Lap op een rode stier.quote:
Johan houdt niet van kinderdrugsquote:
Op 4:12quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:52 schreef Slobeend het volgende:
Die ene op een vlonder waar een eend met een rode snavel langszwemt is ook erg geestig. Sorry geen filmpje.
Inhoudelijk heb je er niks aan natuurlijk want we kennen de mening van Derksen al over de KNVB.quote:
Dat gifje komt uit VI Oranje, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:16 schreef Grifte het volgende:
Nog uit het vorige topic:
Doordekken
[ afbeelding ]
Wel geinig, alleen iets te camerabewust.quote:
Je bent leuker dan Frans Bauerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:36 schreef Ties02 het volgende:
Er schijnen users te zijn die de dialogen in die filmpjes uit hun hoofd weten
Johannesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:36 schreef Ties02 het volgende:
Guilty.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:36 schreef Ties02 het volgende:
jij bent zelf not dunquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Namen noemen vind ik not dun, maar ja.
Ik weet precies hoe het in mekaar zit, daarom zeg ik het want jij zit hier weer hypocriet te doen. Jij hebt het zelf meegemaakt en jij hebt voor het geld gekozen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen leuke opmerking, want jij weet hoe dat in mekaar zit.
ok.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe het in mekaar zit, daarom zeg ik het want jij zit hier weer hypocriet te doen. Jij hebt het zelf meegemaakt en jij hebt voor het geld gekozen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:44 schreef Doublepain het volgende:
1e VI aflevering ooit volledig te zien nu op de site van Voetbal Inside
http://www.voetbalinside.(...)evering_1_05_10_2001
Not done, Johan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Namen noemen vind ik not dun, maar ja.
Die te winnen mobiele telefoonquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:44 schreef Doublepain het volgende:
1e VI aflevering ooit volledig te zien nu op de site van Voetbal Inside
Wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij lijkt op Peter vd Vorst maar dan jonger. Of is dat Peter toen ie jonger was?
Ja ik zag later dat een fokker hier de naam Thijs onder een foto zette. Ja ik dacht al Peter kan het niet zijn die houdt niet eens van voetbal.😄😀😳😊quote:
My thought also.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij lijkt op Peter vd Vorst maar dan jonger. Of is dat Peter toen ie jonger was?
Vind je? De enige treffende gelijkenis is dat ze niet bijster knap zijn in mijn ogen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuke uitzendingquote:
quote:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 05-10-2016 om 23:35:34Let's face it, toen had ik al moeilijk haar. https://t.co/Qa9eQzOXW1 reageer retweet
Het voelt weinig oprecht aan en ze rammen er in topsnelheid alle cliches en anekdotes doorheen maar het kijkt alsnog fijn weg.quote:
Dat doen mensen die strietwais zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik spreek een beetje straat Engels.
Volgens mij kwam hij uit De Worp. Reed in een Spitfire. Lekker wijf erin.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat doen mensen die strietwais zijn.
Zo had je een trainer die vroeger een flamboyante man was, maar er nu uitziet als een gereformeerde ouderling. Hij kwam uit zo'n rauwe volkswijk in Deventer waar je voor jezelf leert opkomen. Ik ben even de naam kwijt.
In De Worp ging het vroeger altijd hard tegen hard. Je moest vechten voor je brood elke dag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij uit De Worp. Reed in een Spitfire. Lekker wijf erin.
Ghetto lifequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In De Worp ging het vroeger altijd hard tegen hard. Je moest vechten voor je brood elke dag.
Bert is streetwisequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In De Worp ging het vroeger altijd hard tegen hard. Je moest vechten voor je brood elke dag.
Piepelmanagerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Wat voor type manager, hoe zou je hem omschrijven?
Leuk deze grappen, je mag hem maandag ook maken hoor maar het kan zijn dat je dan een keer een voortand mist.quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:52 schreef Evertjan het volgende:
Antonie Kamerling was trouwens wel de leukste gast van VI Oranje 2010. Stukken beter dan bijv Joost Karhof en John van Lottum.
Ik ben ook niet zo erg van de kontjes, dus eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:48 schreef Ties02 het volgende:
Voetbal Inside is misschien het andere uiterste, maar mensen in hun kont kruipen en geen enkele kritische vraag durven stellen is natuurlijk ook niks.
Ik ben persoonlijk wel meer een billenmanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo erg van de kontjes, dus eens.
Ik ook, maar niet echt in die zin van net nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk wel meer een billenman
Fisten is het helemaal in 2016quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet echt in die zin van net nee.
Die Jan is ook een vreemde snuiter.quote:
grote teddybeerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:20 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Die Jan is ook een vreemde snuiter.
Promes talentje hoor in Oranjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:34 schreef bascross het volgende:
VI moeten missen voor zo'n kut wedstrijd.
Kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:55 schreef franklop het volgende:
Maandag moet Oranje ook toch? Dan ook geen vi lijkt me
Wat een ongemakkelijke situatiequote:
You never wok alone?quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:02 schreef luckass het volgende:
Ik was net ergens waar Lee Towers weer kwam optreden.
Jullie raden nooit welke twee nummers hij deed.
Gijp is wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:23 schreef BobW het volgende:
https://www.een.be/buurma(...)-doet-u-nu-3-oktober
Vlaamse vrouw die Gijpie een dag volgt tijdens EK
Maar morgen is Nederland - Frankrijkquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
Gelukkig morgen weer VI want ik miste het vrijdag best wel. Het is zo lekker het weekend beginnen met jullie en VI
Dan is er Darts of Rambo 18quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:08 schreef nostra het volgende:
Snap niet dat ze op wedstrijddagen niet switchen naar een andere dag. Dan heb je een voetbalpraatprogramma, dan is er voetbal, dus dan gaan we een pauze inlassen.
Superautist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:23 schreef BobW het volgende:
https://www.een.be/buurma(...)-doet-u-nu-3-oktober
Vlaamse vrouw die Gijpie een dag volgt tijdens EK
jij houdt wel heel erg van worst of nietquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
Gelukkig morgen weer VI want ik miste het vrijdag best wel. Het is zo lekker het weekend beginnen met jullie en VI
Nou leverworst lust ik niet hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:49 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
jij houdt wel heel erg van worst of niet
dat vind ik juist lekker, op een rijstwafel bijvoorbeeldquote:
Extra lange uitzending, alleen wil er niemand komen :quote:Op maandag 10 oktober 2016 11:18 schreef T3hTommay het volgende:
Die jubileumuitzending volgende week, wordt dat nou een marathonuitzending of niet? Kan me herinneren dat Chenee dat wel zei, namelijk.
Op die andere dagen moeten de heren langs allerlei regionale omroepen waar niemand ooit van gehoord heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:08 schreef nostra het volgende:
Snap niet dat ze op wedstrijddagen niet switchen naar een andere dag. Dan heb je een voetbalpraatprogramma, dan is er voetbal, dus dan gaan we een pauze inlassen.
15 jaar geleden zaten Gijp en Kieft er nog niet. Die kwamen volgens mij pas toen Genee tijdelijk naar Talpa was vertrokken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:20 schreef De-Hamster het volgende:
Zo! Ik dacht dat ik het altijd al erg lang gekeken had. Maar 15 jaar terug en Gijpie en Kieft toen al aan tafel, ik dacht dat dat veel recenter was.
In het begin had je nog Hans Kraaij sr en was het alleen maar op maandag voor een uurtje.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:00 schreef Sked het volgende:
[..]
15 jaar geleden zaten Gijp en Kieft er nog niet. Die kwamen volgens mij pas toen Genee tijdelijk naar Talpa was vertrokken.
Ah zo, ik zag op FB namelijk dit filmpje voorbij komen er stond toen iets bij over een eerste aflevering 15 jaar geleden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:00 schreef Sked het volgende:
[..]
15 jaar geleden zaten Gijp en Kieft er nog niet. Die kwamen volgens mij pas toen Genee tijdelijk naar Talpa was vertrokken.
Doe 'm de groeten van ons.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:44 schreef Haaibaaike het volgende:
7 jan ga ik naar Johan Derksen en de Pioniers toe ! Oude muziek luisteren.
Wat leuk! Veel plezier en wat Kapi zegtquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat vrouwtje heeft weinig kaas gegeten van interviewen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 22:17 schreef Dakterras het volgende:
Wat een geweldige vent is Gijpie toch!
Met de rollator naar binnen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:44 schreef Haaibaaike het volgende:
COMMERCIE UEFA BOBO'S BREVENT VAN ONVERMOGEN MICHAEL VAN PRAAG.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:36 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een onzin die wedstrijden op vrijdag en maandag.
Dank je.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
Wat leuk! Veel plezier en wat Kapi zegt
Dan kun je de oma van Stijn zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee man niet met de rollator 😣Ik ben pas 59 geworden.
Successchrijver Michel van Egmond wordt ook even weggezet als bankhangende huisvriend.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vrouwtje heeft weinig kaas gegeten van interviewen.
Zeer dun en onzinnig stukje tv. Kan me idd voorstellen dat René gek werd van die meid.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Successchrijver Michel van Egmond wordt ook even weggezet als bankhangende huisvriend.
Ze is niet eens lekker. Dan heb ik liever dat Chantal Janzen blijft slapen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeer dun en onzinnig stukje tv. Kan me idd voorstellen dat René gek werd van die meid.
Lekker wijf is dat zeg. Helaas wel enorm dominant en daar hou ik niet zo van.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze is niet eens lekker. Dan heb ik liever dat Chantal Janzen blijft slapen.
Muah die Belgische meid heeft wel een leuke uitstraling.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze is niet eens lekker. Dan heb ik liever dat Chantal Janzen blijft slapen.
Dat is zo'n enge vent. Daar laat je je vrouw toch niet bij slapen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:48 schreef DrDentz het volgende:
Peter Jan Rens heeft ze allebei als logee gehad.
Ik vond het wel leuke kabbel-tv. En René heeft leuke honden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeer dun en onzinnig stukje tv. Kan me idd voorstellen dat René gek werd van die meid.
Ik had toch wel de indruk dat die vrouw van Frank Raes was blijven slapen, of ze hadden helemaal een scene geënsceneerd dat ze wakker werd in het bed van Nicky.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is zo'n enge vent. Daar laat je je vrouw toch niet bij slapen.
(Alsof ze daar ook echt blijft slapen)
Heet er toevallig eentje Oscar?quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuke kabbel-tv. En René heeft leuke honden.
Kijk je toevallig ook naar die gemaakte gezelligheid van Ik Hou van Holland en luister je in je vrije tijd het liefst naar smakeloze schlagerzangers?quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuke kabbel-tv. En René heeft leuke honden.
vergeet je gehoorapparaat niet aan te zettenquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Die is nu zo oud, die moet via een filmpje, zoals Mandela in zijn latere jaren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:55 schreef Evertjan het volgende:
Misschien kunnen ze Ruud ter Weijden uit het bejaardenhuis halen voor de jubileumshow???
hij was dit jaar nog op tv voor Ali zag er nog redelijk uitquote:Op maandag 10 oktober 2016 17:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die is nu zo oud, die moet via een filmpje, zoals Mandela in zijn latere jaren.
Dat soort wijven vinden het juist enorm geil om in bed lekker de onderdanige slet uit te hangen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker wijf is dat zeg. Helaas wel enorm dominant en daar hou ik niet zo van.
O oke.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat soort wijven vinden het juist enorm geil om in bed lekker de onderdanige slet uit te hangen.
Maar dan moet je wel de hele dag gezeik aanhorenquote:Op maandag 10 oktober 2016 18:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat soort wijven vinden het juist enorm geil om in bed lekker de onderdanige slet uit te hangen.
Die zijn er ook zonder dat rare gedrag.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat ik naar Jandino kijk was ik pas echt mad geworden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk je toevallig ook naar die gemaakte gezelligheid van Ik Hou van Holland en luister je in je vrije tijd het liefst naar smakeloze schlagerzangers?
quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:52 schreef icloud het volgende:
Waarom geen vi? Is genoeg gebeurd afgelopen weekend.
Paxcon vindt dit niet leukquote:Op maandag 10 oktober 2016 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat ik naar Jandino kijk was ik pas echt mad geworden.
schlagerzangers zijn niet smakeloos. Idiootquote:Op maandag 10 oktober 2016 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk je toevallig ook naar die gemaakte gezelligheid van Ik Hou van Holland en luister je in je vrije tijd het liefst naar smakeloze schlagerzangers?
Ze zullen wel niet heel negatief doen hoor, gewoon zeggen dat Oranje er alles aan heeft gedaan maar kwaliteit tekort komen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef Adrie072 het volgende:
Vrijdag zit wie erbij? Wijnaldum en Depay mogen verbaal gesloopt worden.
Ik zou ze grijpen bij de poesquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.facebook.com/VoetbalInsideTV/videos/976791822431500/
Er is weer een schijtlollige reclame voor de jubileum uitzending van VI. Bonusvraag: wat vinden jullie van deze dames?
Johan mocht niet iets vertellen wat al in alle kranten had gestaan.quote:
Wat jij vindt, vind ik niet zo interessant.quote:
Dacht dat die filmpjes op woensdag komen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:53 schreef cheese. het volgende:
Komt er vandaag geen Doordekken? Zo kut dat ze aan van alles beginnen en het niet afmaken, net als die 3e helft en talloze andere initiatieven.
Ja, dan deden we die quote toch al die tijd helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat jij vindt, vind ik niet zo interessant.
Aan de ene kant maken ze het leven van Oliver en zijn kanaaltje zuur maar ze willen wel filmpjes van SigaarSnor jatten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:17 schreef Evertjan het volgende:
valt nog mee dat ze die complicatie beelden van Sigaarsnor niet op hun eigen Youtube kanaal zetten .
ze hebben toch al eens beelden van de Gouden Koppel filmpjes gebruikt in de uitzending? Wel met een geblurred watermerkquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de ene kant maken ze het leven van Oliver en zijn kanaaltje zuur maar ze willen wel filmpjes van SigaarSnor jatten?
VI HOOLIGANS BESTUUR TEGEN DE MUUR
Link?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 21:06 schreef Evertjan het volgende:
zit die 1e uitzending terug te kijken en ze hebben het over een begroting van 100 miljoen bij Ajax. Dat was denk ik nog in het gulden tijdperk
Wilfred kan niet zonder Johan. Johan makkelijk zonder Wilfred, of Wilfried.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:12 schreef Slobeend het volgende:
Wel geinig maar word een beetje moe van dat jongens en meisjes gedoe van Wilfred.
Denk dat je daar gelijk in hebt.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Wilfred kan niet zonder Johan. Johan makkelijk zonder Wilfred, of Wilfried.
smakeloos landje zekers?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Johan nu in Tijd voor Max bij npo1. Weer boordevol klassieke Derksen clichés
You and me bothquote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begin ontwenningsverschijnselen te krijgen zo.
Johan zit wel op zenders he..quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Johan nu in Tijd voor Max bij npo1. Weer boordevol klassieke Derksen clichés
lekker man MAX niets mis meequote:Op woensdag 12 oktober 2016 18:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Johan zit wel op zenders he..
Dat wordt zoeken mensen!
http://www.voetbalinside.(...)evering_1_05_10_2001quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Iemand een linkje naar die eerste uitzending 15 jaar geleden?
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 20:15 schreef BobW het volgende:
[..]
zou hij ook een zus hebben die piano kan spelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Waarom weet ik niet.
Er is een cabaretier verloren gegaan aan Johan.
Die man is een vorm van terreur.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Waarom weet ik niet.
Er is een cabaretier verloren gegaan aan Johan.
Dit opnieuw uploaden maar dan de anekdote van Genee erbuiten latenquote:
ik heb als ik het beeldformaat zo zie het gevoel dat ze deze beelden gewoon hebben geripped van andere youtube uploaders zoals Superbeeldenquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit opnieuw uploaden maar dan de anekdote van Genee erbuiten laten.
Doen ze ook. En daarna sturen ze daarna een auteursrechtclaim naar de originele uploaders zoals SigaarSnor, Superbeelden en Oliver's Kanaaltjequote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb als ik het beeldformaat zo zie het gevoel dat ze deze beelden gewoon hebben geripped van andere youtube uploaders zoals Superbeelden
die hoempa hoempa muziek van Superbeelden hebben ze niet meegenomen dat is wel jammerquote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:35 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk hebben ze nog wel even een groen duimpje gegeven voor de moeite
The Sursjes.quote:
Ik zou een boze mail sturenquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:12 schreef DrDentz het volgende:
Als kijker voel ik mij geminacht door de heer Derksen. Eerst al tegen die Belgische juffrouw: er kijken toch iedere week een miljoen domoren..
Met het publiek dat ze willen bereiken is het eigenlijk wel een blunder dat ze die muziek niet hebben meegenomen.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die hoempa hoempa muziek van Superbeelden hebben ze niet meegenomen dat is wel jammer
Die keurige leraar wiskunde uit Nijmegen is veel te druk met allerlei weddenschappen op sport krijg ik soms het idee. Neemt die man de fanclub eigenlijk wel serieus? Of denkt hij dat we allemaal blagen zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:33 schreef Evertjan het volgende:
gewoon een boze brief sturen naar de fanclub van Johan Derksen die sturen die briefen wel door
Iedere ochtend een mailtje met 'neuk je moeder' gaat je ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:33 schreef Evertjan het volgende:
gewoon een boze brief sturen naar de fanclub van Johan Derksen die sturen die briefen wel door
Ik mag hopen dat daar toch wel een scriptje voor was ontwikkeld. Of iemand had vaak saaie koffiepauzes.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Iedere ochtend een mailtje met 'neuk je moeder' gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
Nou ja, je kan zeggen wat je wil maar Tim Hoffman is nu een ster op Nederland 3 en youtube en van Veerboot wordt al tijden even veel vernomen als de vader van Voeckler.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:40 schreef Evertjan het volgende:
misschien nodigen ze de man achter Sigaarsnor blog.com wel uit voor de jubileumuitzending
Jezusquote:
http://www.mediacourant.n(...)-r-en-gerard-joling/quote:Voetbal Inside viert feest met Peter R. en Gerard Joling
Voetbal Inside viert zijn vijftienjarig jubileum aankomende maandag met een extra lange uitzending vol vrienden van de show. Zo zijn onder meer Gerard Joling, Peter R. de Vries en Gert-Jan Verbeek aanwezig in de studio. Dat heeft RTL 7 vandaag laten weten. Andere prominenten uit de televisie- en de voetbalwereld feliciteren de mannen via een videoboodschap, zoals Hugo Borst, oud-VI-presentatrice Barbara Barend, RTL-programmadirecteur Erland Galjaard en Wim Kieft.
Het bijzondere huwelijk tussen VI-mannen Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp liep soms kleine breukjes op, maar houdt nog altijd stand. De afgelopen vijftien jaar stond bol van bijzondere momenten met als hoogtepunt de gewonnen Televizierring in 2011.
Natuurlijk wordt er in de uitzending ook stilgestaan bij de vele bijzondere gasten die langskwamen, waaronder John de Mol die niet meer bijkwam toen Van der Gijp de autostoel van Wesley Sneijder op de hak nam en Marco van Basten die in 2008 eens goed zijn mening verkondigde over Derksen.
De extra lange uitzending is maandagavond van 20.30 tot 22.30 uur te zien bij RTL 7
Ik dacht dat de feestuitzending morgen op tv kwam?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)-r-en-gerard-joling/
Coolsingel.
Morgen komt Kees Jansma.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik dacht dat de feestuitzending morgen op tv kwam?
Huh, wanneer was dit?? Heb ik een uitzending gemist!?quote:
Ik hoop weer op vermakelijke felicitaties van Sierd.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Coolsingel.
Inderdaad, maar ik hoop ook op felicitaties van:quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop weer op vermakelijke felicitaties van Sierd.
Topmoment, vooral die dodelijke stilte na die "grap"quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:56 schreef satecl het volgende:
Ik mag er toch ook wel vanuit gaan dat Tijl Beckand nog even langs komt? Wat een TOPgast was dat, zeg!
Terugkijken dan maar, want maandag is ook Liverpool-Man Utdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Coolsingel.
En Arie Boomsma.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop weer op vermakelijke felicitaties van Sierd.
Goeie Evertjanquote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:39 schreef Caland het volgende:
Raar dat ze Anthonie Kamerling niet een keer uitnodigen. Die is bij mij echt blijven hangen als leuke gast.
Je hebt de cider badge.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat heb ik in die 5 jaar eigenlijk allemaal bereikt? 100.000 posts halen op FOK! is het enige wat me is bijgebleven.
Als je dat een leuk en niet sjanant fragment vond kan ik je dit ook aanraden:quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:56 schreef satecl het volgende:
Ik mag er toch ook wel vanuit gaan dat Tijl Beckand nog even langs komt? Wat een TOPgast was dat, zeg!
En die pakken ze me nooit meer af.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt de cider badge.
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 13-10-2016 om 15:39:27Het leven van een misdaadreporter is vol gevaren... geloof het of niet: tegen een vliegtuig opgelopen op vliegveld… https://t.co/HQdq23w1CP reageer retweet
Mooier dan de geboorte van mijn toekomstig kind.quote:
Wow, er wordt nu met deuren gesmeten bij het Graydonmannetje thuis.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 12:51 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik hoop ook op felicitaties van:
1) Joke Bruijs
2) Anky van Grunsven
3) Jack van Gelder
4) Arno Vermeulen
5) De man van ''Vanaf nu moeten we alles winnen''
6) Arie Boomsma
7) Halina Reijn
8) Danny Blind
9) De dames van Koffietijd
Omg die jongen is helaas overleden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:39 schreef Caland het volgende:
Raar dat ze Anthonie Kamerling niet een keer uitnodigen. Die is bij mij echt blijven hangen als leuke gast.
Die prijs had natuurlijk naar Mickey Newbury moeten gaan, An American Trilogy.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:13 schreef Evertjan het volgende:
Wat zou Derksen vinden van de Nobelprijs van Bob Dylan?
cringe dekt de lading niet hierquote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat een leuk en niet sjanant fragment vond kan ik je dit ook aanraden:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wow, er wordt nu met deuren gesmeten bij het Graydonmannetje thuis.
Maandag, Hans.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:00 schreef Edensnator het volgende:
Dus is morgen Peter R. de tafelgast? Dat wordt echt genieten.
Dat trollende voetbal-gras jasje, wat een man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:13 schreef superniger het volgende:
Gewoon een mooie foto![]()
[ afbeelding ]
jasje is later naar Henk Gras gegaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat trollende voetbal-gras jasje, wat een man.
Ik ben geheelonthouder. Ik drink niet, ik gebruik niet. Ik rook alleen een sigaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:13 schreef superniger het volgende:
Gewoon een mooie foto![]()
[ afbeelding ]
met snee in zijn hoofdquote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:00 schreef Edensnator het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:00 schreef Edensnator het volgende:
We hebben nog een lul nodig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)2011/1#video=x3xw9dv
Dat waren nog eens tijden. Cowboytijden.
Nee, Kees.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 23:00 schreef Edensnator het volgende:
Oh maar dat vinden wij helemaal niet erg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |