Giphartquote:* Hans Jaap Melissen,Peter ter Velde en
Tom Kleijn over hun vriend en collega
Jeroen Oerlemans die gisteren werd
doodgeschoten in Sirte
* Zorg.nu is het nieuwe tv-programma
van Antoinette Hertsenberg.Ze gaat
op zoek naar misstanden,medische
ontwikkelingen en innovaties
* Ronald Giphart over zijn nieuwe boek
'Lieve',zijn ervaringen in de
filmwereld en seks in films
quote:
"Literatuur" van Giphart.quote:In het vliegtuig dacht ik maar één ding: zodra ik Max zie, stroop ik de kleren van zijn lijf, maak ik z'n pik zo hard dat hij bijna flauwvalt van bloedarmoede, wring ik mijn schaamlippen om zijn geladen revolver en kutpijp ik hem tot hij mij door het bed schiet. Keiharde, ranzige werkseks, dat had ik voor ogen. Pure hamerliefde.
Dat is gewoon ordinairquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Gemiste kans om 'kutpijp' als TT te hebben..
Floortje Dressing zou een verkrachting door IS'ers zien als een verrijkende culturele ervaring die het zaadje legt voor een vruchtbaar leven.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Floortje Dressing loopt gewoon door Aleppo...
Wussies.
Vind het ook altijd wat selectief van de media om er altijd weer groot nieuws van te maken als er iemand uit de media het loodje legt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:04 schreef superniger het volgende:
Geneuzel over Jeroen Oerlemans hadden we ook al bij DWDD.
Had ie maar thuis moeten FOK!ken, dan was dit niet gebeurd.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind het ook altijd wat selectief van de media om er altijd weer groot nieuws van te maken als er iemand uit de media het loodje legt.
Daarnaast zijn zijn foto's matig, het is geen Nachtwey.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind het ook altijd wat selectief van de media om er altijd weer groot nieuws van te maken als er iemand uit de media het loodje legt.
Precies, beetje fotootjes schieten kan ook wel met een drone.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Had ie maar thuis moeten FOK!ken, dan was dit niet gebeurd.
Niet campen.quote:
Zit je eerst volop te kankeren op die Syriëgangers, ga je vervolgens zelfquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik zou voor geen goud naar dat kut kalifaat afreizen.
Nachtwey... met zijn nep 9/11 foto'squote:Op maandag 3 oktober 2016 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Daarnaast zijn zijn foto's matig, het is geen Nachtwey.
Ze wandelde ook vrolijk rond door de beste Korea.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Floortje Dressing loopt gewoon door Aleppo...
Wussies.
Of gewoon niet doodgaan, Nachtwey is 60+ en komt nog steeds dichterbij dan wie dan ook zonder dat zijn witte overhemd ook maar een vlekje krijgt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, beetje fotootjes schieten kan ook wel met een drone.
Nep, dat zijn van die 9/11 aluhoedje types. Hij schoot toen nog exclusief op film.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nachtwey... met zijn nep 9/11 foto's
Al die risico's nemen en dan geeneens een World Press Photo...quote:
Ja echt lachen inderdaad.quote:
Niet alles wordt vergoed en mensen hebben de pegels zelf niet.quote:
Dan gaan ze maar lekker dood.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet alles wordt vergoed en mensen hebben de pegels zelf niet.
Oke, dus?quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet alles wordt vergoed en mensen hebben de pegels zelf niet.
600 hier in Zwitserland.quote:
De zorgkosten kunnen behoorlijk omlaag als je niet medisch noodzakelijk zorg eruit knikkert. Maar in de zorg is alles een mensenrecht en als je doelmatigheidsvragen stelt ben je net mengele. Ik zou er geen beleidsmaker willen zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:23 schreef Monolith het volgende:
Het is voor sommige mensen ook een heel erg diepe wens om een dure sportwagen of een kapitale villa te bezitten.
De verzekeringsinstanties wel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit is zo'n slecht argument, het is een verzekering, je bouwt geen pot op.
Dan moet eerst het huidige 2 verdieners model op de schop.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:28 schreef JanCees het volgende:
Ik ben het verder wel mee eens dat we voortplanting onder etnische Nederlanders moeten stimuleren
quote:
En die verdienen ook te veel, maar het zorgt er wel voor dat Pietjes moeder een hart-long transplantatie kan krijgen.quote:
Alles om de islamisering tegen te gaanquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan moet eerst het huidige 2 verdieners model op de schop.
Zaziquote:
Hoe danquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Wat dacht je van vetzucht, drankgebruik en roken in te perken om zorgkosten de kop in te drukken. Begin daar eens over jeroen.
Geen idee, maar een paar decennia terug rookte 90% van de volwassen mannen, nu minder dan 25% dus het is mogelijk om de bevolking richting een gezondere levensstijl te sturen.quote:
kost wel inkomstenquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar een paar decennia terug rookte 90% van de volwassen mannen, nu minder dan 25% dus het is mogelijk om de bevolking richting een gezondere levensstijl te sturen.
Gewoon de accijnzen blijven verhogen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen idee, maar een paar decennia terug rookte 90% van de volwassen mannen, nu minder dan 25% dus het is mogelijk om de bevolking richting een gezondere levensstijl te sturen.
Scheelt wel uitgaven.quote:
Phileine zegt sorry. Moest dat als 13 jarige lezen voor m'n lijst, met z'n gekutpijp en ik spuit dwars door je heen.quote:
Niet DFW op je literatuurlijst hebben staan....quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Phileine zegt sorry. Moest dat als 13 jarige lezen voor m'n lijst, met z'n gekutpijp en ik spuit dwars door je heen.
Giphart, altijd bagger, maar in Nederland moet je overal een overdosis seks in stoppen om het succesvol te maken. Smakeloos volkje.quote:
jezus jij moet ook eens doorgepaald worden zekerquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Giphart, altijd bagger, maar in Nederland moet je overal een overdosis seks in stoppen om het succesvol te maken. Smakeloos volkje.
Nederland is een smakeloos land heb ik een tv-persoonlijkheid wel eens horen zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Giphart, altijd bagger, maar in Nederland moet je overal een overdosis seks in stoppen om het succesvol te maken. Smakeloos volkje.
Derksenquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land heb ik een tv-persoonlijkheid wel eens horen zeggen.
pursenellityquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land heb ik een tv-persoonlijkheid wel eens horen zeggen.
Als Beatrijs de Graaf aanklopt piep je wel anders.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:49 schreef marcodej het volgende:
Seks. Ik heb liever een dag mooi weer. Of een patatje pinda.
Zij mag mij wel een keertje kutpijpen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Beatrijs de Graaf aanklopt piep je wel anders.
Niet gewoon je 35cm dik geaderd paars kloppende Fokstaal in de pindasaus drukken.quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:49 schreef marcodej het volgende:
Seks. Ik heb liever een dag mooi weer. Of een patatje pinda.
Slechts 35cmquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niet gewoon je 35cm dik geaderd paars kloppend Fokstaal in de pindasaus drukken.
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niet gewoon je 35cm dik geaderd paars kloppend Fokstaal in de pindasaus drukken.
Voelt goed man.quote:
Klaver wil meer vluchtelingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vanavond maar weer eens Pauw kijken, alweer tijdje terug.
Klaver
Ik hoop dat ze iemand aan tafel hebben die kritisch is over Klaver, want Pauw heeft er een handje van om bepaalde mensen hun plaat af te laten draaien. Zoals Magrite Kalverboer over Zwarte Piet of Pechtold en Magriet van der Linden over Hillary en Trump.quote:Jesse Klaver over de vluchtelingenproblematiek
Jesse Klaver wil dat Nederland zich houdt aan de afspraken omtrent vluchtelingen. Nederland beloofde in 2015 om 5000 vluchtelingen op te nemen uit Griekenland, maar er zijn pas 666 mensen geaccepteerd. Klaver onderzocht zelf in Griekenland waar het misgaat. Vanavond presenteert Jesse Klaver een nieuw plan in Pauw.
Snotneusquote:Live vanuit Amsterdam,presentatie:
Jeroen Pauw.Te gast:
* GroenLinks-fractievoorzitter en
-lijsttrekker Jesse Klaver over de
vluchtelingenproblematiek.
* EO-presentator en tv-producent
Bert van Leeuwen over zijn nieuwe
programma 'Face to Face' en De Grote
Bijbelquiz.
* Freerunners Joachim Dinkelman en
Jordy Riebeek,die zonder hulpmiddelen
Amsterdam ArenA beklommen.
Vond het ook al raar klinken.quote:
Pauw is 26 jaar ouder dan Klaver.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Altijd tegen politici. Snap het niet echt
Die mensen liegen en bedriegen er op losquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Altijd tegen politici. Snap het niet echt
Paar maten van mij zijn ze aan het terugduwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mattie van me is in Griekenland die lui helpen
Brabanders zeker?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paar maten van mij zijn ze aan het terugduwen.
Huidige instroom is 300-400 per week ofzo dus gaat echt nergens over dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Slechts 200 per maand (bovenop de duizenden per maand die we al doen).
Het is vooral warm omdat ze die tenten in brand stekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijn tent in Spanje of Italië is ook altijd warm in de zomer.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paar maten van mij zijn ze aan het terugduwen.
Ja, of omdat ze in die tenten vechten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is vooral warm omdat ze die tenten in brand steken
vrimibo!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Ze zijn toevallig net allemaal even de stad in op het terras zitten.
Of groepsverkrachtingen uitvoerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, of omdat ze in die tenten vechten.
Dat klinkt zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of groepsverkrachtingen uitvoeren
Daar krijg je het wel echt heel warm van, in zo'n tent... midden in de zomer. Lijkt me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of groepsverkrachtingen uitvoeren
Van aanslagen plannen krijgen zij het te heet onder de voeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
72 graden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Trudeau heeft veel meer charisma, maar hij wil er wel op lijken ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Jesse Trudeau nog debiele dingen gezegd?
Geen kritische vragen vandaagquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Ze hebben het nu opeens over gezinnen. Waarom komen dan hier alleen maar mannen naar toe?
Zeg maar nooit kritische vragen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen kritische vragen vandaag
Mannen die onze vrouwen inpikken vanwege hun grote lul, liever nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Ze hebben het nu opeens over gezinnen. Waarom komen dan hier alleen maar mannen naar toe?
De achterban van 50+quote:
Na een paar week vertrouwen gewonnen, en de bankrekening plunderen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bellen?
Volgende stap: elke week een facebookbericht
Daar ligt wel het kapitaal, de spaarzame ouderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na een paar week vertrouwen gewonnen, en de bankrekening plunderen.
Wat zou daar mis mee zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bellen?
Volgende stap: elke week een facebookbericht
Verrassend.twitter:svanweyenberg twitterde op dinsdag 04-10-2016 om 20:35:05Bij #afb pleit Groen Links wederom voor fors hogere belastingen voor werkenden reageer retweet
Ga d'r effe langs dan, kopje koffie, rondje met de rolstoelquote:
Maar jij bent dan ook een zolderautist die FOK!tquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een bejaarde buurman, krijgt 4x per dag thuiszorg + 2x in de week een schoonmaakster over de vloer.
"Ja, wel eenzaam" zegt hij dan. Nou hij krijgt meer mensen over de vloer dan ik.
Dat is helaas een treffende analyse.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een zolderautist die FOK!t
Dan kost een uurtje gezelschap al gauw twee uur voor een vrijwilliger. Snap best dat dit voor sommige mensen ook een optie isquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga d'r effe langs dan, kopje koffie, rondje met de rolstoel
Wij ook hoor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is helaas een treffende analyse.
Je kan je best eenzaam voelen met veel mensen over de vloerquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een bejaarde buurman, krijgt 4x per dag thuiszorg + 2x in de week een schoonmaakster over de vloer.
"Ja, wel eenzaam" zegt hij dan. Nou hij krijgt meer mensen over de vloer dan ik.
Veel geklaag over die bezuinigd op zorg maar zelf nauwelijks langskomenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen onderschatten eenzaamheid onder ouderen.
Geef ze een Afgaan cadeau.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen onderschatten eenzaamheid onder ouderen.
te duurquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kunnen die mensen niet in een verzorgingstehuis zitten? Die oudjes zitten de hele dag bij elkaar, kaarten etc.
Misschien neemt Jeroen haar wel mee vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoop lullen in het midden gehad denk ik.
Wat een onbeschoft ben jij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Belachelijke reactie.quote:
Geen bootmateriaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo eentje die niks zonder haar man deed en nu 20 jaar later nog niks doet
Jawel, maar niet bij Pauw. Daar heb je MAX voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Belachelijke reactie.
Eenzaamheid onder mensen, maar ouderen in het bijzonder is een niet te onderschatten probleem.
Eenzaamheid is verschrikkelijk. Niks mis mee om die mensen weer wat te stimuleren en op te beuren.
Dat geloof ik graag, maar kom nou. Dit vond ik tenenkrommendquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Belachelijke reactie.
Eenzaamheid onder mensen, maar ouderen in het bijzonder, is een niet te onderschatten probleem.
Eenzaamheid is verschrikkelijk. Niks mis mee om die mensen weer wat te stimuleren en op te beuren.
Wat vind je precies tenenkrommend?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar kom nou. Dit vond ik tenenkrommend
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:34 schreef BobW het volgende:
Wij kunnen als eenzame bejaarden gewoon lekker op FOK! blijven.
Dat ze niet kon slapen omdat haar petunia geen water had of zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat vind je precies tenenkrommend?
Ja en?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:34 schreef Martinello het volgende:
Bert had vroeger een goede lok
[ afbeelding ]
Ah zo, ja dat kan ik me wel voorstellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ze niet kon slapen omdat haar petunia geen water had of zo
Man man man
dit jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik naar mijn grootouders kijk zijn die nog heel ondernemend en die zijn ook over de 80. Zit ook een beetje in iemands karakter denk ik.
Ja joh. Kun je vast intelligente gesprekken mee houden. Bij die vrouwen krijg je alleen geklaag over ditjes en datjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou met die man best een rondje willen lopen
Zelfverwijten die bij een depressie horen zijn dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ze niet kon slapen omdat haar petunia geen water had of zo
Man man man
Die draagt ie wss al aardig wat jaartjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:37 schreef Specularium het volgende:
Het gaat wel fout wanneer je bretels begint te dragen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
Ja maar als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten
dan hoef je ook niet zoveel te doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben toch ook niet bang voor hun? Waarom moeten zij dan bang zijn voor mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
dan hoef je ook niet zoveel te doen.
AOW is best een ruime uitkering, als je dan ook nog een aanvullend pensioen en afbetaald huis hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
Het was een probleemwijkenverwijzing mocht dat niet overgekomen zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
AOW is best een ruime uitkering, als je dan ook nog een aanvullend pensioen en afbetaald huis hebt.
De meeste ouderen hebben financieel niet te klagen.
Ik reed met twee kratten bier achter in de auto van Groningen naar Maastricht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Daarom nu gewoon keihard leven en voor je bejaard raakt je laatste adem uit blazen
Ik zit nooit zonder geld. En als ik zonder geld zit steel ik een fiets en verkoop ik diequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik reed met twee kratten bier achter in de auto van Groningen naar Maastricht.
Gewoon.
Oké. Probleemwijken heb ik toen ook gezien toen het net op tv was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was een probleemwijkenverwijzing mocht dat niet overgekomen zijn
De meeste ouderen hebben het inderdaad prima ja
Hoertje van Assenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit nooit zonder geld. En als ik zonder geld zit steel ik een fiets en verkoop ik die
Tijd om weer even wat gaten in mijn deur te schietenquote:
uitkering voor mekaar maken, want werk vinden is niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit nooit zonder geld. En als ik zonder geld zit steel ik een fiets en verkoop ik die
Zeker met die kleine op komst, is wel belangrijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
uitkering voor mekaar maken, want werk vinden is niet zo makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |