Ey of ben jij dit:quote:
Hij jou ook denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Justin Bieber liep in een AH winkel te Amsterdam. Denk dat ik hem zo voorbij zou lopen zonder te herkennen.
heb toevallig een foto. heb je helemaal zelf weggepaftquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook niet weten hoe groot de audi is die ik heb weg gerookt en gezopen
Ja maar is leuk toch samen met braddie in zijn blauwe twingo lekker touren, crip met haar roze erachter.quote:
waddojoe mean?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Justin Bieber liep in een AH winkel te Amsterdam. Denk dat ik hem zo voorbij zou lopen zonder te herkennen.
ehquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:06 schreef jamesdeen het volgende:
Haal gewoon een Vespa, ik zie die mocro chicks daar altijd op rijden met dikke asser
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:06 schreef jamesdeen het volgende:
Haal gewoon een Vespa, ik zie die mocro chicks daar altijd op rijden met dikke asser
bump & grind zetten op dezequote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oh gelukkig, dat lelijk ding hoef ik toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb toevallig een foto. heb je helemaal zelf weggepaft
[ afbeelding ]
jeetje tering wat een rebel deze jongenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit btw in een hoorcollege.. mensen die achter me zitten kunnen gwn meekijken maar heb schijt.. maak maar een pic van me bitches als jullie ook fokkers zijn
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Jullie logen.. had lekker mijn winterjas mee
Soms moet je gevaarlijk zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jeetje tering wat een rebel deze jongen!!!
zal ook nooit iets bereikenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jeetje tering wat een rebel deze jongen!!!
harde boi dezequote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Soms moet je gevaarlijk zijn
Wat is daar gevaarlijk aan? gedurfd misschien.. maar gevaarlijk... nein.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Soms moet je gevaarlijk zijn
mad respect toch van andere rebellen.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Zit btw in een hoorcollege.. mensen die achter me zitten kunnen gwn meekijken maar heb schijt.. maak maar een pic van me bitches als jullie ook fokkers zijn
Fucking gevaarlijk.. Docent kan me zien, chimeids kunnen me zien, fucking iedereen kan me zien.. waar ben ik mee bezigquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is daar gevaarlijk aan? gedurfd misschien.. maar gevaarlijk... nein.
goed voor jouquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb tot nu al meer bereikt dan dat jij ooit in je leven zult doen
ik kreeg dezelfde #mood als dat meisje links middenquote:
Wel jammer dat je Gianni en Prof niemand noemtquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Waar is iedereen? Kom ik een keer vroeg is dr niemand?
Welke post?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik kreeg dezelfde #mood als dat meisje links midden
toen ik die post van defokker zag
SOWquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Deze dag probeert op jou te lijken
Deze hele maand al.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Deze dag probeert op jou te lijken
When you nod your head yesquote:
hij is gespot in A'dam he...................... ik zit nu in trein naar A'damquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
When you nod your head yes
But you wanna say no
What do you mean? Hey-ey
When you don't want me to move
But you tell me to go
What do you mean?
Oh, what do you mean?
Said you're running out of time, what do you mean?
Oh, oh, oh, what do you mean?
Better make up your mind
What do you mean?
Hij is zwz nu bij zijn optreden in dat stadion.. doe geen moeitequote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hij is gespot in A'dam he...................... ik zit nu in trein naar A'dam
maakt niet uit. 9 oktober pak ik emquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hij is zwz nu bij zijn optreden in dat stadion.. doe geen moeite
sluit 1 van je zusjes een weekje op in de kelder en pik haar plaats in.....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:27 schreef kdricklamar het volgende:
Mijn beide zusjes gaan hem zien
Terwijl ik altijd de grootste fan van hem was
Heb jij een dick dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maakt niet uit. 9 oktober pak ik em
Al een tijd niet meer hoor.quote:
Hun vriendinnetjes bewaren de kaartjesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sluit 1 van je zusjes een weekje op in de kelder en pik haar plaats in.....
Of prik dr met je pikquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sluit 1 van je zusjes een weekje op in de kelder en pik haar plaats in.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |