quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed hoorNu btje zoeken naar werk
Ga gewoon stelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2016 14:12:03 ]
Wacht nog op het antwoord van Crack_quote:
wat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wacht nog op het antwoord van Crack_
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga gewoon stelenWie is rijkste hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef jamesdeen het volgende:
iemand nog laatst goede film gekeken?
X-Men Apocalypsequote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef jamesdeen het volgende:
Ja die ging nog een naam doorgeven van een goede film als wij Alizee lekker vinden. Maar die naam is tot nu toe nog niet voorbij gekomen.quote:
Alice through the looking glassquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:14 schreef jamesdeen het volgende:
Als jullie nou allemaal 1 goede film opnoemen
Conjuring 2, mwah goed... maar wel leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef jamesdeen het volgende:
quote:
en die van frass is ook wel goedquote:
wie is Alizeequote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja die ging nog een naam doorgeven van een goede film als wij Alizee lekker vinden. Maar die naam is tot nu toe nog niet voorbij gekomen.
staat wel goed op imdb, thnxquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Conjuring 2, mwah goed... maar wel leuk.
tofquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Captain America: Civil War
The Purge
Top! Even Chai vragen naar zijn gegevensquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bradley, die heeft de hoogste uitkering
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk heb ik wel medelijden dat hij overal de laagste of kleinste in heeftquote:
[..]
Bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel medelijden dat hij overal de laagste of kleinste in heeft
Steel altijd van die rijke tata'squote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
over de rug van gehandicapten ook gewoon
Is zijn lotquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel medelijden dat hij overal de laagste of kleinste in heeft
Echt heel lief dit, zou graag willen dat cachet ook weer zo lief deed tegen mij.quote:
Broodje kip en mijn vriendin vond de kaassoep zo goed dat ze het nu weer maaktquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:31 schreef Kurovski het volgende:
Wat schaft de pot vandaag? Ik maak paprikagoulash. Vegetarische.
Wat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt heel lief dit, zou graag willen dat cachet ook weer zo lief deed tegen mij.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Broodje kip en mijn vriendin vond de kaassoep zo goed dat ze het nu weer maakt
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:31 schreef Kurovski het volgende:
Wat schaft de pot vandaag? Ik maak paprikagoulash. Vegetarische.
Boeiend. Ben jij ook wel eens.quote:
Nou ehm. Ik maak paprika-, aardappelgoulash met ui, tomaat, bieslook en zure room.quote:
hahaquote:
Nice. Alleen ben geen goulash fan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ehm. Ik maak paprika-, aardappelgoulash met ui, tomaat, bieslook en zure room.
Misschien moeten we vragen of alles goed gaat. Ik kreeg net ook al een sneerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt heel lief dit, zou graag willen dat cachet ook weer zo lief deed tegen mij.
Doe maarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Misschien moeten we vragen of alles goed gaat. Ik kreeg net ook al een sneer
Heb nog meer respect voor hoeren. Die werken ten minste voor hun geld.quote:
Je gaat van appels naar peren. Het ging daar niet om.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb nog meer respect voor hoeren. Die werken ten minste voor hun geld.
Aan die uitkeringzuigende kansenparels met hun slechte gewoontes hebben wij hier niks. We ondervinden er alleen maar last van.
Oh sorry. Ik vond dit wel bij het onderwerp passen, maar ik zal speciaal voor jou nog even gericht reageren.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat van appels naar peren. Het ging daar niet om.
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik vond dit wel bij het onderwerp passen, maar ik zal speciaal voor jou nog even gericht reageren.![]()
Moslims definiëren een vrouw met bloot been al als hoer. Dus wat dat betreft kan ik je opmerking niet echt serieus nemen.':)
Haha XDquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is dan ook lastig om op je pik te trappen XD
Geen idee, nooit geprobeerdquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
als je dat hele pak leeg eet krijg je zieke ontlasting
Wowquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb nog meer respect voor hoeren. Die werken ten minste voor hun geld.
Aan die uitkeringzuigende kansenparels met hun slechte gewoontes hebben wij hier niks. We ondervinden er alleen maar last van.
lol ben jij ff beetgenomenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hahaha ik dacht dus dat ze die staartvin uit ging trekken![]()
Voor het lapje gehouden door:quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hahaha ik dacht dus dat ze die staartvin uit ging trekken![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga gewoon stelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Vind alleen Zosk vervelendquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:39 schreef Pensylvania het volgende:
Cachet gaat alles goed?
Zosk en ik hebben het idee dat je ons niet meer lief vindt.
en penssylvana niet?quote:
hoezo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt echt onder 450 lagen aarde gewoont of nie dan
Zou maar een beetje normaal doen, knip anders al je armbandjes kapot ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
grote bek heb je op het internet
keyboardwarrior
Sow!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou maar een beetje normaal doen, knip anders al je armbandjes kapot ja.
Oh, daar was ik niet bij dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn blogs zijn hier al uitgebreid besproken incl. Gifjes van de vlog
en een hunebedquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt echt onder 450 lagen aarde gewoont of nie dan
Gepost door:quote:
Joh. Als ik iets hier type klopt het.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, deze bewering klopt wel.
15:22-05-10-20162Nutzquote:
huhquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh. Als ik iets hier type klopt het.
megalulzquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh. Als ik iets hier type klopt het.
begin met vloggen..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
echt een hype he dat vloggen.... echt fascinerend om te zien dat ik niet meer meedoe aan hypes, oftewel ik word OUD
Ik vlog al jaren niet, bevalt me prima.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
echt een hype he dat vloggen.... echt fascinerend om te zien dat ik niet meer meedoe aan hypes, oftewel ik word OUD
Eigenlijk kan alles wat ik type wel in een archief, wel goed om dat soort proza te behouden voor later.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
15:22-05-10-20162Nutz
voor in het archief
En pokemon?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Voor dit oproepje even een nieuw profiel aangemaakt..
Ik en vriend zoeken vrienden . het liefst een stel . net als wij.
Niet voor rare dingen. Gewoon voor leuke dingen.
We hebben allebei geen vrienden. Geen echt niemand ofzo.
En denken dus dat er vast meer stellen dit hebben.
Hoe pakken we dit het beste aan ?
mijn vriend heeft maar 1 voorwaarde : hij moet een xbox hebben..
Zijn enkelbandje niet he!!??quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt eeuwig zondequote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OK OK, wel aan meegedaanMaar dat was sws meer voor mijn generatie
Ik werd opgestookt okequote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt eeuwig zondekreeg weer een beetje respect voor je.
ik kijk liever naar jouw hoofd dan dat van braddie of haakneus treitervlogger..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, waarom? Al die hypes van tegenwoordig zijn kut...
Hmmm, wie stookte je op?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik werd opgestookt okesociale druk.............
quote:
Wel hoor, heb die user die een stelletje zocht ook een DM gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Dan geen PS kiezen maar Xboxdaar wil je toch geen vrienden mee worden...
Alsof Dima iets verkeerd durft te doen.quote:
En hebben ze al geantwoord?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel hoor, heb die user die een stelletje zocht ook een DM gedaan.
Stelden een vraag over mijn K/D in Battlefield 4 en Black Ops 3 en sindsdien niks meer gehoord.quote:
fekkitquote:
Is die ratio zo slecht?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stelden een vraag over mijn K/D in Battlefield 4 en Black Ops 3 en sindsdien niks meer gehoord.
Jaarloon.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:35 schreef Crip het volgende:
Bij toetsingsinkomen van 2016 moet ik daar gemiddelde jaarloon doen of wat ik per maand krijg? ;s
Ligt eraan. Duurt jou maand heel 2016?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:35 schreef Crip het volgende:
Bij toetsingsinkomen van 2016 moet ik daar gemiddelde jaarloon doen of wat ik per maand krijg? ;s
Nee.quote:
godsammequote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee.
Voor het lapje gehouden door:
Catkiller
doe dat alsjeblieft nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doe dat alsjeblieft niet
mn favolook is nu :
fullblack te strakke zwarte jeans met zwarte crewneck shirt en red leather bracelet
wat is dit voor domme opmerkingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ligt eraan. Duurt jou maand heel 2016?
vraag jezelf om met je domme vraagquote:
Echt gek om te denken dat die berekening automatisch word gemaakt online zodra je maandloon invoertquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
vraag jezelf om met je domme vraag
zyzz Olympus aesthetics mixquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
wie kent goeie muziek mixje youtube ?
okok zand eroverquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt gek om te denken dat die berekening automatisch word gemaakt online zodra je maandloon invoert
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
wie kent goeie muziek mixje youtube ?
piemeltje nu inmiddels zo ver gekrompen ook dat je je zelf kunt vingeren zeker?quote:
zal piemeltje eens in je kringspier zettenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
piemeltje nu inmiddels zo ver gekrompen ook dat je je zelf kunt vingeren zeker?
Woehhquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal piemeltje eens in je kringspier zetten
piep je wel anders
Iets met 4 wielen en een motorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:47 schreef Crip het volgende:
ik struggle zo erg ik zoek een auto weet gwn niet waar ik naar moet kijken
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doe dat alsjeblieft niet
mn favolook is nu :
fullblack te strakke zwarte jeans met zwarte crewneck shirt en red leather bracelet
quote:
quote:
conclusie lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
piep je wel anders
ik wil een roze g wagonquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iets met 4 wielen en een motor
marktplaatsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:47 schreef Crip het volgende:
Sow! Wil je echt op die manier ontmaagd worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
piep je wel anders
Nog nooit gehad.quote:
Autoverkoopsitesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:47 schreef Crip het volgende:
Omdat je dan niet meer hoeft te werkenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, waarom? Al die hypes van tegenwoordig zijn kut...
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
conclusie lijkt me duidelijk
dima is van de mannenliefde
maar je weegt maar 70kg.. lijkt toch nergens op tjapquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doe dat alsjeblieft niet
mn favolook is nu :
Halal.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
ik bedoelde meer, ik weet niet wat voor een auto
hoeveel heb je te besteden?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
Dima jij bent echt een trollquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doe dat alsjeblieft niet
mn favolook is nu :
Ik heb nog een mooie land rover voor jequote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:47 schreef Crip het volgende:
of deze:quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
daar koop je makkelijk een twingo voorquote:
;s voor 2000/3000 euro kun je best een redelijke startersauto mee halen volgensmij horquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar koop je makkelijk een twingo voor
een roze twingo. Was dat slaan of schoppen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar koop je makkelijk een twingo voor
Stekenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
een roze twingo. Was dat slaan of schoppen?
goede 2de hands VW heb je al voor 5 barkiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
;s voor 2000/3000 euro kun je best een redelijke startersauto mee halen volgensmij hor
ja hoor. oud 206je of punto ofzo..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
;s voor 2000/3000 euro kun je best een redelijke startersauto mee halen volgensmij hor
waarom geen echte?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
Crip doe je ook nepwimpers op je auto dan?
ik heb nu geen 5barki ja wat dnk jijquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
goede 2de hands VW heb je al voor 5 barki
uh, wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
een roze twingo. Was dat slaan of schoppen?
Het is of homo's of klootzakken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh je krijgt geen aandacht dus ga je maar schelden?
over dat soort dingen moet je niet nadenkenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
had maybe wel 10k ofzo kunnen spenden aan een auto als ik nooit makeup zou kopen
zonde, met een auto kan je alleen maar rije rije rijequote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
had maybe wel 10k ofzo kunnen spenden aan een auto als ik nooit makeup zou kopen
zou wel terechte opmerking zijn als het shag betrofquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over dat soort dingen moet je niet nadenken
twingo is wel een gedrocht hoorquote:
ik wil ook niet weten hoe groot de audi is die ik heb weg gerookt en gezopenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou wel terechte opmerking zijn als het shag betrof
waar bemoei jij je meequote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:00 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Jongens klier Crip niet zo.
Dat is bijna net zo gemakkelijk als jullie moeders.
Ey of ben jij dit:quote:
Hij jou ook denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Justin Bieber liep in een AH winkel te Amsterdam. Denk dat ik hem zo voorbij zou lopen zonder te herkennen.
heb toevallig een foto. heb je helemaal zelf weggepaftquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook niet weten hoe groot de audi is die ik heb weg gerookt en gezopen
Ja maar is leuk toch samen met braddie in zijn blauwe twingo lekker touren, crip met haar roze erachter.quote:
waddojoe mean?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Justin Bieber liep in een AH winkel te Amsterdam. Denk dat ik hem zo voorbij zou lopen zonder te herkennen.
ehquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:06 schreef jamesdeen het volgende:
Haal gewoon een Vespa, ik zie die mocro chicks daar altijd op rijden met dikke asser
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:06 schreef jamesdeen het volgende:
Haal gewoon een Vespa, ik zie die mocro chicks daar altijd op rijden met dikke asser
bump & grind zetten op dezequote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oh gelukkig, dat lelijk ding hoef ik toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb toevallig een foto. heb je helemaal zelf weggepaft
[ afbeelding ]
jeetje tering wat een rebel deze jongenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit btw in een hoorcollege.. mensen die achter me zitten kunnen gwn meekijken maar heb schijt.. maak maar een pic van me bitches als jullie ook fokkers zijn
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Jullie logen.. had lekker mijn winterjas mee
Soms moet je gevaarlijk zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jeetje tering wat een rebel deze jongen!!!
zal ook nooit iets bereikenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jeetje tering wat een rebel deze jongen!!!
harde boi dezequote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Soms moet je gevaarlijk zijn
Wat is daar gevaarlijk aan? gedurfd misschien.. maar gevaarlijk... nein.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Soms moet je gevaarlijk zijn
mad respect toch van andere rebellen.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit btw in een hoorcollege.. mensen die achter me zitten kunnen gwn meekijken maar heb schijt.. maak maar een pic van me bitches als jullie ook fokkers zijn
Fucking gevaarlijk.. Docent kan me zien, chimeids kunnen me zien, fucking iedereen kan me zien.. waar ben ik mee bezigquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is daar gevaarlijk aan? gedurfd misschien.. maar gevaarlijk... nein.
goed voor jouquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb tot nu al meer bereikt dan dat jij ooit in je leven zult doen
ik kreeg dezelfde #mood als dat meisje links middenquote:
Wel jammer dat je Gianni en Prof niemand noemtquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Waar is iedereen? Kom ik een keer vroeg is dr niemand?
Welke post?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik kreeg dezelfde #mood als dat meisje links midden
toen ik die post van defokker zag
SOWquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Deze dag probeert op jou te lijken
Deze hele maand al.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Deze dag probeert op jou te lijken
When you nod your head yesquote:
hij is gespot in A'dam he...................... ik zit nu in trein naar A'damquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
When you nod your head yes
But you wanna say no
What do you mean? Hey-ey
When you don't want me to move
But you tell me to go
What do you mean?
Oh, what do you mean?
Said you're running out of time, what do you mean?
Oh, oh, oh, what do you mean?
Better make up your mind
What do you mean?
Hij is zwz nu bij zijn optreden in dat stadion.. doe geen moeitequote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hij is gespot in A'dam he...................... ik zit nu in trein naar A'dam
maakt niet uit. 9 oktober pak ik emquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hij is zwz nu bij zijn optreden in dat stadion.. doe geen moeite
sluit 1 van je zusjes een weekje op in de kelder en pik haar plaats in.....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:27 schreef kdricklamar het volgende:
Mijn beide zusjes gaan hem zien
Terwijl ik altijd de grootste fan van hem was
Heb jij een dick dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maakt niet uit. 9 oktober pak ik em
Al een tijd niet meer hoor.quote:
Hun vriendinnetjes bewaren de kaartjesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sluit 1 van je zusjes een weekje op in de kelder en pik haar plaats in.....
Of prik dr met je pikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:30 schreef kdricklamar het volgende:
Ben zo boos mijn computer is ineens kapot
Beb dit ding echt halfjaar niet meer aangezet en nu is die ineens kapot nu ik morgen een verslag moet inleveren
Sla hem.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:30 schreef kdricklamar het volgende:
Beb dit ding echt halfjaar niet meer aangezet en nu is die ineens kapot nu ik morgen een verslag moet inleveren
Hoe zit jij nu op fok dan? Hoop dat dat apparaat ook stuk gaatquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:30 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ben nu nog madder dan madquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
South parkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb een chip op mijn hand laten installeren zodat ik altijd verbonden ben met fokquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe zit jij nu op fok dan? Hoop dat dat apparaat ook stuk gaat
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben nu nog madder dan madSow, dat is kut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben nu nog madder dan madIk zou de VLOER met ze aanvegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha
Zonder wrijving geen glans
Ja ik sta gemiddeld goed ervoor nu is alles fayaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is erger dan de nucleaire oorlog tussen Rusland en de VS
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik heb een chip op mijn hand laten installeren zodat ik altijd verbonden ben met fok
quote:
En dan? zien ze je... dan ga je in ene dood?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Fucking gevaarlijk.. Docent kan me zien, chimeids kunnen me zien, fucking iedereen kan me zien.. waar ben ik mee bezig
Ik negeer je. Dat is wat andersquote:
Dood van schaamtequote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan? zien ze je... dan ga je in ene dood?
Hallo lekkerwijffie van me.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik negeer je. Dat is wat anders
Maar dat is omdat jij lullig doet. En als je je afvraagt hoezo moet je je eigen posts naar mij maar terug lezen. Dikke doei
Huhhhquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo lekkerwijffie van me.
Heb wel zin in zoiets ja. Gvdquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou de VLOER met ze aanvegen.
haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |