Misschien later, als ik een paar maanden er tussen uit zou gaan. Met een laptopje alleen om te schrijven, veel boeken mee. Want lezen is ook belangrijk schijnt voor het schrijven zelf. Misschien dat ik dan ergens kom. Op een terrasje in een pittoresk Italiaans dorpje. Lekker geromantiseerd natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wel lastig om je daartoe te zetten altijd.
quote:Op donderdag 29 september 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien later, als ik een paar maanden er tussen uit zou gaan. Met een laptopje alleen om te schrijven, veel boeken mee. Want lezen is ook belangrijk schijnt voor het schrijven zelf. Misschien dat ik dan ergens kom. Op een terrasje in een pittoresk Italiaans dorpje. Lekker geromantiseerd natuurlijk
Ik heb vorige week nog een boek gekocht !quote:Op donderdag 29 september 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Je kan ook gewoon in een guur café in Edinburgh zitten hoor. Daar schijnen ook goede verhalen te worden geschreven.
Godverdomme, die Rowling schreef servetjes vol in de trein en nu miljardair. Man manquote:Op donderdag 29 september 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Je kan ook gewoon in een guur café in Edinburgh zitten hoor. Daar schijnen ook goede verhalen te worden geschreven.
iedere dag naar de Starbucks met je imacquote:Op donderdag 29 september 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien later, als ik een paar maanden er tussen uit zou gaan. Met een laptopje alleen om te schrijven, veel boeken mee. Want lezen is ook belangrijk schijnt voor het schrijven zelf. Misschien dat ik dan ergens kom. Op een terrasje in een pittoresk Italiaans dorpje. Lekker geromantiseerd natuurlijk
Dan zit je alleen maar tussen de vloggersquote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
iedere dag naar de Starbucks met je imac
Ik ben voor de 300ste keer Harry Potter aan het lezen.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een boek gekocht !
Dat is het voorbeeld waar je het van moet hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godverdomme, die Rowling schreef servetjes vol in de trein en nu miljardair. Man man
misschien kun je dat ook gaan doenquote:Op donderdag 29 september 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zit je alleen maar tussen de vloggers
Qua fantasie reikt dat bij mij niet ver genoeg gok ik. Dat is wel bizar hoor. Dat je zo`n hele wereld kan creeren met zo`n achtergrond en hele verhaallijnen allesquote:Op donderdag 29 september 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben voor de 300ste keer Harry Potter aan het lezen.
[..]
Dat is het voorbeeld waar je het van moet hebben.
Mensen op straat vragen hoeveel geld ze op hun rekening hebben en wat hun favoriete standje is.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je dat ook gaan doen
ik zou mij abonneren op Fok-it zijn kanaal.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je dat ook gaan doen
Het hoeft niet perse fantasie te zijn, maar gewoon een goed mysterie kunnen creëren en personages zo menselijk mogelijk maken kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua fantasie reikt dat bij mij niet ver genoeg gok ik. Dat is wel bizar hoor. Dat je zo`n hele wereld kan creeren met zo`n achtergrond en hele verhaallijnen alles
Ik zou op dit moment me god niet weten wat voor wereld dat zou moeten zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse fantasie te zijn, maar gewoon een goed mysterie kunnen creëren en personages zo menselijk mogelijk maken kom je al een heel eind.
Zo'n wereld zou ik opzich best willen bouwen, maar dat is wel heel erg lastig. Zeker als een Tolkien dat ook deed, met een hele eigen verzonnen taal inclusief grammatica etc
Of ze goed zijn weet ik niet, maar wel wat verhalen die al lang in mijn hoofd zitten. Maar die moeten nog wel flink uitgewerkt worden allemaalquote:Op donderdag 29 september 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment me god niet weten wat voor wereld dat zou moeten zijnMaar je had wel goeie ideeën zei je toch? Ben nu wel benieuwd
Vertel eens wat danquote:Op donderdag 29 september 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze goed zijn weet ik niet, maar wel wat verhalen die al lang in mijn hoofd zitten. Maar die moeten nog wel flink uitgewerkt worden allemaal![]()
Al ben ik bang dat ik stiekem ook wel het een en ander gewoon jat van bestaande boeken/series, maar dat hoeft niet perse erg te zijn denk ik.
Hoef je ook niet met excursie te lopen toch lijkt mijquote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:
en niet die inca trail lopen voor paar barkie ben niet gek
jawelquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoef je ook niet met excursie te lopen toch lijkt mij
apartquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
A maximum of 500 people are allowed on the trail each day, of which only 200 are trekkers, the rest being guides and porters.[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |