en het zonnetje schijntquote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik was even wakker toen Symph opstond en daarna heb ik zowaar echt uitgeslapen, ik ben net weer wakker
wat las je danquote:
telefoon aan laten ze mogen niet ophangen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, die Somalische scammer mag wel even ophouden met mij bellen, danku!
nee, dit is de terugbelscam met gemiste oproepquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
telefoon aan laten ze mogen niet ophangen.
leg uitquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, dit is de terugbelscam met gemiste oproep
ze laten je foon kort overgaan, jij hebt een gemiste oproep en belt terug, kassa voor de scammerquote:
dus geen onbekende nummers terugbellenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze laten je foon kort overgaan, jij hebt een gemiste oproep en belt terug, kassa voor de scammer
ik bel nooit onbekende nummers terug zonder ze eerst te googelenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:37 schreef just me het volgende:
[..]
dus geen onbekende nummers terugbellen
zo doe ik het ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik bel nooit onbekende nummers terug zonder ze eerst te googelen
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:00 - 22:00 Dj PP - Verse Tunes.
ik ga even opnieuw opstarten dan maar, ben blij dat het alleen hier isquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's minder. Hier werkt het gewoon normaal.
Er gaat niets boven een draad naar gewone desktop PC.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's minder. Hier werkt het gewoon normaal.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
20:00 - 22:00 Dj PP - Verse Tunes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |