Dan wist je dat je dat niet altijd precies op huwelijksnacht kan timenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wist je dat je dat niet altijd precies op huwelijksnacht kan timen
Het is ook een hoop gedoe hoor.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja klopt wel
maar was beetje gekkigheid
Dat gevoel heb ik ook jaquote:
kun je nu nog even mooi trails doen zo zonder kleine en zonder zwangere vrouwquote:Op donderdag 29 september 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook een hoop gedoe hoor.
Zeker als je vrouw vaak nachtdiensten pakt.
En heb ook geen zin om er verplichtingen van te maken, dus we zien vanzelf wel
nou leukquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kun je nu nog even mooi trails doen zo zonder kleine en zonder zwangere vrouw
hopelijk wel met seksuele voorlichting want die beschermde meiden worden altijd losbandigquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Fok-it het volgende:
En die gaat hij vies beschermend opvoeden
doe ik nietquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hopelijk wel met seksuele voorlichting want die beschermde meiden worden altijd losbandig
lekker door jungle lopen en in tentje slapen. ECHT IETS VOOR INSOquote:Op donderdag 29 september 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kun je nu nog even mooi trails doen zo zonder kleine en zonder zwangere vrouw
zou hem echt alles maken wat ik had kunnen zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou te laks worden met een zoon
drugsdealerquote:Op donderdag 29 september 2016 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou hem echt alles maken wat ik had kunnen zijn
je hebt niks te willenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mag wel als hij dat zou willen hoor
paxcon was eerst ook gewoon heteroquote:Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hebt niks te willen
You are BORN that way
Dat zijn latentequote:Op donderdag 29 september 2016 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen metrosexueel zou ik wel aanmoedigen
quote:
wat een vieze gedachtequote:Op donderdag 29 september 2016 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon af en toe een piemel in z'n kont. Voor de grap. 😂
Ik had bij jou iets creatiefs verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan journalistiek, maar je hebt daar loting en er zijn te weinig banen, dus dat wordt 'm niet.
Dus het wordt waarschijnlijk iets in financiële economie. Accountancy ofzo
Als het je niet snel genoeg kan gaan dan maar kunstmatige inseminatie tochquote:Op donderdag 29 september 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
deze gesprek doet me pijn in het hart
bahbahquote:Op donderdag 29 september 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het je niet snel kan gaan dan maar kunstmatige inseminatie toch
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
eentje uit zuid-amerika (voor voetbaltalent)
eentje uit azie (voor intelligentie)
eentje uit Europa om het blanke ras te behoudenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
eentje uit oost-europaquote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eentje uit Europa om het blanke ras te behouden
quote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
Eentje uit Afrika om terug te sturen
Kijk nou uit, straks komt Mikey weerquote:Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
Eentje uit Afrika om terug te sturen
Die zijn niet blank dat je het weetquote:
Blanker dan west-europese degen landenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zijn niet blank dat je het weet
Gaan wij ook adopteren?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zijn niet blank dat je het weet
Je woont in Engeland, dat klopt inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blanker dan west-europese degen landen
Gelukkig heb je in Engeland nog fatsoenlijke upper class blanke stukkenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je woont in Engeland, dat klopt inderdaad
zuid amerika wel mooiere babysquote:Op donderdag 29 september 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
net als Bogiequote:
Eentje uit het AZC uitzoeken?quote:
Die neuken niet zo door als andere stukkenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in Engeland nog fatsoenlijke upper class blanke stukken
Klopt, maar daar is nog genoeg zelfbestuur om andere groepen buiten te houden.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die neuken niet zo door als andere stukken
Aziatische baby's zijn super schattig.quote:
totdat de minderheden dermate groot worden dat ze de macht overnemenquote:Op donderdag 29 september 2016 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is nog genoeg zelfbestuur om andere groepen buiten te houden.
Als je geld hebt heb je sowieso weinig zorgen over minderheden.
En dan verhuis je gewoon.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
totdat de minderheden dermate groot worden dat ze de macht overnemen
Je heb niet eens geldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |