Ohh. nee dit heeft gewoon met die businessopleiding die ik op de havo doe te maken, en dan lopen we 8 weken lang 1 dag mee op de HAN. Vind t eigenlijk wel lame, we krijgen daar maar 1 vak en als je dat haalt kun je vrijstelling krijgen voor dat vak als je echt naar HAN gaat. Maar dat vak zit bij studies die ik sowieso niet ga kiezen, dus ik zit er eigenlijk voor niks.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende: [..] Oh lol. Je hebt namelijk ook van die jaren op het hbo voor als je nog niet weet wat je wilt doen. Dan krijg je volgens mij van alles wat een heel jaar lang en kan je daarna kiezen welke studie je start
Wat wil je gaan studeren?quote:Op donderdag 29 september 2016 01:33 schreef Fylax het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ohh. nee dit heeft gewoon met die businessopleiding die ik op de havo doe te maken, en dan lopen we 8 weken lang 1 dag mee op de HAN. Vind t eigenlijk wel lame, we krijgen daar maar 1 vak en als je dat haalt kun je vrijstelling krijgen voor dat vak als je echt naar HAN gaat. Maar dat vak zit bij studies die ik sowieso niet ga kiezen, dus ik zit er eigenlijk voor niks.
Ah jaquote:Op donderdag 29 september 2016 01:33 schreef Fylax het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ohh. nee dit heeft gewoon met die businessopleiding die ik op de havo doe te maken, en dan lopen we 8 weken lang 1 dag mee op de HAN. Vind t eigenlijk wel lame, we krijgen daar maar 1 vak en als je dat haalt kun je vrijstelling krijgen voor dat vak als je echt naar HAN gaat. Maar dat vak zit bij studies die ik sowieso niet ga kiezen, dus ik zit er eigenlijk voor niks.
Ik dacht eerst aan journalistiek, maar je hebt daar loting en er zijn te weinig banen, dus dat wordt 'm niet.quote:
Zou kunnen heb nu niets meer met ICT thoquote:Op donderdag 29 september 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja
Weet je al wel wat je wel wil doen op hbo dan? ICT zei je toch keer?
Waar je zin in hebtquote:Op donderdag 29 september 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan journalistiek, maar je hebt daar loting en er zijn te weinig banen, dus dat wordt 'm niet.
Dus het wordt waarschijnlijk iets in financiële economie. Accountancy ofzo
Jij hebt echt een rapist hoofd.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen weet m`n voornaam wel hoor, dus ja. Dit is een harde diss dan ofzo?
Journalistiek is wel leuke richting thoughquote:
Okayquote:Op donderdag 29 september 2016 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rapist hoofd.
Ja precies. Maar er zijn zoveel journalistiekstudenten en zo weinig (vaste) banen, dat ik bang ben dat ik dan voor niets heb gestudeerd.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Journalistiek is wel leuke richting though
Bij het beroep Accountant denk ik meteen aan zelfmoord.quote:
Dat wel ja, maar ik doelde op zijn laatste keuze.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Journalistiek is wel leuke richting though
Echt een richting waarvan je van te voren eigenlijk al moet weten dat je talent genoeg hebt om je te onderscheiden. Als je het gewoon maar een leike opleiding lijkt moet je het niet doen want dan val je gewoon in de grote bak met studentjesquote:Op donderdag 29 september 2016 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja precies. Maar er zijn zoveel journalistiekstudenten en zo weinig (vaste) banen, dat ik bang ben dat ik dan voor niets heb gestudeerd.
Hoe zie jij eruit dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rapist hoofd.
Jij zou een erg geloofwaardige kandidaat zijn voor ''Ik heb het nog nooit gedaan''quote:
En sowieso heb je concurrentie van Deezertje, dus kan je beter maar meteen opgeven.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt een richting waarvan je van te voren eigenlijk al moet weten dat je talent genoeg hebt om je te onderscheiden. Als je het gewoon maar een leike opleiding lijkt moet je het niet doen want dan val je gewoon in de grote bak met studentjes
Ik vind dat wel leuk. vind het echt prachtig om bij m&o resultatenrekening en liquiditeitsbegroting op te zetten enzo. Heb vandaag ook weer een 9+ gehaald ervoorquote:Op donderdag 29 september 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij het beroep Accountant denk ik meteen aan zelfmoord.
Wat lijkt me dat intens saai zeg. Dan is journalistiek wel leuker.
Ik neem het mee naar achter, dankjequote:Op donderdag 29 september 2016 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zou een erg geloofwaardige kandidaat zijn voor ''Ik heb het nog nooit gedaan''
Ja klopt.. dus dat wordt m helaas nietquote:Op donderdag 29 september 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt een richting waarvan je van te voren eigenlijk al moet weten dat je talent genoeg hebt om je te onderscheiden. Als je het gewoon maar een leike opleiding lijkt moet je het niet doen want dan val je gewoon in de grote bak met studentjes
Bij de jostiband zou je ook niet opvallen.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar achter, dankje
Als je schrijven leuk vind en je denkt dat je er talent voor hebt kan je ook nog aan iets als Creative Writing denken, maar ook daar moet je dan echt talent gvoor hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 01:39 schreef Fylax het volgende:
ik blijf artikeltjes schrijven wel als hobby doen ofzo
Geen idee wat dat isquote:Op donderdag 29 september 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je schrijven leuk vind en je denkt dat je er talent voor hebt kan je ook nog aan iets als Creative Writing denken, maar ook daar moet je dan echt talent gvoor hebbenGeloof dat je met een portfolio moet komen dan net als filmacademie
Maar reageer eens op JR. die is geloof ik erg nieuwsgierig naar hoe jij eruit zietquote:Op donderdag 29 september 2016 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij de jostiband zou je ook niet opvallen.
`Nja ieder zijn ding natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 01:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk. vind het echt prachtig om bij m&o resultatenrekening en liquiditeitsbegroting op te zetten enzo. Heb vandaag ook weer een 9+ gehaald ervoor
Ik moest de halve klas bijles gaan geven omdat ik de enige was die t snaptequote:Op donderdag 29 september 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
`Nja ieder zijn ding natuurlijk
Cursusje doen kan altijd denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je schrijven leuk vind en je denkt dat je er talent voor hebt kan je ook nog aan iets als Creative Writing denken, maar ook daar moet je dan echt talent gvoor hebbenGeloof dat je met een portfolio moet komen dan net als filmacademie
Ik heb nooit M&O gehad, maar economie was mijn enige onvoldoende op mijn eindexamen. Snapte daar echt niks van, en vond het ook gewoon totaal niet interessant.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik moest de halve klas bijles gaan geven omdat ik de enige was die t snapte
Creatief Schrijvenquote:
Dit is Creative Writing bij ArtEZ: Enige voltijd hbo-studie voor het schrijven én presenteren van proza, drama, poëzie, documentaire en literaire non-fictie. Brede oriëntatie op het moderne auteurschap. Jaarlijkse presentatie van eigen werk op literaire festivals.quote:
Sta voor economie een 8, vind t wel minder dan m&o ja (sta 9 voor m&o)quote:Op donderdag 29 september 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit M&O gehad, maar economie was mijn enige onvoldoende op mijn eindexamen. Snapte daar echt niks van, en vond het ook gewoon totaal niet interessant.
Ik denk dat het bij mij maar bij een bijna-gewonnen kerstverhalenwedstrijd van fok blijftquote:Op donderdag 29 september 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cursusje doen kan altijd denk ik.
Misschien moet ik dat ook maar eens doen voor schrijven.
Ah tof. Ik vind verhalen schrijven ook wel leuk ja, doe ik al heel lang. Maar heb geen talent..quote:Op donderdag 29 september 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is Creative Writing bij ArtEZ: Enige voltijd hbo-studie voor het schrijven én presenteren van proza, drama, poëzie, documentaire en literaire non-fictie. Brede oriëntatie op het moderne auteurschap. Jaarlijkse presentatie van eigen werk op literaire festivals.
Moet hij maar aan je moeder vragen wanneer het zijn wekelijkse beurt is.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar reageer eens op JR. die is geloof ik erg nieuwsgierig naar hoe jij eruit ziet
Wiskunde A was ik best goed in. Wiskunde B is voor mij hopeloos, dat vind ik gewoon mensonterend saai. Net als natuur- en scheikunde. Of gewoon alle vakken op de middelbare school zoals ze werden gegeven.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sta voor economie een 8, vind t wel minder dan m&o ja (sta 9 voor m&o)
Wiskunde vind ik echt supertyfusbahger
Ik vind het echt jammer dat ik totaal niet leuk kan schrijven, want ik heb best de ideeën voor leuke verhalen.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij maar bij een bijna-gewonnen kerstverhalenwedstrijd van fok blijft
heb alleen WisA, vind t echt lastig. maar ik doe er ook geen moeite voor kan echt niet opletten bij deze docentquote:Op donderdag 29 september 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wiskunde A was ik best goed in. Wiskunde B is voor mij hopeloos, dat vind ik gewoon mensonterend saai. Net als natuur- en scheikunde. Of gewoon alle vakken op de middelbare school zoals ze werden gegeven.
Ligt heel erg aan de docent ja. In mijn eindexamenjaar had ik echt een goede leraar waar je iets aan had en ineens haalde ik allemaal negens en achten voor dat vak. Waar wiskunde jaren ervoor altijd een "standaard onvoldoende"-vak was.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb alleen WisA, vind t echt lastig. maar ik doe er ook geen moeite voor kan echt niet opletten bij deze docent
Ja, daarom dat velen ook meerdere studies volgen in hun leven, dan wel af of niet afgerondquote:Op donderdag 29 september 2016 01:46 schreef Fylax het volgende:
Mja t is echt lastig een opleiding te kiezsn
Ik heb nog nooit iets van je gelezen dus geen ideequote:Op donderdag 29 september 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik totaal niet leuk kan schrijven, want ik heb best de ideeën voor leuke verhalen.
Was bij mij ook op vmbo-t. eerste 3 jaar gemiddeld een 4 of 5. Toen kreeg ik in het vierde jaar een andere docent en die was superchill, haalde opeens vier keer een 9 achter elkaar.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de docent ja. In mijn eindexamenjaar had ik echt een goede leraar waar je iets aan had en ineens haalde ik allemaal negens en achten voor dat vak. Waar wiskunde jaren ervoor altijd een "standaard onvoldoende"-vak was.
Ja iddquote:Op donderdag 29 september 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daarom dat velen ook meerdere studies volgen in hun leven, dan wel af of niet afgerond
vroeger wel veel gelezenquote:Op donderdag 29 september 2016 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie ook Suske En Wiskes thuis?
Ik had vroeger een all time favoriet album.quote:
niceequote:Op donderdag 29 september 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Als ik universiteit had kunnen doen zou ik Film & Literatuurwetenschappen willen studeren denk ik
en dan werkloosquote:Op donderdag 29 september 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Als ik universiteit had kunnen doen zou ik Film & Literatuurwetenschappen willen studeren denk ik
Ja, je zal er wel geen kut mee kunnen doen maar boeiendquote:
Ja, ben je ook met relevante opleidingenquote:
Ja okequote:Op donderdag 29 september 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je zal er wel geen kut mee kunnen doen maar boeiend
Ik vind de schrijfstijl van mijn posts hier en op whatsapp ofzo al vaak niet lekker lopenquote:Op donderdag 29 september 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van je gelezen dus geen idee
Docenten zijn veel te bepalend.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was bij mij ook op vmbo-t. eerste 3 jaar gemiddeld een 4 of 5. Toen kreeg ik in het vierde jaar een andere docent en die was superchill, haalde opeens vier keer een 9 achter elkaar.
En nu heb ik weer een kutdocent
jupquote:Op donderdag 29 september 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de schrijfstijl van mijn posts hier en op whatsapp ofzo al vaak niet lekker lopen
[..]
Docenten zijn veel te bepalend.
Niet iedereen komt er na zijn studie achter arbeidsongeschikt te zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ben je ook met relevante opleidingen
Een hele opleiding lijkt mij wat teveel, maar zou het best in een cursus willen leren.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Maar vertel nou eens aan iedereen wat jij uitvoert elke dag? Ipv hier beetje quasi-provocerend te posten, leuk hoor. Maarre.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet iedereen komt er na zijn studie achter arbeidsongeschikt te zijn
Heb je wat op je computer staan?quote:Op donderdag 29 september 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de schrijfstijl van mijn posts hier en op whatsapp ofzo al vaak niet lekker lopen
[..]
Docenten zijn veel te bepalend.
Ik ben pas op vakantie geweest naar een hotel in Luxemburg.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens aan iedereen wat jij uitvoert elke dag? Ipv hier beetje quasi-provocerend te posten, leuk hoor. Maarre.
quote:Op donderdag 29 september 2016 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben pas op vakantie geweest naar een hotel in Luxemburg.
Daarna heb ik in België goedkoop Overwatch gekocht en dat speel ik nu heel veel met mijn zwager.
Spangas was alleen leuk met de eerste generatie helaas.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Fijn Mikey.
Gelukkig kan je je tot je 65ste vermaken met je spelletjes en Spangas kijken.
Neuh ik weet nooit hoe te beginnenquote:Op donderdag 29 september 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wat op je computer staan?
Joléquote:Op donderdag 29 september 2016 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spangas was alleen leuk met de eerste generatie helaas.
Ha leuk spel man ik heb normaal niks met online shooters maar dit is lachen.quote:
Vind de plusgames echt niks tbhquote:Op donderdag 29 september 2016 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha leuk spel man ik heb normaal niks met online shooters maar dit is lachen.
Krijgen btw eindelijk eens vette plus games.
Ja zo`n carriere a la Michiel Huisman is niet verkeerd nee.quote:
Is nu vaak geil in Expeditie Robinson helaas is dat op Donderdag dus moet tot eind Mei vaak missen vanwege Feyenoord in de Uefa cup.quote:
precies..quote:Op donderdag 29 september 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo`n carriere a la Michiel Huisman is niet verkeerd nee.
quote:Op donderdag 29 september 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zit bij de redactie van de Frontpage!
Oh wacht, je had het over talent
Geen Transformers fan? Of dat komt misschien omdat je bent opgegroeid met de Micheal Bay versies.quote:
Er bestaat zoiets als Uitzending Gemist.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is nu vaak geil in Expeditie Robinson helaas is dat op Donderdag dus moet tot eind Mei vaak missen vanwege Feyenoord in de Uefa cup.
heb weinig met filmsquote:Op donderdag 29 september 2016 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen Transformers fan? Of dat komt misschien omdat je bent opgegroeid met de Micheal Bay versies.
De meeste niet. Ook zonder talent kan je gewoon voldoening halen uit dingen die je leuk vindtquote:Op donderdag 29 september 2016 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
precies..
heb gewkon echt 0 talent
Ja okay je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 september 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste niet. Ook zonder talent kan je gewoon voldoening halen uit dingen die je leuk vindt
Iedereen heeft ergens talent voor, Sjakie. De vraag is alleen of je blij met je talent bent.quote:
Ik zou niet weten wat de mijne zou zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft ergens talent voor, Sjakie. De vraag is alleen of je blij met je talent bent.
Ja, dit klopt dus nietquote:Op donderdag 29 september 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft ergens talent voor, Sjakie.
Meisjes hosselen ben je wel goed inquote:Op donderdag 29 september 2016 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de mijne zou zijn
quote:Op donderdag 29 september 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meisjes hosselen ben je wel goed in
Jawel hoor, alleen dat talent hoeft niet perse te zijn in iets creatiefs. Maar kan ook prima zijn dat je talent hebt op sociaal gebied of juist goed bent in lezen.quote:
Ja, maar dan ben je ergens goed in. Talent zit nog wel een verschil in.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen dat talent hoeft niet perse te zijn in iets creatiefs. Maar kan ook prima zijn dat je talent hebt op sociaal gebied of juist goed bent in lezen.
Ik zie daar weinig verschil in. Talent is gewoon het feit dat je iets makkelijker oppikt dan anderen en je sneller erin kan ontwikkelen. Als je dan sociaal gezien talent hebt dan ben je daar makkelijker in.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ergens goed in. Talent zit nog wel een verschil in.
je berichten zijn een stuk beter geworden.quote:
Hm. Misschien heb je daar wel gelijk in ja. Het wordt natuurlijk al snel gerelateerd aan muzikaal, sportief of creatief gebiedquote:Op donderdag 29 september 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie daar weinig verschil in. Talent is gewoon het feit dat je iets makkelijker oppikt dan anderen en je sneller erin kan ontwikkelen. Als je dan sociaal gezien talent hebt dan ben je daar makkelijker in.
Talent is echt niet alleen voor mensen die goed piano kunnen spelen of een Picasso schilderij kunnen maken.
Dat zien mensen sneller als bijzonder, maar ik kan ook met bewondering kijken hoe iemand sociaal gezien heel makkelijk met iedereen omgaat. Dat vind ik een fantastisch talent.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Misschien heb je daar wel gelijk in ja. Het wordt natuurlijk al snel gerelateerd aan muzikaal, sportief of creatief gebied
Is ook wel lastig om je daartoe te zetten altijd.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb wel schrijftalent maar doe er niks mee helaas.
Misschien later, als ik een paar maanden er tussen uit zou gaan. Met een laptopje alleen om te schrijven, veel boeken mee. Want lezen is ook belangrijk schijnt voor het schrijven zelf. Misschien dat ik dan ergens kom. Op een terrasje in een pittoresk Italiaans dorpje. Lekker geromantiseerd natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wel lastig om je daartoe te zetten altijd.
quote:Op donderdag 29 september 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien later, als ik een paar maanden er tussen uit zou gaan. Met een laptopje alleen om te schrijven, veel boeken mee. Want lezen is ook belangrijk schijnt voor het schrijven zelf. Misschien dat ik dan ergens kom. Op een terrasje in een pittoresk Italiaans dorpje. Lekker geromantiseerd natuurlijk
Ik heb vorige week nog een boek gekocht !quote:Op donderdag 29 september 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Je kan ook gewoon in een guur café in Edinburgh zitten hoor. Daar schijnen ook goede verhalen te worden geschreven.
Godverdomme, die Rowling schreef servetjes vol in de trein en nu miljardair. Man manquote:Op donderdag 29 september 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Je kan ook gewoon in een guur café in Edinburgh zitten hoor. Daar schijnen ook goede verhalen te worden geschreven.
iedere dag naar de Starbucks met je imacquote:Op donderdag 29 september 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien later, als ik een paar maanden er tussen uit zou gaan. Met een laptopje alleen om te schrijven, veel boeken mee. Want lezen is ook belangrijk schijnt voor het schrijven zelf. Misschien dat ik dan ergens kom. Op een terrasje in een pittoresk Italiaans dorpje. Lekker geromantiseerd natuurlijk
Dan zit je alleen maar tussen de vloggersquote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
iedere dag naar de Starbucks met je imac
Ik ben voor de 300ste keer Harry Potter aan het lezen.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een boek gekocht !
Dat is het voorbeeld waar je het van moet hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godverdomme, die Rowling schreef servetjes vol in de trein en nu miljardair. Man man
misschien kun je dat ook gaan doenquote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zit je alleen maar tussen de vloggers
Qua fantasie reikt dat bij mij niet ver genoeg gok ik. Dat is wel bizar hoor. Dat je zo`n hele wereld kan creeren met zo`n achtergrond en hele verhaallijnen allesquote:Op donderdag 29 september 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben voor de 300ste keer Harry Potter aan het lezen.
[..]
Dat is het voorbeeld waar je het van moet hebben.
Mensen op straat vragen hoeveel geld ze op hun rekening hebben en wat hun favoriete standje is.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je dat ook gaan doen
ik zou mij abonneren op Fok-it zijn kanaal.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je dat ook gaan doen
Het hoeft niet perse fantasie te zijn, maar gewoon een goed mysterie kunnen creëren en personages zo menselijk mogelijk maken kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua fantasie reikt dat bij mij niet ver genoeg gok ik. Dat is wel bizar hoor. Dat je zo`n hele wereld kan creeren met zo`n achtergrond en hele verhaallijnen alles
Ik zou op dit moment me god niet weten wat voor wereld dat zou moeten zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse fantasie te zijn, maar gewoon een goed mysterie kunnen creëren en personages zo menselijk mogelijk maken kom je al een heel eind.
Zo'n wereld zou ik opzich best willen bouwen, maar dat is wel heel erg lastig. Zeker als een Tolkien dat ook deed, met een hele eigen verzonnen taal inclusief grammatica etc
Of ze goed zijn weet ik niet, maar wel wat verhalen die al lang in mijn hoofd zitten. Maar die moeten nog wel flink uitgewerkt worden allemaalquote:Op donderdag 29 september 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment me god niet weten wat voor wereld dat zou moeten zijnMaar je had wel goeie ideeën zei je toch? Ben nu wel benieuwd
Vertel eens wat danquote:Op donderdag 29 september 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze goed zijn weet ik niet, maar wel wat verhalen die al lang in mijn hoofd zitten. Maar die moeten nog wel flink uitgewerkt worden allemaal![]()
Al ben ik bang dat ik stiekem ook wel het een en ander gewoon jat van bestaande boeken/series, maar dat hoeft niet perse erg te zijn denk ik.
Hoef je ook niet met excursie te lopen toch lijkt mijquote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:
en niet die inca trail lopen voor paar barkie ben niet gek
jawelquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je ook niet met excursie te lopen toch lijkt mij
apartquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
A maximum of 500 people are allowed on the trail each day, of which only 200 are trekkers, the rest being guides and porters.[
anders grote problemen zoals op mount everest met mensen die rotzooi doen en file lopenquote:
Ja is ook wel zo.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anders grote problemen zoals op mount everest met mensen die rotzooi doen en file lopen
ben bang van welquote:Op donderdag 29 september 2016 12:24 schreef Fok-it het volgende:
Maar doe jij sowieso niet omdat je dan in tent moet slapen
linkquote:Op donderdag 29 september 2016 12:26 schreef Fok-it het volgende:
Soow die Sanctuary Lodge vlakbij Machu Pichu even 1k per nacht lol
Wat voor concessies?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb namelijk pittige consessies moeten doen om met de winter naar zo-azie te gaan
ik moet naar zuid-amerikaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor concessies?
Ga je trail doen
quote:Op donderdag 29 september 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet naar zuid-amerika
het moet meer budget die reis
het moet actiever
en ik moet een trail doen ben ik abng
Ik snap niet waarom mijn vrouw dat wilquote:Op donderdag 29 september 2016 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Rip
Dan denk je nog wel terug aan the good life in Thailand als je daar in een weggeregend tentje zit
tis meer dat mensen viesziek worden van altitude sicknessquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het allemaal nog wle meevallen die Inca Trail als ik de fotos zie
Als dat 4000 meter is op hoogste punt, zal allemaal wel meevallen met hoe pittig dat is
Die wil een stuk meer zien van de wereld dan jij heb ik het ideequote:Op donderdag 29 september 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mijn vrouw dat wil
Ja mja, dan blijf je toch eerst 2 dagen vooraf om te acclimatiseren, wordt ook aangeradenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis meer dat mensen viesziek worden van altitude sickness
kan ook gewoon luxequote:Op donderdag 29 september 2016 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wil een stuk meer zien van de wereld dan jij heb ik het idee
Misschien vind ze je te verwend wordenquote:
denk hetquote:Op donderdag 29 september 2016 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien vind ze je te verwend worden
Ach, daar heb je nu toch niks aanquote:
2:06 zie je die Sharky voorbij komen toch?quote:
ja sharkyGODquote:Op donderdag 29 september 2016 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2:06 zie je die Sharky voorbij komen toch?Echt de meestev an die blanke gasten, echt man man wat fout
Ja, maar meer Argentinie enzo volgens mijquote:Op donderdag 29 september 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
hij was in zuid amerika geweest toch
ik moet hem sprekenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar meer Argentinie enzo volgens mij
en peru en chili en bolivia (ik weet alles over mortaxx)quote:Op donderdag 29 september 2016 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar meer Argentinie enzo volgens mij
Die act kennen we inmiddels wel jaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en peru en chili en bolivia (ik weet alles over mortaxx)
Dan moet ik hem ZEKER sprekenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en peru en chili en bolivia (ik weet alles over mortaxx)
lolquote:Op donderdag 29 september 2016 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die act kennen we inmiddels wel ja
Wat vind jij van de Vindicat-lulletjes in Groningen?quote:
heb je hem bedreigdquote:Op donderdag 29 september 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een wanbetaler, maar inmiddels heeft ie mij mooi mn PONDEN overgemaakt.
Paxcon is een eenvoudig persoon en ambieert geen hoge functie.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Vindicat-lulletjes in Groningen?
treurige boel, lijkt me een vreselijk wereldjequote:Op donderdag 29 september 2016 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Vindicat-lulletjes in Groningen?
Mooi dat die hele ongein afgeschaft gaat worden. Allemaal machtswellustquote:Op donderdag 29 september 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paxcon is een eenvoudig persoon en ambieert geen hoge functie.
Eng vooral.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:03 schreef Fok-it het volgende:
Mooi dat die hele ongein afgeschaft gaat worden.
Eng als je iemand hersenletsel veroorzaakt en je argument introductie is. Dan is er wat geknapt hoorquote:
Die gozer had niet eens aangifte gedaan en is toch gewoon lid geworden?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eng als je iemand hersenletsel veroorzaakt en je argument introductie is. Dan is er wat geknapt hoor
Nee, kan je nagaan hoe gebrainwashed ze zijn. Als je daar neit eens aangifte van doetquote:Op donderdag 29 september 2016 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die gozer had niet eens aangifte gedaan en is toch gewoon lid geworden?
En degene die straks vrijwel alles te zeggen gaan hebben in een land.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, kan je nagaan hoe gebrainwashed ze zijn. Als je daar neit eens aangifte van doet![]()
Complete waanzin. Nu zijn die figuren die dat ondergaan verder ook wel geboren zonder ruggengraat maar oke
Dat is pas eng ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En degene die straks vrijwel alles te zeggen gaan hebben in een land.
Iedereen mag lid worden, o.a. door ongroeningen.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is pas eng ja.
Allemaal door pappie en door pappie van Floris.
Ze lieten aspirant-leden zwijgcontracten tekenen, vind je het gek dat universiteiten zich daar van willen distantierenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees ook alleen dat universiteiten banden willen doorknippen.
Nee dat gaat zoden aan de dijk zetten als die verenigingen gewoon miljoenen aan old boys money uit kunnen geven aan lustrumfeesten.
Staat ze vrij. Lost verder geen enkel probleem op.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze lieten aspirant-leden zwijgcontracten tekenen, vind je het gek dat universiteiten zich daar van willen distantieren
boete van 50k was het toch?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze lieten aspirant-leden zwijgcontracten tekenen, vind je het gek dat universiteiten zich daar van willen distantieren
25k. Hilarisch ja.quote:
Ik vind het vooral in Nederland wel lachen omdat het zo weinig met echte upper class te maken heeft.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25k. Hilarisch ja.
Ach ik vind dat hele dispuut-wereldje echt kotsopwekkend, ik zal er wel een gekleurde mening op nahouden.
Als je ambitieus bent en je ambieert een succesvolle carrière kan je talent er ook wel uitgepikt worden zonder dat je met dit soort clubjes hoeft te netwerkenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral in Nederland wel lachen omdat het zo weinig met echte upper class te maken heeft.
Maar de meeste mensen hebben er jarenlange goede ervaringen mee, zelfs decennia na hun afstuderen hebben ze er profijt van.
Ik snap wel dat je daar lid van wil worden.
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij houdt niet van die GEKKIGHEID
Dat valt dus erg mee.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ambitieus bent en je ambieert een succesvolle carrière kan je talent er ook wel uitgepikt worden zonder dat je met dit soort clubjes hoeft te netwerken
Onze MP heeft bijvoorbeeld nooit bij een studentenvereniging gezetenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken echt niemand in een hoge functie die niet met zulke clubjes heeft genetwerkt.
Zeker in het bedrijfsleven.
ik ook niet en kijk wat er van me geworden isquote:Op donderdag 29 september 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onze MP heeft bijvoorbeeld nooit bij een studentenvereniging gezeten
En die is docent geschiedenis en pakt nog geen 2ton per jaar.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onze MP heeft bijvoorbeeld nooit bij een studentenvereniging gezeten
Ja, als je lid was geworden had je vast een baan gehadquote:Op donderdag 29 september 2016 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook niet en kijk wat er van me geworden is
Maar zoals je zelf al zei, het zal er in UK wel anders aan toegaan bij studentenverenigingen.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ken echt niemand in een hoge functie die niet met zulke clubjes heeft genetwerkt.
Zeker in het bedrijfsleven.
Dat is nog veel enger onder de logica van dankzij de pappa van Floris.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zoals je zelf al zei, het zal er in UK wel anders aan toegaan bij studentenverenigingen.
Maar die sluiten zich dan ook niet aan. Volgens jouw redenering in Nederland wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is nog veel enger onder de logica van dankzij de pappa van Floris.
Daar ben je gewoon kansloos als je upper middle class of lager bent.
Tuurlijk. Mensen uit de upper class die ambitieus zijn.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
Terwijl ik denk dat het ook in Nederland wel een bepaald slag volk is wat zich daarvoor aanmeldt.
jij bent opgegroeid tot een volwassen man met het hart op de juiste plekquote:Op donderdag 29 september 2016 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook niet en kijk wat er van me geworden is
Staat dat al in de planning ja?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mijn vrouw in de zomer zwanger is kunnen we de trails misschien overslaan.
niet actief mee bezig als in timing enzo met cyclus, en we hebben het allebei toch drukquote:Op donderdag 29 september 2016 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat dat al in de planning ja?
denk het welquote:Op donderdag 29 september 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, als je lid was geworden had je vast een baan gehad
het plan was toch de huwelijksnacht?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet actief mee bezig als in timing enzo met cyclus, en we hebben het allebei toch druk
maar ligt in gods handen
Jij weet overduidelijk weinig van het vrouwelijk lichaamquote:Op donderdag 29 september 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het plan was toch de huwelijksnacht?
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij weet overduidelijk weinig van het vrouwelijk lichaam
Wist niet dat nee.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]lol weet nog dat ik jou over de cyclus moest vertellen
cusco en omgeving ontkom je niet aan natuurlijk. Lima (miraflores) voor het eten. Arequipa misschienquote:
ik moet trail doenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
cusco en omgeving ontkom je niet aan natuurlijk. Lima (miraflores) voor het eten. Arequipa misschien
Inca trail? Moet je lang van te voren reserveren hè als je de eckte wil doenquote:
hoe langquote:Op donderdag 29 september 2016 13:29 schreef Mortaxx het volgende:
Inca trail? Moet je lang van te voren reserveren hè als je de eckte wil doen
valt mee opzichquote:Op donderdag 29 september 2016 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geen idee. Is ook duur geloof ik
zou niet durvenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet mijn niet voor de gek houden pax
Dan wist je dat je dat niet altijd precies op huwelijksnacht kan timenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wist je dat je dat niet altijd precies op huwelijksnacht kan timen
Het is ook een hoop gedoe hoor.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja klopt wel
maar was beetje gekkigheid
Dat gevoel heb ik ook jaquote:
kun je nu nog even mooi trails doen zo zonder kleine en zonder zwangere vrouwquote:Op donderdag 29 september 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook een hoop gedoe hoor.
Zeker als je vrouw vaak nachtdiensten pakt.
En heb ook geen zin om er verplichtingen van te maken, dus we zien vanzelf wel
nou leukquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kun je nu nog even mooi trails doen zo zonder kleine en zonder zwangere vrouw
hopelijk wel met seksuele voorlichting want die beschermde meiden worden altijd losbandigquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Fok-it het volgende:
En die gaat hij vies beschermend opvoeden
doe ik nietquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hopelijk wel met seksuele voorlichting want die beschermde meiden worden altijd losbandig
lekker door jungle lopen en in tentje slapen. ECHT IETS VOOR INSOquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kun je nu nog even mooi trails doen zo zonder kleine en zonder zwangere vrouw
zou hem echt alles maken wat ik had kunnen zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou te laks worden met een zoon
drugsdealerquote:Op donderdag 29 september 2016 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou hem echt alles maken wat ik had kunnen zijn
je hebt niks te willenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mag wel als hij dat zou willen hoor
paxcon was eerst ook gewoon heteroquote:Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hebt niks te willen
You are BORN that way
Dat zijn latentequote:Op donderdag 29 september 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen metrosexueel zou ik wel aanmoedigen
quote:
wat een vieze gedachtequote:Op donderdag 29 september 2016 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon af en toe een piemel in z'n kont. Voor de grap. 😂
Ik had bij jou iets creatiefs verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan journalistiek, maar je hebt daar loting en er zijn te weinig banen, dus dat wordt 'm niet.
Dus het wordt waarschijnlijk iets in financiële economie. Accountancy ofzo
Als het je niet snel genoeg kan gaan dan maar kunstmatige inseminatie tochquote:Op donderdag 29 september 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
deze gesprek doet me pijn in het hart
bahbahquote:Op donderdag 29 september 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het je niet snel kan gaan dan maar kunstmatige inseminatie toch
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
eentje uit zuid-amerika (voor voetbaltalent)
eentje uit azie (voor intelligentie)
eentje uit Europa om het blanke ras te behoudenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
eentje uit oost-europaquote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eentje uit Europa om het blanke ras te behouden
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
Eentje uit Afrika om terug te sturen
Kijk nou uit, straks komt Mikey weerquote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
Eentje uit Afrika om terug te sturen
Die zijn niet blank dat je het weetquote:
Blanker dan west-europese degen landenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zijn niet blank dat je het weet
Gaan wij ook adopteren?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zijn niet blank dat je het weet
Je woont in Engeland, dat klopt inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blanker dan west-europese degen landen
Gelukkig heb je in Engeland nog fatsoenlijke upper class blanke stukkenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je woont in Engeland, dat klopt inderdaad
zuid amerika wel mooiere babysquote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
net als Bogiequote:
Eentje uit het AZC uitzoeken?quote:
Die neuken niet zo door als andere stukkenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in Engeland nog fatsoenlijke upper class blanke stukken
Klopt, maar daar is nog genoeg zelfbestuur om andere groepen buiten te houden.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die neuken niet zo door als andere stukken
Aziatische baby's zijn super schattig.quote:
totdat de minderheden dermate groot worden dat ze de macht overnemenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is nog genoeg zelfbestuur om andere groepen buiten te houden.
Als je geld hebt heb je sowieso weinig zorgen over minderheden.
En dan verhuis je gewoon.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
totdat de minderheden dermate groot worden dat ze de macht overnemen
Je heb niet eens geldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |