quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed hoorNu btje zoeken naar werk
Ga gewoon stelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2016 14:12:03 ]
Wacht nog op het antwoord van Crack_quote:
wat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wacht nog op het antwoord van Crack_
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga gewoon stelenWie is rijkste hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef jamesdeen het volgende:
iemand nog laatst goede film gekeken?
X-Men Apocalypsequote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef jamesdeen het volgende:
Ja die ging nog een naam doorgeven van een goede film als wij Alizee lekker vinden. Maar die naam is tot nu toe nog niet voorbij gekomen.quote:
Alice through the looking glassquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:14 schreef jamesdeen het volgende:
Als jullie nou allemaal 1 goede film opnoemen
Conjuring 2, mwah goed... maar wel leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:13 schreef jamesdeen het volgende:
quote:
en die van frass is ook wel goedquote:
wie is Alizeequote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja die ging nog een naam doorgeven van een goede film als wij Alizee lekker vinden. Maar die naam is tot nu toe nog niet voorbij gekomen.
staat wel goed op imdb, thnxquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Conjuring 2, mwah goed... maar wel leuk.
tofquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Captain America: Civil War
The Purge
Top! Even Chai vragen naar zijn gegevensquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bradley, die heeft de hoogste uitkering
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk heb ik wel medelijden dat hij overal de laagste of kleinste in heeftquote:
[..]
Bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel medelijden dat hij overal de laagste of kleinste in heeft
Steel altijd van die rijke tata'squote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
over de rug van gehandicapten ook gewoon
Is zijn lotquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel medelijden dat hij overal de laagste of kleinste in heeft
Echt heel lief dit, zou graag willen dat cachet ook weer zo lief deed tegen mij.quote:
Broodje kip en mijn vriendin vond de kaassoep zo goed dat ze het nu weer maaktquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:31 schreef Kurovski het volgende:
Wat schaft de pot vandaag? Ik maak paprikagoulash. Vegetarische.
Wat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt heel lief dit, zou graag willen dat cachet ook weer zo lief deed tegen mij.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Broodje kip en mijn vriendin vond de kaassoep zo goed dat ze het nu weer maakt
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:31 schreef Kurovski het volgende:
Wat schaft de pot vandaag? Ik maak paprikagoulash. Vegetarische.
Boeiend. Ben jij ook wel eens.quote:
Nou ehm. Ik maak paprika-, aardappelgoulash met ui, tomaat, bieslook en zure room.quote:
hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |