SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Oh maar er zijn genoeg andere goede redenen voor feestjes hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Goede reden voor een feestje
Er waren maar 2 mensen aanwezig bij ons feestje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Goede reden voor een feestje
Ik wil best draaienquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:05 schreef tailfox het volgende:
als er een DJ wilt draaien graag heb geen zin in youtube
dat kan ook heel bijzonder zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren maar 2 mensen aanwezig bij ons feestje...
heb je er niet 3 nodig?bruid , bruidegon en iemand die het tekentquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren maar 2 mensen aanwezig bij ons feestje...
Ik had het over het feestje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb je er niet 3 nodig?bruid , bruidegon en iemand die het tekent
maar je bent gelukkig getrouwd tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het over het feestje.
De huwelijksvoltrekking was geen feestje, het was zelfs zeer saai...
Gelukkig wel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar je bent gelukkig getrouwd toch
Om eerlijk te zijn zegt 'het huwelijk' me op zich niet zo veel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
meeste mensen kunnen dat niet zeggen. liever een dag wat minder dan een heel huwlijk
Ik ga wel trouwen, als MadMaster groot isquote:
en het zonnetje schijntquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik was even wakker toen Symph opstond en daarna heb ik zowaar echt uitgeslapen, ik ben net weer wakker
wat las je danquote:
telefoon aan laten ze mogen niet ophangen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, die Somalische scammer mag wel even ophouden met mij bellen, danku!
nee, dit is de terugbelscam met gemiste oproepquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
telefoon aan laten ze mogen niet ophangen.
leg uitquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, dit is de terugbelscam met gemiste oproep
ze laten je foon kort overgaan, jij hebt een gemiste oproep en belt terug, kassa voor de scammerquote:
dus geen onbekende nummers terugbellenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze laten je foon kort overgaan, jij hebt een gemiste oproep en belt terug, kassa voor de scammer
ik bel nooit onbekende nummers terug zonder ze eerst te googelenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:37 schreef just me het volgende:
[..]
dus geen onbekende nummers terugbellen
zo doe ik het ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik bel nooit onbekende nummers terug zonder ze eerst te googelen
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:00 - 22:00 Dj PP - Verse Tunes.
ik ga even opnieuw opstarten dan maar, ben blij dat het alleen hier isquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's minder. Hier werkt het gewoon normaal.
Er gaat niets boven een draad naar gewone desktop PC.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's minder. Hier werkt het gewoon normaal.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:00 - 22:00 Dj PP - Verse Tunes.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een draad naar gewone desktop PC.
Welkom terugquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:16 schreef just me het volgende:
Was heel vreemd, de opening van het topic werd ook niet ingeladen, maar nu werkt het weer
of gezondheid ?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeten we nu Top of Flop roepen?
De Flops heb ik al naar eigen smaak weg gefilterd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag altijd,, natuurlijk. Kan in mijn shows ook vaakquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Flops heb ik al naar eigen smaak weg gefilterd.
Gezondheid danquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag, ik ben nog niet 100%...
Lastig om te bepalen wat zijn roots eigenlijk is. Eigenlijk brak hij door met rave / techno en dergelijke. Maar hij ging ook al vrij snel zweverige, ambient-dingen maken. Pas daarna kwam medio jaren 90 dat punkalbum (Animal Rights), dat eigenlijk een grote flop was.quote:
Hij begon ooit in een Punkband.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lastig om te bepalen wat zijn roots eigenlijk is.
Ah okéquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij begon ooit in een Punkband.
Op dat 'punkalbum' van 'm na, kan ik alles wel waarderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lastig om te bepalen wat zijn roots eigenlijk is. Eigenlijk brak hij door met rave / techno en dergelijke. Maar hij ging ook al vrij snel zweverige, ambient-dingen maken. Pas daarna kwam medio jaren 90 dat punkalbum (Animal Rights), dat eigenlijk een grote flop was.
Hij mag net pas een rijbewijs halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal top in de auto die Shawn.
Ik luister dat punkalbum ooit nooit meer. Eén van de tracks is trouwens nog door Rollo & Sister Bliss geremixt. Klinkt een stuk beter.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dat 'punkalbum' van 'm na, kan ik alles wel waarderen.
Vooral z'n techno/rave periode, maar songs als 'Porcelain' of 'We Are All Made Of Stars' kan ik ook goed hebben...
Met de cover van 'That's When I Reach For My Revolver' was Moby ineens iets minder principeel:quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik luister dat punkalbum ooit nooit meer. Eén van de tracks is trouwens nog door Rollo & Sister Bliss geremixt. Klinkt een stuk beter.
Dat is ook de track die Rollo & Sister Bliss hebben geremixt. Ik zal 'm eens op de rol zetten voor mijn show.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de cover van 'That's When I Reach For My Revolver' was Moby ineens iets minder principeel:
Heb je de tekst wel eens beluistert van deze versie?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is ook de track die Rollo & Sister Bliss hebben geremixt. Ik zal 'm eens op de rol zetten voor mijn show.
Zal ik nog eens goed naar luisterenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de tekst wel eens beluistert van deze versie?
Gatverdamme...
Zoek de verschillen en bedenk waarom...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik nog eens goed naar luisteren
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit doet me denken aan de opkomstmuziekjes van sommige honkballers.
Mij iets te modern...
Verder nog iets te zeiken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit doet me denken aan de opkomstmuziekjes van sommige honkballers.
Mij iets te modern...
ik ben net geweestquote:
Natnek...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef just me het volgende:
Mijn stortbak was overgelopen, dat zeikt niet lekker
kraantje lek dichtgedraaidquote:
Je bent ouwe lul.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Hier, dit is dus wat ik bedoel.
Brulnegers met synth beats...
Ieder z'n ding hè? Ik vind dit wel meevallen, trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Hier, dit is dus wat ik bedoel.
Brulnegers met synth beats...
Meat Loaf zag ik net met Paradise by the Dashboard Light, maar dat was niet hoorbaar...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Er zit iets niet lekker met de website. Die ververst vanzelf, maar dan zie je soms ineens een compleet andere titel staan, met de tekst "1 eenzame luisteraar" eronder. Als je refresht zie je gewoon weer wat Piet nu draait, plus dat er 6 luisteraars zijn.
Ik vraag me af of er een verband is tussen die hickups en het (niet-) functioneren van Gup.
Tuurlijk, maar nu Piet eens wat moderners draait geef ik mijn eigenste mening...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ieder z'n ding hè? Ik vind dit wel meevallen, trouwens.
Prima. trek ik me toch geen reet van aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar nu Piet eens wat moderners draait geef ik mijn eigenste mening...
what else is new...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima. trek ik me toch geen reet van aan.
Dan denk ik toch gelijk hieraan..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zgn. brulnegers op zware synthesizer beats vind ik niet zo...
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima. trek ik me daar toch geen reet van aan.
Die versie net hoogstens een maand.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Is dit niet al wat ouder dan recent?
Mr. Pandy...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan denk ik toch gelijk hieraan..
[ afbeelding ]
Mijn filter staat wat anders afgesteld waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?
Ik verbaas me alleen soms een beetje dat het door jouw filter is gekomen...
Anders dan anders tijdens Top of Flop bedoelde ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn filter staat wat anders afgesteld waarschijnlijk.
Zegt me niksquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand dit al eerder hier gedraaid?
Komt me ook al bekend voor...
Deze kan ik dan wel meer waarderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Speciaal voor MadM weer brulnegers.
dat dusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
Piet, bedankt! Was leuk om naar te luisteren
Riep iemand mij?quote:
* just me wijst naar Pietquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
Piet, bedankt! Was leuk om naar te luisteren
Tsjuus!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:27 schreef just me het volgende:
* just me gaat er een "vroegertje" van maken.welterusten
Dit is wat meer late night music.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
Oh mooi, vond het al naar dat ik te laat was.
- maal - is +?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een voetballer die op bezoek gaat in de 2e kamer, waarom is dat boeiend?
Naar voetballen kijken, waarom is dat boeiend?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een voetballer die op bezoek gaat in de 2e kamer, waarom is dat boeiend?
Vraag ik me ook al mijn hele leven afquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar voetballen kijken, waarom is dat boeiend?
Als beetje afleiding kan ik het nog begrijpen maar al dat gelul ervoor en erna is lachwekkend.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vraag ik me ook al mijn hele leven af
Jammer dat dit gelul nu bij Pauw isquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als beetje afleiding kan ik het nog begrijpen maar al dat gelul ervoor en erna is lachwekkend.
Pauw uit, Piet aanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jammer dat dit gelul nu bij Pauw is
LoLquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ik post helemaal in het verkeerde topic haha
Meteen maar even gedaan.quote:
Hadden ze alweer jeuk?quote:
scherp Melting, scherpquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hadden ze alweer jeuk?
Beter wassen volgende keer dan.
Dus ik SMS Licht aan, naar dat nummer, en bij jou gaat het licht aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 07:43 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
Ik dacht ook al te zien dat de autoruiten bevroren waren
maar ik hoef nog even niet naar buiten.
En bedankt voor het licht!
Ik zal voortaan het licht uitdoen als ik ga slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus ik SMS Licht aan, naar dat nummer, en bij jou gaat het licht aan?![]()
Maar goede morgen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal voortaan het licht uitdoen als ik ga slapen
Aan- of afrader ?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja mogguh. Film gisteren was wel heel heftig
Om welke film ging het?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel een aanrader, maar jeetje, het komt wel binnen
Riphagenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om welke film ging het?
(Goedemorgen, trouwens)
Maar geweldige film inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel een aanrader, maar jeetje, het komt wel binnen
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:56 schreef Melting het volgende:
Vanavond:
19:00 - 21:00 Dj Melting - Golden oldies
tja en dan krijg je zeurende buren hierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:15 schreef Fogel het volgende:
Ruiten krabben
Gewoon auto een kwartier stationair draaien met de verwarming op de hoogste stand
Ooit een keer gehad: "MILIEUVERVUILER!!!! Gebruik gewoon een ontdooi-spray!!!!"quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
tja en dan krijg je zeurende buren hier
Mijn buren doen het zelf ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
tja en dan krijg je zeurende buren hier
Jullie hebben toch geen "last"van elkaarquote:
Mét werkende muis deze keer.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mét werkende muis deze keer.![]()
Hoi!
En een drastisch tekort aan cafeïne, ook dat
Moet ik wel weer naar de salontafel lopen. Daar staat mijn koffiequote:
Ah, beter!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mét werkende muis deze keer.![]()
Hoi!
En een drastisch tekort aan cafeïne, ook dat
Ja het scheelt wel een hoop, qua snelheid en nauwkeurigheid lolquote:
Vanavond:
quote:
Vanavond:
rookbaar?quote:
quote:phoenix_king041 week geleden
i keep getting this ear piercing sound and idk why
Goed advies welquote:Cubician
Cubician1 week geleden
+phoenix_king04 stop listening to earrings
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben best een beetje moe van shoppen met mama Symph, maar ze is goed geslaagd
Melting die aan het smelten is omdat zijn show om 19.00 uur gaat beginnenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:13 schreef just me het volgende:
[..]
Melting die aan het smelten is omdat zijn show om 19.00 uur gaat beginnen
Ik dacht ik maak maar een beetje reclamequote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak maar een beetje reclame
Afvalverwerking Den Helder staat in de fikquote:
die hier in de buurt onlangs ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Afvalverwerking Den Helder staat in de fik![]()
dat is anti-reclame voor Meltingquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Afvalverwerking Den Helder staat in de fik![]()
Nee hoor, dat was Breaking News van RTV NHquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
dat is anti-reclame voor Melting
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was Breaking News van RTV NH
Melting behoeft geen reclame, zó awesome is ie.
knok wil je niet den helder platbrandenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was Breaking News van RTV NH
Melting behoeft geen reclame, zó awesome is ie.
Ik ben de hele tijd hier in mijn huis geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
knok wil je niet den helder platbranden
en de stream boycottenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
knok wil je niet den helder platbranden
Nou ja, je ontkent het toch niet?quote:
Ik was met een Digital Audio Workstation bezigquote:
nee knokkels was hetquote:
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, je ontkent het toch niet?
ech niequote:
was ie maar nieuwquote:
Iedereen weet datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
When in doubt, blame Knokkels Stacey!
Gaat dit nummer over jou, just me?quote:
* just me heeft geen krullen, ja volgende maand weer welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat dit nummer over jou, just me?
Dat was een andere, volgens mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we deze onlangs ook gehad.
Of was dat een andere?
Beterschap.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Raden gaat ws niet goed lukken, denk dat ik zo met de ipad in bed duik, snotterig, niezen en rillen
aangestoken door MadMaster ?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Raden gaat ws niet goed lukken, denk dat ik zo met de ipad in bed duik, snotterig, niezen en rillen
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Dit ken ik niet, stem komt me wel bekend voor...
internet virusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet in de buurt geweest.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet in de buurt geweest.
De Hollies?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Mr. Manic & Sister Cool - Shackatack
quote:
Dan zal ik je laten zien wie het zijn:quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als song wel, maar daar houdt het op...
Kon zelfs meezingenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:19 schreef just me het volgende:
was ik nog maar jong en kon ik dansen zoals vroeger
duurt lang hè, lijkt wel eeuwigquote:
Jij bent niet van deze zwoele stemmen?quote:
Er is zwoel, en er is muziek waarvan de tandarts ongelooflijk gaat glunderen, zo zoet dat het isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent niet van deze zwoele stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |