils?

Vind voor zelfbouwers de Augvape Merlin dikke prima, van MTL tot (enigszins restricted) DL.
tegenwoordig is er ook de Geekvape Ammit, schijnt een beetje hetzelfde idee te zijn alleen iets betere airflow naar je coil (ook van de zijkant), maar daar heb ik geen ervaring mee.

Qua drop-in is de Smok TFV4 Micro wellicht te overwegen, zijn zowel DL als MTL coils voor, tevens ook diverse rba decks (single en dual coil) indien gewenst, en met klein en groot glas....prima tankje
De term drop-in heb ik nog nooit van gehoord maar dat zal het dan wel zijn. Zelfbouw wil ik moge ben van weg blijven.

Maar ik zoek eigenlijk een tank die met de standaard coil zowel MTL als DL kan zonder dat ik daarbij eerst van coil moet verwisselen. Met se AIO is dat mogelijk en ik kan me niet voorstellen dat dit de enige is. Ik heb eens iets gelezen over "low-resistance" maar als ik daar een tak bij zoek kom ik eigenlijk alleen uit op sub-ohm tanks.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:07:36 #260
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167195539
Eleaf pico.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2016 @ 20:56:02 #261
230491 Zith
pls tip
pi_167198880
Ik heb nog een nieuwe Pico in doos voor de liefhebber :s) Mag voor chineese prijzen weg
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_167203618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:07 schreef Catch22- het volgende:
Eleaf pico.
De mod heb ik al een tijdje bij onze Chinese vrienden in bestelling staan, echter zonder de melo 3 tank. Deze zijn standaard geleverd met 0.3 en 0.5 ohm coils.
Op mijn AIO heb ik ook eens 0.5 geprobeerd maar dat is toch net wat teveel DL. Vandaar dat ik die melo 3 niet bij heb besteld. Echter een geschikte tank heb ik ook niet kunnen vinden...
pi_167203807
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 23:02 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

De mod heb ik al een tijdje bij onze Chinese vrienden in bestelling staan, echter zonder de melo 3 tank. Deze zijn standaard geleverd met 0.3 en 0.5 ohm coils.
Op mijn AIO heb ik ook eens 0.5 geprobeerd maar dat is toch net wat teveel DL. Vandaar dat ik die melo 3 niet bij heb besteld. Echter een geschikte tank heb ik ook niet kunnen vinden...
0.75 Ohm pakken :Y.
pi_167310859
Heb net een beetje het topic doorgespit. Behoorlijk veel vakjargon. Ik heb in het begin van de e-sigaret het geprobeerd maar het kwam totaal niet in de buurt van sigaretten dus mee gestopt. Nu is er natuurlijk veel nieuws op de markt.

Ik zie dat jullie graag experimenteren met smaakjes, ik weet niet of dat wat voor mij is. Ik wil eigenlijk een vervanger voor de sigaret die het er dichts bij in de buurt komt en niet te prijzig :p

Hebben jullie misschien tips of een die jullie kunnen aanraden?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 december 2016 @ 21:51:26 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167311015
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb net een beetje het topic doorgespit. Behoorlijk veel vakjargon. Ik heb in het begin van de e-sigaret het geprobeerd maar het kwam totaal niet in de buurt van sigaretten dus mee gestopt. Nu is er natuurlijk veel nieuws op de markt.

Ik zie dat jullie graag experimenteren met smaakjes, ik weet niet of dat wat voor mij is. Ik wil eigenlijk een vervanger voor de sigaret die het er dichts bij in de buurt komt en niet te prijzig :p

Hebben jullie misschien tips of een die jullie kunnen aanraden?
Tip: dat ga je niet vinden. Zoveel mogelijk rare smaakjes proberen, dan vind je vanzelf iets dat bevalt. Zolang je je nicotine binnenkrijgt is je lichaam tevreden. De sigarettensmaak is eigenlijk gewoon heel vies.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_167311101
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 21:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tip: dat ga je niet vinden. Zoveel mogelijk rare smaakjes proberen, dan vind je vanzelf iets dat bevalt. Zolang je je nicotine binnenkrijgt is je lichaam tevreden. De sigarettensmaak is eigenlijk gewoon heel vies.
En het gevoel zeg maar van de rook in je keel. Zag hier net wel een term voorbij komen die ik alweer kwijt ben hangt meer van het ding zelf af toch?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 december 2016 @ 22:00:29 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167311405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En het gevoel zeg maar van de rook in je keel. Zag hier net wel een term voorbij komen die ik alweer kwijt ben hangt meer van het ding zelf af toch?
Throathit. Dat is wennen. Roken blijft toch anders. Als je een wat betere esigaret hebt, dan lijkt het wel meer op roken.
Ligt ook aan de hoeveelheid pg/vg in de liquid (meer pg is meer keelgevoel)
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_167311644
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Throathit. Dat is wennen. Roken blijft toch anders. Als je een wat betere esigaret hebt, dan lijkt het wel meer op roken.
Ligt ook aan de hoeveelheid pg/vg in de liquid (meer pg is meer keelgevoel)
Denk je dat deze wat is?

https://roken.nl/product/justfog-1453/

Staat zelfs dat hij geprezen wordt door zeer ervaren dampers:P
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 december 2016 @ 22:16:01 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167311980
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk je dat deze wat is?

https://roken.nl/product/justfog-1453/

Staat zelfs dat hij geprezen wordt door zeer ervaren dampers:P
Volgens mij las ik hier wel positieve dingen over de justfog, maar ik weet het niet. Ik damp al jaren met een evic vtc Mini en een Kangertech subtank.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:25:13 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167312297
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk je dat deze wat is?

https://roken.nl/product/justfog-1453/

Staat zelfs dat hij geprezen wordt door zeer ervaren dampers:P
Nouja, nee. Dit is imo echt niet meer goed te noemen.

Ik zou voor iets meer een eleaf pico van fasttech halen. Duurt wel een dag of 10-12 maar dan heb je een veel beter apparaat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167312320
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk je dat deze wat is?

https://roken.nl/product/justfog-1453/

Staat zelfs dat hij geprezen wordt door zeer ervaren dampers:P
Beetje vergelijkbaar met een EVOD 2 eigenlijk; relatief simpel, niet super veel damp. Sowieso zou ik dan voor de nieuwere versie gaan; de C14 PT van Justfog. Of de C14/Q14 compact kit. Of nog beter; de Q16!
pi_167312382
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nouja, nee. Dit is imo echt niet meer goed te noemen.

Ik zou voor iets meer een eleaf pico van fasttech halen. Duurt wel een dag of 10-12 maar dan heb je een veel beter apparaat
Ik wil daar toch even een kleine waarschuwing bij geven; de Pico is voor best aardig veel beginners nogal heftig heur.
pi_167312458
Heb ze nu allemaal gegoogled, maar de specificaties zeggen mij echt niets. Die van Kreator ziet er wel leuk uit :p

Mijn doel is eigenlijk om dus in iedergeval minder sigaretten te roken en als het bevalt zelfs te stoppen met sigaretten. Zijn deze dingen niet meer voor de mensen die sowieso al de voorkeur gaven aan dampen?
pi_167312478
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:27 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik wil daar toch even een kleine waarschuwing bij geven; de Pico is voor best aardig veel beginners nogal heftig heur.
Bedoel je dan het gevoel in de keel?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 december 2016 @ 22:31:51 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167312568
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb ze nu allemaal gegoogled, maar de specificaties zeggen mij echt niets. Die van Kreator ziet er wel leuk uit :p

Mijn doel is eigenlijk om dus in iedergeval minder sigaretten te roken en als het bevalt zelfs te stoppen met sigaretten. Zijn deze dingen niet meer voor de mensen die sowieso al de voorkeur gaven aan dampen?
Ik stopte pas met roken toen ik een goed alternatief had. ;).
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:33:01 #276
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167312634
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel je dan het gevoel in de keel?
Ja, maar je hoeft er niet per se veel vermogen door te jagen. Ken een aantal mensen die met een pico zijn begonnen. Ik ben niet zo'n fan van de pen modellen, ook in het begin niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167312639
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik stopte pas met roken toen ik een goed alternatief had. ;).
Nou dat zal bij mij denk ik niet anders zijn. Als het het niet is grijp ik toch weer snel een sigaret. Zit nu op de site van die van jou en zitten wel leuke dingen tussen. met kleurtjes en zo :p

Wat er allemaal wel niet te koop is.
pi_167312653
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja, maar je hoeft er niet per se veel vermogen door te jagen. Ken een aantal mensen die met een pico zijn begonnen. Ik ben niet zo'n fan van de pen modellen, ook in het begin niet.
Waarom niet?
pi_167312687
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel je dan het gevoel in de keel?
Ook. Maar dat gevoel in je keel wordt voor het overgrote deel bepaald door de vloeistof.

Maar bij een Pico is het vrijwel onmogelijk om een subtiele damp eruit te krijgen; daar zijn gewoon geen subtiele coils voor beschikbaar; het hoogste is 0.75 Ohm. Niks mis mee verder, maar hou daar wel rekening mee.

Neem ook meteen een nicotinegehalte lager dan die je normaliter zou nemen. Dat kan bij de Pico geen kwaad.

En vergeet niet een 18650 batterij (het liefst 2, met een externe oplader erbij) te bestellen; die zit er nimmer bij.
pi_167312979
Ja ik ben dus echt een beginner dan. :p

Vind deze wel leuk.



http://www.joyetech.com/category/ego-one-series/

nog geen prijs gevonden en het liefst heb ik wel een pen model eigenlijk.


Het is net alsof je een smartphone wilt kopen.

[ Bericht 6% gewijzigd door bitterbal op 13-12-2016 22:47:11 ]
pi_167313436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:32 schreef Anne het volgende:
Vermijd in ieder geval de eliquids waar veel PG in zit. Dat is toch eigenlijk wel stelregel nummer 1.
Waarom als ik vragen mag?

Ik heb vroeger ook wel eens gevraagd in deze reeks met dat dampen en alles, in het begin vond ik het lekker, maar na een paar dagen werd elk trekje wat ik nam gewoon ontzettend smerig, een hele vieze zure smaak ineens en ook bij alle liquids die ik probeerde, een stuk of 5 verschillende. Alles geprobeerd van schoonmaken tot nieuwe liquids en van die coils of hoe het ook heette, niks hielp en als ik een week ofzo niet gedampt had was alles weer lekker een paar dagen en dan ineens uit het niks weer zo een vieze zure smaak.

Nu heb ik geen idee meer welke liquids ik toen had, maar het is altijd in mn hoofd blijven zitten of ik misschien iets van een allergische reactie of iets op PG of juist VG had en dat ik wellicht eens eentje moest proberen met dat andere erin, dus met VG als mijn liquids PG waren of andersom.

Ik weet dus niet meer of ik PG of VG had destijds, maar volgens mij was het toen wel zo dat die wat ik niet had eigenlijk niet heel veel voorkwam.

Hoezo zeg jij nu dat je PG moet vermijden, want ik meen mij vaag te herinneren dat ik juist PG had, maar dat weet ik dus niet meer zeker :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167313559
En of daar in de afgelopen paar jaar iets in veranderd is qua liquids. Ik wil het namelijk best nog wel eens een kans geven, maar dan met die andere variant liquids en ik denk dat die andere juist VG was en dat ik toen PG had en jij zegt nu dat het een stelregel is dat je die PG moet vermijden.

Help enzo! :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167313787
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waarom als ik vragen mag?

Ik heb vroeger ook wel eens gevraagd in deze reeks met dat dampen en alles, in het begin vond ik het lekker, maar na een paar dagen werd elk trekje wat ik nam gewoon ontzettend smerig, een hele vieze zure smaak ineens en ook bij alle liquids die ik probeerde, een stuk of 5 verschillende. Alles geprobeerd van schoonmaken tot nieuwe liquids en van die coils of hoe het ook heette, niks hielp en als ik een week ofzo niet gedampt had was alles weer lekker een paar dagen en dan ineens uit het niks weer zo een vieze zure smaak.

Nu heb ik geen idee meer welke liquids ik toen had, maar het is altijd in mn hoofd blijven zitten of ik misschien iets van een allergische reactie of iets op PG of juist VG had en dat ik wellicht eens eentje moest proberen met dat andere erin, dus met VG als mijn liquids PG waren of andersom.

Ik weet dus niet meer of ik PG of VG had destijds, maar volgens mij was het toen wel zo dat die wat ik niet had eigenlijk niet heel veel voorkwam.

Hoezo zeg jij nu dat je PG moet vermijden, want ik meen mij vaag te herinneren dat ik juist PG had, maar dat weet ik dus niet meer zeker :@
Misschien had ik erbij moeten zetten "ik vind". PG eliquids zijn meestal gewoon bah. Chemisch. Ik ken geen lekkere eliquids die voor 80 of 70% uit PG bestaan.

Maarre de kans is groter dat je gevoelig bent voor PG dan voor VG; gevoelig zijn voor PG hebben aardig wat mensen (Kreator bijvoorbeeld). En dat kan aardig vervelend zijn; bij de een is het een blijvende hoest (waarvan je eerst denkt dat het gewoon wennen is), bij de ander ontstaan er gewoon blaasjes en blaren in de mond.

Niet onbelangrijk; PG trekt ook het vocht uit je lichaam weg, wat ook vervelende effecten kan hebben en voor een droge geïrriteerde mond kan zorgen; veel drinken dus. VG doet dat een stuk minder.
  dinsdag 13 december 2016 @ 23:05:22 #284
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167313870
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef Catch22- het volgende:
Sowieso altijd 10% korting en de laatste keren op vrijdag 20%
Nogmaals de vraag.. hoe dan?

Ik ben lid van hun facebook pagina

https://www.facebook.com/chefsflavours/?fref=ts

Maar ik zie het niet. Hoe krijg je altijd 10% korting en op vrijdag 20%?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 13 december 2016 @ 23:16:32 #285
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167314140
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:01 schreef Anne het volgende:
Niet onbelangrijk; PG trekt ook het vocht uit je lichaam weg, wat ook vervelende effecten kan hebben en voor een droge geïrriteerde mond kan zorgen; veel drinken dus. VG doet dat een stuk minder.
Serieus? Dat wist ik niet.

In ieder geval merk ik ook bij 40/60 pg/vg dat ik meer moet drinken dan vroeger.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167314379
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:01 schreef Anne het volgende:

[..]

Misschien had ik erbij moeten zetten "ik vind". PG eliquids zijn meestal gewoon bah. Chemisch. Ik ken geen lekkere eliquids die voor 80 of 70% uit PG bestaan.

Maarre de kans is groter dat je gevoelig bent voor PG dan voor VG; gevoelig zijn voor PG hebben aardig wat mensen (Kreator bijvoorbeeld). En dat kan aardig vervelend zijn; bij de een is het een blijvende hoest (waarvan je eerst denkt dat het gewoon wennen is), bij de ander ontstaan er gewoon blaasjes en blaren in de mond.

Niet onbelangrijk; PG trekt ook het vocht uit je lichaam weg, wat ook vervelende effecten kan hebben en voor een droge geïrriteerde mond kan zorgen; veel drinken dus. VG doet dat een stuk minder.
En kan dat PG ook zorgen na een aantal dagen voor ineens een vieze zurige smaak zo vies dat je heel de smaak van de liquid eigenlijk niet eens meer proeft? Als je daar zegmaar allergisch voor bent of iets?

Ik wil het nog wel een kans geven, maar die paar jaar terug was ik er zo klaar mee na alles geprobeerd te hebben, nieuwe onderdelen gekocht, nieuwe tankjes, atomizers wicks de hele rataplan, nieuwe liquids het hielp allemaal niet. Na een paar dagen gore smaak. Iedere keer weer. :(

Ik had een joytech ego volgens mij destijds. 2 zelfs. Ik heb ze volgens mij uit gif een keer weggetieft. Wat zou een goeie instap zijn anno 2016 om het nog eens te proberen en dan met die andere liquid soort? Ik heb ff het topic teruggelezen en las dat PG heel dun was en VG net stroop. Ik had dus PG zoals ik al dacht.

Wat is nu iets wat gewoon best ok is voor het geld en wat met VG overweg kan en niet teveel gedoe is meteen met voltages en zelf draadjes of lonten in elkaar draaien en alles? Mag best een paar tientjes kosten, maar ik wil er eigenlijk gezien mijn eerdere ervaring niet meer dan 40 of 50 euro aan uitgeven om het nog eens te proberen. De eerste dagen waren toen wel heel positief namelijk.

Tips voor equipment en liquids?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 13 december 2016 @ 23:46:29 #287
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167314684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:05 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nogmaals de vraag.. hoe dan?

Ik ben lid van hun facebook pagina

https://www.facebook.com/chefsflavours/?fref=ts

Maar ik zie het niet. Hoe krijg je altijd 10% korting en op vrijdag 20%?
ze hebben een aparte comps en deals pagina op fb. Die korting was toen op vrijdag, niet elke vrijdag.

Vanavond weer 6*100ml in de steel gezet. Een liter op voorraad nu
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 13 december 2016 @ 23:47:30 #288
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167314697
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ze hebben een aparte coupons en deals pagina
En die is waar precies?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167314772
Ik ga slapen! Mocht er morgen niemand op je vraag hebben gereageerd, Geralt, kom ik er nog op terug!

Alle nieuwerwetse esigaretten kunnen trouwens wel VG aan; het kan alleen zo zijn dat je de coil soms wat meer tijd moet gunnen (lees; langer laten weken of alvast primen bij het plaatsen van een nieuwe coil, of wanneer je jouw tankje opnieuw vult). Maar het meest ideale is een clearomizer die gebruik maakt van coils met grote juice-holes.
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ze hebben een aparte comps en deals pagina
Een linkje is echt te moeilijk? :P.
pi_167314777
Spuit elf :@.
  Official ESF Kreviewer woensdag 14 december 2016 @ 08:22:34 #291
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167316287
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

En kan dat PG ook zorgen na een aantal dagen voor ineens een vieze zurige smaak zo vies dat je heel de smaak van de liquid eigenlijk niet eens meer proeft? Als je daar zegmaar allergisch voor bent of iets?
Dat kan. Ik kreeg er blaasjes van in mijn mond en alle smaak verdween.
Ik bestel al mijn liquids en hardware bij fasttech.com
Duurt een week of 2 maar dan scheelt het wel minimaal 50% van de kosten.

Als je eerst eens kwaliteit liquid wil bestellen zonder PG dan raad ik velvetcloud.com aan. Die is wel ontzettend duur, maar ook zeer goed.

Ik heb zoals gezegd geen idee wat er een beetje in de markt speelt qua hardware, maar ik ben zeer tevreden over mijn Evic Mini VTC. Koop je een paar batterijen en een lader bij nkon.nl (nooit bij fasttech bestellen want duurt 100 jaar en nkon is zeer betrouwbaar).
Als tank ben ik zeer content met de Kangertech Subtank mini. Ik koop daar zelf 0,5 ohm coils bij (kant en klaar, hoef je er alleen maar in te draaien zo eens per 2, 3 weken) en ik heb 6mg nicotine in mijn liquid.
Het is niet erg om iets lager te dampen qua weerstand met 100% VG omdat het minder throathit geeft. Het is echt wennen. Het is een stuk minder keelgevoel dan gewoon roken.

Dit is mijn goto liquid. 50ml voor 5$
https://www.fasttech.com/p/4066200

Hebben ze in tig smaken.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Official ESF Kreviewer woensdag 14 december 2016 @ 08:23:39 #292
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167316296
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:53 schreef Anne het volgende:
Alle nieuwerwetse esigaretten kunnen trouwens wel VG aan; het kan alleen zo zijn dat je de coil soms wat meer tijd moet gunnen (lees; langer laten weken of alvast primen bij het plaatsen van een nieuwe coil, of wanneer je jouw tankje opnieuw vult). Maar het meest ideale is een clearomizer die gebruik maakt van coils met grote juice-holes.
Ik doe altijd met het flesje even wat liquid op de watten in de gaatjes en bovenin. Dan in de tank en even laten weken nog. Nooit dryhits.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  woensdag 14 december 2016 @ 13:05:10 #293
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167320147
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 12:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik ben inmiddels al weer een jaar 100% rookvrij dankzij het dampen. *O*

Ik denk dat ik mezelf als cadeau zo'n blauwe HCigar vt75 en een Serpent Mini 24 cadeau ga doen en die dan nu vast bestel en dan in december onder de kerstboom leg en op eerste Kerstdag open maak. Gewoon omdat het kan en ik het waard ben. :+


Nog een kleine twee weekjes wachten. :+
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167322873
Goed om te zien dat er hier ook lekker wordt doorgedampt. Hier over het algemeen met een ipower mod en Aspire Atlantis 2 atomizer. Hou het nog steeds vooral op import marlboro varianten ejuice waar een aantal druppels coffee en 1-2 druppels menthol per tank bijgaan om er een analoog smaakje aan te geven. Ik smokkel af en toe nog wel eens met een analoge op feestjes en dergelijke, maar die smaken eigenlijk steeds minder.
pi_167323088
Na een hele tijd niets gekocht te hebben toch maar weer even in de buidel getast, helaas beiden pre-order, dus nog geduld:

Een sx mini G class gereserveerd:



en een bij behorende 30mm tank



Had nog geen "over the top" tank, dus eentje moest er toch i de collectie :-)
pi_167326131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:45 schreef mrdroopy het volgende:
Goed om te zien dat er hier ook lekker wordt doorgedampt. Hier over het algemeen met een ipower mod en Aspire Atlantis 2 atomizer. Hou het nog steeds vooral op import marlboro varianten ejuice waar een aantal druppels coffee en 1-2 druppels menthol per tank bijgaan om er een analoog smaakje aan te geven. Ik smokkel af en toe nog wel eens met een analoge op feestjes en dergelijke, maar die smaken eigenlijk steeds minder.
Wat bedoel je precies met een analoog smaakje?
  woensdag 14 december 2016 @ 19:51:48 #297
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167328257
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:56 schreef mappo het volgende:
Na een hele tijd niets gekocht te hebben toch maar weer even in de buidel getast, helaas beiden pre-order, dus nog geduld:

Een sx mini G class gereserveerd:

[ link | afbeelding ]

en een bij behorende 30mm tank


[ link | afbeelding ]

Had nog geen "over the top" tank, dus eentje moest er toch i de collectie :-)
Wasdat voor 30mm tank?
Edit:
Een klikbare foto :). Steamcrave. Die hebben nu ook een 30mm tank? :o
Zat al te kijken naar de VCMT 1:1 kloon, maar dit kan ook leuk zijn.
Waar besteld?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met een analoog smaakje?
Analoog smaakje =/= sigaretten smaak

[ Bericht 7% gewijzigd door KNAK op 14-12-2016 20:11:12 ]
Mai pben rai~!
pi_167329058
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:53 schreef Anne het volgende:
Ik ga slapen! Mocht er morgen niemand op je vraag hebben gereageerd, Geralt, kom ik er nog op terug!

Alle nieuwerwetse esigaretten kunnen trouwens wel VG aan; het kan alleen zo zijn dat je de coil soms wat meer tijd moet gunnen (lees; langer laten weken of alvast primen bij het plaatsen van een nieuwe coil, of wanneer je jouw tankje opnieuw vult). Maar het meest ideale is een clearomizer die gebruik maakt van coils met grote juice-holes.
Hoi, Krea wist niets over hardware. Kan jij daar nog wat tips over geven, ik zie door de bomen het bos niet meer. En is het raadzaam om een liquid met volledig VG te nemen of juist niet en waarom dan niet? Die ik had toen was volledig PG dacht ik, of heeft dat nooit bestaan? We hebben het denk ik over een jaar of 4 geleden. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167329783
quote:
4s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:51 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wasdat voor 30mm tank?
Edit:
Een klikbare foto :). Steamcrave. Die hebben nu ook een 30mm tank? :o
Zat al te kijken naar de VCMT 1:1 kloon, maar dit kan ook leuk zijn.
Waar besteld?

rechtstreeks bij steam crave, verzending waarschijnlijk eind december. Komt met 10, 5 en 20 (!) ml tank en kan ook als rda gebruikt worden.
Nu nog met 20% korting komt de hele kit (met alle tank sizes) voor iets meer dan 45 euro.
  woensdag 14 december 2016 @ 20:53:32 #300
24329 KNAK
ff w88,......
pi_167330228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:41 schreef mappo het volgende:

[..]

rechtstreeks bij steam crave, verzending waarschijnlijk eind december. Komt met 10, 5 en 20 (!) ml tank en kan ook als rda gebruikt worden.
Nu nog met 20% korting komt de hele kit (met alle tank sizes) voor iets meer dan 45 euro.
20! _O-
Tanks worden dalijk nog groter dan de mods waar ze op gaan

Had al een blik geworpen op de bekende China winkels, kon niets vinden, vandaar...
Wacht nog wel de reviews af. Als ie niet veel anders dampt dan de aromamizer supreme die ik hier ongebruikt heb liggen laat ik um denk ik schieten en pak ik wel tzt een andere 30mm tank. Voor ¤15 is die VCMT te koop....

20ml :D.
Mai pben rai~!
pi_167331208
daar houd zelfs jij het wel een dag mee vol ;) >:) ~O>
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')