oh gelukkig, dat lelijk ding hoef ik toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb toevallig een foto. heb je helemaal zelf weggepaft
[ afbeelding ]
jeetje tering wat een rebel deze jongenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit btw in een hoorcollege.. mensen die achter me zitten kunnen gwn meekijken maar heb schijt.. maak maar een pic van me bitches als jullie ook fokkers zijn
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Jullie logen.. had lekker mijn winterjas mee
Soms moet je gevaarlijk zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jeetje tering wat een rebel deze jongen!!!
zal ook nooit iets bereikenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jeetje tering wat een rebel deze jongen!!!
harde boi dezequote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Soms moet je gevaarlijk zijn
Wat is daar gevaarlijk aan? gedurfd misschien.. maar gevaarlijk... nein.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Soms moet je gevaarlijk zijn
mad respect toch van andere rebellen.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit btw in een hoorcollege.. mensen die achter me zitten kunnen gwn meekijken maar heb schijt.. maak maar een pic van me bitches als jullie ook fokkers zijn
Fucking gevaarlijk.. Docent kan me zien, chimeids kunnen me zien, fucking iedereen kan me zien.. waar ben ik mee bezigquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is daar gevaarlijk aan? gedurfd misschien.. maar gevaarlijk... nein.
goed voor jouquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb tot nu al meer bereikt dan dat jij ooit in je leven zult doen
ik kreeg dezelfde #mood als dat meisje links middenquote:
Wel jammer dat je Gianni en Prof niemand noemtquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Waar is iedereen? Kom ik een keer vroeg is dr niemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |