abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165676828
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, maar ik ken de voorgeschiedenis van Clinton al wel en als de samenvatting van Nintex accuraat zou zijn, wat ook niet bepaald iets is dat ik per definitie zou aannemen, dan valt het niet erg serieus te nemen.
Sowieso heb ik niet de behoefte om hier gedumpte filmpjes te bekijken.
Docu laat niet zien dat Hillary achter Bill aanhuppelde, maar Nintex samenvatting is wel redelijk correct.

Begint met haar in law school als talent en daarna haar struggles om als vrouw serieus genomen te worden in een (zeker toen nog) enorme mannenwereld. Uiteindelijk maakt ze opofferingen om Bill vanuit de schaduw te steunen omdat beiden er op afgerekend worden dat ze zich niet als de typische politicians-wife gedraagt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165677024
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Docu laat niet zien dat Hillary achter Bill aanhuppelde, maar Nintex samenvatting is wel redelijk correct.

Begint met haar in law school als talent en daarna haar struggles om als vrouw serieus genomen te worden in een (zeker toen nog) enorme mannenwereld. Uiteindelijk maakt ze opofferingen om Bill vanuit de schaduw te steunen omdat beiden er op afgerekend worden dat ze zich niet als de typische politicians-wife gedraagt.
Maar dat was niet de samenvatting. De samenvatting was dat Hillary enkel in de schaduw bezig was de schandalen van Bill op te lossen. Ze is wellicht niet op de politieke voorgrond getreden, maar heeft wel legio andere dingen gedaan, haar geschiedenis kun je al prima lezen op bijvoorbeeld wiki:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hillary_Clinton

De vergelijking met Trump wordt opeens getrokken met niet politieke activiteiten. Op dat gebied heeft Clinton ook een CV waar je U tegen zegt.

Het is gewoon weer het zoveelste riedeltje dat door Nintex zijn werkelijkheidsfiltertje is gegaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165677172
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Precies ja, was interessant om te zien. Ook wel hoe Bill haar voor schut zetten bij het Lowinsky schandaal. Haar prive face-to-face verzekerd dat het deze keer 'echt' niet waar was. Bill was toen aangeschoten wild.
pi_165677324
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

Precies ja, was interessant om te zien. Ook wel hoe Bill haar voor schut zetten bij het Lowinsky schandaal. Haar prive face-to-face verzekerd dat het deze keer 'echt' niet waar was. Bill was toen aangeschoten wild.
Nee joh!!
Clinton heeft decennia lang ervaring en is zeer gekwalificeerd om de eerste vrouwelijke president te worden!

Dat men niet kan zeggen wat ze nou precies echt heeft gepresteerd in de afgelopen decennia, zonder dat er tig schandalen bij betrokken zijn, is wel een beetje jammer. Maar Trump bla bla bla.
pi_165677350
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar dat was niet de samenvatting. De samenvatting was dat Hillary enkel in de schaduw bezig was de schandalen van Bill op te lossen. Ze is wellicht niet op de politieke voorgrond getreden, maar heeft wel legio andere dingen gedaan, haar geschiedenis kun je al prima lezen op bijvoorbeeld wiki:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hillary_Clinton

De vergelijking met Trump wordt opeens getrokken met niet politieke activiteiten. Op dat gebied heeft Clinton ook een CV waar je U tegen zegt.

Het is gewoon weer het zoveelste riedeltje dat door Nintex zijn werkelijkheidsfiltertje is gegaan.
Yeap, dat krijg je als je twee levens in twee uur en vervolgens in 5 zinnen probeert samen te vatten :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:16 schreef Nintex het volgende:

[..]

De meeste indruk maakte denk ik de mannen-wereld waarin zij zich staand moest proberen te houden op mij. Natuurlijk leer je wel bij geschiedenis dat emancipatie pas recent is etc. Maar het dan echt uit zien spelen is dan toch anders. Zeker in het licht dat dat soort denkbeelden nog steeds to some degree heersen (Bill is vreemd gegaan dus is Hillary geen goede vrouw dus moet ze geen president worden, wtf????).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165677610
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:24 schreef oompaloompa het volgende:

De meeste indruk maakte denk ik de mannen-wereld waarin zij zich staand moest proberen te houden op mij. Natuurlijk leer je wel bij geschiedenis dat emancipatie pas recent is etc. Maar het dan echt uit zien spelen is dan toch anders. Zeker in het licht dat dat soort denkbeelden nog steeds to some degree heersen (Bill is vreemd gegaan dus is Hillary geen goede vrouw dus moet ze geen president worden, wtf????).
Het gaat er dan ook meer om hoe zij gelogen heeft om Bill te beschermen dan de schandalen zelf. De verhalen rond Bill gaan al jaren daar is 99% van waar en dat is geen verrassing meer. Dat heeft er echter voor gezorgd dat niemand vertrouwen heeft in Hillary (want als ze liegt om haar man te beschermen, waar liegt ze dan nog meer over?). Deels niet eerlijk overigens, omdat ze door haar verleden een beetje wordt gedwongen om in het 'geheim' te plotten zogezegd (komt ook in de docu vaak naar voren), maar aan de andere kant ook wel terechte kritiek. Ze heeft namelijk mee geholpen om de 'slachtoffers' van Bill in een kwaad daglicht te stellen als leugenaars.
pi_165678428
Robert Costa, journalist bij de Washington Post, tweet zojuist het volgende:

costareports twitterde op vrijdag 30-09-2016 om 21:05:58 GIULIANI says Trump tonight will "demand that President Obama not pardon Hillary Clinton" for any possible legal issues reageer retweet
Eigenlijk best een grappige strategie van Trump mocht dit kloppen _O-

Doet me ook denken aan Bill Clinton die nog snel voor zijn vertrek een paar pardonnetjes uitdeelde aan wat vrienden.
pi_165678653
Ik begin steeds meer te denken dat Giuliani gewoon geluk heeft gehad met 9/11 in zijn amntstermijn. Anders was hij gewoon een vergeten burgemeester geworden.
pi_165678809
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:14 schreef Ulx het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat Giuliani gewoon geluk heeft gehad met 9/11 in zijn amntstermijn. Anders was hij gewoon een vergeten burgemeester geworden.
Zeg, wat vind jij er trouwens van dat Hillary Clinton de privé email servers heeft opgezet om onder FOIA uit te komen?
pi_165678957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zeg, wat vind jij er trouwens van dat Hillary Clinton de privé email servers heeft opgezet om onder FOIA uit te komen?
Ik zou de reconstructie van de zaak op politico maar even lezen als ik jou was.

http://www.politico.com/m(...)epartment-fbi-214307
  vrijdag 30 september 2016 @ 22:27:35 #111
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_165678973
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:14 schreef Ulx het volgende:
Dat is altijd zo natuurlijk; zo danken Chamberlain, Churchill en Roosevelt hun bekendheid aan Hitler en Stalin en Augustus zijn bekendheid aan Caesar.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_165678983
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik zou de reconstructie van de zaak op politico maar even lezen als ik jou was.

http://www.politico.com/m(...)epartment-fbi-214307
Hmm, ik dacht om jouw mening te vragen.
Maar maakt niet uit.
pi_165679064
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hmm, ik dacht om jouw mening te vragen.
Maar maakt niet uit.
Mijn mening over opmerking van jou: je lijkt onzin te blaten.
pi_165679089
Trump wat ben je aan het doen jij domme zeekoe. Kan niemand van die adviseurs hem even wat klappen geven zodat hij even normaal gaat worden? Wat een triest persoon is het eigenlijk. Echt waar ik mag hopen dat Pence het land gaat runnen niet Trump.
pi_165679127
Pence is die homohater toch?
pi_165679168
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:33 schreef Ulx het volgende:
Pence is die homohater toch?
Ga huilen, er zijn wel belangenrijkere dingen dan homo's
pi_165679216
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:35 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ga huilen, er zijn wel belangenrijkere dingen dan homo's
Zoals de taxreturn van Trump!
Dat is toch wel echt het HOT ITEM van deze verkiezingen.
Ergere dingen dan deze taxreturn zijn er niet te bedenken.
pi_165679313
Een overzichtje van de ruzies van Trump

http://www.bbc.com/news/election-us-2016-37521652
pi_165679374

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 30-09-2016 23:35:06 (BNW-materiaal) ]
pi_165679817
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:32 schreef vigen98 het volgende:
Trump wat ben je aan het doen jij domme zeekoe. Kan niemand van die adviseurs hem even wat klappen geven zodat hij even normaal gaat worden? Wat een triest persoon is het eigenlijk. Echt waar ik mag hopen dat Pence het land gaat runnen niet Trump.
Wat heeft hij gedaan wat zo verschrikkelijk is?
pi_165680429
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 22:02 schreef Refragmental het volgende:
Doet me ook denken aan Bill Clinton die nog snel voor zijn vertrek een paar pardonnetjes uitdeelde aan wat vrienden.
Om hier nog even wat verder op in te gaan voor de mensen die het niet weten.

Toen Bill vertrok heeft hij Marc Rich een pardon gegeven. Marc Rich stond op een top wanted fugitives lijst van de FBI en woonde niet meer in de VS. Dat Marc Rich zijn vrouw vlak voor de pardon een aantal miljoen heeft gedoneerd aan Clinton heeft er natuurlijk niks mee te maken.

Waarom dit er niks te maken heeft? Omdat de FBI dat onderzocht heeft, onder leiding van.... jawel James Comey.

Het is gewoon allemaal een samenzwering en heksenjacht op de Clintons door de extreemrechtsen en republikeinen.
Dat hun hele leven vol zit met dit soort schandalen en toevalligheden is, zoals gezegd, gewoon pure toeval.
  vrijdag 30 september 2016 @ 23:32:55 #122
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165680661
Ja, is het nu weer afgelopen met de persoonlijke aanvallen en de complottheorieën?

Alle duistere zaakjes waar Clinton zoal mogelijk bij betrokken is kunnen in BNW besproken worden.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165680671
Heb recent de docu gezien rond Anthony Weiner doet me een beetje denken aan Bill en Hillary.

Weiner probeert burgemeester van New York te worden, gaat in het begin redelijk goed. Therapie heeft zijn huwelijk gered en zijn vrouw voert zelfs campagne voor hem. Sterker nog, ze belt een lijst met donoren af voor geld. Paar PR stuntjes en 'sleazebag' Anthony Weiner is weer in de game, maar dan...

... tijdens zijn campagne komen de escapades van 'Carlos Danger' steeds weer naar boven. Het is zelfs veel erger dan hij zijn vrouw had verteld. Sterker nog hij lijkt nooit gestopt met het uitwisselen van naakt foto's. Zijn excuses zijn niks waard en de kiezers trappen er niet in. Hij eindigt 4e bij de primaries, 4.9%. Zijn vrouw is er dan inmiddels ook zichtbaar helemaal klaar mee. Toevalligerwijs is zijn vrouw overigens de belangrijkste aide van Hillary Clinton.

Vraag me wel eens af of Bill Clinton zo ver gekomen was in een tijd van Twitter en Social Media of dat hij dan ook aan de hoogste boom was opgehangen.

Trump krijgt overigens gelijk over die Rigged Election, de vraag is alleen wie aan het Riggen is.

stevebousquet twitterde op vrijdag 30-09-2016 om 22:23:28 FBI holds emergency conference call with FL election supervisors after finding evidence of attempt to tamper with voting system reageer retweet
pi_165680797
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 23:32 schreef Euribob het volgende:
Ja, is het nu weer afgelopen met de persoonlijke aanvallen en de complottheorieën?

Alle duistere zaakjes waar Clinton zoal mogelijk bij betrokken is kunnen in BNW besproken worden.
Die van Trump ook?
pi_165680855
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 23:33 schreef Nintex het volgende:
Heb recent de docu gezien rond Anthony Weiner doet me een beetje denken aan Bill en Hillary.

Weiner probeert burgemeester van New York te worden, gaat in het begin redelijk goed. Therapie heeft zijn huwelijk gered en zijn vrouw voert zelfs campagne voor hem. Sterker nog, ze belt een lijst met donoren af voor geld. Paar PR stuntjes en 'sleazebag' Anthony Weiner is weer in de game, maar dan...

... tijdens zijn campagne komen de escapades van 'Carlos Danger' steeds weer naar boven. Het is zelfs veel erger dan hij zijn vrouw had verteld. Sterker nog hij lijkt nooit gestopt met het uitwisselen van naakt foto's. Zijn excuses zijn niks waard en de kiezers trappen er niet in. Hij eindigt 4e bij de primaries, 4.9%. Zijn vrouw is er dan inmiddels ook zichtbaar helemaal klaar mee. Toevalligerwijs is zijn vrouw overigens de belangrijkste aide van Hillary Clinton.

Vraag me wel eens af of Bill Clinton zo ver gekomen was in een tijd van Twitter en Social Media of dat hij dan ook aan de hoogste boom was opgehangen.

Trump krijgt overigens gelijk over die Rigged Election, de vraag is alleen wie aan het Riggen is.

stevebousquet twitterde op vrijdag 30-09-2016 om 22:23:28 FBI holds emergency conference call with FL election supervisors after finding evidence of attempt to tamper with voting system reageer retweet
Wie denk je dat er aan het riggen is?
Tijdens de democratisch primaries waren er ook tientallen, zoniet honderden meldingen van fraude, obstructie, manipulatie, etc.
Wat is nu precies de rode draad? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')