Waarom dan?quote:
Alle politici in de VS zijn christelijk of noemen zich zo, een onderzoek van jaren terug liet zien dat er maar 1 in de senaat zichzelf als atheïst bestempelde en die werd zo uit mijn hoofd niet herkozen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:54 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Kaine is dan ook behoorlijk christelijk.
christendom hoort bij de VSquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Alle politici in de VS zijn christelijk of noemen zich zo, een onderzoek van jaren terug liet zien dat er maar 1 in de senaat zichzelf als atheïst bestempelde en die werd zo uit mijn hoofd niet herkozen.
Het is politiek zelfmoord om jezelf als atheist neer te zetten.
De reden dat Clinton Kaine koos is heel simpel. Zo wint ze de staat Virginia, dat is een staat die anders best wel naar Trump zou leunen(blank en zuidelijk).quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:54 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Kaine is dan ook behoorlijk christelijk. Geen idee waarom ze hem gekozen heeft. Misschien om wat stemmen in de wat conservatieve gedeeltes van de VS weg te kapen (lijkt me vrij kansloos als Dem), maar volgens mij was het meer te doen omdat hij een woordje Spaans spreekt, dat werd steeds maar weer benadrukt toen hij running mate werd.
Wat is dit voor nietszeggende opmerking?quote:
Oh ben jij zo'n typequote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is dit voor nietszeggende opmerking?
Christendom hoort in de bibliotheek op de afdeling sprookjes en sagen en daar kun je het mee doen
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is dit voor nietszeggende opmerking?
Christendom hoort in de bibliotheek op de afdeling sprookjes en sagen en daar kun je het mee doen
Het was meer een onzinnige opmerking op jouw nietszeggende opmerking maar dat snap je blijkbaar niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n typeNiet serieus te nemen dus.
Ik snap dat jij niet serieus te nemen bent als jij zegt ''Christendom hoort in de bibliotheek op de afdeling sprookjes''quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het was meer een onzinnige opmerking op jouw nietszeggende opmerking maar dat snap je blijkbaar niet?
Wat is er onzinnig aan? Christendom is gewoon enorm belangrijk, iets wat je aantreft onder white, black en hispanics in Amerika. Volgens mij is het niet te doen om daar als kandidaat te runnen zonder goed christen te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het was meer een onzinnige opmerking op jouw nietszeggende opmerking maar dat snap je blijkbaar niet?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:18 schreef vigen98 het volgende:
Die Kaine kan echt niet gericht op vragen antwoorden he?
Voorbeeld:
Vraag: Meer dan 70% van de Amerikanen vertrouwt HC niet, waarom?
Kaine antwoord met: Ja maar Trump en Rusland en tax returns blabla
Is dit serieus? Die Kaine kan echt niet normaal een debat in gaan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik snap dat jij niet serieus te nemen bent als jij zegt ''Christendom hoort in de bibliotheek op de afdeling sprookjes''
Nee dan haak ik wel af met zo'n gesprek.
Ik niet hoor. Met kerst ga ik wel eens naar de kerk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zijn al die jonkies hier zo dol op het geloof? Is dat nieuw?
Afzetten tegen hun vrijzinnige ouders. Dat soort aapjes zegt hier ook sgp en CDA te steunen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zijn al die jonkies hier zo dol op het geloof? Is dat nieuw?
Het is een nietszeggende opmerking op mijn reactie.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is er onzinnig aan? Christendom is gewoon enorm belangrijk, iets wat je aantreft onder white, black en hispanics in Amerika. Volgens mij is het niet te doen om daar als kandidaat te runnen zonder goed christen te zijn.
Het hoort ook bij de VS. Mijn God wat een domme opmerking van jouquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]Maar hoe ben jij dan serieus te nemen met de opmerking "christendom hoort bij de VS"?
Overigens zou ik me met zulke domme nietszeggende opmerkingen die als een tang op een varken slaan me eens gaan verdiepen in de founding fathers, die zijn het namelijk hartgrondig oneens met die domme uitspraak van je
Oh, ja in dat opzicht voegde zijn comment weinig toe aan jouw verhaal, waarin we het denk ik eens zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is een nietszeggende opmerking op mijn reactie.
En staat ook nog eens haaks op wat de founding fathers voor ogen hadden.
Aapjes ja?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Afzetten tegen hun vrijzinnige ouders. Dat soort aapjes zegt hier ook sgp en CDA te steunen.
En hoe maakt dat die nietszeggende opmerking relevant als reactie op mijn reactiel?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het hoort ook bij de VS. Mijn God wat een domme opmerking van jouEn de founding fathers waren allemaal christen maar ze vonden vrijheid van religie een goed recht ( dat vind ik ook )
Stel je niet aan. Het is gewoon een synoniem voor snotneuzen. En aangezien je pas 18 jaar bent, ben je ook een snotneus.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Aapjes ja?Waarom gelijk over gaan naar het beledigen dan?
De keuze voor Kaine is simpel, hij was de veilige keuze voor Hillary, het is een zeer ervaren politicus. Verder stelt hij swing state Virginia veilig, kan hij Hispanics direct aanspreken en is hij voor #NeverTrump repbulikeinen aantrekkelijk. En tenslotte verliezen democraten geen senate seat, doordat Virginia een democratische governor heeftquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:54 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Kaine is dan ook behoorlijk christelijk. Geen idee waarom ze hem gekozen heeft. Misschien om wat stemmen in de wat conservatieve gedeeltes van de VS weg te kapen (lijkt me vrij kansloos als Dem), maar volgens mij was het meer te doen omdat hij een woordje Spaans spreekt, dat werd steeds maar weer benadrukt toen hij running mate werd.
Ik stel me niet aan hoor, je mag me van alles noemen maakt mij niet uit alleen we kunnen het ook respectvol houden. En waarom ben ik dan een snotneus omdat ik net 18 ben?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Het is gewoon een synoniem voor snotneuzen. En aangezien je pas 18 jaar bent, ben je ook een snotneus.
Als je de 'waarom' en het vraagteken weghaalt, heb je bijna een antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En waarom ben ik dan een snotneus omdat ik net 18 ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |