megalulzquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh. Als ik iets hier type klopt het.
begin met vloggen..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
echt een hype he dat vloggen.... echt fascinerend om te zien dat ik niet meer meedoe aan hypes, oftewel ik word OUD
Ik vlog al jaren niet, bevalt me prima.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
echt een hype he dat vloggen.... echt fascinerend om te zien dat ik niet meer meedoe aan hypes, oftewel ik word OUD
Eigenlijk kan alles wat ik type wel in een archief, wel goed om dat soort proza te behouden voor later.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
15:22-05-10-20162Nutz
voor in het archief
En pokemon?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:24 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Voor dit oproepje even een nieuw profiel aangemaakt..
Ik en vriend zoeken vrienden . het liefst een stel . net als wij.
Niet voor rare dingen. Gewoon voor leuke dingen.
We hebben allebei geen vrienden. Geen echt niemand ofzo.
En denken dus dat er vast meer stellen dit hebben.
Hoe pakken we dit het beste aan ?
mijn vriend heeft maar 1 voorwaarde : hij moet een xbox hebben..
Zijn enkelbandje niet he!!??quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou maar een beetje normaal doen, knip anders al je armbandjes kapot ja.
Echt eeuwig zondequote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
OK OK, wel aan meegedaanMaar dat was sws meer voor mijn generatie
Ik werd opgestookt okequote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt eeuwig zondekreeg weer een beetje respect voor je.
ik kijk liever naar jouw hoofd dan dat van braddie of haakneus treitervlogger..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, waarom? Al die hypes van tegenwoordig zijn kut...
Hmmm, wie stookte je op?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik werd opgestookt okesociale druk.............
quote:
Wel hoor, heb die user die een stelletje zocht ook een DM gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Dan geen PS kiezen maar Xboxdaar wil je toch geen vrienden mee worden...
Alsof Dima iets verkeerd durft te doen.quote:
En hebben ze al geantwoord?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel hoor, heb die user die een stelletje zocht ook een DM gedaan.
Stelden een vraag over mijn K/D in Battlefield 4 en Black Ops 3 en sindsdien niks meer gehoord.quote:
fekkitquote:
Is die ratio zo slecht?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stelden een vraag over mijn K/D in Battlefield 4 en Black Ops 3 en sindsdien niks meer gehoord.
Jaarloon.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:35 schreef Crip het volgende:
Bij toetsingsinkomen van 2016 moet ik daar gemiddelde jaarloon doen of wat ik per maand krijg? ;s
Ligt eraan. Duurt jou maand heel 2016?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:35 schreef Crip het volgende:
Bij toetsingsinkomen van 2016 moet ik daar gemiddelde jaarloon doen of wat ik per maand krijg? ;s
Nee.quote:
godsammequote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee.
Voor het lapje gehouden door:
Catkiller
doe dat alsjeblieft nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou maar een beetje normaal doen, knip anders al je armbandjes kapot ja.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doe dat alsjeblieft niet
mn favolook is nu :
fullblack te strakke zwarte jeans met zwarte crewneck shirt en red leather bracelet
wat is dit voor domme opmerkingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ligt eraan. Duurt jou maand heel 2016?
vraag jezelf om met je domme vraagquote:
Echt gek om te denken dat die berekening automatisch word gemaakt online zodra je maandloon invoertquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
vraag jezelf om met je domme vraag
zyzz Olympus aesthetics mixquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
wie kent goeie muziek mixje youtube ?
okok zand eroverquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt gek om te denken dat die berekening automatisch word gemaakt online zodra je maandloon invoert
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
wie kent goeie muziek mixje youtube ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |